Shirt van afgelopen seizoen vond ik echt heel erg mooi. Heerlijk simpel, zoals het hoort.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef toma het volgende:
[..]
Wat een revolutie!
Vind het wel jammer. Vond het wel mooi zo´n badge.
Vond ik ook wel vetquote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef toma het volgende:
[..]
Wat een revolutie!
Vind het wel jammer. Vond het wel mooi zo´n badge.
Kan me herinneren dat er bij de onthulling van dat shirt behoorlijk wat kots-smileys aan werden gewijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:02 schreef Noshiba het volgende:
Het shirt wat ik nu an heb, is dat geen geborduurd logo dan? (dit seizoen) daar zit zo'n randje van draad rondom?
Ja ongeveer het hele topic stond er vol meequote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat er bij de onthulling van dat shirt behoorlijk wat kots-smileys aan werden gewijd.
Een diepe spits in een 4-3-3 systeem moet ook voldoende lengte hebben. Maar als je 4-4-2 speelt is dit echt geen vereiste. Er zijn genoeg kleine aanvallers.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef Dvm86 het volgende:
David Villa is trouwens ook maar 1,75m net als Cvitanich. Als je die lengte hebt, ga je niet halen op top-niveau. Aldus Voetbal International
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:
Kroatische kranten berichten dat Sharbini op korte termijn bij Red Bull Salzburg gepresenteerd zal worden. Hij kost 2,5 miljoen en 500.000E/jaar gaan verdienen.
Welk vak? Heb je net gebeld?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na twee jaar een scc splitten, eindelijk mijn eigen kaart![]()
.
Huh?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehe, PSV durft niet tegen Ajax te spelen in Augustus.
Volgens mij wil je juist dan Ajax treffen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of rondom de winterstopquote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij wil je juist dan Ajax treffen.
vakkie 4-2-7 oh oh oh oh oooquote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Si, 427.
425 kon ook, maar prob ingang 426, dus dan betaal ik liever 50e minder en loop ik wel via de omloop naar 425.
Haha ja die maatjes van mij die geilen altijd op haar als ze in het uitvak staat, dat zag je vast ook wel aan hemquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker mokkeltje wel rechts van ons.
We trillen nog na van de laatste wedstrijdquote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer had je de aanmelding gedaan? Al 2 jaar geleden? Of dit jaar pas.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na twee jaar een scc splitten, eindelijk mijn eigen kaart![]()
.
Wut?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zou serieus gek worden als Oleguer vertrekt, dan is die verdediging echt 10x niks..
Swart, Litmanen, Kluivert, De Mos, Beenhakker, Mulder, Arie van Os en de gebroeders De Boer heb ik ook gezien. Vertonghen was er ook, maar die ging vroeg weer weg.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie nog veel bekenden? Ik zie Bergkamp, Muhren, Jonk, Arie van Eijden en Michael van Praag?
Vorig jaar, je kan gewoon proberen te bellen en beetje doorvragen. Maar ik wist wel al dat ik in deze groep zou zitten, die het eerst zou mogen kiezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wanneer had je de aanmelding gedaan? Al 2 jaar geleden? Of dit jaar pas.
Wacht nog op de brief waarin staat wanneer ik mag bellen
Ga ik zo eens doen. Had je wel al een brief ontvangen?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vorig jaar, je kan gewoon proberen te bellen en beetje doorvragen. Maar ik wist wel al dat ik in deze groep zou zitten, die het eerst zou mogen kiezen.
Vreemd dat Tahamata er niet was...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Swart, Litmanen, Kluivert, De Mos, Beenhakker, Mulder, Arie van Os en de gebroeders De Boer heb ik ook gezien. Vertonghen was er ook, maar die ging vroeg weer weg.
Tahamata en Cruijff waren er niet.
Nope.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:49 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ga ik zo eens doen. Had je wel al een brief ontvangen?
Kwam door MvB in mijn ogen die maakte niet goed gebruik van hemquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wut?.
Met hem erin schijt ik altijd 10 kleuren bagger men, met afstand de slechste man achterin, en dat wil wat zeggen....
Nou, in mijn ogen niet, een verdediger die bij 9 van de 10 goals erbij staat met open bek en een blik van "oh ja, daar HAD ik naar toe gemoeten" kan het gewoon niet, of vertikt het omdat ie vindt dat ie "CL gespeeld heeft en dus goed is"quote:Op maandag 15 juni 2009 11:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kwam door MvB in mijn ogen die maakte niet goed gebruik van hem
Oleguer moet je gewoon nog voor aankomend seizoen behouden, Jol is een hele andere trainer dan MvB (gelukkig maar) en ik denk dat hij het dan nog wel is aardig gaan doen. En Rijkaard wil hem niet voor niks hij heeft al ervaring met hem en als het zo'n erge koekebakker is waarom zou Rijkaard hem dan weer willen?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, in mijn ogen niet, een verdediger die bij 9 van de 10 goals erbij staat met open bek en een blik van "oh ja, daar HAD ik naar toe gemoeten" kan het gewoon niet, of vertikt het omdat ie vindt dat ie "CL gespeeld heeft en dus goed is"
Hooguit 2-3 redelijk tot niet slechte wedstrijden gespeeld, kan wmb meteen weg.
Tahamata zat in het buitenland. En de meeste huidige spelers ook. Hoewel ik er zou zijn geweest als ik Siem de Jong ofzo was.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef toma het volgende:
[..]
Vreemd dat Tahamata er niet was...
En opzich wel slecht dat er zo weinig spelers van de huidige selectie er waren. Maar die kenden hem waarschijnlijk toch nauwelijks.
Henk Groot, Tseu La Lingquote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef toma het volgende:
Zien jullie nog veel bekenden? Ik zie Bergkamp, Muhren, Jonk, Arie van Eijden en Michael van Praag?
Peter Boeve, heb ik ook gezien nog.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Henk Groot, Tseu La Ling
Mannetje in roze overhemd heeft ook een bekend gezicht maar kan effe niet op zn naam komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |