Dat is mooiquote:Op maandag 15 juni 2009 12:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En een bloemstuk van 'John, Wesley, Klaas-Jan en Rafael'.
Na vrijdag pas dus. Vind het wel vreemd dat Vermaelen het eerste aanbod weigert, dan even op vakantie gaat en daarna weer opnieuw probeert. Als speler heb je toch de drang om alles definitief te maken als er een topclub voorbij komt? Lijkt me in ieder geval..quote:Transfer Vermaelen hangt in de lucht
Hoewel het stil is rond de transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal betekent dit niet dat deze van de baan is. Zijn zaakwaarnemers - Sjaak Swart en Søren Lerby - spreken tegenover Ajaxlife.nl de verwachting uit dat de deal snel officieel wordt gemaakt.
Kwestie van geduld
"Het is meer een kwestie van wanneer, dan van of," zegt Swart, die er op rekent dat de transfer van de aanvoerder rond komt. Dat ‘wanneer' wordt mede ingegeven door Vermaelen zelf, die momenteel op vakantie is en vrijdag weer terugkeert.
Ook Lerby gaat uit van een positieve afloop, die misschien zelfs wel op zeer korte termijn zijn beslag krijgt. Hij verwijst door naar Ajax. De Persdienst houdt het er echter op dat er pas naar buiten wordt getreden als de puntjes op de i zijn gezet.
Het gaat om de financiën denk ik. Volgens mij is de aanbieding van Arsenal nog minder dan wat hij nu hier verdient omdat Arsenal niet zo happig is op hoge salarissen en de tax in Engeland redelijk hoog isquote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Na vrijdag pas dus. Vind het wel vreemd dat Vermaelen het eerste aanbod weigert, dan even op vakantie gaat en daarna weer opnieuw probeert. Als speler heb je toch de drang om alles definitief te maken als er een topclub voorbij komt? Lijkt me in ieder geval..
Waarschijnlijk omdat het nog niet bekend is gemaakt door Ajax.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:50 schreef honda1990 het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat niemand hier weet hoelaat die eerste training begint?
Hmm ok, gezeik met school we hebben maandag een toets, maar als we gewoon afwezig zijn mogen we hem niet 2x inhalenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nog niet bekend is gemaakt door Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutschool
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:56 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ga naar de eerste training, heb er echt zin in om alle nieuwe aankopen te verwelkomen
[url=http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2]http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2[/url]quote:Op maandag 15 juni 2009 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe eens linkje
quote:PSV hoopt de thuiswedstrijd tegen Ajax naar een latere datum te kunnen verschuiven. De Eindhovenaren treffen de Amsterdammers al tijdens de derde speelronde op 16 augustus in het Philips Stadion.
Veel supporters van PSV zijn dan nog op vakantie en kunnen de topper zodoende niet bijwonen. Tevens is die dag de finale van de Otten Cup, een internationaal toernooi op PSV-complex De Herdgang.
Tijdens het overleg tussen de voetbalbond, de clubs, gemeenten en politie gaat PSV dinsdag verzoeken om de thuiswedstrijd tegen Ajax te verplaatsen. De komende week zal de KNVB het definitieve speelschema naar buiten brengen.
Omdat je zo'n kenner bent, met je drie strepen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:03 schreef Noshiba het volgende:
Ik denk jantje, ik spam trouwens ook het hele topic even vol
nicequote:Op maandag 15 juni 2009 13:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[url=http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2]http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2[/url]
Waarschijnlijk kom je dan (nog) bedrogen uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:56 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ga naar de eerste training, heb er echt zin in om alle nieuwe aankopen te verwelkomen
Badge of geen badge. Die smurf is natuurlijk om te kotsen. Doe dan maar geborduurd en haal bij de f-side kraam een badge van het enige en echte logo!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef toma het volgende:
[..]
Wat een revolutie!
Vind het wel jammer. Vond het wel mooi zo´n badge.
Brilletje?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Een kraag? Waar de neuq zien jullie een kraag
Dat logo is veel mooier maar daar vind ik 'm toch wel lelijk erop gezetquote:Op maandag 15 juni 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Badge of geen badge. Die smurf is natuurlijk om te kotsen. Doe dan maar geborduurd en haal bij de f-side kraam een badge van het enige en echte logo!
[ afbeelding ]
Inderdaad..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Ik zie ook geen kraag? Detail 1 is het logo, detail 2 is de band.
Ik weet ook niet waar ze dat vinden, maar heb wel een screenshot van AN kunnen plukken.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Zie een kraagjequote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Er zit een wand tussen 425 sfeer en 425 niet-sfeer op de trap, als je 425 niet sfeer hebt, waar je niet mag staan, officieel dan. En je moet als het goed is via 426 naar binnen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:14 schreef Bullebak het volgende:
Ik hoor dat je op 425 een niet-sfeervak-gedeelte hebt?Hoe zit dat?
Ivm scc bellen straks.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze dat vinden, maar heb wel een screenshot van AN kunnen plukken.
[ afbeelding ]
Erg nice, witte kraag, stadswapen![]()
Bij het uitshirt gok ik?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef Noshiba het volgende:
Rumille waar zie jij een band?
Zie je dat niet? Detail 3 is Messi met een omhoogstaand kraagje die een wapen vasthoudt.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
op an iemand die homo is:')
Zie google balk
[ afbeelding ]
Heb ik ook. Ajax zal het wel 50/50 hebben gedaan ofzo, ene helft aanvoerdersband, andere kraag ;')quote:Op maandag 15 juni 2009 13:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Detail 1
[ afbeelding ]
Detail 2
Ghahahaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
PIJNLIJK!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
grappig van ajaxquote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef Rumille het volgende:
Whehe, weet het al.
Firefox zie ik de band.
IE 7 zie ik de kraag.
Omgquote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
Ah, txquote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er zit een wand tussen 425 sfeer en 425 niet-sfeer op de trap, als je 425 niet sfeer hebt, waar je niet mag staan, officieel dan. En je moet als het goed is via 426 naar binnen.
Dankjewel.. kom ik ook wel maar wist niet dat t een afkorting hadquote:
Als ik hem was zou ik heel snel een nieuw account aanmakenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:27 schreef kurk_droog het volgende:
Hij snel bij modjes huilen om alles te verwijderen
Jammer van een hoge kraag, maar dat stadswapenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze dat vinden, maar heb wel een screenshot van AN kunnen plukken.
[ afbeelding ]
Erg nice, witte kraag, stadswapen![]()
QFT. Hier ookquote:Op maandag 15 juni 2009 13:20 schreef RayMania het volgende:
Nieuw shirt moet ik echt hebben. Dat wapen is té vet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou leuk zijn als een nieuwe aankoop vanmiddag in het nieuwe shirt wordt gepresenteerd. Helemaal uit het niets.
Snel verwijderdquote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3462-30.php#post116360
Stond boven die post
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Logo hoort links op de borst.
Als het goed is zit het Ajax namelijk in je hart!
Ik wind het lettertype wel vet, een keer wat andersquote:Op maandag 15 juni 2009 13:43 schreef JeroenV het volgende:
Dat lettertype was toch ook al op het uitshirt te zien? En daar is het ook lelijk.
oudste truc die er is wat betreft screenshots plaatsen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
Truc?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
oudste truc die er is wat betreft screenshots plaatsen.
Dat hij van de mannen is ?quote:
Eens, ziet er echt vet uitquote:Op maandag 15 juni 2009 13:20 schreef RayMania het volgende:
Nieuw shirt moet ik echt hebben. Dat wapen is té vet.
Honda ofzo jaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou leuk zijn als een nieuwe aankoop vanmiddag in het nieuwe shirt wordt gepresenteerd. Helemaal uit het niets.
quote:Gentenaar definitief naar VVV-Venlo
maandag 15 juni, door barrehhafca, Delft, 13:54u, NOS
Dennis Gentenaar heeft voor drie jaar getekend bij VVV-Venlo. De 33-jarige doelman stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Ajax, waar hij slechts zeven keer in actie kwam.
Gentenaar kwam bij Ajax terecht na een avontuur van één jaar bij Borussia Dortmund. In Duitsland speelde de goalie tien wedstrijden. De Bundesligeclub nam Gentenaar over van NEC. Bij de Nijmegenaren speelde hij tien jaar (1995-2005) en was hij de laatste jaren een vaste waarde onder de lat.
In Limburg moet Gentenaar de strijd aangaan met Kevin Begois. De Belgische keeper verdrong afgelopen seizoen Danny Wintjens uit de basis bij VVV, zo meldt de NOS. (tekst: ELF Voetbal)
Homoverhalenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
Zie google balk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |