Iets meer dan anderhalve maand en dan begint het weerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:22 schreef Jnk18 het volgende:
Damn het nieuwe seizoen is er al bijna weer!
Bericht neemt nu wel een vlucht. Maar wat is nu de precieze bron?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet dat het allemaal vrij voorbarig is en dikke kans dat het nog allemaal veranderd he?
Er staat dan ook bij dat de clubs het nog goed moeten keuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet dat het allemaal vrij voorbarig is en dikke kans dat het nog allemaal veranderd he?
Ja, dat zei Dndiek inderdaad. Stiekem hoop ik dat het tijdstip van Vitesse - Ajax wordt goedgekeurd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je bij Prosac zijn.
Maar PSV kan helemaal niet op zaterdag spelen, naar mijn weten en zoals hier al eerder is gepost.
Kans bestaat dat we allebei dan een andere tegenstander krijgen , of de wedstrijd moet in Amsterdam worden gespeeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, dat zei Dndiek inderdaad. Stiekem hoop ik dat het tijdstip van Vitesse - Ajax wordt goedgekeurd.
Ik reageerde eerder in dit topic ook met 'verrassend' omdat ik juist had vernomen dat Ajax met een niet-risicoduel in eigen huis wide beginnen. Om dezelfde reden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kans bestaat dat we allebei dan een andere tegenstander krijgen , of de wedstrijd moet in Amsterdam worden gespeeld![]()
Vitesse zal namelijk hoogstwaarschijnlijk uit beginnen i.v.m poltieinzet.
Ik verbaas me er ook oprecht over.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij kan je best op een forum roepen wat volgens jou de eerste speelronde is en nemen de media dat dan op een gegeven moment ook wel over.........
Dit gaat hem niet worden lijkt me.
uit een bericht van gisterenquote:De betrokken eredivisieclubs moeten dit zelf met de lokale autoriteiten rondmaken. Het officieuze speelschema wordt waarschijnlijk eind deze week naar de clubs gestuurd, waarna de KNVB mogelijk volgende week het definitieve competitieprogramma kan publiceren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |