Wanneer Wielaert er niet was geweest, had je 100% gelijk gehad. Maar nu heb je al een eventuele talentvolle vervanger in huis, je hebt een ervaren man, je hebt talentvolle jongens die bij man aan de nood het gat kunnen opvangen en je sterkt de kas aan om een jongere, waardevollere vervanger te halen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Nashje het volgende:
Al die oordelen hier weer. Gaat weer helemaal nergens over.
Wielaert is ook al bij 90% afgeschreven zo te lezen.
En ach, verkoop Oleguer ook maar weer na een seizoen. Waarom ook niet. En gewoon blijven zeiken dat we geen vastigheden creeeren.
Stelletje moraalridders.
Iddquote:Op zondag 14 juni 2009 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer Wielaert er niet was geweest, had je 100% gelijk gehad. Maar nu heb je al een eventuele talentvolle vervanger in huis, je hebt een ervaren man, je hebt talentvolle jongens die bij man aan de nood het gat kunnen opvangen en je sterkt de kas aan om een jongere, waardevollere vervanger te halen.
Je krijgt nu een aanbieding voor een speler die absoluut vervangbaar is, de prijs ligt ver boven zijn marktwaarde en er gaat een last van 2 miljoen euro van de balans af. Als je dan alles tegenover elkaar afweegt is het gewoon een bod dat je moet accepteren.
Ik heb liever straks Van Der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Obradovic. Dan dat er op de laatste twee plekken Oleguer en Emanuelson staat.
Ik kom toch tot een heel andere conclusie. Oleguer is niet vervangbaar in grotere wedstrijden. Hij is de ENIGE op dit moment die echt een man kan uitschakelen. De rest zijn toch meer meevoetballende spelers.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer Wielaert er niet was geweest, had je 100% gelijk gehad. Maar nu heb je al een eventuele talentvolle vervanger in huis, je hebt een ervaren man, je hebt talentvolle jongens die bij man aan de nood het gat kunnen opvangen en je sterkt de kas aan om een jongere, waardevollere vervanger te halen.
Je krijgt nu een aanbieding voor een speler die absoluut vervangbaar is, de prijs ligt ver boven zijn marktwaarde en er gaat een last van 2 miljoen euro van de balans af. Als je dan alles tegenover elkaar afweegt is het gewoon een bod dat je moet accepteren.
Ik heb liever straks Van Der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Obradovic. Dan dat er op de laatste twee plekken Oleguer en Emanuelson staat.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
Duidelijk met. Voor 5 miljoen haal je geen betere speler
Hoezo falendquote:Op maandag 15 juni 2009 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dan doe je er 1 of 2 mil bij maar als je zo een bod krijgt ga je zo een oude falende verdediger toch niet houden? Ajax is dat waarschijnlijk ook niet van plan anders bieden ze m niet aan bij diverse clubs.
Hij kwam over van Wigan, pipo.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als die Zweed zo goed was , was hij allang weggeweest.Als je op je 23e nog in Zweden voetbalt als Zweed kan het niet veel zijn.
Welke topper wil jij voor 6 of 7 miljoen dan?! Noem eens namen!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dan doe je er 1 of 2 mil bij maar als je zo een bod krijgt ga je zo een oude falende verdediger toch niet houden? Ajax is dat waarschijnlijk ook niet van plan anders bieden ze m niet aan bij diverse clubs.
Man aan de nood? Als je Oleguer weg doet heb je geen één cv op de bank zitten.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn salaris is geen 2 miljoen euro. Oleguer is zeker niet een van de grootverdieners.quote:Je krijgt nu een aanbieding voor een speler die absoluut vervangbaar is, de prijs ligt ver boven zijn marktwaarde en er gaat een last van 2 miljoen euro van de balans af. Als je dan alles tegenover elkaar afweegt is het gewoon een bod dat je moet accepteren.
Ik niet. Veel en veel te onervaren. Daarmee ga je geen kampioen worden. Alderweireld moet rustig worden gebracht, die krijgt z'n kans echt wel. Waarom je Emanuelson nu ineens weer bij de linksback positie haalt is me een raadselquote:Ik heb liever straks Van Der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Obradovic. Dan dat er op de laatste twee plekken Oleguer en Emanuelson staat.
Ik vind hem een betere verdediger dan Wielaert. En Alderweireld zal ook nog genoeg beginnersfoutjes maken, als hij momenteel überhaupt al basisplaatswaardig is. Laten we Oleguer dus gewoon houden.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
Dacht dat het over Granqvist ging. My bad.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bjarsmyr?! Nou tenzij ik blind ben heeft hij alleen in Zweden gespeeld.
Ajax heeft Oleguer helemaal nergens aangeboden. Dat was Luque.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
Noem eens haalbare vervangers dan voetbalgenie? Jij als kenner van clubs als Arsenal en Barcelona zal toch wel weten wat er haalbaar is voor Ajax?!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja Wielaert hebben we immers ook nog. Die zie ik nog veel liever vertrekken dan Oleguer, die nog twee jaar jonger is.
http://forum.fok.nl/topic/1303170/5/50#70008203quote:Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo falend
En wie zegt dat ze dat gedaan hebben? Een of andere rare site weer?
Zie ik er uit als 1 of andere scout?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Welke topper wil jij voor 6 of 7 miljoen dan?! Noem eens namen!
http://forum.fok.nl/topic/1303170/5/50#70008203quote:Op maandag 15 juni 2009 00:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax heeft Oleguer helemaal nergens aangeboden. Dat was Luque.
Nee ,maar blijkbaar ben je wel kundig genoeg om een Olequer te beoordelen volgens jouquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie ik er uit als 1 of andere scout?
Caramba, 2 miljoen??quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
en er gaat een last van 2 miljoen euro van de balans af.
Lees mijn post vorige posts nou eens...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem eens haalbare vervangers dan voetbalgenie? Jij als kenner van clubs als Arsenal en Barcelona zal toch wel weten wat er haalbaar is voor Ajax?!
Ik ben gewoon een mening toe bedeeld door de fouten die hij keer op keer maakte dit seizoen. Als jij die niet gezien hebt prima maar dan ben ik niet ineens kundig oid. Gewoon opletten tijdens een wedstrijd en je zal t ook opmerken. Vaak loste Vermaelen of later Wielaert t op voor hem maar t is gewoon een falert!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee ,maar blijkbaar ben je wel kundig genoeg om een Olequer te beoordelen volgens jou
Ben jij een kloon?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mening toe bedeeld door de fouten die hij keer op keer maakte dit seizoen. Als jij die niet gezien hebt prima maar dan ben ik niet ineens kundig oid. Gewoon opletten tijdens een wedstrijd en je zal t ook opmerken. Vaak loste Vermaelen of later Wielaert t op voor hem maar t is gewoon een falert!
6 miljoen euro, geld wat we overigens niet eens hebben, besteden aan een back-up, dat lijkt me in de huidige situatie toch iets te gortig.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:13 schreef toma het volgende:
Zou trouwens wel mooi zijn als Ajax PSV aftroeft in de strijd om Honda. Lijkt me een goeie speler om achter de hand te hebben voor Aissati.
Idd die heeft in de Uefa cup tegen Olympique Marseille een prima indruk achter gelaten en imo goed gespeeld.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lees mijn post vorige posts nou eens...![]()
In mijn ogen hebben we de vervanger al in huis. Alderweireld.
Want we hebben toch nooit blessures.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lees mijn post vorige posts nou eens...![]()
In mijn ogen hebben we de vervanger al in huis. Alderweireld.
quote:
Je zou er best een kunnen zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Van wie zou ik dan een kloon moeten zijn? Ik ben op Fok! Sinds 2006 check mn post geschiedenis maar.
Kloon![]()
![]()
Anita speelde ook goed in die wedstrijd. Het is zonder meer een talent, maar niet iemand die nu al een gegarandeerde basisplaats behoort te krijgen, zonder dat er een vervanger is.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd die heeft in de Uefa cup tegen Olympique Marseille een prima indruk achter gelaten en imo goed gespeeld.![]()
Nee da's waar. Nou dan gaan we volgend seizoen lekker teren op V/d Wiel, Silva, Alderweireld, Wielaert en misschien Obradovic.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
In de verdediging toch nauwelijks? Zelfs Vermaelen bleef het hele seizoen heel.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
In de verdediging toch nauwelijks? Zelfs Vermaelen bleef het hele seizoen heel.
Gregory centraal positioneren is nog een goede optie (waardoor Silva weer garantie heeft op meer speelminuten). Ik heb het vaker geroepen, maar ik zie hem liever centraal dan als rechtsback. Onder Ten Cate heeft hij het als centrumverdediger gewoon heel degelijk gedaan (zijn debuut, Twente uitquote:
Daarom vraag ik: Van Wie Dan?quote:
Nou, wie zijn er dan geblesseerd geweest van de verdedigers afgelopen seizoen? Kan dat ik het vergeten ben hoor, noem de namen dan maar even.quote:
Barca ofzo, die komt ook altijd met geniale oplossingenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik: Van Wie Dan?
Blijf t humor vinden. Misschien komen er all1 maar klonen naar de Hattrick Fok! Meet bij mij 25 juli![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |