quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang jullie het stadion maar niet weer in de fik zetten.
De hele Bob Haarms tribune zat volquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
tvp
Iedereen overigens gecondoleerd met het verlies van zo een groot Ajaxiet. We zullen hem missen......
Schandalig dat ze geen tribune in de Arena naar Bob vernoemen..quote:De grote tribune bij het hoofdveld van de Toekomst wordt vernoemd naar Bobby Haarms. Dat maakte voorzitter Uri Coronel bekend tijdens de toespraak die hij hield bij de afscheidsceremonie van de vorige week overleden Ajacied. Danny Blind onthulde vervolgens de Bob Haarms Tribune.
,,Bob was niet de beste voetballer die we gehad hebben en misschien ook niet de beste trainer", zei Coronel voor de onthulling. ,,Maar hij was van iedereen de grootste Ajacied. Hij hield van Ajax en hij was Ajax."
Duizenden mensen waren vandaag aanwezig op de Toekomst om Haarms een laatste eer te bewijzen. De ceremonie werd geleid door algemeen directeur Rik van den Boog. Naast Coronel spraken ook onder andere Louis van Gaal, David Endt en Henk Voors (namens de supporters) mooie woorden.
Vanmiddag om 13.30 uur vertrekt de rouwstoet langs de Amsterdam ArenA, het supportershome en de Middenweg naar de Oosterbegraafplaats. Daar wordt Bobby in besloten kring begraven.
Ik weet zeker dat er mensen zijn die zich hard maken voor een Haarms tribune in de ArenAquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Schandalig dat ze geen tribune in de Arena naar Bob vernoemen..Maar het gaat om het gebaar I guess..
Dat is de Arena niet waard.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Schandalig dat ze geen tribune in de Arena naar Bob vernoemen..Maar het gaat om het gebaar I guess..
Daarom moet er een ommekeer komen daar. Nu moet de ArenA is AJAX worden. Opzich is nu het goede moment daar voor om dingen in gang te zetten.quote:
Daar heb je wel gelijk in. Wanneer mensen meer gevoel bij bepaalde dingen krijgen zullen ze het ook meer gaan waarderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Daarom moet er een ommekeer komen daar. Nu moet de ArenA is AJAX worden. Opzich is nu het goede moment daar voor om dingen in gang te zetten.
De toekomst is het hart van Ajax, de jeugd, daar begint alles. Vandaar dat dat gedaan isquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
quote:'Fiorentina denkt aan Oleguer'
Volgens de Italiaanse krant La Nazione, altijd goed voor geruchten, denkt Fiorentina bij versterking van de verdediging onder andere aan Ajax centrale verdediger Oleguer. De club zou nog geen contact hebben gezocht met Ajax of de verdediger. Indien ze Manuel da Costa weten te verkopen, zou de Ajax verdediger mogelijk in beeld komen volgens de krant.
Ze zijn bij PSV nog nooit zo blij geweest met een miljoen voor een speler.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die kwam van PSV over toch? Keihard geflopt zeker?
Eens, was erg indrukwekkend.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:54 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ben nooit emotioneel. Maar dit was twee uur lang brok in mijn keel, tegen tranen aan. Ongelooflijk. Prachtig was het.
Het moment ook dat Haarms vertrok van De Toekomst, voor het laatst Ajax verliet. Ongelooflijk.
Nu.nlquote:AMSTERDAM - Wesley Sneijder speelt komend seizoen voor Internazionale. Dit meldt de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport zaterdag. Volgens de krant wordt Sneijder betrokken in een ruil met Inter-verdediger Maicon.
Real Madrid, de huidige werkgever van de Oranje-international, wil naast Maicon ook twintig miljoen euro ontvangen voor de middenvelder.
De Italiaanse sportkrant stelt dat Inter-trainer José Mourinho erg gecharmeerd is van de Nederlandse spelmaker. Omdat Real de afgelopen week bijna 200 miljoen euro uitgaf aan nieuwe spelers, moet de club andere voetballers verkopen. De Spanjaarden trokken de afgelopen dagen Kaká en Cristiano Ronaldo aan.
Sneijder speelt sinds twee seizoenen voor Real Madrid. In de zomer van 2007 kwam hij over van Ajax.
5% opleidingsvergoeding van 20miljoen is toch weer een miljoentje erbij. Krijgen we ook nog een doorverkoopspercerntage of zit dat er niet in?quote:
Lekker mokkeltje wel rechts van ons.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eens, was erg indrukwekkend.
Bij het supportershome net was nog mooier, stuk of 100 fakkels en de auto met de kist en volgwagens die langs het home over het fietspad gingen![]()
Bobby R.I.P ouwe.
quote:
Misschien iets voor een proefcontractje bij ons?quote:Van der Meyde definitief weg bij Everton
Eerst kreeg hij te horen dat hij moest vertrekken, om vervolgens medegedeeld te krijgen dat er mogelijk toch nog toekomst voor hem was. Zaterdag maakte Everton echter bekend dat Andy van der Meyde definitief tot de groep spelers behoort die aankomende zomer op zoek mogen naar een andere werkgever.
De voormalig Oranje-international kreeg van meet af aan bij de club uit Liverpool te maken met blessures. Die weerhielden hem ervan om geregeld in actie te komen, waardoor hij steeds verder uit beeld raakte bij manager David Moyes. De in totaal twintig wedstrijden die hij wel speelde bieden voor de club dan ook veel te weinig zekerheid dat de 29-jarige Arnhemmer in de toekomst wel van waarde zal zijn.
Van der Meyde debuteerde in 1997 in het profvoetbal bij Ajax, waarvoor hij in eerste instantie kortstondig uitkwam. Na een jaar uitgeleend te zijn aan FC Twente ontwikkelde hij zich in Amsterdam alsnog tot een gevreesde aanvaller, waarna hij in 2003 een contract kon ondertekenen bij Internazionale. Na twee moeizame jaren in Italië verkaste Van der Meyde naar Engeland, waar hij eveneens weinig aan spelen toekwam.
De zeventienvoudig inernational van het Nederlands elftal sluit een terugkeer naar Nederland niet uit. "Alles is bespreekbaar. Ik sta iedere dag op de lopende band en ben topfit. Dat hoop ik nu eens een tijdje te blijven. Moyes is een waardeloze vent die me probeerde kapot te maken, maar dat is hem dus echt niet gelukt, hè. Schrijf me nog niet af", zei hij al eerder.
Naast Van der Meyde kregen ook de Portugese verdediger Nuno Valente (35) en de Ecuadoriaanse middenvelder Segundo Castillo (27) te horen dat er voor hen geen plek meer is bij The Toffees. Laatstgenoemde zal terugkeren naar Rode Ster Belgrado, de club waar hij de afgelopen seizoen op huurbasis ook al speelde.
Tsjah dat is jou mening, hij heeft steekjes laten vallen maar bijna geen een speler heeft optimaal gepresteerd dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Sorry?
Ik baalde al toen er geruchten waren dat hij komen zou. Ik hoop dat deze geruchten net zo gaan als toen dan is ie iig weg! Als ze maar niet die 33 jarige Serviër gaan halen dan.
Zeker. Ik had het ook over een proefcontract. Misschien wordt het wel een positieve verrassing en kunnen we die 10 miljoen voor Elia besparen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Alsjeblieft zeg. Alsof we al niet genoeg buitenspelers hebben.
Laten we eerst maar eens bagger als Luque en Rommedahl lozen.
Liever niet, dan liever nog geld over de balk gooien door Berg van Groningen te halen. Daarmee geef je Cvitanich wel een knauw, maar ik kan me niet voorstellen dat zowel Sulejmani, Suarez en Cvitanich het gehele seizoen fit en in vorm zijn. Neem Berg daarbij, dan heb je in principe (met Cvitanich) alle posities dubbel bezet, aangezien Cvitanich zowel links als rechts als centraal uit de voeten kan. Dan kan Elia lekker naar Hamburg of weet ik veel waar hij naartoe wilde.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zeker. Ik had het ook om een proefcontract. Misschien wordt het wel een positieve verrassing en kunnen we die 10 miljoen voor Elia besparen.
Klopt al heb ik t idee dat die mening door meer mensen word gedeeld dan dat men t er niet mee eens is. Heel het team heeft niet goed gepresteerd idd maar dat betekend niet dat ik zijn blunders en slechte spel dan maar moet goedkeuren en \ of accepteren. Zeker niet bij iemand met "ervaring" zoals hij.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah dat is jou mening, hij heeft steekjes laten vallen maar bijna geen een speler heeft optimaal gepresteerd dit seizoen.
Idd die Elia hoeft van mij ook niet te komen. Laat Ajax zich eerst maar eens concentreren op een versterking voor de verdediging. Waar we al seizoenen om roepen!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Liever niet, dan liever nog geld over de balk gooien door Berg van Groningen te halen. Daarmee geef je Cvitanich wel een knauw, maar ik kan me niet voorstellen dat zowel Sulejmani, Suarez en Cvitanich het gehele seizoen fit en in vorm zijn. Neem Berg daarbij, dan heb je in principe (met Cvitanich) alle posities dubbel bezet, aangezien Cvitanich zowel links als rechts als centraal uit de voeten kan. Dan kan Elia lekker naar Hamburg of weet ik veel waar hij naartoe wilde.
Het hele punt over v/d Meyde is natuurlijk dat hij 'gratis' is. Iedereen weet dat Andy de afgelopen 5 jaar geen donder gepresteerd heeft. Moeten we de gok dan wel nemen? Ik ben geneigd om te zeggen dat hij een proeftraining mag meedraaien.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Liever niet, dan liever nog geld over de balk gooien door Berg van Groningen te halen. Daarmee geef je Cvitanich wel een knauw, maar ik kan me niet voorstellen dat zowel Sulejmani, Suarez en Cvitanich het gehele seizoen fit en in vorm zijn. Neem Berg daarbij, dan heb je in principe (met Cvitanich) alle posities dubbel bezet, aangezien Cvitanich zowel links als rechts als centraal uit de voeten kan. Dan kan Elia lekker naar Hamburg of weet ik veel waar hij naartoe wilde.
http://www.vi.nl/web/show/id=623351/langid=43/contentid=165353quote:Arsenal is druk bezig zijn defensie te versterken. Mamadou Sakho is een nieuwe naam die met de club uit Londen in verband wordt gebracht. De negentienjarige verdediger van Paris Saint-Germain staat volgens de Daily Mail ook in de belangstelling van Beyern München, terwijl Barcelona de situatie nauwgezet in de gaten houdt. De eventuele komst van Sakho betekent overigens niet dat Thomas Vermaelen uit beeld is, de Ajacied tekent vermoedelijk komende week.
Al wordt er niets gemeld over zn salaris. Ik weet niet of hij het wel waard is om terug te "halen." Een proeftraining is op zich altijd mogelijk maar dat zegt niets over zn wedstrijd's prestatie's en over zn blessure gevoeligheid.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het hele punt over v/d Meyde is natuurlijk dat hij 'gratis' is. Iedereen weet dat Andy de afgelopen 5 jaar geen donder gepresteerd heeft. Moeten we de gok dan wel nemen? Ik ben geneigd om te zeggen dat hij wel een proeftraining mag meedraaien.
Dat je Berg voor 15 miljoen kunt kopen, ja dat zal wel.
We hebben genoeg B-spelers op dit moment voor de voorhoede. (Kennedy, Luque, Rommedahl). Een contract voor Andy zou kapitaal vernietiging zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het hele punt over v/d Meyde is natuurlijk dat hij 'gratis' is. Iedereen weet dat Andy de afgelopen 5 jaar geen donder gepresteerd heeft. Moeten we de gok dan wel nemen? Ik ben geneigd om te zeggen dat hij een proeftraining mag meedraaien.
Desnoods bieden we hem een éénjarig contract aan met als inhoud dat hij per wedstrijd minuut betaald wordt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al wordt er niets gemeld over zn salaris. Ik weet niet of hij het wel waard is om terug te "halen." Een proeftraining is op zich altijd mogelijk maar dat zegt niets over zn wedstrijd's prestatie's en over zn blessure gevoeligheid.
De voorhoede is onze sterkste linie en in plaats van die linie nog verder te versterken door met geld te smjten voor Elia, lijkt het me verstandiger de 'Elia-miljoenen' te investeren in de verdediging en het middenveld. Van der Meyde zou, als hij het nog in zich heeft, een goedkope en risicoloze aanwinst zijn. Het minste wat we kunnen doen is hem een kans te geven.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:57 schreef toma het volgende:
[..]
We hebben genoeg B-spelers op dit moment voor de voorhoede. (Kennedy, Luque, Rommedahl). Een contract voor Andy zou kapitaal vernietiging zijn.
Idd en in mijn ogen een definitief einde aan zn carriere. Voor zo ver die nog niet aan zn einde is gekomen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:57 schreef toma het volgende:
[..]
We hebben genoeg B-spelers op dit moment voor de voorhoede. (Kennedy, Luque, Rommedahl). Een contract voor Andy zou kapitaal vernietiging zijn.
En jij denkt dat hij daar zelf interesse in heeftquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Desnoods bieden we hem een éénjarig contract aan met als inhoud dat hij per wedstrijd minuut betaald wordt.
Eens, maar ik denk dat hij aankomend seizoen nog wel is goed kan gaan spelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt al heb ik t idee dat die mening door meer mensen word gedeeld dan dat men t er niet mee eens is. Heel het team heeft niet goed gepresteerd idd maar dat betekend niet dat ik zijn blunders en slechte spel dan maar moet goedkeuren en \ of accepteren. Zeker niet bij iemand met "ervaring" zoals hij.
Gaat je straks alleen maar geld kosten, moet hij eerst weer in vorm komen, conditie etc. Heb liever dat de aandacht uit gaat naar spelers die we al hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het hele punt over v/d Meyde is natuurlijk dat hij 'gratis' is. Iedereen weet dat Andy de afgelopen 5 jaar geen donder gepresteerd heeft. Moeten we de gok dan wel nemen? Ik ben geneigd om te zeggen dat hij een proeftraining mag meedraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |