Dude!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:05 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben broke nigga broke!
Ogh ik heb iig Killzone 2
Is goudquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!!
Wat is je PSN?? Misschien binnenkort ffies online knallen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehjeej, brakke harrie in da housequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:21 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb echt kut geslapen! Mn neus lijkt wel een openstaande kraan, zoveel smurrie komt er uitEn mn keel doet ook nog eens pijn
Nouja, gelukkig ben ik wel vrij vandaag, dat scheelt iig een beetje...
Dat gaat nog leuk worden voor je spannende date dan vanavond!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:21 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb echt kut geslapen! Mn neus lijkt wel een openstaande kraan, zoveel smurrie komt er uitEn mn keel doet ook nog eens pijn
Nouja, gelukkig ben ik wel vrij vandaag, dat scheelt iig een beetje...
Ja, wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden voor je spannende date dan vanavond!je gaat hem echt op je paasbest ontvangen dus!
Go koei!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:26 schreef koei het volgende:
Nouja, toch maar even een poging doen om te hardlopen en douchen, wie weet helpt dat wat... En zo niet dan ben ik iig toch weer een paar minuten snotvrij
Dat zijn ze toch al een heel poosje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:28 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in
Nouja, gaat wel goed komen, alleen mn verleidingsskills zijn dus even kapot
Fifa heb ik alleen op de xbox, en LBP vind ik niks aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:18 schreef Reintji het volgende:
* Reintji Noteert
Heb wel Fifa 2009 en LBP lenny. Wellicht kunnen we samen ed aan.
Constant ons maar jaloers maken met dat etenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch al een heel poosje?
Mijn avond wordt toch beter! Lekker weer genieten van De Kok z'n kookkunsten!
Ja, beter gaat Poit in samenwerking met De_Kok iets voor ons organiseren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Constant ons maar jaloers maken met dat eten
Lemme tell ya!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom zou je je games eigenlijk registreren? Heb het nut daarvan nog nooit begrepen...
Verwacht trouwens niet teveel van MOH:A, het spel is "aardig", meer ook niet.
Er is een groot verschil tussen je verleidingskunsten niet kunnen gebruiken en ze bewust niet gebruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch al een heel poosje?
Mijn avond wordt toch beter! Lekker weer genieten van De Kok z'n kookkunsten!
Het was heel geen spaghettiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef koei het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen je verleidingskunsten niet kunnen gebruiken en ze bewust niet gebruiken
En lekker spaghetti met worstjes![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, beter gaat Poit in samenwerking met De_Kok iets voor ons organiseren.
Het was pasta in sliertjesvorm = spaghetti! Tagliatelli en fettucini vallen daar ook gewoon onder!quote:
Je haren laten knippen door een turkse kapper die alleen maar korte snelle homo kapsels in z'n repertoire heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit man, net terug van de kapper, die Turkse dude kent echt het verschil niet tussen "een stukje eraf voor de zomer" en "doe maar zodat je mn schedel ziet"!mn prachtige langige lokken!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit man, net terug van de kapper, die Turkse dude kent echt het verschil niet tussen "een stukje eraf voor de zomer" en "doe maar zodat je mn schedel ziet"!mn prachtige langige lokken!
Het leek in eerste instantie zo'n aardige man! Maar glimlachen en grapjes maken, gaf me thee enzo, was echt een supertoffe gast!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je haren laten knippen door een turkse kapper die alleen maar korte snelle homo kapsels in z'n repertoire heeft
Ik denk het! Dat is dan wel weer positief!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |