Wanneer Wielaert er niet was geweest, had je 100% gelijk gehad. Maar nu heb je al een eventuele talentvolle vervanger in huis, je hebt een ervaren man, je hebt talentvolle jongens die bij man aan de nood het gat kunnen opvangen en je sterkt de kas aan om een jongere, waardevollere vervanger te halen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Nashje het volgende:
Al die oordelen hier weer. Gaat weer helemaal nergens over.
Wielaert is ook al bij 90% afgeschreven zo te lezen.
En ach, verkoop Oleguer ook maar weer na een seizoen. Waarom ook niet. En gewoon blijven zeiken dat we geen vastigheden creeeren.
Stelletje moraalridders.
Iddquote:Op zondag 14 juni 2009 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer Wielaert er niet was geweest, had je 100% gelijk gehad. Maar nu heb je al een eventuele talentvolle vervanger in huis, je hebt een ervaren man, je hebt talentvolle jongens die bij man aan de nood het gat kunnen opvangen en je sterkt de kas aan om een jongere, waardevollere vervanger te halen.
Je krijgt nu een aanbieding voor een speler die absoluut vervangbaar is, de prijs ligt ver boven zijn marktwaarde en er gaat een last van 2 miljoen euro van de balans af. Als je dan alles tegenover elkaar afweegt is het gewoon een bod dat je moet accepteren.
Ik heb liever straks Van Der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Obradovic. Dan dat er op de laatste twee plekken Oleguer en Emanuelson staat.
Ik kom toch tot een heel andere conclusie. Oleguer is niet vervangbaar in grotere wedstrijden. Hij is de ENIGE op dit moment die echt een man kan uitschakelen. De rest zijn toch meer meevoetballende spelers.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer Wielaert er niet was geweest, had je 100% gelijk gehad. Maar nu heb je al een eventuele talentvolle vervanger in huis, je hebt een ervaren man, je hebt talentvolle jongens die bij man aan de nood het gat kunnen opvangen en je sterkt de kas aan om een jongere, waardevollere vervanger te halen.
Je krijgt nu een aanbieding voor een speler die absoluut vervangbaar is, de prijs ligt ver boven zijn marktwaarde en er gaat een last van 2 miljoen euro van de balans af. Als je dan alles tegenover elkaar afweegt is het gewoon een bod dat je moet accepteren.
Ik heb liever straks Van Der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Obradovic. Dan dat er op de laatste twee plekken Oleguer en Emanuelson staat.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
Duidelijk met. Voor 5 miljoen haal je geen betere speler
Hoezo falendquote:Op maandag 15 juni 2009 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dan doe je er 1 of 2 mil bij maar als je zo een bod krijgt ga je zo een oude falende verdediger toch niet houden? Ajax is dat waarschijnlijk ook niet van plan anders bieden ze m niet aan bij diverse clubs.
Hij kwam over van Wigan, pipo.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als die Zweed zo goed was , was hij allang weggeweest.Als je op je 23e nog in Zweden voetbalt als Zweed kan het niet veel zijn.
Welke topper wil jij voor 6 of 7 miljoen dan?! Noem eens namen!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dan doe je er 1 of 2 mil bij maar als je zo een bod krijgt ga je zo een oude falende verdediger toch niet houden? Ajax is dat waarschijnlijk ook niet van plan anders bieden ze m niet aan bij diverse clubs.
Man aan de nood? Als je Oleguer weg doet heb je geen één cv op de bank zitten.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn salaris is geen 2 miljoen euro. Oleguer is zeker niet een van de grootverdieners.quote:Je krijgt nu een aanbieding voor een speler die absoluut vervangbaar is, de prijs ligt ver boven zijn marktwaarde en er gaat een last van 2 miljoen euro van de balans af. Als je dan alles tegenover elkaar afweegt is het gewoon een bod dat je moet accepteren.
Ik niet. Veel en veel te onervaren. Daarmee ga je geen kampioen worden. Alderweireld moet rustig worden gebracht, die krijgt z'n kans echt wel. Waarom je Emanuelson nu ineens weer bij de linksback positie haalt is me een raadselquote:Ik heb liever straks Van Der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Obradovic. Dan dat er op de laatste twee plekken Oleguer en Emanuelson staat.
Ik vind hem een betere verdediger dan Wielaert. En Alderweireld zal ook nog genoeg beginnersfoutjes maken, als hij momenteel überhaupt al basisplaatswaardig is. Laten we Oleguer dus gewoon houden.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
Dacht dat het over Granqvist ging. My bad.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bjarsmyr?! Nou tenzij ik blind ben heeft hij alleen in Zweden gespeeld.
Ajax heeft Oleguer helemaal nergens aangeboden. Dat was Luque.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
Noem eens haalbare vervangers dan voetbalgenie? Jij als kenner van clubs als Arsenal en Barcelona zal toch wel weten wat er haalbaar is voor Ajax?!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja Wielaert hebben we immers ook nog. Die zie ik nog veel liever vertrekken dan Oleguer, die nog twee jaar jonger is.
http://forum.fok.nl/topic/1303170/5/50#70008203quote:Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo falend
En wie zegt dat ze dat gedaan hebben? Een of andere rare site weer?
Zie ik er uit als 1 of andere scout?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Welke topper wil jij voor 6 of 7 miljoen dan?! Noem eens namen!
http://forum.fok.nl/topic/1303170/5/50#70008203quote:Op maandag 15 juni 2009 00:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax heeft Oleguer helemaal nergens aangeboden. Dat was Luque.
Nee ,maar blijkbaar ben je wel kundig genoeg om een Olequer te beoordelen volgens jouquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie ik er uit als 1 of andere scout?
Caramba, 2 miljoen??quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
en er gaat een last van 2 miljoen euro van de balans af.
Lees mijn post vorige posts nou eens...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem eens haalbare vervangers dan voetbalgenie? Jij als kenner van clubs als Arsenal en Barcelona zal toch wel weten wat er haalbaar is voor Ajax?!
Ik ben gewoon een mening toe bedeeld door de fouten die hij keer op keer maakte dit seizoen. Als jij die niet gezien hebt prima maar dan ben ik niet ineens kundig oid. Gewoon opletten tijdens een wedstrijd en je zal t ook opmerken. Vaak loste Vermaelen of later Wielaert t op voor hem maar t is gewoon een falert!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee ,maar blijkbaar ben je wel kundig genoeg om een Olequer te beoordelen volgens jou
Ben jij een kloon?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mening toe bedeeld door de fouten die hij keer op keer maakte dit seizoen. Als jij die niet gezien hebt prima maar dan ben ik niet ineens kundig oid. Gewoon opletten tijdens een wedstrijd en je zal t ook opmerken. Vaak loste Vermaelen of later Wielaert t op voor hem maar t is gewoon een falert!
6 miljoen euro, geld wat we overigens niet eens hebben, besteden aan een back-up, dat lijkt me in de huidige situatie toch iets te gortig.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:13 schreef toma het volgende:
Zou trouwens wel mooi zijn als Ajax PSV aftroeft in de strijd om Honda. Lijkt me een goeie speler om achter de hand te hebben voor Aissati.
Idd die heeft in de Uefa cup tegen Olympique Marseille een prima indruk achter gelaten en imo goed gespeeld.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lees mijn post vorige posts nou eens...![]()
In mijn ogen hebben we de vervanger al in huis. Alderweireld.
Want we hebben toch nooit blessures.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lees mijn post vorige posts nou eens...![]()
In mijn ogen hebben we de vervanger al in huis. Alderweireld.
quote:
Je zou er best een kunnen zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Van wie zou ik dan een kloon moeten zijn? Ik ben op Fok! Sinds 2006 check mn post geschiedenis maar.
Kloon![]()
![]()
Anita speelde ook goed in die wedstrijd. Het is zonder meer een talent, maar niet iemand die nu al een gegarandeerde basisplaats behoort te krijgen, zonder dat er een vervanger is.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd die heeft in de Uefa cup tegen Olympique Marseille een prima indruk achter gelaten en imo goed gespeeld.![]()
Nee da's waar. Nou dan gaan we volgend seizoen lekker teren op V/d Wiel, Silva, Alderweireld, Wielaert en misschien Obradovic.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
In de verdediging toch nauwelijks? Zelfs Vermaelen bleef het hele seizoen heel.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
In de verdediging toch nauwelijks? Zelfs Vermaelen bleef het hele seizoen heel.
Gregory centraal positioneren is nog een goede optie (waardoor Silva weer garantie heeft op meer speelminuten). Ik heb het vaker geroepen, maar ik zie hem liever centraal dan als rechtsback. Onder Ten Cate heeft hij het als centrumverdediger gewoon heel degelijk gedaan (zijn debuut, Twente uitquote:
Daarom vraag ik: Van Wie Dan?quote:
Nou, wie zijn er dan geblesseerd geweest van de verdedigers afgelopen seizoen? Kan dat ik het vergeten ben hoor, noem de namen dan maar even.quote:
Barca ofzo, die komt ook altijd met geniale oplossingenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik: Van Wie Dan?
Blijf t humor vinden. Misschien komen er all1 maar klonen naar de Hattrick Fok! Meet bij mij 25 juli![]()
Mwa ik vind dat ze hem best die kans kunnen geven. Is er trouwens niet een talentje in de jeugd die als reserve gebruikt kan worden?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Anita speelde ook goed in die wedstrijd. Het is zonder meer een talent, maar niet iemand die nu al een gegarandeerde basisplaats behoort te krijgen, zonder dat er een vervanger is.
ik zou gewoon 80 miljoen voor Ribery neer tikken. Dan heb je altijd een goeie in huisquote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Barca ofzo, die komt ook altijd met geniale oplossingen
Dat roep ik ook al het hele seizoen. Hij zegt fysiek te kort te komen en dergelijke als centrale verdediger, maar twee jaar geleden kwam hij dat al niet en in die twee jaar zal ie toch niet gekrompen zijn?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gregory centraal positioneren is nog een goede optie (waardoor Silva weer garantie heeft op meer speelminuten). Ik heb het vaker geroepen, maar ik zie hem liever centraal dan als rechtsback. Onder Ten Cate heeft hij het als centrumverdediger gewoon heel degelijk gedaan (Twente uit). Met Van der Wiel hebben we ieder geval een verdediger die aanvallend en opbouwend veel brengt. Daar heeft hij een flinke streep voor t.o.v. de rest.
Ok briljant licht.Oleqeur is weg, Vermaelen is weg.Silva rechtsback, Van der Wiel is centrumverdediger.Wat nu?!Vertel mij aub hoe we dit jaar minder goals tegen gaan krijgen dan vorig jaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gregory centraal positioneren is nog een goede optie (waardoor Silva weer garantie heeft op meer speelminuten). Ik heb het vaker geroepen, maar ik zie hem liever centraal dan als rechtsback. Onder Ten Cate heeft hij het als centrumverdediger gewoon heel degelijk gedaan (Twente uit). Met Van der Wiel hebben we ieder geval een verdediger die aanvallend en opbouwend veel brengt. Daar heeft hij een flinke streep voor t.o.v. de rest.
Waarschijnlijk moet het team zo jong zijn dat de hele B1 naar het eerste verhuistquote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok briljant licht.Oleqeur is weg, Vermaelen is weg.Silva rechtsback, Van der Wiel is centrumverdediger.Wat nu?!Vertel mij aub hoe we dit jaar minder goals tegen gaan krijgen dan vorig jaar.
Ik vraag me dat ook al steeds af. Snap echt niet of de mensen die t hier zo voor m op nemen wel goed hebben gekeken naar zn presteren t afgelopen seizoen.....quote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zonder te willen trollen hoor, maar heeft Oleguer iets buiten het veld gedaan waardoor hij op zoveel krediet (niet alleen gebaseerd op dit topic) kan rekenen? Iets liefs geroepen in de media ofzo?
Die jongen bewijst al jarenlang een matige verdediger te zijn met teveel individuele fouten en is met zijn 29 jaar en zijn salaris onmogelijk als back-up te behouden.
Fijn dat je t een geniale oplossing vind maar nee ik ben echt geen kloon.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Barca ofzo, die komt ook altijd met geniale oplossingen
Tja daar heb ik wel vaker last van op internet als men zo weinig emoticon's gebruikt als jij. Ik ken jou niet en kan ook niet ruiken of je t serieus bedoeld of niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:25 schreef bloodysunday het volgende:
En je neemt me veels te serieus maar maakt niet uit
Vermaelen is niet het hele seizoen fit geweest toch?! Vertonghen?!Olequer is ook niet het hele seizoen fit geweest volgens mij.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, wie zijn er dan geblesseerd geweest van de verdedigers afgelopen seizoen? Kan dat ik het vergeten ben hoor, noem de namen dan maar even.
is t seizoen al begonnen dan lampie?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok briljant licht.Oleqeur is weg, Vermaelen is weg.Silva rechtsback, Van der Wiel is centrumverdediger.Wat nu?!Vertel mij aub hoe we dit jaar minder goals tegen gaan krijgen dan vorig jaar.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou gewoon 80 miljoen voor Ribery neer tikken. Dan heb je altijd een goeie in huis
Whehehe, ben ik nu plotseling een PSV-erquote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
is t seizoen al begonnen dan lampie?
Ik zal het eens proberen op te zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vermaelen is niet het hele seizoen fit geweest toch?! Vertonghen?!Olequer is ook niet het hele seizoen fit geweest volgens mij.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al het hele seizoen. Hij zegt fysiek te kort te komen en dergelijke als centrale verdediger, maar twee jaar geleden kwam hij dat al niet en in die twee jaar zal ie toch niet gekrompen zijn?![]()
Silva-Van der Wiel/Alderweireld-Oleguer/Wielaert*-Obradovicquote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook al steeds af. Snap echt niet of de mensen die t hier zo voor m op nemen wel goed hebben gekeken naar zn presteren t afgelopen seizoen.....![]()
Dus verkopen aan Galatasaray![]()
![]()
[..]
Fijn dat je t een geniale oplossing vind maar nee ik ben echt geen kloon.
[..]
Tja daar heb ik wel vaker last van op internet als men zo weinig emoticon's gebruikt als jij. Ik ken jou niet en kan ook niet ruiken
of je t serieus bedoeld of niet.
Op de bank alleen maar jongens van de C1 neem ik aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Silva-Van der Wiel/Alderweireld-Oleguer/Wielaert*-Obradovic
*Met als voorkeur ik Wielaert liever zie vertrekken.
Hij verdient 'maar' 750k hoor. Sulejmani bijvoorbeeld verdient 2mlnquote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zonder te willen trollen hoor, maar heeft Oleguer iets buiten het veld gedaan waardoor hij op zoveel krediet (niet alleen gebaseerd op dit topic) kan rekenen? Iets liefs geroepen in de media ofzo?
Die jongen bewijst al jarenlang een matige verdediger te zijn met teveel individuele fouten en is met zijn 29 jaar en zijn salaris onmogelijk als back-up te behouden.
Hier snijd je een belangrijk punt aan. We hebben echt een kwaliteitsimpuls nodig achterin, en Vermaelen vervangen door Obradovic is geen verbetering. Ik zie dus graag een echte klasbak komen voor in het centrum. Hoewel tegendoelpunten verkomen natuurlijk al voorin begint. In wedstrijden waarin we meer dan 3 tegendoelpunten kregen werd ook vooral het middenveld overlopen. Daar zullen we wellicht ook versterking voor moeten zoeken. Ik ben er overigens niet al te gerust op dat die versterkingen ook daadwerkelijk zullen komen, gegeven het feit dat het halen van een vleugelspeler, Elia, momenteel de hoogste prioriteit schijnt te hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En tot die conclusie kom jij omdat?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vermaelen vervangen door Obradovic is geen verbetering
ja jij komt met briljant lichtquote:Op maandag 15 juni 2009 00:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, ben ik nu plotseling een PSV-er_!!
Geen probleem. Zo is er weer duidelijkheidquote:Op maandag 15 juni 2009 00:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja sorry komt door kut mobile Fok!en ik ken niet al die combinaties uit mn kop
Arsenal heeft goede scouts, dus indien Obradovic significant beter is dan Vermaelen hadden zij hem wel gehaald. Scheelt ze ook nog 6 miljoen.quote:
Al gevonden.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik wil geen dingen vragen die al 100x langs zijn gekomen maar is er ook een filmpje van de begrafenis?
Klinkt aardig maar we krijgen al seizoenen een berg tegen doelpunten. Is dan al die seizoenen de verdediging te zwak geweest of ligt dat aan het middenveld en aanval?? Ik zeg nu eerst de verdediging eens op orde krijgen en dan verder kijken.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hier snijd je een belangrijk punt aan. We hebben echt een kwaliteitsimpuls nodig achterin, en Vermaelen vervangen door Obradovic is geen verbetering. Ik zie dus graag een echte klasbak komen voor in het centrum. Hoewel tegendoelpunten verkomen natuurlijk al voorin begint. In wedstrijden waarin we meer dan 3 tegendoelpunten kregen werd ook vooral het middenveld overlopen. Daar zullen we wellicht ook versterking voor moeten zoeken. Ik ben er overigens niet al te gerust op dat die versterkingen ook daadwerkelijk zullen komen, gegeven het feit dat het halen van een vleugelspeler, Elia, momenteel de hoogste prioriteit schijnt te hebben.
Ervaring is ook belangrijk..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Arsenal heeft goede scouts, dus indien Obradovic significant beter is dan Vermaelen hadden zij hem wel gehaald. Scheelt ze ook nog 6 miljoen.
Arsenal heeft geen linksback nodig. Vermaelen zal wel in 't centrum gaan spelen, nou ja, als hij niet op de bank zit.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Arsenal heeft goede scouts, dus indien Obradovic significant beter is dan Vermaelen hadden zij hem wel gehaald. Scheelt ze ook nog 6 miljoen.
Thxquote:Op maandag 15 juni 2009 00:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)fscheid-bobby-haarms
Ik begin er nu ook sterk aan te denken dat jij een lampie bent...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op de bank alleen maar jongens van de C1 neem ik aan?
Niet nodig in de winterstop, en nogal wat mobile usersquote:Op maandag 15 juni 2009 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
ff een vraag van andere orde. Waarom is de op gewist???
Nou weet ik dat het weer niet altijd even best is hier,quote:Op maandag 15 juni 2009 00:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Niet nodig in de winterstop, en nogal wat mobile users
Dat zijn weer van die noodoplossingen. Net zoals Emanuelsson linksback zetten. Er dient wat mij betreft echt een goede centrale verdediger bij te komen. Liefst linksbenig. Dat heeft meer prioriteit dan het aantrekken van bijvoorbeeld Elia.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begin er nu ook sterk aan te denken dat jij een lampie bent...
Vertonghen en Lindgren (in mindere mate dan) kunnen achterin immers ook uit de voeten. Genoeg mogelijkheden als je het mij vraagt dus.
Bruno Silva: Niet geblesseerd geweest. Ook niet geschorst. Wel één keer niet inzetbaar omdat vliegtuig laat terug was na interland Uruguay.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen op te zoeken.
Maar dat zijn nog altijd geen echte verdedigers. En die gaan het daar echt niet beter doen dan nu Oleguer.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je Ajax zo nadrukkelijk volgt had je geweten dat Vertonghen en Lindgren (in mindere mate dan) achterin immers ook uit de voeten kunnen.
Genoeg mogelijkheden als je het mij vraagt dus.
Ik begin me juist af te vragen of jij wel een Ajacied bent, tjonge jonge Lindgren in de verdedigingquote:Op maandag 15 juni 2009 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je Ajax zo nadrukkelijk volgt had je geweten dat Vertonghen en Lindgren (in mindere mate dan) achterin immers ook uit de voeten kunnen.
Genoeg mogelijkheden als je het mij vraagt dus.
Lindgren zou ik dan toch wel een noodoplossing vinden, eens. Maar Vertonghen niet zozeer. Die heeft het dit seizoen als linker centrumverdediger gewoon heel verdienstelijk gedaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zijn weer van die noodoplossingen. Net zoals Emanuelsson linksback zetten. Er dient wat mij betreft echt een goede centrale verdediger bij te komen. Liefst linksbenig. Dat heeft meer prioriteit dan het aantrekken van bijvoorbeeld Elia.
Zomerstop, excuseerquote:Op maandag 15 juni 2009 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weet ik dat het weer niet altijd even best is hier,
maar winterstop
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Niet nodig in de winterstop, en nogal wat mobile users
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bruno Silva: Niet geblesseerd geweest. Ook niet geschorst. Wel één keer niet inzetbaar omdat vliegtuig laat terug was na interland Uruguay.
Oleguer: Niet geblesseerd geweest, één keer geschorst na rode kaart tegen Sparta.
Jan Vertonghen. Eén keer geschorst na rode kaart tegen Groningen. Geblesseerd van speelronde 26 tot speelronde 29. Miste op het eind van de competitie nog één of twee wedstrijden geloof ik door die buikblessure.
Vermaelen: Geen blessures, twee schorsingen: speelronde 21 en 30.
Wielaert: Geen blessures, schorsing speelronde 32.
Alderweireld: Geen blessures, geen schorsing.
Van der Wiel: Geen blessures, schorsing speelronde 6 en 27.
Schilder: Geen blessures, geen schorsing.
Is zijn argument ook meteen weer onderuit gehaald.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bruno Silva: Niet geblesseerd geweest. Ook niet geschorst. Wel één keer niet inzetbaar omdat vliegtuig laat terug was na interland Uruguay.
Oleguer: Niet geblesseerd geweest, één keer geschorst na rode kaart tegen Sparta.
Jan Vertonghen. Eén keer geschorst na rode kaart tegen Groningen. Geblesseerd van speelronde 26 tot speelronde 29. Miste op het eind van de competitie nog één of twee wedstrijden geloof ik door die buikblessure.
Ho, wacht even.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lindgren zou ik dan toch wel een noodoplossing vinden, eens. Maar Vertonghen niet zozeer. Die heeft het dit seizoen als linker centrumverdediger gewoon heel verdienstelijk gedaan.
Laat ik in ieder geval voorop stellen dat ik het geld liever in een nieuwe verdediger geïnvesteerd zie worden dan Elia aan te trekken. Hij is echt overbodig.
Dat er een seizoen is geweest met weinig blessures (in de verdediging) betekend niet dat je geen goede reserves hoeft te hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is zijn argument ook meteen weer onderuit gehaald.
Ik ben het gewoon een keer met je eensquote:Op maandag 15 juni 2009 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat er een seizoen is geweest met weinig blessures (in de verdediging) betekend niet dat je geen goede reserves hoeft te hebben.
Klopt. Toen hij t zo verdienstelijk deed stond ie naast Vermaelen dus das geen optie voor komend seizoen. Mocht Vermaelen echt weg gaan. (wat waarschijnlijk en helaas toch niet tegen te houden is gezien de staat van onderhandelen waar ze al in zijn)quote:Op maandag 15 juni 2009 01:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ho, wacht even.
Vertonghen centraal naast Wielaert was echt net peppie en kokkie achterin. Dat leek echt nergens op.
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon een keer met je eens![]()
Moet je voorstellen wat een drama het was geweest als we wel blessures hadden gehad
Die kan op een tegeltjequote:Op maandag 15 juni 2009 01:15 schreef Radegast het volgende:
Wat nog belangrijker is dan goede reserves hebben is goede basisspelers hebben.
Dat is een feit maar er werd hier even gesuggereerd dat goede reserves niet nodig waren omdat we toch niet veel blessures hadden het afgelopen seizoen.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:15 schreef Radegast het volgende:
Wat nog belangrijker is dan goede reserves hebben is goede basisspelers hebben.
Dat was te zien toch afgelopen seizoen, dat goede reserves niet nodig waren. Kijk maar naar het middenveldquote:Op maandag 15 juni 2009 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is een fijt maar er werd hier even gesuggereerd dat goede reserves niet nodig waren omdat we toch niet veel blessures hadden het afgelopen seizoen.
Winsten in t verleden bieden geen garanties voor de toekomst denk ik dan maar.
hoeveel reserves moet je dan hebben? Je kan moeilijk zoals Real 3 A teams hebben want das niet te betalen in Nederland.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was te zien toch afgelopen seizoen, dat goede reserves niet nodig waren. Kijk maar naar het middenveld
Jij vond het 'basis' middenveld dus wel goed genoeg? Nou, ik niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was te zien toch afgelopen seizoen, dat goede reserves niet nodig waren. Kijk maar naar het middenveld
Boula had vorig seizoen al geen zin om naar Ajax te komen dus ik denk niet dat dat ineens veranderd is. Verder heb je al genoeg rechter centrale verdedigers. met of zonder Oleguer.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:26 schreef twi het volgende:
Als je Oleguer verkoopt en Boulahrouz ervoor terughaalt doe je gewoon goede zaken. Boulahrouz heeft namelijk een ingebouwde geef-jonge-spelers-een-kans mechanisme wat bij Ajax uitstekend past.
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:40 schreef finsdefis het volgende:
Hadden we 2 seizoenen terug niet enorm veel blessures in de verdediging?
Lijkt me echt niet slim om Oleguer te laten gaan als je nog geen waardige vervanger hebt. Mocht je voor die 5 (of iets meer) miljoen een gelijkwaardige en jongere verdediger kunnen aantrekken dan moet je dat doen, maar anders zou het echt achterlijk zijn om hem ook weer weg te doen. En als toppunt dan naast Obradovic vissen, Vermaelen laten gaan, Bruno Silva die weggaat en Elia aantrekkenZo creëer je balans in je elftal ja.
Van der Wiel blijft gewoon lekker rechtsback spelen. Vindt 'ie leuk, doet 'ie aardig. Alderweireld en Wielaert dedn het ook got LCV, en Boulahrouz neemt dus gewoon de plek in van Oleguer als RCV/RB. Je schiet er niet heel veel mee op, maar in body ga je erop vooruit en in communicatie ook. Bovendien ben je van het gezeur op Oleguer de hele tijd af.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:32 schreef Radegast het volgende:
Ik denk niet dat Boulahrouz zin heeft in Ajax.
En met Wielaert, Van der Wiel en Alderweireld heeft Ajax bij het eerste al drie opties als rechter centrale verdediger, hoeveel wil je er hebben?
Laat ze dan eens bellen met Seedorf. Hij werd\word altijd uitgefloten hier in NL maar een feit blijft dat t gewoon een wereld klas bak is. Iemand met een berg ervaring die de rest van t team in moeilijke tijden op sleep touw kan nemenquote:Op maandag 15 juni 2009 01:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij vond het 'basis' middenveld dus wel goed genoeg? Nou, ik niet.
Niet doen. Dat zou een gevalletje Winter worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat ze dan eens bellen met Seedorf. Hij werd\word altijd uitgefloten hier in NL maar een feit blijft dat t gewoon een wereld klas bak is. Iemand met een berg ervaring die de rest van t team in moeilijke tijden op sleep touw kan nemen![]()
Van der Wiel is beter als RCV dan als RB vind ik en dan heb je dus weer een probleem. Geef Silva nou eens een echte kans op rechts. Volgens mij kan ie dat echt en dan heb je dat meteen ook opgelost. (qua evt reserves) En is Boulah dus overbodig. Ze kunnen beter kijken naar een LB en een LCV imo.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:58 schreef twi het volgende:
[..]
Van der Wiel blijft gewoon lekker rechtsback spelen. Vindt 'ie leuk, doet 'ie aardig. Alderweireld en Wielaert dedn het ook got LCV, en Boulahrouz neemt dus gewoon de plek in van Oleguer als RCV/RB. Je schiet er niet heel veel mee op, maar in body ga je erop vooruit en in communicatie ook. Bovendien ben je van het gezeur op Oleguer de hele tijd af.
Geen probleem. Je hebt wel gelijk maar dat had niets met die typo te makenquote:
kan maar dat weet je nooit.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet doen. Dat zou een gevalletje Winter worden.
Dat is nog geen reden om dan maar middenvelders als verdedigers te gaan gebruiken, indien nodig.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er mag anders wel een linksback bij hoor, nu Vermaelen weg gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om dan maar middenvelders als verdedigers te gaan gebruiken, indien nodig.
Dat zeker. Maar stel dat Oleguer ook zou vertrekken, dan zou ik toch graag een vervanger voor hem zien. Denk dat er volgende week wel wat nieuws over Obradovic zal komen. Zaakwaarnemers hebben Ajax, Tottenham en Wolfsburg gefaxed met de mededeling dat ze een voorstel mogen doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:48 schreef toma het volgende:
[..]
Er mag anders wel een linksback bij hoor, nu Vermaelen weg gaat.
Twente zou een van de geinteresseerden zijn.quote:Huub Stevens lijkt met Sharbini te gaan lopen. Een transfersom van slechts 2 miljoen en een salaris van 500.000 euro zouden de concrete bedragen zijn.
Urgarkovic denkt de onderhandelingen op korte termijn definitief af te ronden. Rijeka wil nl. 2.5 tot 3 miljoen hebben en Manuel Pamic van de Oostenrijkers. Sharbini zelf heeft in ieder geval de voorkeur voor Red Bull Salzburg uitgesproken en laat daarom diverse NL'se en Duitse clubs lopen.
Voor de breedte, wie gaat er dan in de basis centraal spelen, en kom niet aan met Alderweireld want dat zou nergens op slaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef Catch22- het volgende:
Voor 5 miljoen zou ik Oleguer echt wel weg doen. Der is wel iemand voor de breedte te halen voor de helft van dat geld.
Voor het nieuwe shirt toch? Ben benieuwd.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:12 schreef Nashje het volgende:
Nog 3 kwartier.
[..]
Twente zou een van de geinteresseerden zijn.
Moet toch wel ergens een stevige baas te halen zijn voor 3 miljoen. Of transfervrij, met 5 miljoen kan je der wel een miljoen per jaar op salaris bij leggenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:14 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Voor de breedte, wie gaat er dan in de basis centraal spelen, en kom niet aan met Alderweireld want dat zou nergens op slaan.
Noujah het 1e detail.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor het nieuwe shirt toch? Ben benieuwd.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Noujah het 1e detail.Het hele shirt over 6 uur ofzo
En wie is die 'kenner' dan wel niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:28 schreef Nashje het volgende:
Het is trouwens ook nog maar zien of V/d Heijden het allemaal aan kan. Als ik mag geloven wat er gezegd wordt is hij nog trager dan Maduro. Totaal geen dynamiek, zijn handelingssnelheid is onder de maat en qua omschakeling is het ook niet zo super. Volgens de kenners gaat hij het niet halen, en met Blind is het ook nog maar zien of hij er zal komen..
Ik vroeg aan eenzelfde kenner of er nog iets rondloopt wat in het rijtje Sneijder, Van der Vaart kan worden geplaatst. De enige die veelbelovend klonk was Castillion.
Precies, spelers als Sarpong, Blind en de Jong worden tegenwoordig gewoon rustig gebracht.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:30 schreef Catch22- het volgende:
Zolang men verwacht dat elk talent binnen 5 wedstrijden op CL nivo zit, zal er niemand meer doorbreken.
Iemand die veel wedstrijden van de jeugd bezoekt.quote:
Dat wordt allang niet meer verwacht, maar je kunt wel zien welke speler iets kan worden en welke niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:30 schreef Catch22- het volgende:
Zolang men verwacht dat elk talent binnen 5 wedstrijden op CL nivo zit, zal er niemand meer doorbreken.
Gaat naar Utrecht voor 9 ton.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
of bijvoorbeeld Wuytens van Heracles had je zo kunnen oprapen voor een miljoen of twee?
Inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef toma het volgende:
[..]
Ze maken me gek!
Doe gewoon het hele ding in één keer.
Ik ben er sowieso voor, Silva voor vdWiel.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van der Wiel is beter als RCV dan als RB vind ik en dan heb je dus weer een probleem. Geef Silva nou eens een echte kans op rechts. Volgens mij kan ie dat echt en dan heb je dat meteen ook opgelost. (qua evt reserves) En is Boulah dus overbodig. Ze kunnen beter kijken naar een LB en een LCV imo.
[..]
Geen probleem. Je hebt wel gelijk maar dat had niets met die typo te maken
Beetje slecht van ajax ja.. maargoed het houdt de spanning erinquote:Op maandag 15 juni 2009 09:52 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, kom op met dat shirt.
Oh wacht, dat duurt nog fucking zes uur?
Ik ben zo fucking zenuwachtig.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Beetje slecht van ajax ja.. maargoed het houdt de spanning erin![]()
Wat een revolutie!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:00 schreef kevin6188 het volgende:
Geborduurd logo.
Shirt van afgelopen seizoen vond ik echt heel erg mooi. Heerlijk simpel, zoals het hoort.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef toma het volgende:
[..]
Wat een revolutie!
Vind het wel jammer. Vond het wel mooi zo´n badge.
Vond ik ook wel vetquote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef toma het volgende:
[..]
Wat een revolutie!
Kan me herinneren dat er bij de onthulling van dat shirt behoorlijk wat kots-smileys aan werden gewijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:02 schreef Noshiba het volgende:
Het shirt wat ik nu an heb, is dat geen geborduurd logo dan? (dit seizoen) daar zit zo'n randje van draad rondom?
Ja ongeveer het hele topic stond er vol meequote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat er bij de onthulling van dat shirt behoorlijk wat kots-smileys aan werden gewijd.
Een diepe spits in een 4-3-3 systeem moet ook voldoende lengte hebben. Maar als je 4-4-2 speelt is dit echt geen vereiste. Er zijn genoeg kleine aanvallers.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef Dvm86 het volgende:
David Villa is trouwens ook maar 1,75m net als Cvitanich. Als je die lengte hebt, ga je niet halen op top-niveau. Aldus Voetbal International
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:
Kroatische kranten berichten dat Sharbini op korte termijn bij Red Bull Salzburg gepresenteerd zal worden. Hij kost 2,5 miljoen en 500.000E/jaar gaan verdienen.
Welk vak? Heb je net gebeld?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na twee jaar een scc splitten, eindelijk mijn eigen kaart![]()
.
Huh?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehe, PSV durft niet tegen Ajax te spelen in Augustus.
Volgens mij wil je juist dan Ajax treffen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of rondom de winterstopquote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij wil je juist dan Ajax treffen.
vakkie 4-2-7 oh oh oh oh oooquote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Si, 427.
425 kon ook, maar prob ingang 426, dus dan betaal ik liever 50e minder en loop ik wel via de omloop naar 425.
Haha ja die maatjes van mij die geilen altijd op haar als ze in het uitvak staat, dat zag je vast ook wel aan hemquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker mokkeltje wel rechts van ons.
We trillen nog na van de laatste wedstrijdquote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer had je de aanmelding gedaan? Al 2 jaar geleden? Of dit jaar pas.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na twee jaar een scc splitten, eindelijk mijn eigen kaart![]()
.
Wut?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zou serieus gek worden als Oleguer vertrekt, dan is die verdediging echt 10x niks..
Swart, Litmanen, Kluivert, De Mos, Beenhakker, Mulder, Arie van Os en de gebroeders De Boer heb ik ook gezien. Vertonghen was er ook, maar die ging vroeg weer weg.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie nog veel bekenden? Ik zie Bergkamp, Muhren, Jonk, Arie van Eijden en Michael van Praag?
Vorig jaar, je kan gewoon proberen te bellen en beetje doorvragen. Maar ik wist wel al dat ik in deze groep zou zitten, die het eerst zou mogen kiezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wanneer had je de aanmelding gedaan? Al 2 jaar geleden? Of dit jaar pas.
Wacht nog op de brief waarin staat wanneer ik mag bellen
Ga ik zo eens doen. Had je wel al een brief ontvangen?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vorig jaar, je kan gewoon proberen te bellen en beetje doorvragen. Maar ik wist wel al dat ik in deze groep zou zitten, die het eerst zou mogen kiezen.
Vreemd dat Tahamata er niet was...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Swart, Litmanen, Kluivert, De Mos, Beenhakker, Mulder, Arie van Os en de gebroeders De Boer heb ik ook gezien. Vertonghen was er ook, maar die ging vroeg weer weg.
Tahamata en Cruijff waren er niet.
Nope.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:49 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ga ik zo eens doen. Had je wel al een brief ontvangen?
Kwam door MvB in mijn ogen die maakte niet goed gebruik van hemquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wut?.
Met hem erin schijt ik altijd 10 kleuren bagger men, met afstand de slechste man achterin, en dat wil wat zeggen....
Nou, in mijn ogen niet, een verdediger die bij 9 van de 10 goals erbij staat met open bek en een blik van "oh ja, daar HAD ik naar toe gemoeten" kan het gewoon niet, of vertikt het omdat ie vindt dat ie "CL gespeeld heeft en dus goed is"quote:Op maandag 15 juni 2009 11:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kwam door MvB in mijn ogen die maakte niet goed gebruik van hem
Oleguer moet je gewoon nog voor aankomend seizoen behouden, Jol is een hele andere trainer dan MvB (gelukkig maar) en ik denk dat hij het dan nog wel is aardig gaan doen. En Rijkaard wil hem niet voor niks hij heeft al ervaring met hem en als het zo'n erge koekebakker is waarom zou Rijkaard hem dan weer willen?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, in mijn ogen niet, een verdediger die bij 9 van de 10 goals erbij staat met open bek en een blik van "oh ja, daar HAD ik naar toe gemoeten" kan het gewoon niet, of vertikt het omdat ie vindt dat ie "CL gespeeld heeft en dus goed is"
Hooguit 2-3 redelijk tot niet slechte wedstrijden gespeeld, kan wmb meteen weg.
Tahamata zat in het buitenland. En de meeste huidige spelers ook. Hoewel ik er zou zijn geweest als ik Siem de Jong ofzo was.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef toma het volgende:
[..]
Vreemd dat Tahamata er niet was...
En opzich wel slecht dat er zo weinig spelers van de huidige selectie er waren. Maar die kenden hem waarschijnlijk toch nauwelijks.
Henk Groot, Tseu La Lingquote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef toma het volgende:
Zien jullie nog veel bekenden? Ik zie Bergkamp, Muhren, Jonk, Arie van Eijden en Michael van Praag?
Peter Boeve, heb ik ook gezien nog.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Henk Groot, Tseu La Ling
Mannetje in roze overhemd heeft ook een bekend gezicht maar kan effe niet op zn naam komen
Dat is mooiquote:Op maandag 15 juni 2009 12:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En een bloemstuk van 'John, Wesley, Klaas-Jan en Rafael'.
Na vrijdag pas dus. Vind het wel vreemd dat Vermaelen het eerste aanbod weigert, dan even op vakantie gaat en daarna weer opnieuw probeert. Als speler heb je toch de drang om alles definitief te maken als er een topclub voorbij komt? Lijkt me in ieder geval..quote:Transfer Vermaelen hangt in de lucht
Hoewel het stil is rond de transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal betekent dit niet dat deze van de baan is. Zijn zaakwaarnemers - Sjaak Swart en Søren Lerby - spreken tegenover Ajaxlife.nl de verwachting uit dat de deal snel officieel wordt gemaakt.
Kwestie van geduld
"Het is meer een kwestie van wanneer, dan van of," zegt Swart, die er op rekent dat de transfer van de aanvoerder rond komt. Dat ‘wanneer' wordt mede ingegeven door Vermaelen zelf, die momenteel op vakantie is en vrijdag weer terugkeert.
Ook Lerby gaat uit van een positieve afloop, die misschien zelfs wel op zeer korte termijn zijn beslag krijgt. Hij verwijst door naar Ajax. De Persdienst houdt het er echter op dat er pas naar buiten wordt getreden als de puntjes op de i zijn gezet.
Het gaat om de financiën denk ik. Volgens mij is de aanbieding van Arsenal nog minder dan wat hij nu hier verdient omdat Arsenal niet zo happig is op hoge salarissen en de tax in Engeland redelijk hoog isquote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Na vrijdag pas dus. Vind het wel vreemd dat Vermaelen het eerste aanbod weigert, dan even op vakantie gaat en daarna weer opnieuw probeert. Als speler heb je toch de drang om alles definitief te maken als er een topclub voorbij komt? Lijkt me in ieder geval..
Waarschijnlijk omdat het nog niet bekend is gemaakt door Ajax.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:50 schreef honda1990 het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat niemand hier weet hoelaat die eerste training begint?
Hmm ok, gezeik met school we hebben maandag een toets, maar als we gewoon afwezig zijn mogen we hem niet 2x inhalenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nog niet bekend is gemaakt door Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutschool
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:56 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ga naar de eerste training, heb er echt zin in om alle nieuwe aankopen te verwelkomen
[url=http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2]http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2[/url]quote:Op maandag 15 juni 2009 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe eens linkje
quote:PSV hoopt de thuiswedstrijd tegen Ajax naar een latere datum te kunnen verschuiven. De Eindhovenaren treffen de Amsterdammers al tijdens de derde speelronde op 16 augustus in het Philips Stadion.
Veel supporters van PSV zijn dan nog op vakantie en kunnen de topper zodoende niet bijwonen. Tevens is die dag de finale van de Otten Cup, een internationaal toernooi op PSV-complex De Herdgang.
Tijdens het overleg tussen de voetbalbond, de clubs, gemeenten en politie gaat PSV dinsdag verzoeken om de thuiswedstrijd tegen Ajax te verplaatsen. De komende week zal de KNVB het definitieve speelschema naar buiten brengen.
Omdat je zo'n kenner bent, met je drie strepen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:03 schreef Noshiba het volgende:
Ik denk jantje, ik spam trouwens ook het hele topic even vol
nicequote:Op maandag 15 juni 2009 13:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[url=http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2]http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2[/url]
Waarschijnlijk kom je dan (nog) bedrogen uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:56 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ga naar de eerste training, heb er echt zin in om alle nieuwe aankopen te verwelkomen
Badge of geen badge. Die smurf is natuurlijk om te kotsen. Doe dan maar geborduurd en haal bij de f-side kraam een badge van het enige en echte logo!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef toma het volgende:
[..]
Wat een revolutie!
Brilletje?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Een kraag? Waar de neuq zien jullie een kraag
Dat logo is veel mooier maar daar vind ik 'm toch wel lelijk erop gezetquote:Op maandag 15 juni 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Badge of geen badge. Die smurf is natuurlijk om te kotsen. Doe dan maar geborduurd en haal bij de f-side kraam een badge van het enige en echte logo!
[ afbeelding ]
Inderdaad..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Ik zie ook geen kraag? Detail 1 is het logo, detail 2 is de band.
Ik weet ook niet waar ze dat vinden, maar heb wel een screenshot van AN kunnen plukken.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Zie een kraagjequote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Er zit een wand tussen 425 sfeer en 425 niet-sfeer op de trap, als je 425 niet sfeer hebt, waar je niet mag staan, officieel dan. En je moet als het goed is via 426 naar binnen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:14 schreef Bullebak het volgende:
Ik hoor dat je op 425 een niet-sfeervak-gedeelte hebt?Hoe zit dat?
Ivm scc bellen straks.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze dat vinden, maar heb wel een screenshot van AN kunnen plukken.
[ afbeelding ]
Erg nice, witte kraag, stadswapen![]()
Bij het uitshirt gok ik?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef Noshiba het volgende:
Rumille waar zie jij een band?
Zie je dat niet? Detail 3 is Messi met een omhoogstaand kraagje die een wapen vasthoudt.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
op an iemand die homo is:')
Zie google balk
[ afbeelding ]
Heb ik ook. Ajax zal het wel 50/50 hebben gedaan ofzo, ene helft aanvoerdersband, andere kraag ;')quote:Op maandag 15 juni 2009 13:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Detail 1
[ afbeelding ]
Detail 2
Ghahahaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
PIJNLIJK!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
grappig van ajaxquote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef Rumille het volgende:
Whehe, weet het al.
Firefox zie ik de band.
IE 7 zie ik de kraag.
Omgquote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
Ah, txquote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er zit een wand tussen 425 sfeer en 425 niet-sfeer op de trap, als je 425 niet sfeer hebt, waar je niet mag staan, officieel dan. En je moet als het goed is via 426 naar binnen.
Dankjewel.. kom ik ook wel maar wist niet dat t een afkorting hadquote:
Als ik hem was zou ik heel snel een nieuw account aanmakenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:27 schreef kurk_droog het volgende:
Hij snel bij modjes huilen om alles te verwijderen
Jammer van een hoge kraag, maar dat stadswapenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze dat vinden, maar heb wel een screenshot van AN kunnen plukken.
[ afbeelding ]
Erg nice, witte kraag, stadswapen![]()
QFT. Hier ookquote:Op maandag 15 juni 2009 13:20 schreef RayMania het volgende:
Nieuw shirt moet ik echt hebben. Dat wapen is té vet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou leuk zijn als een nieuwe aankoop vanmiddag in het nieuwe shirt wordt gepresenteerd. Helemaal uit het niets.
Snel verwijderdquote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3462-30.php#post116360
Stond boven die post
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Logo hoort links op de borst.
Als het goed is zit het Ajax namelijk in je hart!
Ik wind het lettertype wel vet, een keer wat andersquote:Op maandag 15 juni 2009 13:43 schreef JeroenV het volgende:
Dat lettertype was toch ook al op het uitshirt te zien? En daar is het ook lelijk.
oudste truc die er is wat betreft screenshots plaatsen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
Truc?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
oudste truc die er is wat betreft screenshots plaatsen.
Dat hij van de mannen is ?quote:
Eens, ziet er echt vet uitquote:Op maandag 15 juni 2009 13:20 schreef RayMania het volgende:
Nieuw shirt moet ik echt hebben. Dat wapen is té vet.
Honda ofzo jaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou leuk zijn als een nieuwe aankoop vanmiddag in het nieuwe shirt wordt gepresenteerd. Helemaal uit het niets.
quote:Gentenaar definitief naar VVV-Venlo
maandag 15 juni, door barrehhafca, Delft, 13:54u, NOS
Dennis Gentenaar heeft voor drie jaar getekend bij VVV-Venlo. De 33-jarige doelman stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Ajax, waar hij slechts zeven keer in actie kwam.
Gentenaar kwam bij Ajax terecht na een avontuur van één jaar bij Borussia Dortmund. In Duitsland speelde de goalie tien wedstrijden. De Bundesligeclub nam Gentenaar over van NEC. Bij de Nijmegenaren speelde hij tien jaar (1995-2005) en was hij de laatste jaren een vaste waarde onder de lat.
In Limburg moet Gentenaar de strijd aangaan met Kevin Begois. De Belgische keeper verdrong afgelopen seizoen Danny Wintjens uit de basis bij VVV, zo meldt de NOS. (tekst: ELF Voetbal)
Homoverhalenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |