defour zou zeker niet mistaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef Morendo het volgende:
Met Sulejmani en Suarez op de vleugels is dat wel de laatste positie die om versterking vraagt. Zeker als het om dergelijke bedragen gaat. Koop eerst maar eens een linksback een centrale verdediger een middenvelder a la Defour en een balvaste, scorende spits. Dan kunnen we daarna nog bepalen of de vleugel versterkt dient te worden.
Ze mogen van mij allebei wegblijven + Braafheid.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:28 schreef Ordinair het volgende:
Bij Suarez zei ik ook nee voor zoveel geld. Kijk wat er van hem is geworden.Maar van mij mag Elia ook wegblijven, liever Berg voor zoveel geld.
Ben benieuwd of dat kwam doordat Vermaelen teveel eiste of dat Ajax het blokkeerde, ALS het waar is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:48 schreef M0NTANA het volgende:
Arsenal zou zijn zinnen hebben gezet op Mamadou Sakho. Denk dat Thomas Vermaelen dan niet gaat.
Klopt.quote:
Vergeet niet van afrikaanse afkomst. Wenger heeft een zwak voor grote negers.quote:
Dacht precies hetzelfde. Wat zal die balen nu zeg...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:48 schreef M0NTANA het volgende:
Arsenal zou zijn zinnen hebben gezet op Mamadou Sakho. Denk dat Thomas Vermaelen dan niet gaat.
Welke zender? At5?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef denthemen het volgende:
om 00.20 de docu de goede beul over onze Bobby
ned 1quote:
Ja zag het topic net, ben toch thuis dus dat word een zekerheidje. Zo kut dat ie de 3e ster niet meer meemaakte. Maar ja, het is niet andersquote:
Ik ben er klaar voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef denthemen het volgende:
om 00.20 de docu de goede beul over onze Bobby
blind?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er niemand komt eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |