Wut?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zou serieus gek worden als Oleguer vertrekt, dan is die verdediging echt 10x niks..
Swart, Litmanen, Kluivert, De Mos, Beenhakker, Mulder, Arie van Os en de gebroeders De Boer heb ik ook gezien. Vertonghen was er ook, maar die ging vroeg weer weg.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie nog veel bekenden? Ik zie Bergkamp, Muhren, Jonk, Arie van Eijden en Michael van Praag?
Vorig jaar, je kan gewoon proberen te bellen en beetje doorvragen. Maar ik wist wel al dat ik in deze groep zou zitten, die het eerst zou mogen kiezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wanneer had je de aanmelding gedaan? Al 2 jaar geleden? Of dit jaar pas.
Wacht nog op de brief waarin staat wanneer ik mag bellen
Ga ik zo eens doen. Had je wel al een brief ontvangen?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vorig jaar, je kan gewoon proberen te bellen en beetje doorvragen. Maar ik wist wel al dat ik in deze groep zou zitten, die het eerst zou mogen kiezen.
Vreemd dat Tahamata er niet was...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Swart, Litmanen, Kluivert, De Mos, Beenhakker, Mulder, Arie van Os en de gebroeders De Boer heb ik ook gezien. Vertonghen was er ook, maar die ging vroeg weer weg.
Tahamata en Cruijff waren er niet.
Nope.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:49 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ga ik zo eens doen. Had je wel al een brief ontvangen?
Kwam door MvB in mijn ogen die maakte niet goed gebruik van hemquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wut?.
Met hem erin schijt ik altijd 10 kleuren bagger men, met afstand de slechste man achterin, en dat wil wat zeggen....
Nou, in mijn ogen niet, een verdediger die bij 9 van de 10 goals erbij staat met open bek en een blik van "oh ja, daar HAD ik naar toe gemoeten" kan het gewoon niet, of vertikt het omdat ie vindt dat ie "CL gespeeld heeft en dus goed is"quote:Op maandag 15 juni 2009 11:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kwam door MvB in mijn ogen die maakte niet goed gebruik van hem
Oleguer moet je gewoon nog voor aankomend seizoen behouden, Jol is een hele andere trainer dan MvB (gelukkig maar) en ik denk dat hij het dan nog wel is aardig gaan doen. En Rijkaard wil hem niet voor niks hij heeft al ervaring met hem en als het zo'n erge koekebakker is waarom zou Rijkaard hem dan weer willen?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, in mijn ogen niet, een verdediger die bij 9 van de 10 goals erbij staat met open bek en een blik van "oh ja, daar HAD ik naar toe gemoeten" kan het gewoon niet, of vertikt het omdat ie vindt dat ie "CL gespeeld heeft en dus goed is"
Hooguit 2-3 redelijk tot niet slechte wedstrijden gespeeld, kan wmb meteen weg.
Tahamata zat in het buitenland. En de meeste huidige spelers ook. Hoewel ik er zou zijn geweest als ik Siem de Jong ofzo was.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef toma het volgende:
[..]
Vreemd dat Tahamata er niet was...
En opzich wel slecht dat er zo weinig spelers van de huidige selectie er waren. Maar die kenden hem waarschijnlijk toch nauwelijks.
Henk Groot, Tseu La Lingquote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef toma het volgende:
Zien jullie nog veel bekenden? Ik zie Bergkamp, Muhren, Jonk, Arie van Eijden en Michael van Praag?
Peter Boeve, heb ik ook gezien nog.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Henk Groot, Tseu La Ling
Mannetje in roze overhemd heeft ook een bekend gezicht maar kan effe niet op zn naam komen
Dat is mooiquote:Op maandag 15 juni 2009 12:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En een bloemstuk van 'John, Wesley, Klaas-Jan en Rafael'.
Na vrijdag pas dus. Vind het wel vreemd dat Vermaelen het eerste aanbod weigert, dan even op vakantie gaat en daarna weer opnieuw probeert. Als speler heb je toch de drang om alles definitief te maken als er een topclub voorbij komt? Lijkt me in ieder geval..quote:Transfer Vermaelen hangt in de lucht
Hoewel het stil is rond de transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal betekent dit niet dat deze van de baan is. Zijn zaakwaarnemers - Sjaak Swart en Søren Lerby - spreken tegenover Ajaxlife.nl de verwachting uit dat de deal snel officieel wordt gemaakt.
Kwestie van geduld
"Het is meer een kwestie van wanneer, dan van of," zegt Swart, die er op rekent dat de transfer van de aanvoerder rond komt. Dat ‘wanneer' wordt mede ingegeven door Vermaelen zelf, die momenteel op vakantie is en vrijdag weer terugkeert.
Ook Lerby gaat uit van een positieve afloop, die misschien zelfs wel op zeer korte termijn zijn beslag krijgt. Hij verwijst door naar Ajax. De Persdienst houdt het er echter op dat er pas naar buiten wordt getreden als de puntjes op de i zijn gezet.
Het gaat om de financiën denk ik. Volgens mij is de aanbieding van Arsenal nog minder dan wat hij nu hier verdient omdat Arsenal niet zo happig is op hoge salarissen en de tax in Engeland redelijk hoog isquote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Na vrijdag pas dus. Vind het wel vreemd dat Vermaelen het eerste aanbod weigert, dan even op vakantie gaat en daarna weer opnieuw probeert. Als speler heb je toch de drang om alles definitief te maken als er een topclub voorbij komt? Lijkt me in ieder geval..
Waarschijnlijk omdat het nog niet bekend is gemaakt door Ajax.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:50 schreef honda1990 het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat niemand hier weet hoelaat die eerste training begint?
Hmm ok, gezeik met school we hebben maandag een toets, maar als we gewoon afwezig zijn mogen we hem niet 2x inhalenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nog niet bekend is gemaakt door Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutschool
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:56 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ga naar de eerste training, heb er echt zin in om alle nieuwe aankopen te verwelkomen
[url=http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2]http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2[/url]quote:Op maandag 15 juni 2009 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe eens linkje
quote:PSV hoopt de thuiswedstrijd tegen Ajax naar een latere datum te kunnen verschuiven. De Eindhovenaren treffen de Amsterdammers al tijdens de derde speelronde op 16 augustus in het Philips Stadion.
Veel supporters van PSV zijn dan nog op vakantie en kunnen de topper zodoende niet bijwonen. Tevens is die dag de finale van de Otten Cup, een internationaal toernooi op PSV-complex De Herdgang.
Tijdens het overleg tussen de voetbalbond, de clubs, gemeenten en politie gaat PSV dinsdag verzoeken om de thuiswedstrijd tegen Ajax te verplaatsen. De komende week zal de KNVB het definitieve speelschema naar buiten brengen.
Omdat je zo'n kenner bent, met je drie strepen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:03 schreef Noshiba het volgende:
Ik denk jantje, ik spam trouwens ook het hele topic even vol
nicequote:Op maandag 15 juni 2009 13:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[url=http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2]http://shirt.ajax.nl/index.php?cms[pageID]=3&cms[redirectID]=2[/url]
Waarschijnlijk kom je dan (nog) bedrogen uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:56 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ga naar de eerste training, heb er echt zin in om alle nieuwe aankopen te verwelkomen
Badge of geen badge. Die smurf is natuurlijk om te kotsen. Doe dan maar geborduurd en haal bij de f-side kraam een badge van het enige en echte logo!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef toma het volgende:
[..]
Wat een revolutie!
Vind het wel jammer. Vond het wel mooi zo´n badge.
Brilletje?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Een kraag? Waar de neuq zien jullie een kraag
Dat logo is veel mooier maar daar vind ik 'm toch wel lelijk erop gezetquote:Op maandag 15 juni 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Badge of geen badge. Die smurf is natuurlijk om te kotsen. Doe dan maar geborduurd en haal bij de f-side kraam een badge van het enige en echte logo!
[ afbeelding ]
Inderdaad..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Ik zie ook geen kraag? Detail 1 is het logo, detail 2 is de band.
Ik weet ook niet waar ze dat vinden, maar heb wel een screenshot van AN kunnen plukken.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Zie een kraagjequote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |