abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69837717
De bekerfinale was toch wel vaker tussen ronde 33 en 34 in?

Nog meer doordeweekse speelrondes dus
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:17:25 #52
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_69859310
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_69859496
Damn het nieuwe seizoen is er al bijna weer!

Dat ze maar eens gaan opschieten met de transfers!
pi_69859689
quote:
Je weet dat het allemaal vrij voorbarig is en dikke kans dat het nog allemaal veranderd he?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:28:50 #55
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_69859703
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:22 schreef Jnk18 het volgende:
Damn het nieuwe seizoen is er al bijna weer!
Iets meer dan anderhalve maand en dan begint het weer
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_69859948
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je weet dat het allemaal vrij voorbarig is en dikke kans dat het nog allemaal veranderd he?
Bericht neemt nu wel een vlucht. Maar wat is nu de precieze bron?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69859979
Moet je bij Prosac zijn .

Maar PSV kan helemaal niet op zaterdag spelen, naar mijn weten en zoals hier al eerder is gepost.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:36:46 #58
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_69859992
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Er staat dan ook bij dat de clubs het nog goed moeten keuren.
pi_69860108
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

Maar PSV kan helemaal niet op zaterdag spelen, naar mijn weten en zoals hier al eerder is gepost.
Ja, dat zei Dndiek inderdaad. Stiekem hoop ik dat het tijdstip van Vitesse - Ajax wordt goedgekeurd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69860735
PSV - Willem II, dat moet toch 3 punten opleveren .
pi_69860892
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, dat zei Dndiek inderdaad. Stiekem hoop ik dat het tijdstip van Vitesse - Ajax wordt goedgekeurd.
Kans bestaat dat we allebei dan een andere tegenstander krijgen , of de wedstrijd moet in Amsterdam worden gespeeld

Vitesse zal namelijk hoogstwaarschijnlijk uit beginnen i.v.m poltieinzet.
pi_69860946
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Kans bestaat dat we allebei dan een andere tegenstander krijgen , of de wedstrijd moet in Amsterdam worden gespeeld

Vitesse zal namelijk hoogstwaarschijnlijk uit beginnen i.v.m poltieinzet.
Ik reageerde eerder in dit topic ook met 'verrassend' omdat ik juist had vernomen dat Ajax met een niet-risicoduel in eigen huis wide beginnen. Om dezelfde reden.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:08:34 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69861075
En met de reden dat we dan gewoon de eerste wedstrijd drie punten pakken ipv 'weer een Willem II-tje'.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:15:19 #64
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69861311
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb het weer van een VVV-fan van een ander forum.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:15:50 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_69861338
Iemand het volledige voorlopige schema al gevonden?
pi_69861474
Voor de 5e keer op rij een thuiswedstrijd om te beginnen, nice.
pi_69862067
Groningen-uit
pi_69862446
Volgens mij kan je best op een forum roepen wat volgens jou de eerste speelronde is en nemen de media dat dan op een gegeven moment ook wel over.........
Dit gaat hem niet worden lijkt me.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:46:07 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69862511
Twee jaar geleden had je precies hetzelfde, ook een competitieronde die iedereen overnam maar waar niks van klopte.
pi_69862530
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij kan je best op een forum roepen wat volgens jou de eerste speelronde is en nemen de media dat dan op een gegeven moment ook wel over.........
Dit gaat hem niet worden lijkt me.
Ik verbaas me er ook oprecht over.
Volgens Voetbalzone brengt de KNVB donderdag een en ander naar buiten.
pi_69862558
Ik mis toch de eerste 2 rondes, hopelijk dus geen Vitesse uit de 1e ronde.

Had liever VVV uit gehad, daar wil ik toch niet heen.
pi_69862625
VVV-uit is leuk hoor.
pi_69862657
quote:
De betrokken eredivisieclubs moeten dit zelf met de lokale autoriteiten rondmaken. Het officieuze speelschema wordt waarschijnlijk eind deze week naar de clubs gestuurd, waarna de KNVB mogelijk volgende week het definitieve competitieprogramma kan publiceren.
uit een bericht van gisteren
pi_69862662
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef kevin6188 het volgende:
VVV-uit is leuk hoor.
Lijkt me ook, ik ga wel (met PSV ).
pi_69862713
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef kevin6188 het volgende:
VVV-uit is leuk hoor.
Als ik dat uitvak zie dan heb ik al geen zin meer
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:52:04 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69862747
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef Jasza het volgende:
Ik mis toch de eerste 2 rondes, hopelijk dus geen Vitesse uit de 1e ronde.

Had liever VVV uit gehad, daar wil ik toch niet heen.
VVV-uit staat tot Vitesse-uit als 10 staat tot 1. Ik ben een beetje klaar met Vitesse-uit, altijd een kutcombi, altijd een kutwedstrijd, altijd een kutstadion. Niet dat ik Ajax ooit in Venlo heb zien winnen maar het was verder wel gezellig in '07-'08.
pi_69862749
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Lijkt me ook, ik ga wel (met PSV ).
Ben er eind 2007 geweest.
pi_69862771
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Als ik dat uitvak zie dan heb ik al geen zin meer
VVV-uit is meer dan een uitvak. Weekendje Venlo was wel geslaagd toen.
pi_69863012
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

VVV-uit is meer dan een uitvak. Weekendje Venlo was wel geslaagd toen.
Ok dat wist ik niet
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:00:48 #80
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69863076
Geen voetbal meer op tweede kerstdag.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:01:13 #81
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69863089
Wanneer is de winterstop.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69863153
quote:
Gepubliceerde speelschema ELF Voetbal niet juist
Diverse publicaties van het speelschema van de Eredivisie op onder andere Elfvoetbal.nl zijn onjuist. Het competitieschema dat dinsdag op diverse internetpagina's wordt gepubliceerd, komt niet overeen met de huidige - en bovendien nog niet afgeronde - opzet van het speelschema.

Het concept speelschema is momenteel nog in de maak en wordt aanstaande dinsdag om 10 uur gepresenteerd aan de betaaldvoetbalorganisaties. Zodra overeenstemming over het schema is bereikt, zal de KNVB het definitieve schema publiceren op zijn internetsite.

,,Het publiceren van dergelijke foutieve informatie komt de geloofwaardigheid van het blad niet bepaald ten goede. De KNVB overweegt voorts juridische stappen tegen ELF te ondernemen teneinde dergelijke foutieve publicaties in de toekomst te voorkomen", aldus een woordvoerster van de bond.
van de KNVB-site
pi_69863184
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wanneer is de winterstop.
ik meen 23 december tot en met 23 januari
pi_69863213
Kon er op wachten natuurlijk.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:12:38 #85
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69863505
Hopelijk scheelt het wat puntverlies voor Ajax als er minder in de winter wordt gespeeld.
><(({°>
pi_69863531
Ik wou net zeggen, Utrecht-Twente kan haast niet anders dan op zondagmiddag, is volgens mij nog steeds een risicopot.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:31:28 #87
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69869186
mooi eerste wedstrijd thuis graag
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69869885
Het boeit me niet, zoals ik het wil is er toch een kans van 1 % ofzo.
Als ze maar niet weer de eerste 8 potten 0 punten halen, dus het liefst niet al te sterke..
Een goed begin is het halve werk
pi_69869907
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik reageerde eerder in dit topic ook met 'verrassend' omdat ik juist had vernomen dat Ajax met een niet-risicoduel in eigen huis wide beginnen. Om dezelfde reden.
Weet niet meer waar of tegen wie Ajax afgelopen seizoen begon maar wij begonnen thuis tegen FC Groningen dus zullen we nu wel uit beginnen ( niet eerder bij stil gestaan ) dus dat zou meteen kunnen verklaren waarom ze van de politie in die periode nog op vakantie mogen.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

VVV-uit staat tot Vitesse-uit als 10 staat tot 1. Ik ben een beetje klaar met Vitesse-uit, altijd een kutcombi, altijd een kutwedstrijd, altijd een kutstadion. Niet dat ik Ajax ooit in Venlo heb zien winnen maar het was verder wel gezellig in '07-'08.
Net of de Arena zo mooi is , en die combi ja helaas die hebben wij net zoals meer clubs ook veel
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Dos37 het volgende:
mooi eerste wedstrijd thuis graag
zal ook wel gebeuren omdat jullie afgelopen seizoen al uit begonnen.
pi_69869937
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:54 schreef Dynastic het volgende:
Het boeit me niet, zoals ik het wil is er toch een kans van 1 % ofzo.
Als ze maar niet weer de eerste 8 potten 0 punten halen, dus het liefst niet al te sterke..
Een goed begin is het halve werk
Idd zo kwammen wij net die punten die we in de 1ste helft hebben laten liggen op de laatste dag in Den Haag tekort.
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:46:56 #91
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69934219
Weet iemand of er een lijst is met de data waarop alle clubs weer gaan trainen?
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:55:12 #93
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69934534
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorbereiding Seizoen 2009-2010
thnx
pi_69993905
Concept programma betaald voetbal seizoen 2009/2010.

Speelronde 1.
Vrijdag 31 juli:
Heeren­veen- Roda JC
Zaterdag 1 augustus:
Heracles Almelo- AZ
Willem II-Vitesse
Sparta Rotterdam-FC Twente
RKC Waalwijk- FC Utrecht
Zondag 2 augus­tus:
ADO Den Haag-NAC Breda
Feye­noord- NEC
PSV-VVV Venlo
FC Gronin­gen- Ajax.

Speelronde 2
Vrijdag 7 augustus:
NEC-Heerenveen
AZ-Sparta Rotter­dam
Zaterdag 8 augustus:
Ajax-RKC Waalwijk
Roda JC-FC Groningen
Zon­dag 9 augustus:
VVV Venlo- ADO Den Haag
Vitesse-Feyenoord
NAC Bre­da- Heracles Almelo
FC Utrecht-Willem II
FC Twente- PSV

(Bron: De Gelderlander)
pi_69993913
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 07:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
Concept programma betaald voetbal seizoen 2009/2010.

Speelronde 1.
Vrijdag 31 juli:
Heeren­veen- Roda JC
Zaterdag 1 augustus:
Heracles Almelo- AZ
Willem II-Vitesse
Sparta Rotterdam-FC Twente
RKC Waalwijk- FC Utrecht
Zondag 2 augus­tus:
ADO Den Haag-NAC Breda
Feye­noord- NEC
PSV-VVV Venlo
FC Gronin­gen- Ajax.

(Bron: De Gelderlander)
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 13 juni 2009 @ 08:50:36 #96
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69994247
Gelijk tegen NEC. Jammer dat het niet uit is
pi_69994387
quote:
PUZZEL SNEL KLAAR: KNVB rondt in tien dagen tijd competitieprogramma 2009-2010 af

door VALENTIJN DRIESSEN & JEROEN KAPTEIJNS

ZEIST, zaterdag
Nog maar enkele jaren geleden luidde Bert van Oostveen als competitieleider van de KNVB de noodklok over het explosief stijgende aantal knelpunten in het wedstrijdprogramma. Als de wensenlijstjes van clubs, burgemeesters en stadiondirecteuren zich zo wonderbaarlijk zouden blijven vermenigvuldigen, zou het binnen afzienbare tijd onmogelijk worden überhaupt een programma in elkaar te draaien. Anno 2009 kan Van Oostveen als directeur bedrijfsvoering van de KNVB tevreden constateren dat die ontwikkeling volledig is gekeerd.

Sinds tien dagen geleden bekend werd dat Roda JC eredivisionist blijft en RKC Waalwijk terugkeert op het hoogste niveau, is in sneltreinvaart het competitieprogramma voor voetbaljaargang 2009-2010 ingevuld. Gisteren is het concept naar de eredivisieclubs gestuurd en naar verwachting kan dinsdag het competitieprogramma definitief worden vastgesteld.

Op de valreep werd de KNVB nog wel verrast door de gemeente Nijmegen, die op het laatste moment met de aanvullende eis kwam dat NEC in de maand augustus maar één thuisduel mag spelen. ,,In die maand zijn vijf speelronden, waaronder drie thuisduels voor NEC. Dit kan niet zomaar aangepast worden, want dan moet het hele programma op de schop. We hopen dat NEC dit zelf met de gemeente kan regelen, anders moeten die wedstrijden elders worden gespeeld”, aldus Van Oostveen.

Ondanks het incident met de gemeente Nijmegen wordt verder nauwelijks protest verwacht, al weet Van Oostveen uit ervaring dat in de loop van het seizoen altijd weer nabranders de kop opsteken. Misschien scheelt het dat de meest fervente criticaster in de afgelopen seizoenen, Louis van Gaal, uit de eredivisie is verdwenen. Van Oostveen: „Toch zal ik Van Gaal missen, want met zijn kritische houding hield hij ons ook scherp.”

De telefoon stond vorige week roodgloeiend op het bondsbureau in Zeist. Op internet circuleerde een zogenaamd uitgelekt programma van de eerste speeldag, maar helaas voor de driftig kopierende voetbalwebsites bleek het er een uit de categorie ’alle negen fout’. Van Oostveen: „Er klopte helemaal niets van. Iemand had gewoon wat verzonnen. Het is een kwalijke zaak dat zoiets op internet wordt verspreid. Clubs hadden er last van, omdat supporters gingen bellen. En wij werden weer gebeld door clubs en andere belanghebbenden.”

De werkelijke aftrap van de nieuwe competitie is op vrijdag 31 juli in het Abe Lenstra Stadion, waar bekerwinnaar SC Heerenveen tegen Roda JC speelt. Kampioen AZ begint het seizoen op het kunstgras van Heracles, Ajax start met een uitwedstrijd tegen FC Groningen. FC Twente bezoekt Sparta op Het Kasteel, terwijl Feyenoord en PSV thuis tegen respectievelijk NEC en VVV het bal openen. Saillant voor Feyenoord-trainer Mario Been, die op de openingsdag direct zijn vorige werkgever treft. Nieuwkomer RKC ontvangt FC Utrecht.

Op verzoek van de clubs is het nieuwe programma ’familyproof’. Na alle protesten van spelers en trainers in de afgelopen jaren zijn tweede kerstdag en sinterklaasavond geschrapt als speeldagen. Van Oostveen: „Er is drie weken winterstop ingeroosterd. Ik was zelf voorstander van voetballen met de kerst, omdat de stadions vol zaten, maar de clubs, die eerst het initiatief ertoe hadden genomen, waren er niet langer blij mee.”

Ook is met de vaststelling van het programma nadrukkelijk gekeken naar de Europees spelende clubs. „Met het oog op de Europese ranglijst wordt dit het jaar van de waarheid voor Nederland. We moeten maximaal punten scoren om onze positie te consolideren.

Mede door de opzet van de Europa League – waarbij het zwaartepunt al eind augustus, begin september valt – zal dat niet meevallen. Met de belangen van de Nederlandse clubs in Europa hebben we maximaal rekening gehouden”, aldus Van Oostveen.

Blijft over de vraag hoe in de afgelopen jaren de explosie van knelpunten de kop in is gedrukt. Van Oostveen: „We hebben veel veldwerk verricht en zijn met een groep mensen van de KNVB het land ingetrokken om met clubs, burgemeesters en politiechefs om de tafel te gaan. Die aanpak heeft wederzijds begrip voor elkaars positie gecreëerd en dan blijkt toch veel meer mogelijk te zijn. Deze tour door de provincie is grote winst geweest.”

Met als resultaat dat zelfs knelpuntenkampioen Vitesse, dat vorig jaar door het drukke programma van het Gelredome het stoutste jongetje van de klas was, beterschap heeft getoond. Van Oostveen: „We hebben Vitesse gezegd, dat ze een aantal dingen echt anders moesten regelen. Het aantal knelpunten is drastisch teruggebracht, omdat evenementen nu vooral rond interlands worden georganiseerd. Die worden toch niet in het Gelredome afgewerkt, zodat er alle gelegenheid is voor Britney Spears, Lionel Richie of Marco Borsato om op te treden.”
Groningen uit, tering .
pi_69994416
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:44:11 #99
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_69994728
Ook al iets bekend over de Jupiler League?
pi_69994834
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 07:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')