Moet ie maar niet zo moeilijk doen. Heb je de kans om bij Arsenal te spelen ga je nog moeilijk lopen doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde. Wat zal die balen nu zeg...
Bij die docu nu over Bobby, die neger die net keihard afgetraint werd, dat was toch Vierklau?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over had, maar John Veldman is met afstand de slechtste Ajacied ooit
oh, dat zou kunnen. Vierklau was die kale Utrechter.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bij die docu nu over Bobby, die neger die net keihard afgetraint werd, dat was toch Vierklau?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
Zoveel kippenvel momenten, blijft een pracht documentaire over één van de grootste misschien wel grootste Ajacied aller tijden.
Als Vermealen nou naar Arsenal gaat moeten wij Sakho kopen!!! Damn, die speler zou dus echt niet misstaan in ons elftal!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:48 schreef M0NTANA het volgende:
Arsenal zou zijn zinnen hebben gezet op Mamadou Sakho. Denk dat Thomas Vermaelen dan niet gaat.
die gaat ook echt van psg naar ajaxquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als Vermealen nou naar Arsenal gaat moeten wij Sakho kopen!!! Damn, die speler zou dus echt niet misstaan in ons elftal!
Groningen uit missen vind ik niet zo erg, hele teringstuk omrijden met de bus.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Groningen uit de eerste wedstrijd.
PSV - Ajax sp3
AZ - Ajax sp11
Ajax - Feyenoord sp12
FC Twente - Ajax sp13
Ajax - Heerenveen sp14
Ajax - AZ sp19
Feyenoord - Ajax sp20
Ajax - FC Twente sp22
Heerenveen - Ajax sp23
Ajax - PSV sp27
quote:AZ - Ajax sp11
Ajax - Feyenoord sp12
FC Twente - Ajax sp13
Ajax - Heerenveen sp14
RKC thuis las ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:48 schreef kevin6188 het volgende:
Groningen en PSV-uit, toe maar. Zwaartepunt ligt in november en de eerste weken na de winterstop. Zou wel zou lekker zijn om en puntje of zes uit de eerste drie duels te pakken.
Iemand een idee tegen wie we op de tweede speelronde spelen? Hoor RKC-thuis zeggen...
Nog niet, en het is volgens mij een concept nog altijd.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:50 schreef kevin6188 het volgende:
Enig idee waar, is zeg maar het hele schema ergens te downloaden?
Zie ook voorbijkomen dat de video-analyticus van AZ naar Ajax komt. Goeie zaak, die waren best ver met dat systeem.
quote:Volgens De Telegraaf heeft de loting voor het Amsterdam Tournament inmiddels plaatsgevonden. Vrijdag 24 juli speelt Ajax de tweede wedstrijd van de avond tegen het Atletico Madrid van Heitinga. Op zondag 26 juli speelt Ajax de tweede wedstrijd tegen Benfica.
Als vermaelen officieel naar Arsenal gaat, komt Obradovic wss.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:19 schreef Rumille het volgende:
BobbyNet terug uit Mallorca, lees ik dat bericht opeens
Vermaelen ook naar Arsenal, gaat lekker zo.
Verder nog geruchten/nieuws?
Op uitzendinggemist neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:25 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nu weg, komt er nog een herhaling?
Als Berg vertrekt dan moet dat wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:34 schreef Chadi het volgende:
Groningen is wel lastig hoor. Vindt het zeer sneu dat ze eigenlijk geen EL spelen. Allemaal door die kut playoffs.
Ongelofelijk ook hoe koppig/dom/blind sommige mensen kunnen zijnquote:Vrijdag werd bekend dat Tottenham Hotspur werk wil maken van de komst van Klaas-Jan Huntelaar, maar de spits zelf ziet een vertrek uit bij Real Madrid absoluut niet zitten. “Ik heb nog met niemand gesproken, maar Klaas heeft nog een contract voor vier jaar en hij maakt onderdeel uit van de plannen van de club”, aldus zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. “De geruchten kloppen stuk voor stuk niet.” (SkySports)
Klopt, want alleen dankzij Berg wonnen wij thuis van jullie.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als Berg vertrekt dan moet dat wel te doen zijn.
Villa is nog niet aangetrokken. Pas als Villa wel is aangetrokken, en die concurrentiewedstrijd wint niemand van de huidige spitsen, zal Real Madrid spelers echt gaan pushen om te vertrekken. Hoewel ik het met je eens ben dat het realiteitsbesef van de Nederlanders daar niet al te groot is. Bijvoorbeeld Drenthe die denkt dat hij nog wel kansen krijgt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ongelofelijk ook hoe koppig/dom/blind sommige mensen kunnen zijn![]()
Hij verneukt zijn hele carrière ermee. Net alsof hij nog kans maakt op speeltijd met Ronaldo, Kaka, Raul, Higuain, Van Nistelrooij en eventueel Villa
Ik vind alles best, zolang jullie het stadion maar niet weer in de fik zetten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt, want alleen dankzij Berg wonnen wij thuis van jullie.We verkopen hem pas op 3 augustus, kan die nog mooi even tegen Ajax mee doen.
![]()
Ik ben benieuwd, Groningen opent thuis normaal gesproken altijd redelijk sterk en Ajax is niet altijd even zeker in de eerste uitwedstrijd van het seizoen. Ik ben na het matige seizoenseinde wel wat sceptisch.. maar goed, die hadden jullie ook.
Hebben jullie dan al europaleague in de benen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |