Arsenal heeft geen linksback nodig. Vermaelen zal wel in 't centrum gaan spelen, nou ja, als hij niet op de bank zit.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Arsenal heeft goede scouts, dus indien Obradovic significant beter is dan Vermaelen hadden zij hem wel gehaald. Scheelt ze ook nog 6 miljoen.
Thxquote:Op maandag 15 juni 2009 00:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)fscheid-bobby-haarms
Ik begin er nu ook sterk aan te denken dat jij een lampie bent...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op de bank alleen maar jongens van de C1 neem ik aan?
Niet nodig in de winterstop, en nogal wat mobile usersquote:Op maandag 15 juni 2009 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
ff een vraag van andere orde. Waarom is de op gewist???
Nou weet ik dat het weer niet altijd even best is hier,quote:Op maandag 15 juni 2009 00:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Niet nodig in de winterstop, en nogal wat mobile users
Dat zijn weer van die noodoplossingen. Net zoals Emanuelsson linksback zetten. Er dient wat mij betreft echt een goede centrale verdediger bij te komen. Liefst linksbenig. Dat heeft meer prioriteit dan het aantrekken van bijvoorbeeld Elia.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begin er nu ook sterk aan te denken dat jij een lampie bent...
Vertonghen en Lindgren (in mindere mate dan) kunnen achterin immers ook uit de voeten. Genoeg mogelijkheden als je het mij vraagt dus.
Bruno Silva: Niet geblesseerd geweest. Ook niet geschorst. Wel één keer niet inzetbaar omdat vliegtuig laat terug was na interland Uruguay.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen op te zoeken.
Maar dat zijn nog altijd geen echte verdedigers. En die gaan het daar echt niet beter doen dan nu Oleguer.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je Ajax zo nadrukkelijk volgt had je geweten dat Vertonghen en Lindgren (in mindere mate dan) achterin immers ook uit de voeten kunnen.
Genoeg mogelijkheden als je het mij vraagt dus.
Ik begin me juist af te vragen of jij wel een Ajacied bent, tjonge jonge Lindgren in de verdedigingquote:Op maandag 15 juni 2009 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je Ajax zo nadrukkelijk volgt had je geweten dat Vertonghen en Lindgren (in mindere mate dan) achterin immers ook uit de voeten kunnen.
Genoeg mogelijkheden als je het mij vraagt dus.
Lindgren zou ik dan toch wel een noodoplossing vinden, eens. Maar Vertonghen niet zozeer. Die heeft het dit seizoen als linker centrumverdediger gewoon heel verdienstelijk gedaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zijn weer van die noodoplossingen. Net zoals Emanuelsson linksback zetten. Er dient wat mij betreft echt een goede centrale verdediger bij te komen. Liefst linksbenig. Dat heeft meer prioriteit dan het aantrekken van bijvoorbeeld Elia.
Zomerstop, excuseerquote:Op maandag 15 juni 2009 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weet ik dat het weer niet altijd even best is hier,
maar winterstop
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Niet nodig in de winterstop, en nogal wat mobile users
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bruno Silva: Niet geblesseerd geweest. Ook niet geschorst. Wel één keer niet inzetbaar omdat vliegtuig laat terug was na interland Uruguay.
Oleguer: Niet geblesseerd geweest, één keer geschorst na rode kaart tegen Sparta.
Jan Vertonghen. Eén keer geschorst na rode kaart tegen Groningen. Geblesseerd van speelronde 26 tot speelronde 29. Miste op het eind van de competitie nog één of twee wedstrijden geloof ik door die buikblessure.
Vermaelen: Geen blessures, twee schorsingen: speelronde 21 en 30.
Wielaert: Geen blessures, schorsing speelronde 32.
Alderweireld: Geen blessures, geen schorsing.
Van der Wiel: Geen blessures, schorsing speelronde 6 en 27.
Schilder: Geen blessures, geen schorsing.
Is zijn argument ook meteen weer onderuit gehaald.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bruno Silva: Niet geblesseerd geweest. Ook niet geschorst. Wel één keer niet inzetbaar omdat vliegtuig laat terug was na interland Uruguay.
Oleguer: Niet geblesseerd geweest, één keer geschorst na rode kaart tegen Sparta.
Jan Vertonghen. Eén keer geschorst na rode kaart tegen Groningen. Geblesseerd van speelronde 26 tot speelronde 29. Miste op het eind van de competitie nog één of twee wedstrijden geloof ik door die buikblessure.
Vermaelen: Geen blessures, twee schorsingen: speelronde 21 en 30.
Wielaert: Geen blessures, schorsing speelronde 32.
Alderweireld: Geen blessures, geen schorsing.
Van der Wiel: Geen blessures, schorsing speelronde 6 en 27.
Schilder: Geen blessures, geen schorsing.
Ho, wacht even.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lindgren zou ik dan toch wel een noodoplossing vinden, eens. Maar Vertonghen niet zozeer. Die heeft het dit seizoen als linker centrumverdediger gewoon heel verdienstelijk gedaan.
Laat ik in ieder geval voorop stellen dat ik het geld liever in een nieuwe verdediger geïnvesteerd zie worden dan Elia aan te trekken. Hij is echt overbodig.
Dat er een seizoen is geweest met weinig blessures (in de verdediging) betekend niet dat je geen goede reserves hoeft te hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is zijn argument ook meteen weer onderuit gehaald.
Ik ben het gewoon een keer met je eensquote:Op maandag 15 juni 2009 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat er een seizoen is geweest met weinig blessures (in de verdediging) betekend niet dat je geen goede reserves hoeft te hebben.
Klopt. Toen hij t zo verdienstelijk deed stond ie naast Vermaelen dus das geen optie voor komend seizoen. Mocht Vermaelen echt weg gaan. (wat waarschijnlijk en helaas toch niet tegen te houden is gezien de staat van onderhandelen waar ze al in zijn)quote:Op maandag 15 juni 2009 01:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ho, wacht even.
Vertonghen centraal naast Wielaert was echt net peppie en kokkie achterin. Dat leek echt nergens op.
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon een keer met je eens![]()
Moet je voorstellen wat een drama het was geweest als we wel blessures hadden gehad
Die kan op een tegeltjequote:Op maandag 15 juni 2009 01:15 schreef Radegast het volgende:
Wat nog belangrijker is dan goede reserves hebben is goede basisspelers hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |