abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69991475
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 144

22 juni Ciscostar (12-2008) NOD
28 juni Nienna (05-2009) NOD
29 juni MinnieMin (02-2009) NOD
01 juli Mijsje (08-2007) NOD
02 juli IslaBonita (12-2008) NOD
03 juli Poezebeest (03-2009) NOD
13 juli Kolonia (04-2009) NOD
14 juli Guess. (09-2008) NOD
17 juli Sterrenmunt (12-2008)

Tierrr (10-2008)
Droomvrouwtje (11-2008)
prinseszondererwt (11-2007)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 18-06-2009 19:47:49 ]
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:33:31 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_69991535
Heb hier nou toch al gepost hè? Kan ik net zo goed blijven.
pi_69991537
wat laatste berichtjes van het vorige topic
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een 'wachten op... meet'?
leuk idee!
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef Troel het volgende:
Och Mijsje, ik kan me voorstellen dat je je raar voelt, maar het is ook niet niets wat er in je lichaam speelt Elke vrouw heeft dat wel eens (de een wat vaker dan de ander). Echt waar, dat horen die mannen maar gewoon voor lief te nemen. Het is alleen voor jouzelf wat minder.
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Poezebeest het volgende:
Happy, een hele dikke knuffel voor jou! Hoop je snel weer hier of in z&g te zien. In ieder geval sterkte ermee!

Guess, wat fijn dat de er zijn!

Mijsje, helemaal niet gek dat je zenuwachtig bent, je bent net geopereerd en alles zou nu goed moeten werken dus de kans op een baby wordt steeds groter en komt steeds dichter bij! Hier mag je lekker hyperen, vinden we helemaal niet erg!

Asyniur, mooie test hoor, zo hoort ie te zijn
wat zijn de meiden hier toch geweldig lief!

Guess, heb je een nieuwe datum voor in het lijstje? Dan kan ik je nog verplaatsen... voel je je alweer wat beter?

ik val bijna van m'n stoel!!!
Arma!!!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:34:14 #4
2964 Armageddon
pi_69991547
*duimt voor Mijsje*
pi_69991557
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:34 schreef Armageddon het volgende:
*duimt voor Mijsje*
dank je!
*knuffelkroelt met Arma*
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:37:40 #6
2964 Armageddon
pi_69991591
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:34 schreef mijsje het volgende:

[..]

dank je!
*knuffelkroelt met Arma*
Tijd dat je nu een keer zwanger gaat worden hoor!!!

Niet te veel knuffelkroelen met mij hè? Straks ben je zwanger van mij.
pi_69991616
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Tijd dat je nu een keer zwanger gaat worden hoor!!!

Niet te veel knuffelkroelen met mij hè? Straks ben je zwanger van mij.
we doen ons best...
en naja, als dat zo is, dan weten we ook gelijk waar het aan gelegen heeft dat het zolang geduurd heeft he... Krijgt Celine er gelijk een brusje bij...
pi_69991618
arma, 'bevalt' Celine zo goed dat jullie meteen voor nummer 2 gaan?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:41:26 #9
2964 Armageddon
pi_69991649
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef mijsje het volgende:

[..]

we doen ons best...
en naja, als dat zo is, dan weten we ook gelijk waar het aan gelegen heeft dat het zolang geduurd heeft he... Krijgt Celine er gelijk een brusje bij...
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:42:42 #10
2964 Armageddon
pi_69991677
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef bixister het volgende:
arma, 'bevalt' Celine zo goed dat jullie meteen voor nummer 2 gaan?
We hebben ons handen er vol aan moet ik zeggen. M'n vriendin wil nog wel een 2e terwijl ze bij de bevalling van Celine van 8,5 pond iets anders aan het roepen was.

We weten het nog niet helemaal.
pi_69991693
dan wachten jullie eerst mijn zwangerschap en bevalling even af, en als je daarna nog wil, dan ga je voor de tweede... leuk, om en om kindjes maken...

( trusten weer )
  zaterdag 13 juni 2009 @ 08:06:02 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69994027
ik wil ook best een 'wachten op...' meet!
mijsje en ik doen binnenkort al een mini-meet

mijsje, wanneer mag moet je aan de seks?
En PzE, ben jij ook weer begonnen aan je nieuwe cyclus?
pi_69994114
Mijn duimen draaien ondertussen weeral op volle toeren! Opnieuw een streepjesregen zou hier wel heel fijn zijn eigenlijk
  zaterdag 13 juni 2009 @ 08:29:34 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69994155
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 08:22 schreef leonieke het volgende:
Mijn duimen draaien ondertussen weeral op volle toeren! Opnieuw een streepjesregen zou hier wel heel fijn zijn eigenlijk
Zorg jij nou maar voor streepjes
pi_69994475
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 08:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zorg jij nou maar voor streepjes
Ik kan er niets meer aan doen, hoor
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:46:31 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69994773
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:21 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik kan er niets meer aan doen, hoor
Jawel, broeden!
heb je je PM gezien?
pi_69994778
Ook ik blijf duimen op weer een streepjes regen
pi_69995525
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 08:06 schreef Asyniur het volgende:
ik wil ook best een 'wachten op...' meet!
mijsje en ik doen binnenkort al een mini-meet

mijsje, wanneer mag moet je aan de seks?
ik mag moet woensdag en daaromheen weer... maar ik ben er al mee begonnen, je moet toch blijven oefenen he...

minimeet met Asy
en Ymme, jij bent ook welkom op een meet hoor! Jij hebt ook gewacht op een tweede streepje!
wanneer willen we meeten?

Leonieke, over twee dagen alweer je telefoontje... gelukkig is dat op een maandag, dat je daarna nog even langs de apotheek/drogist kan voor een testje, want dat was de vastgelegde afspraak met Asyniur! (hier ga ik heel erg van het positieve uit, dat merk je al he?)
pi_69995661
Ow, Happy, wat vervelend! Ben er even stil van...
Veel sterkte ermee.

En Mijsje, veel succes de komende weken!
pi_69995669
Guess gaat ook weer een extra rondje meedoen?
Jammer, meis.

Ik voel me alsof ik ongesteld ga worden, dus heb er weinig vertrouwen in dat het hier deze maand een feestje gaat worden.
Maar je weet nooit.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:50:44 #21
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69995804
Ja hoor we doen gewoon weer mee!
Mag mijn nieuwe NOD voorlopig op 14 juli ?
Mocht mijn ei een andere datum aan geven geef ik het dan wel weer door
Fijn weekend allemaal
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69996182
Guess, je staat er weer op!

Fijn weekend! Als het goed is, is de site morgenmiddag weer online, maar ik ben dan lekker uit eten...

Wie wil er allemaal ook meeten? dan kunnen we wat mij betreft best een afspraak maken!
ik wil wel, en ik weet dat PZE wel wil (het was haar idee)
en doen we aan zwangerenban? ik heb namelijk geen moeite met de meiden met wie we lang hebben gewacht, maar die net door zijn naar Z&G...

[ Bericht 1% gewijzigd door mijsje op 13-06-2009 11:20:03 ]
pi_69996483
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 08:06 schreef Asyniur het volgende:
Jaja, ik heb een nieuwe cyclus hoor. Zit op dag 6, dus weer lekker aan de clomid. Ik weet pas na mijn eisprong mijn nieuwe NOD, vandaar dat ik nog in het onderste lijstje blijf hangen. De 25e mag ik weer naar de gyn.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:11 schreef mijsje het volgende:

Wie wil er allemaal ook meeten? dan kunnen we wat mij betreft best een afspraak maken!
ik wil wel, en ik weet dat PZE wel wil (het was haar idee)
en doen we aan zwangerenban? ik heb namelijk geen moeite met de meiden met wie we lang hebben gewacht, maar die net door zijn naar Z&G...
Heb ik ook geen moeite mee hoor, ik bedoelde het meeten niet zo serieus eigenlijk. Maar als er animo is...
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:33:16 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69996679
Ik durf alleen te zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig naar jullie ben als er écht NIEMAND moeite heeft met een beginnende dikkerd in jullie midst..
3!
pi_69996756
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:33 schreef Incantrix het volgende:
Ik durf alleen te zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig naar jullie ben als er écht NIEMAND moeite heeft met een beginnende dikkerd in jullie midst..
ik ben ook een dikkerd hoor...

als iemand er wel moeite mee heeft, moet je het gewoon zeggen. dat is fijner dan dat je opeens geconfronteerd word maar dat niet wil of dat je daarom helemaal niet komt...
pi_69996761
nu echt weg is. Tot morgen!
pi_69997337
Hier nog een klein dikkertje present. Tot morgen mijsje!
pi_69997627
Goeiemiddag!

Kolonia, laat die duivels maar lekker even wegblijven hoor

mijsje, succes met klussen de komende dagen.

Hier zijn we ook volop aan het klussen, ondanks dat ik nog helemaal niet weet hoe mijn cyclus gaat verlopen.
Maar niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar
pi_69998357
ordinaire tvp...

En om ff ontopic te blijven, iedereen succes met wachten en klussen! Heb een druk weekend voor de boeg en maandag ga ik richting Berlijn, dus hoogstwaarschijnlijk ben ik er zaterdag pas weer!
pi_69999248
Even vraagjes hoor uit nieuwschierigheid:

Sinds wanneer sloegen bij de dames dus er met ovulatietesten achter kwamen dat ze zwanger waren uit ?
En hoelang voor het nod werden sommige misselijk etc

Hier een rot avond/nacht achter de rug. Gisteren is mijn schoonvader met ambulance naar het ziekenhuis gebracht... na 2.5 uur wachten werd hij dan opgenomen (was het inmiddels al half 1 's nachts) en toen moesten we nog spullen brengen etc... erg laat thuis. Hij ligt nu op neurologie op de stroke kamer..
Nu weer naar het ziekenhuis...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69999429
Wat vervelend Cisco! Hopelijk komt hij er snel weer bovenop! Sterkte er mee

En wat betreft je vraag, daar kan ik geen antwoord op geven, maar heb je vermoedens dat je zwanger bent? Spannend hoor!
pi_69999502
He jakkes cisco, wat naar. Hopelijk valt het allemaal nog wat mee.
Je vragen klinken veelbelovend... spannend hoor.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:16:56 #33
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69999775
geeft cisco een dikke knuffel
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70000167
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Ciscostar het volgende:

Sinds wanneer sloegen bij de dames dus er met ovulatietesten achter kwamen dat ze zwanger waren uit ?

Hier een rot avond/nacht achter de rug. Gisteren is mijn schoonvader met ambulance naar het ziekenhuis gebracht... na 2.5 uur wachten werd hij dan opgenomen (was het inmiddels al half 1 's nachts) en toen moesten we nog spullen brengen etc... erg laat thuis. Hij ligt nu op neurologie op de stroke kamer..
Mijn laatste ongesteldheid was 11 mei, en de ovulatietest was een 2,5 week later volgens mij, zo positief dat ik eerst dacht, en late eisprong te hebben. Maar je ziet het aan mijn sig. Hij was ergens anders om zeer positief bleek vorige week.

Oh wat erg van je schoonvader. Wat heeft ie dan? Sterkte
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:31:45 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70000334
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Ciscostar het volgende:

Ik heb meteen getest met zwangerschapstest. Dat was 1 dag na NOD (uitgaande van 14 dagen na eisprong). Ik was 1 dag voor NOD al kotsmisselijk.
Sterkte en succes met je schoonvader!

Als de meet ergens in het midden van het land gaat plaatsvinden, ben ik van de partij!

Leonie had toch pas 20e de bloedtest? of vergis ik me nu heel erg?
pi_70000411
Dacht ook de 20e Asyniur...

Meet in het midden van het land vind ik ook een goed plan en wil ik er ook wel bij zijn vind het wel spannend, hihi
pi_70001012
Ah, hier zitten jullie

Sterkte cisco!
pi_70001307
cisco, ik hoop dat het meevalt met je schoonvader, veel sterkte!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:39:30 #39
95408 Incantrix
pi_70001642
Cisco, wat zullen jullie geschrokken zijn! Heel veel sterkte voor jullie allemaal en beterschap voor je schoonvader. Hoop dat alles ok is..

Om je vraag te beantwoorden: mijn NOD was volgens mij 26 of 27 maart, ik plaste een licht tweede streepje op mijn ovu-testeje op 22 maart. Twee dagen erna een licht streepje op een gevoelige zwangerschapstest, de dag dáána een plusje op een CB.. Heb je een positieve ovu-test???
3!
pi_70001668
Midden van het land is voor mij ook het handigst.
Even denken, moeten we nu een meet-topic openen?
pi_70001898
Geen idee eigenlijk...
pi_70002870
Schoonvader gelukkig weer naar een normale kamer en het leek beter te gaan tot hij naar de wc moest en niet zelf kon staan, nog steeds stotterde etc. Morgen weten we meer. Komt wel goed...
pi_70002954
Wel vervelend Cisco! Maar gelukkig trekt een cva vaak nog enorm bij de eerste dagen en weken! er van uitgaande dat hij een cva heeft gehad Sterkte er mee!
pi_70002960
@ Pze: ik woon wel redelijk in midden van het land

@ Incantrix: Mijn ovutest was gisteren lichtjes, en vanmorgen al wat donkerde en volgende week nod. Kan een late eisprong zijn maar zien het wel.
Was vanmorgen best wel misselijk, met moeite 2 broodjes. Maar ik ga er niks uithalen nog, doe ik pas als ik paar dagen misselijk ben ofzo
Maar ik vind een week voor nod al misselijk beetje vroeg vandaar dat ik het vroeg. Maar we houden het op een late eisprong!
pi_70003218
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef Ciscostar het volgende:
@ Pze: ik woon wel redelijk in midden van het land

@ Incantrix: Mijn ovutest was gisteren lichtjes, en vanmorgen al wat donkerde en volgende week nod. Kan een late eisprong zijn maar zien het wel.
Was vanmorgen best wel misselijk, met moeite 2 broodjes. Maar ik ga er niks uithalen nog, doe ik pas als ik paar dagen misselijk ben ofzo
Maar ik vind een week voor nod al misselijk beetje vroeg vandaar dat ik het vroeg. Maar we houden het op een late eisprong!
Klinkt goed in iedergeval
pi_70003315
Spannend Cisco!
pi_70003324
Ja klinkt wel goed als de klachten zich doorzetten.. maar zie het wel. Nu even andere dingen aan ons hoofd.
pi_70003367
Oeh Cisco, dat klinkt bijna als pupo!
pi_70003458
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh Cisco, dat klinkt bijna als pupo!
Nou doe nog maar even niet... dit is van 1 ochtend en misschien gewoon late eisprong... Waren gewoon even wat vraagjes die ik had, want vind zo lang voor me nod, als het zo is.

15 juni Kolonia
17 juni judes
18 juni Sterrenmunt
18 juni Milka82

Die zijn eerst nog Hoe is het net deze dames? Behalve judes want die was raak
pi_70009208
Cisco, jeetje meid, dat was schrikken! ik hoop dat je schoonvader gauw wat beter wordt! Ik zag dat hij alweer iets beter reageerde en was, ik hoop dat dat doorzet!
Het is ook spannend voor je, zag ik net... Ik ben benieuwd voor je... Wat zou het mooi zijn he?

De meet in het midden van het land lijkt mij ook een goed idee! (woon vrij noord-west) Ik zal een topic openen met de naam wachten op een tweede streepje meet. Daar kan iedereen aangeven welke dag goed uitkomt en welke lokatie het fijnst is. dan kunnen we een dag en een lokatie prikken...

Spannend ook voor Kolonia... dit was je eerste ronde, nietwaar?
  zondag 14 juni 2009 @ 23:04:19 #51
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70009441
Cisco,das schrikken,hopelijk gaat het snel weer de betere kant op!

Meeten lijkt me leuk,moet even kijken hoe wat en waar maar sta er wel open voor
Ik kom wel als dikkerd,liefst met baby in m'n buik maar zonder baby in de buik ben ik ook een dikkerd hoor
pi_70010316
ja, baby of geen baby, ik blijf ook wel een dikkertje wat dat betreft...

Ik heb het meet topic al geopend, dus reageer gerust met data en lokaties!
  maandag 15 juni 2009 @ 06:45:59 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70015113
cisco (hoe is het nu met hem?)

Ik heb zo goed en zo kwaad als het lukte effe bijgelezen, heb ik het goed als Asyniur, judes, ymme en vrouwtje theelepel een dubbele streep gepiest hebben?

En natuurlijk ook Happy: Beep ik heb het zo ook gehad in januari. Het is zo ontzettend klote. Had 't je zo gegund Neem effe afstand inderdaad als je dat nodig hebt. Hoop je snel weer te zien. Hopelijk met een tweede streepje.

Zelf moet ik hier nog iets vertellen

Ik hou drieduizend slagen om de arm, dat allereerst....

De 10e was mijn NOD, maar al vanaf de 8e druppelden de duivels binnen. Eerst nog heel erg minimaal met bruinverlies, maar de 10e en 11e was het gewoon helderrood. Wel minder dan normaal, maar toch een dag of 5, waarvan 2 dagen met roodverlies. Enfin, ik was best een beetje verdrietig en in mijn lege gevoel besloot ik (aangezien we toch bij zo'n klooster stonden) om een volledige kruistocht te lopen. Netjes m'n 'onze vaders' opgezegd, bij iedere afbeelding eentje. Aan het einde van de kruisweg zie ik iets glinsteren, vind ik daar twee kleine zilveren sterretjes... Martijn en ik kijken elkaar aan (zou het????) Wij dus beetje geinen met elkaar, nou volgende maand tweeling dus

Nu had ik ook mijn ovulatietestjes meegenomen op vakantie en ik pieste dus vrijdag een testje om te zien hoe het met m'n LH gesteld was (ik test in het begin ook altijd effe om de dag om te zien of er al iets oploopt) en die was donkerder Ik snapte er niets meer van, maar had nog een digitale clear blue liggen..... En dat stomme kreng vertelde me gewoon dat ik 1-2 weken zwanger was/ben

Geloof me als ik zeg dat ik vanaf de 6e een aantal dipstick tests gedaan had omdat ik niet de meest geduldige persoon ben. Steeds was alles negatief en dan nu ineens positief. Gezien het bloedverlies ben ik nog heel erg voorzichtig, het was best wel veel (geen klonters, wel slijm, máár helderrood en dat is geloof ik meestal niet. En dus ook een dag of 6) Maar goed, m'n ovulatietestjes worden nog steeds donkerder en het bloeden is gestopt de boel lijkt dus nog op te lopen. (en dus ook misschien goed te zitten) Ook de dipsticks die ik thuis weer voorhanden heb geven netjes een tweede streepje...

Ik duik dus bij deze in de Pupo stand, ik ga a.s. vrijdag nog een digitale doen. Zegt die 2-3 weken ga ik echt jompelen, dan is het HCG echt stijgende en heb ik gewoon een hele hevige (en late) innestellingsbloeding gehad.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 15 juni 2009 @ 06:48:54 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70015122
Ow en de vakantie was heeeeeerlijk
  maandag 15 juni 2009 @ 06:51:37 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70015131
jeetje flugeltje wat spannend!!!!!
Ik ga voor je duimen dat het raak is hoor....

Ik weet ook niet hoe het zit met dat bloedverlies.. of dat het een vroege miskraam of een innestelingsbloeding is/ was.. maaar ik hoop natuurlijk voor jou het laatste!!!
pi_70015501
Ik heb zojuist een DA test gedaan en daaruit kwamen twee streepjes. Een witte en een paarse. Nu lees ik die bijgaande informatie folder, en heb ik het bijgaand telefoonnummer gebeld, voor verheldering, maar ze spreken enkel over roze streepjes die kunnen verschillen in kleurintensiteit.

Ik ben overigens anderhalve week overtijd. Wat denken jullie, streepje is een streepje dus zwanger?
  maandag 15 juni 2009 @ 07:57:46 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70015511
Op zich wel, maar ik zou gewoon nóg een test doen. En misschien een andere, van het Kruidvat ofzo.
  maandag 15 juni 2009 @ 08:18:35 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70015725
Flugel wat gaaf!

Fierel, ik zou er ook nog een andere test tegenaan gooien. Over het algemeen hebben DE streep en de controlestreep dezelfde kleur... Maar anderhalve week overtijd klinkt veel belovend
pi_70016290
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:

[..]

ik mag moet woensdag en daaromheen weer... maar ik ben er al mee begonnen, je moet toch blijven oefenen he...

minimeet met Asy
en Ymme, jij bent ook welkom op een meet hoor! Jij hebt ook gewacht op een tweede streepje!
wanneer willen we meeten?

Leonieke, over twee dagen alweer je telefoontje... gelukkig is dat op een maandag, dat je daarna nog even langs de apotheek/drogist kan voor een testje, want dat was de vastgelegde afspraak met Asyniur! (hier ga ik heel erg van het positieve uit, dat merk je al he?)
Hehe, je bedoelde waarschijnlijk binnen een week Ik mag pas zaterdag naar het ziekenhuis voor een bloedprik. Nog even geduld dus
pi_70016821
goedemorgen!
Flugeltje, dat zou wel mooi zijn zeg!! pupo dus........dat je die spanning aan kan.

ciscostar, zeker schrikken wat je schoonvader betreft, hoe gaat het nu?

leonieke, zaterdag pas naar het ziekenhuis, wat zal deze week dan weer lang duren zeg.

Nou ik denk hier dat de duvels er donderdag wel aankomen helaas. Lage rugpijn en zo. :-( En nu snel aan het werk.
pi_70016855
Vandaag NOD en ik voel me alsof ik ongesteld moet worden, maar dat ben ik (nog) niet.
Het is in ieder geval aan de late kant, want ik word al twintig jaar lang in de nacht van zaterdag op zondag, of zondag op maandag ongesteld.
Op zich hoopvol, maar het voelt wel alsof er geen ontkomen aan is.
We zien wel.
pi_70016913
*duimt voor lugeltje en Fiereljepje*
  maandag 15 juni 2009 @ 09:51:32 #63
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70017423
Flugeltje wat gigantisch spannend,ow dat je rustig kan blijven, ik zou denk helemaal hyper de pieper zijn!! Fiereljepje,ik zou idd nog een test doen die van kruidvat 2 voor 5 euro ofzo!
Ik duim voor jullie
pi_70017580
* Vicky draait ook nog ff flink met de duimen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:05:18 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70017771
Kolonia, dat van jou klinkt ook veelbelovend!
pi_70018145
Flugeltje wat spannend

Schoonvader gaat beter en is weer naar huis
Hier weet ik nog niet wat ik voel en wat ik heb.. Ovutestjes zaterdagavond en zondagmiddag donker en vanmorgen nog steeds goed zichtbaar (ietsjes pietsje lichter), verder zaterdag iets misselijk in de ochtend en zaterdagavond echt pijn in mijn onderbuik (steekjes, zeurderig) de pijn van een eisprong maar dan iets erger en hele onderbuik.
Dus wij vanuit gaan, dan is het een eisprong (erg late)
Maar gisteren dus in de avond weer steekjes in onderbuik/zeurderig gevoel... en nu nog steeds (al is het nu wat meer links dan rechts) en verder beetje vol gevoel..
Nu kan het dus ook een blaasontstekking zijn, maar weet niet hoe dat precies voelt... Plassen doet geen pijn ofzo.

Ik kijk gewoon paar dagen aan, zei al als ovutesten lichter worden en pijn aanblijft dan even plasje inleveren bij dokter.. weet ik in ieder geval of het een blaasontstekking is.... Ik baal wel want kan nergens goed plaatje vinden waar de baarmoeder ligt en waar de blaas en waar het dan pijn moet doen etc...
pi_70019044
Flugeltje, wat spannend zou wel zalig zijn, moest je terug zwanger zijn

Ook voor Fiereljepje en Kolonia zijn het blijkbaar heel erg spannende dagen

En hier idd nog een fijne wachtweek. Al is het wel druk op het werk, dus dat scheelt ook wel Tot nu toe voel ik alleen nog maar buikkrampen, niets anders.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:52:20 #68
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70025756
hallo meiden hier ben ik weer..
moest flink bijlezen..

allereerst Happy het was je zo gegund, ook al neem je een beetje afstand ik zal aan je denken en ik hoop je in de toekomst tegen te komen in Z&G.

Oh flugeltje wat een mooi verhaal met die sterretjes ik hoop het zo voor je..
Kolinia spannend hopen dat het niet doorzet..
Fiereljepje, misschien toch ff een andere test tegen aangooien??
Cisco wat schrikken van je schoonvader zeg en gelukkig dat hij weer naar huis is.. en voor jou ook spannend zeg als ik dat zo lees..
Leonieke zaterdag pas naar het ziekenhuis das nog lang wachten..

Ik duim rustig verder voor alle meiden hier dat er maar nog meer streepjes bijkomen
Be happy with the little things in life
  maandag 15 juni 2009 @ 15:01:09 #69
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70026079
Flugeltje wat spannend !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70027880
Leonieke, ik zat helemaal met een verkeerde datum in m'n hoofd dus... stom, want ik wist best dat het over de 20e ging... naja, paar daagjes extra wachten weer...

Flugel, wat spannend! Ik duim extra voor je!

Cisco, fijn dat je schoonvader weer wat beter is, en dat hij weer thuis is! dat moet een opluchting zijn...
Ik hoop ook dat jij geen blaasontsteking hebt, maar dat je pijntjes ergens anders vandaan komen...

ik denk, ik doe ook maar even streepjes maken...
ovustreepjes dus... woensdag moet ik volgens de statistieken m'n ei hebben, en dat klopt volgens mij wel aardig hieraan gezien... (links moest sterker te zien zijn dan rechts, dat is hier al goed te zien, en in het echie ook!)
we waren vanmorgen bij de gyn geweest. hij vertelde dat nu alles wel goed zou moeten zijn, en dat we nu eerst weer even moeten proberen. als het in september nog niet is gelukt, dan mogen we terug komen. dan gaan we proberen met insemineren. (hier heeft de gyn al geen goed gevoel bij, want er is geen reden dat het met insemineren beter zou moeten gaan dan met de natuurlijke manier, maar de zorgverzekeraar wil dat dat eerst wordt gedaan...) en als dat na een paar rondes (hij had het over 3 rondes) nog niet gelukt was, om dan over te gaan op IVF... was er vanmorgen beetje heel erg verdrietig over... geen tussenstapjes verder dus, maar bijna meteen naar het eindstation... naja, icsi is er ook nog, maar volgens mij daarna verder niet veel meer...
maar goed, dat dus met mij...
  maandag 15 juni 2009 @ 15:58:24 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70028086
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef mijsje het volgende:

[ afbeelding ]
ik denk, ik doe ook maar even streepjes maken...
ovustreepjes dus... woensdag moet ik volgens de statistieken m'n ei hebben, en dat klopt volgens mij wel aardig hieraan gezien... (links moest sterker te zien zijn dan rechts, dat is hier al goed te zien, en in het echie ook!)
we waren vanmorgen bij de gyn geweest. hij vertelde dat nu alles wel goed zou moeten zijn, en dat we nu eerst weer even moeten proberen. als het in september nog niet is gelukt, dan mogen we terug komen. dan gaan we proberen met insemineren. (hier heeft de gyn al geen goed gevoel bij, want er is geen reden dat het met insemineren beter zou moeten gaan dan met de natuurlijke manier, maar de zorgverzekeraar wil dat dat eerst wordt gedaan...) en als dat na een paar rondes (hij had het over 3 rondes) nog niet gelukt was, om dan over te gaan op IVF... was er vanmorgen beetje heel erg verdrietig over... geen tussenstapjes verder dus, maar bijna meteen naar het eindstation... naja, icsi is er ook nog, maar volgens mij daarna verder niet veel meer...
maar goed, dat dus met mij...
Ik flikkerde hier al bijna van de bank met kippenvel. Wilde alle jompels al uit de kast halen, maar het is 'maar' een positieve ovulatietest.

Nou weet je, jij hoeft helemaal niet terug in september! Jij gaat nu gewoon samen met een paar dagen er hard tegen aan en dan pies je over 2 weken mooi 2 strepen op een zwangerschapstest. Zo
kop op mijsje, op onze mini-meet heb jij een mini-mijsje in je buik
pi_70028399
Asyniur, ik hoop het zo met je mee... maar als het nu in 4 maanden zou moeten lukken, waarom is het dan in die afgelopen (bijna) twee jaar niet gelukt... ik wil zo graag positief denken, maar het is nu opeens heel moeilijk lijkt het wel... zul je zien, hoor ik bij die vrouwen die niet zwanger worden, en waarbij ze nooit uitvinden waarom niet, alle mankementen zijn namelijk ondertussen opgelost...
  maandag 15 juni 2009 @ 16:21:23 #73
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70029018
ik zag ook die foto en wilde ook al gaan juichen.. maar het is wel een mooie positieve ovu test..
Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om te geloven dat het nou wel in 4 maanden zou moeten lukken maar ik hoop het zo voor je.... dat je dan niet die medische molen in hoeft en dat je volgend jaar gewoon een voorjaarsbaby of zomerbaby in je armen mag houden..
  maandag 15 juni 2009 @ 16:21:39 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70029029
Flugel, jeetje wat spannend weer bij jullie joh!
En dan moet deze maar echt wel blijven plakken hoor! 3 keer is scheepsrecht!

Ehm... wie nog meer? Ik heb het niet onthouden.
Ik zag sowieso ook 2 mooie streepjes bij mijsje, maar helaas geen hcg streepjes maar ovu-streepjes. Maar goed streepjes zijn streepjes.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:38:19 #75
100412 mefke79
komt goed!
pi_70029642
Mijsje, tuurlijk gaat het lukken! Beetje erin geloven! (zou mijn oma zeggen als ze nog zou leven) Komt helemaal goed, ik weet het zeker. Jij moet je gewoon in Z&G kunnen melden voordat ik daar weg ben, dan heb je dus nog een week of 15 te gaan (ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat ik overtijd ga).
En flugel: ik duim voor je!
(en natuurlijk voor de rest ook, maar ja, geheugen en hormonen..ik ben de rest al weer kwijt)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 15 juni 2009 @ 16:39:59 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70029693
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, ik hoop het zo met je mee... maar als het nu in 4 maanden zou moeten lukken, waarom is het dan in die afgelopen (bijna) twee jaar niet gelukt... ik wil zo graag positief denken, maar het is nu opeens heel moeilijk lijkt het wel... zul je zien, hoor ik bij die vrouwen die niet zwanger worden, en waarbij ze nooit uitvinden waarom niet, alle mankementen zijn namelijk ondertussen opgelost...
omdat je niet voor niks die operatie hebt gehad! Mankementjes zijn opgelost dus nu gaan jullie ervoor!
pi_70030894
Flugeltje, wat vreselijk spannend!!

Mijsje, wat asy zegt. (Ik viel ook bijna van mijn stoel door die ovutest van je! )

Leonieke, wat duurt het weer een eeuwigheid voor jou zeg...
pi_70031304
Hier nog niks, geen spotting, geen misselijkheid, geen pijnlijke voorgevel, helemaal niks.
Donderdag de dag, denk ik tenminste....
pi_70031695
Ik wilde ook al gaan juicen voor mijsje... maar een ovustreep is ook goed

Hoe zat het nou met temp. ?? Laag is ei en daarna hoog is het voorbij en dan als het hoog blijft zwanger en anders ongesteld worden??

Rood zat de pijn gisteren en vandaag beetje, groen vandaag en geel is zeg maar me vagina...
Rondje is me navel en dat erboven de borsten Kan niet zo goed paint tekenen
Ik weet niet meer zo goed wat er van te denken...

[ Bericht 22% gewijzigd door Ciscostar op 15-06-2009 17:50:15 ]
  maandag 15 juni 2009 @ 17:49:10 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70032019
Nou mijsje, dat wordt um hoor Heb er een rotsvast vertrouwen in dat de boel nu mooi open is en er mooi een zaadje tussendoor piept.

Cisco wat fijn dat hij weer thuis is. Flink schrikken zeg... Nu maar hopen dat ook jouw positieve ovu-test tot een dubbele streep gaat leiden.

En ik weet niet wie hier bedacht heeft dat ik in alle rust zit te wachten op vrijdag, maar dat is dus niet zo hè Jullie dichten mij een koelbloedigheid die me compleet vreemd is... Ik zit zowat ieder uur op de wc om te checken of het bloeden toch wel écht gestopt is en heb er net voor de zoveelste keer maar een ovulatietestje tegenaan gegooid (en ja, die worden nog steeds donkerder) Ik hoop zo dat er vrijdag 2-3 staat bij m'n 'zwanger'. Al begin ik stiekem een beetje het gevoel te krijgen dat het wel goed raak is. Ik heb al wat last van misselijkheid. Aan de andere kant heb ik nog geen gevoelige tetten, dus dat kunnen we misschien tegen elkaar wegstrepen. Vooralsnog dus nog steeds PUPO... (wel een goeie maand geweest dit trouwens)
pi_70032059
dank jullie meiden... hier komt m'n vrolijkere bui alweer iets terug...

Cisco, laag=voor je ei, een nog lagere piek=ei, omhoog=tussen ei en ongi en blijft het hoog=ms zwanger... als je temp opeens weer omlaag gaat, kun je die dag (of de volgende maar bij mij is het altijd dezelfde dag al) je ongesteldheid wel verwachten... (maar zo was het dus bij mij legde de gyn uit...)
je tekening... al is het wel duidelijk wat je bedoelt... gevalletje pupo toch maar?

Flugel ik hoop ook zo op vrijdag, dat er dan bij jou 2-3 komt te staan... en al is het dan nog steeds 1-2, dan heeft de vorige test gewoon een week ruim genomen, en die van deze week een week krap genomen... maar dan ben je volgens mij wel echt zwanger als het aangegeven wordt...
Misschien mag je tussendoor dan ook wel voor een echo, zodat je zekerder bent bij de echo van 12 weken?
oh, ik hoop het zo voor je meid! (maar wil je ook geen valse hoop toewerpen...)
pi_70032113
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef mijsje het volgende:
dank jullie meiden... hier komt m'n vrolijkere bui alweer iets terug...

Cisco, laag=voor je ei, een nog lagere piek=ei, omhoog=tussen ei en ongi en blijft het hoog=ms zwanger... als je temp opeens weer omlaag gaat, kun je die dag (of de volgende maar bij mij is het altijd dezelfde dag al) je ongesteldheid wel verwachten... (maar zo was het dus bij mij legde de gyn uit...)
Oke.. vandaag 36.6 en gisteren 36.4 a 5 (2x achter elkaar gedaan..)
ps. vorige post even tekening gemaakt met waar pijn etc...
  maandag 15 juni 2009 @ 17:55:58 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70032269
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Nou mijsje, dat wordt um hoor Heb er een rotsvast vertrouwen in dat de boel nu mooi open is en er mooi een zaadje tussendoor piept.

Cisco wat fijn dat hij weer thuis is. Flink schrikken zeg... Nu maar hopen dat ook jouw positieve ovu-test tot een dubbele streep gaat leiden.

En ik weet niet wie hier bedacht heeft dat ik in alle rust zit te wachten op vrijdag, maar dat is dus niet zo hè Jullie dichten mij een koelbloedigheid die me compleet vreemd is... Ik zit zowat ieder uur op de wc om te checken of het bloeden toch wel écht gestopt is en heb er net voor de zoveelste keer maar een ovulatietestje tegenaan gegooid (en ja, die worden nog steeds donkerder) Ik hoop zo dat er vrijdag 2-3 staat bij m'n 'zwanger'. Al begin ik stiekem een beetje het gevoel te krijgen dat het wel goed raak is. Ik heb al wat last van misselijkheid. Aan de andere kant heb ik nog geen gevoelige tetten, dus dat kunnen we misschien tegen elkaar wegstrepen. Vooralsnog dus nog steeds PUPO... (wel een goeie maand geweest dit trouwens)
Ik zou er gewoon nu al een zwangerschaptest tegenaan gooien
pi_70032309
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

ik zag het... ik had al ge-edit... maar ik hoop nog steeds met je mee... ik weet helaas niet te veel van het hele medische gebeuren, maar hoop nog steeds op pijn(tjes) van het nestelen... dikke knuffel voor jou!
  maandag 15 juni 2009 @ 17:57:58 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70032337
Die tekening

Ik ben het eens met mijsje en vind het wat hoog, maar ik weet dan ook niet hoe goed je tekenskillz zijn
  maandag 15 juni 2009 @ 17:58:04 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70032343
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Cisco, van tempen heb ik geen verstand.
Ik heb af en toe menstruatieachtige krampjes in mijn buik en de MvM test gaf een vette streep aan...
pi_70032411
Cisco, die temperaturen zeggen niets als ze zo alleen staan. Bij mij is een temp van 36,5 of 36,6 normaal voor mijn ei, een temp van 36,8 tot 37 erna. Maar dat kan voor iedereen anders zijn, misschien is 36,5 voor jou wel heel hoog.
  maandag 15 juni 2009 @ 18:01:44 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70032466
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zou er gewoon nu al een zwangerschaptest tegenaan gooien
Heb ik al gedaan,

sensitest gisteren: positief
matcare gisteren: positief, vandaag iets donkerder
clear blue met de plus: vandaag gedaan positief

Alles is dus positief, dat er HCG in m'n lichaam zit is zéker. Ook weet ik zeker dat het 'nieuw' HCG is en niet meer van de vorige zwangerschap. Vraag is dus alleen of de bloeding van vorige week nu een innestelingsbloeding was en m'n HCG gaat stijgen óf dat het een 'dit-gaat-mis' bloeding was waardoor m'n HCG nu dus weer zou moeten zakken.
pi_70032697
je testen worden steeds donkerder sinds vorige week? volgens mij is het dan gewoon zo dat er steeds meer HCG bijkomt, en dan lijkt het erop dat je toch wel zwanger bent... vrijdag toch maar een test met hoelang?... lastig is dat he?
pi_70032781
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:57 schreef flugeltje het volgende:
Die tekening

Ik ben het eens met mijsje en vind het wat hoog, maar ik weet dan ook niet hoe goed je tekenskillz zijn
Ga nog keer poging doen
Maar het zit precies als je je je heupen hebt en naar midden van je lichaam gaat

verder is mijn buik best wel gevoelig, doet beetje pijn als ik er op druk.. beetje volle gevoel
  maandag 15 juni 2009 @ 18:13:54 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70032818
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef mijsje het volgende:
je testen worden steeds donkerder sinds vorige week? volgens mij is het dan gewoon zo dat er steeds meer HCG bijkomt, en dan lijkt het erop dat je toch wel zwanger bent... vrijdag toch maar een test met hoelang?... lastig is dat he?
Vrijdag gaf de test 1-2 aan en a.s. vrijdag zou het dan 2-3 moeten zijn. Al moet ik zeggen dat eigenlijk alle tests donkerder worden sinds vrijdag... Ik begin er ook wel vertrouwen in te krijgen. Maar toch nog een slag om de arm, eerst effe zeker weten dat het stijgende is.
pi_70032863
hmmm,ik vind het lastig... het is inderdaad vrij hoog... als het zeer blijft doen, zou ik ook even langs de HA gaan, na eerst een zw.testje gedaan te hebben... denk ik...
  maandag 15 juni 2009 @ 18:15:53 #93
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70032882
Wat spannend weer!
Go pupo's go!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 15 juni 2009 @ 18:16:00 #94
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70032885
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Ga nog keer poging doen
Maar het zit precies als je je je heupen hebt en naar midden van je lichaam gaat

[ afbeelding ]
verder is mijn buik best wel gevoelig, doet beetje pijn als ik er op druk.. beetje volle gevoel
Creatief met paint

Als je het zo tekent zou het zomaar een ei kunnen zijn, wat dan ook wel weer klopt met je ovulatietest. Over 14 dagen zou je wat dat betreft zekerheid moeten hebben. En ja, ik weet dat het een flauw antwoord is. Maar meer kun je er nu even niet van maken...
pi_70032899
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Vrijdag gaf de test 1-2 aan en a.s. vrijdag zou het dan 2-3 moeten zijn. Al moet ik zeggen dat eigenlijk alle tests donkerder worden sinds vrijdag... Ik begin er ook wel vertrouwen in te krijgen. Maar toch nog een slag om de arm, eerst effe zeker weten dat het stijgende is.
ik snap je... die slag om de arm, die zou ik ook willen hebben/nodig hebben...
ik doe een voorzichtige
  maandag 15 juni 2009 @ 18:25:04 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70033125
Ik 'zie' ook een stijgende lijn dus ik jompel voorzichtig met mijsje mee!
pi_70033687
Hier ook een voorzichtige jompel
pi_70033698
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Creatief met paint

Als je het zo tekent zou het zomaar een ei kunnen zijn, wat dan ook wel weer klopt met je ovulatietest. Over 14 dagen zou je wat dat betreft zekerheid moeten hebben. En ja, ik weet dat het een flauw antwoord is. Maar meer kun je er nu even niet van maken...
Dan heb ik dus weer een lange cyclus als dit een eisprong zou zijn.. maar dit duurt al 2.5 dag, best wel lang vind ik. Ga morgen urine bij dokter inleveren voor blaasontsteking test.
Maar zo hoog zit het niet, ietsje naar beneden en zit op schaambeen
En een test nu al.. is erg vroeg. Zondag pas nod namelijk.

Flugeltje, het ziet er goed uit voor je
pi_70034262
ow, op schaambeen...dan heb ik het toch verkeerd gezien... hmmm... toch blijft het moeilijk...
goed van je om even urine in te leveren bij de dokter. je weet maar nooit... en inderdaad pas zondag NOD, ik zou dan inderdaad nog even wachten met een zw.test... (hoe moeilijk ook soms...)
(erg he, een heel verhaal om gewoon "ik weet het niet" te zeggen...)
pi_70035222
Flugel....wat vreselijk spannend, volgens mij zit het helemaal goed bij jou!

mijsje...heerlijk dat je er nu weer volop voor kunt gaan en inderdaad voor deze laatste 4 maanden om zijn, is er al lang een zwemmertje tussendoor gepiept!

cisco, ook bij blijft het nog even spannend dus...

En Kolonia, nog geen duivels op je NOD, ik duim voor je dat ze wegblijven.
pi_70036042
Mooie streepjes Mijsje!
Die worden vast opgevolgd door nóg mooiere streepjes.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef -Nienna- het volgende:
En Kolonia, nog geen duivels op je NOD, ik duim voor je dat ze wegblijven.
Hoofdpijn (dezelfde als waarom ik nooit langer dan een paar maanden de pil slikte), misselijkheid, buikpijn en wat bruine troep.
Verder niets.
Als dat zo blijft ga ik straks even testen.
pi_70036189
Straks!? Gewoon NU joh. Hupsakee.
pi_70036324
i feel stupid.. wat is pupo??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:03:40 #104
100412 mefke79
komt goed!
pi_70036576
pregnant utill proven utherwise (als ik het correct spel..te moe om na te kijken)

Flugel! Goed zeg...en natuurlijk gaat dat hcg stijgen! Ik jompel ook vast voorzichtig. En je weet het he, straks meteen een vk bellen en om een vroege echo vragen, daar doen ze meestal niet zo moeilijk over als je een mk hebt gehad die je pas op een echo zag....
pi_70038084
Flugel, ik hoop echt zo voor je dat het goed zit.
Al denk ik het haast wel hoor

Ennuh, koloni, klinkt goed hoor. Die verschijnselen. Laat ons verblijden (en natuurlijk, vooral jezelf) met een 2de streep.

En mijsje: Mooie strepen, en ook voor jouw hoop ik dat het allemaal goed komt.
pi_70038196
otherwise

Enne Flugel. Ik weet niet hoe je kunt bedenken dat het geen zwangerschap is. Echt niet.
Ik zie hier geen pupo in hoor. Duidelijker kan het niet, if you ask me.

Zo, ik jompel gewoon hoor
  maandag 15 juni 2009 @ 20:46:03 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70038418
Ik zal effe een resumé geven met beeldmateriaal, kunnen jullie zelf oordelen. Zelf begin ik steeds meer naar 'zwanger' te neigen...

8e en 9e juni bruinverlies, 10e en 11e helderrood slijm, 13e en 14e lichtrood/bruinverlies. (Op 8 en op 10 juni had ik zwangerschapstests gedaan, negatief)

Op de 11e ovutestje, licht positief. 12e nog een ovutest, donkerder... Daarom op laatste meegenomen zwangerschapstest gepiest en dit was het resultaat:

Vervolgens dus maar doorgepiest op de ovulatietestjes en die worden steeds donkerder, vandaag zou dag 6 van een nieuwe cyclus zijn. (nummertjes staan erachter)

In zwangerschapstesten ziet dat er zo uit:

En als laatste de ClearBleu die ik vanmiddag maar even ben gaan kopen:

Zeggen jullie het maar, het lijkt erop dat de hormonen blijven stijgen ná het bloeden, dus dan zou het toch goed moeten zitten toch?
  maandag 15 juni 2009 @ 20:52:16 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70038676
Zie 1-2 is al duidelijk, maar die laatste slaat echt alles hoor, dat is een hele dikke vette plus, die is echt niet vals hoor!
Gewoon hardstikke zwanger hoor!

Ik ga echt voor drie keer is scheepsrecht, deze moet blijven plakken!
pi_70038702
Het ziet er echt zwanger uit Flugeltje! Ik ga jompelen hoor...
De eerste weken zijn zoals je weet altijd even spannend. Er zijn zoveel dames die bloed hadden op/na NOD...
pi_70038763
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik zal effe een resumé geven met beeldmateriaal, kunnen jullie zelf oordelen. Zelf begin ik steeds meer naar 'zwanger' te neigen...

8e en 9e juni bruinverlies, 10e en 11e helderrood slijm, 13e en 14e lichtrood/bruinverlies. (Op 8 en op 10 juni had ik zwangerschapstests gedaan, negatief)

Op de 11e ovutestje, licht positief. 12e nog een ovutest, donkerder... Daarom op laatste meegenomen zwangerschapstest gepiest en dit was het resultaat:

[ afbeelding ]

Vervolgens dus maar doorgepiest op de ovulatietestjes en die worden steeds donkerder, vandaag zou dag 6 van een nieuwe cyclus zijn. (nummertjes staan erachter)

[ afbeelding ]

In zwangerschapstesten ziet dat er zo uit:

[ afbeelding ]

En als laatste de ClearBleu die ik vanmiddag maar even ben gaan kopen:

[ afbeelding ]

Zeggen jullie het maar, het lijkt erop dat de hormonen blijven stijgen ná het bloeden, dus dan zou het toch goed moeten zitten toch?
Lieve schat, je bent echt zwanger hoor.
Ik snap heel goed, dat het moeilijk geloven is. Maar de testen liegen niet.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:57:21 #111
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70038908
Ik betwist de aanwezigheid van HCG niet hoor, dat is wel duidelijk. Ik denk alleen dat áls het bloeden betekent had dat het 'mis' was de HCG eerder zou dalen ipv stijgen. En volgens mij is dit toch stijgende, toch?

En spannend blijft het sowieso, maar ik heb net als BE de insteek dat drie maal scheepsrecht is. Drie maal achter elkaar is zo uitzonderlijk, daar gaan we gewoon even niet vanuit.

Zal ik gewoon effe jompelen, gewoon omdat het kan

Kan/Wil het nog even niet helemaal geloven (eerst die 2-3 op de digitest ), maar dit ziet er verdomd goed uit allemaal
pi_70038987
Streepje voor flugeltje

En postief denken, deze keer gaat het zeker goed. Net zoals het bij mij goed gaat, deze keer
  maandag 15 juni 2009 @ 21:07:08 #113
100412 mefke79
komt goed!
pi_70039369
Flugel...stel (ik zeg stel) dat het echt zo vroeg misgegaan zou zijn, dan had je nu echt geen vette plus gehad. Deze plus is vetter dan de mijne en de mijne schopt op het moment tegen het bureaublad aan. Niks pupo (thanks voor de correctie, was niet helemaal wakker), zwanger!!!
Oke, ik kan me zo voorstellen dat je een slag om de arm houdt, deed ik ook. Maar he, bel je vk en vraag om die vroege echo...dan heb je vast een beetje zekerheid over pak em beet een week of twee (ik doe effe niet te opitmistisch). Wauw
  maandag 15 juni 2009 @ 21:07:27 #114
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70039386
als ik dat zo zie ben je gewoon echt zwanger hoor flugeltje.. ik ga toch maar in de juich stand kan het niet laten..

Wat een streepjes regen hier.... ben alleen de tel kwijt zitten we nu op 3 of meer???
pi_70039510
Wow! Flugeltje, wat mooi zeg!!
Gefeliciteerd!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 15 juni 2009 @ 21:11:53 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70039614
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Flugel...stel (ik zeg stel) dat het echt zo vroeg misgegaan zou zijn, dan had je nu echt geen vette plus gehad. Deze plus is vetter dan de mijne en de mijne schopt op het moment tegen het bureaublad aan. Niks pupo (thanks voor de correctie, was niet helemaal wakker), zwanger!!!
Oke, ik kan me zo voorstellen dat je een slag om de arm houdt, deed ik ook. Maar he, bel je vk en vraag om die vroege echo...dan heb je vast een beetje zekerheid over pak em beet een week of twee (ik doe effe niet te opitmistisch). Wauw
Ik weet niet of ik om een vroege echo ga vragen. Vorige keer had ik met 7 weken ook een prima echo, dus eigenlijk is het een soort van 'schijnzekerheid'. Heb met Martijn afgesproken dat ik volgende week maandag de verloskundige ga bellen.

Daar gaan we weer....
pi_70039749
Okee, laat ik het nog eens anders formuleren:

Flugel, ik heb nog nooit iemand hier zó zwanger zien testen als jij momenteel.
Je hebt de mooiste streepjes, ever!

maandag 15 juni 2009 @ 21:17:27 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_70039896
Flugel! Dat is nog eens een fijne SOA die je op vakantie opgelopen hebt

Gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70040014
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Kolonia het volgende:
Mooie streepjes Mijsje!
Die worden vast opgevolgd door nóg mooiere streepjes.
[..]

Hoofdpijn (dezelfde als waarom ik nooit langer dan een paar maanden de pil slikte), misselijkheid, buikpijn en wat bruine troep.
Verder niets.
Als dat zo blijft ga ik straks even testen.
En hoe is het 't met jouw?
pi_70040017
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef Troel het volgende:
Flugel! Dat is nog eens een fijne SOA die je op vakantie opgelopen hebt

Gefeliciteerd

doe mij er dan ook maar zo een, waar kan je die halen zei je?
  maandag 15 juni 2009 @ 21:21:39 #121
100412 mefke79
komt goed!
pi_70040059
hehe, fijn dat je zelf ook overtuigd bent
Officieel dan maar: Gefeliciteerd!!!*O*
(en over die echo...je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft, dat is nog wel het allerbelangrijkste)
  maandag 15 juni 2009 @ 21:26:11 #122
95408 Incantrix
pi_70040238
Flu-gel-tje! Jaaah! Ik begrijp je gereserveerdheid, maar echt joh, wat heb jíj een mooie streepjes gemaakt Ontzettend gefeliciteerd!!

Kolonia, heb je al getest? Duimen draaien mee voor je hoor

Cisco, het is wel echt spannend zo he.. Ook voor jou draaien ze hoor

Mijsje, nog even niet te ver denken.. Je hebt nu in elk geval meer kans nu je eierstokken beiden open zijn en echt, we gaan gewoon voor nog zo'n mooi streepje, maar dan op een andere test
3!
  maandag 15 juni 2009 @ 21:32:47 #123
190853 RockabeIIa
pi_70040510
Yeah flugeltje! Hartstikke P en laat de upo maar achterwege!!!
pi_70040639
Voorzichtige voor Flugel.

Ik had slechts 1 streepje, dus doe waarschijnlijk gezellig nog een rondje mee.
pi_70040785
flugel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 15 juni 2009 @ 21:41:49 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70040874
Yeaaaaaah Flugel!!
das duidelijk hoor
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 juni 2009 @ 21:48:20 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70041194
Jammer dat er niet ook een 2e was voor jou Kolonia!
  maandag 15 juni 2009 @ 21:49:12 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70041240
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Kolonia het volgende:
Voorzichtige voor Flugel.

Ik had slechts 1 streepje, dus doe waarschijnlijk gezellig nog een rondje mee.
Balen Kolonia, maar wie weet... Geen bloed geeft moed

Wel bloed ook trouwens, heb ik ontdekt
pi_70041490
dikke vette plus hoor Flugel!!
gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 juni 2009 @ 21:58:45 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70041677
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Balen Kolonia, maar wie weet... Geen bloed geeft moed

Wel bloed ook trouwens, heb ik ontdekt
Wheheheh!
pi_70041981
Oh Flugeltje, wat een goed nieuws! Das hartstikke zwanger mens!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70042303
nu echt voor jou Flugel, nu kun je er eigenlijk niet meer omheen... Vrijdag nog een keertje positief testen, en dan maandag de VK bellen. Misschien kun je rond week 9 en week 11 ofzo nog een keer een echo vragen... just to be sure... Ik ben heel blij voor je! (met die slag om de arm dan... )
we zeiden toch dat je met z'n 3tjes terug zou komen van je vakantie?

Kolonia, balen... nieuwe ronde, nieuwe kansen zeg ik altijd maar...
  maandag 15 juni 2009 @ 22:15:21 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70042390
Jaaa flugel!! Gefeliciteerd!!

Kolonia, wat jammer
pi_70042907
Ik weet het nu zeker: mag mijn nieuwe NOD naar 13 juli?
pi_70042915
jaaaaaaa Flugel!! Wat goed, wat fijn!! Ontzettend gefeliciteerd! Ik begrijp je onzekerheid héél goed, maar ik denk écht dat die volledig onterecht is! Je begint je zwangerschaps boek al zó mooi; met t verhaal van de 2 sterretjes en die prachtige foto van de test tijdens n heerlijke vakantie... Ik verheug me nu al op wat volgt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 15 juni 2009 @ 22:43:10 #136
190853 RockabeIIa
pi_70043659
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef Kolonia het volgende:
Ik weet het nu zeker: mag mijn nieuwe NOD naar 13 juli?
Jammer zeg, ik had je liever niet verplaatst
pi_70044252
gefeliciteerd Flugeltje!
pi_70046548
Flugel gefeliciteerd!!
  maandag 15 juni 2009 @ 23:59:49 #139
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70046785
flugeltje, kan gewoon niet anders gefeliciteerd

Koloni,jammer hoor
Laten we er volgende maand weer zo'n vruchtbare maand van maken

Vandaag bloed geprikt en is ook even met zijn potje langs het labratorium geweest (we hebben ons kapot gelachen )

[ Bericht 16% gewijzigd door Guess. op 16-06-2009 00:09:51 ]
  dinsdag 16 juni 2009 @ 06:38:36 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70049474
Jaaaaaah Flugeltje!!! ik ben het met de rest van de dames eens hoor...

das toch wel overduidelijk ZWANGER!!!

Gefeliciteerd!!!

Goede maand hier joh! weer eentje over naar zwanger dus kom maar uit die PUPO-stand
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:02:06 #141
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70049523
Flugeltje gefeliciteerd!!!! Woeha!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:33:21 #142
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70049658
Dank allemaal voor de lieve wensen, we gaan er weer voor. Drie maal is scheepsrecht en zulksch...

Ik hoop de rest allemaal heel snel in Z&G weer terug te zien, al blijf ik hier de boel ook wel bijhouden hoor.

Koloni

Guess. Kan grappig zijn hè, dat soort dingen? Gelukkig kun je er ook om lachen anders wordt het maar zo'n serieuze aangelegenheid
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:34:55 #143
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70049669
Gefeliciteerd Flugeltje! Dat is pas een mooi vakantiesouvenir....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:44:15 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70049749
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef Guess. het volgende:
Vandaag bloed geprikt en is ook even met zijn potje langs het labratorium geweest (we hebben ons kapot gelachen )
Vertel! ik wil ook lachen
  Jubileum moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 08:34:56 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70050162
Yeah Flugel dat is hartstikke duidelijk zwanger hoor
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:49:40 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70051516
hehe balen kolinia

sterrenmunt en milka zijn de volgende hoe gaat het met de dames???
pi_70051825
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef Guess. het volgende:
erg is dat he? wij lagen ook helemaal dubbel in die "vieze" kamer.... dat er nog resultaat behaald werd, vonden wij best verwonderlijk...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:25:18 #148
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70052494
Even een cross-postje, want ik wil jullie graag op de hoogte houden als jullie niet meelezen in Z&G. Jullie hebben zo met me meegeleefd:
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dat vind ik nu ook... want ik moet iets opbiechten....

Hier namelijk een soortgelijk verhaal, want na mijn positieve test afgelopen donderdag (die ik gelijk enthousiast kwam melden) gelijk 's avonds flink helder bloedverlies en vrijdag nog flink bruin. Vergelijkbaar met de vorige keer. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het door zou zetten en het helaas deze keer niet zo mocht zijn. Heb er flink wat tranen om gelaten

Maar na zaterdag slechts weinig oud bloed is het sinds zondag helemaal schoon en de zwangerschapskwaaltjes zijn ook weer terug. Ik durf nog niet gerust te zijn maar durf licht te hopen op een goed afloop. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval tot het weekend wacht om te zien of het bloed wegblijft en de test positief. Zo ja, ga ik maandag de gyn maar even bellen en dan misschien ook weer in het lijstje, maar voor nu nog even *onder steen blijft zitten*
pi_70052654
ik had het gelezen, en nu zit ik weer volop te duimen draaien... ik hoop heel erg dat je heel gauw terug kan in het lijstje bij z&g!
pi_70053813
Oh Happy, ik duim heel hard voor je!
pi_70054288
Happy, ik duim ook heel hard voor je!!!

Cisco, sterkte met alle toestanden, zeg!

En Mijsje, voor jou blijf ik ook extra hard duimen natuurlijk.

Flugeltje,
Maar ik ken dat gevoel hoor, dat je het gewoon niet durft te geloven. En zeker met jouw ervaring vorige keer... Ik hoop dat je snel een meer gerust gevoel krijgt erover.

En nu even mijn update...
Ik kan er nu echt niet meer omheen.

Deze test was van zondagavond. Ik wilde hem al eerder posten maar zondagavond lag de site eruit en gisteren had ik geen tijd...
Dus mijn naam mag uit het lijstje en ik ga me dan toch maar eens melden in Z&G!

*ietsje later* zit hier nu toch een beetje met een droevig gevoel naar mijn scherm te staren... vind het maar gek om dit topic te gaan verlaten. Iedereen bedankt voor de steun en het meeleven enzo... En natuurlijk blijven ik wel meespieken en hoop ik jullie allemaal snel in Z&G te zien!

[ Bericht 13% gewijzigd door judes op 16-06-2009 11:42:03 ]
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:34:15 #152
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70054563
wouw daar kun je idd niet om heen...

Oh happy ik hoop het zo voor je.. ik zal voor je duimen
pi_70054644
oh happy ik duim voor je hoor! En flugeltje weer zo snel terug! wauw. Gefeliciteerd, ook voor judes!!!

Ik moet eerlijk zijn dat ik er een beetje klaar mee ben, nog niet ongesteld maar wel al een beetje spotting en lage rugpijn dus ik kan jullie op een briefje geven dat ik gewoon ongesteld ga worden deze week. Ook al is het niet lang, al weer dik 6,5 maand bezig en naar ronde 7. :-(
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:41:42 #154
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70054755
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:25 schreef judes het volgende:
En nu even mijn update...
Ik kan er nu echt niet meer omheen.
[ afbeelding ]
Deze test was van zondagavond. Ik wilde hem al eerder posten maar zondagavond lag de site eruit en gisteren had ik geen tijd...
Dus mijn naam mag uit het lijstje en ik ga me dan toch maar eens melden in Z&G!
Jaaaaa..... gefeliciteerd Judes!
pi_70057293
dat heb je als je lurkt... raak je even een topic kwijt, en als je terug komt, is bijna iedereen verdwenen!

voor alle zwangere dames!
Happy, ik hoop dat ik voor jou ook kan komende week! wat een toestand meid!

ik ben nog steeds vruchtloos hier, maar ben er op het moment ook niet zoveel mee bezig moet ik zeggen. veel aan het werk, dat wel. dat leid mij wel af gelukkig.
*terug in lurkstand gaat*
pi_70058913
Nou Judes, nu is het echt he? ik had al gejompeld voor je, maar doe het gewoon nog een keer voor je! Weg met die slag om de arm hoor, gewoon zwanger...

Sterrenmunt... wat een teleurstelling steeds zeg...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:13:44 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70059416
Happy, ook hier even een hart onder de riem: ik duim voor je!

Judes

Sterrenmunt, balen zeg!
Maar nu kan je wel volgende maand samen met mijsje en PzE en Kolonia en Guess (en anderen) positief testen!
pi_70060015
Judes, gefeliciteerd!!
Een ware streepjesregen weer!

Happy dat klinkt heel spannend, ik duim voor je!
pi_70061266
Happy en Flugel gefeliciteerd!
Hier nog steeds wachtende, buikpijn en ik zit wachten op de eerste spotting... Ben bang dat het ook deze maand niet gelukt is, maar ja, geen bloed geeft moed.
pi_70063895
milka, jammer zeg dat het waarschijnlijk niet gelukt is, maar zoals je zegt, geen bloed geeft moed. Wanneer wil jij gaan testen eigenlijk?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:59:14 #161
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70065318
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 07:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Vertel! ik wil ook lachen
Nou ja ik weet niet of het voor jullie ook zo lachwekkend is maar het was gewoon heel de situatie.Mijn mocht gewoon thuis het potje vullen.Samen was geen doen,ik moest zo lachen zo stom,dus em maar even alleen gelaten.Gooit ie de deur open hoor ik em vanaf boven roepen RIJDEN (het moest binnen een uur afgeleverd worden maar we zijn er in 10 minuten) ik kwam toen al niet meer bij,zet ie dat potje voor me neus IEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE gillen,echt gestoord hoor! Anyway ik heb t maar in m'n jaszak gestopt met m'n hand erover zo naar het ziekenhuis(labratorium).Ik moest gewoon zo lachen heel de tijd,loop ik daar met een potje sperma in mijn zak wat z.s.m naar het ziekhuis moet,had ff het idee dat ik in een film zat!
Toen we bij het labratorium kwamen was er nog verwarring,we dachten dat het voor een eenvoudig onderzoek was dat we het zo konden afgeven,maar blijkbaar was het toch voor een uitgebreid onderzoek en daar hadden we een afspraak voor moeten maken,gelukkig konden we nog even tussendoor! (zag het al weer voor me kunnen we over paar dagen weer). Weet iemand trouwens het verschil tussen een eenvoudig en uitgebreid onderzoek?

Happy,ik hoop het zo voor je,duimvoor je,kom op!!
pi_70065469
Happy ook van mij (ken je me nog?) een kaarsje!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:27:00 #163
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70066288
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:03 schreef Again het volgende:
Happy ook van mij (ken je me nog?) een kaarsje!
Tuurlijk!! Thanks! Duimen draaien en geen bloed (+misselijkheid en -tig keer plassen op een dag) geeft moed.

Hoe'st met jou dan?? via pm mag ook
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:38:38 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70066636
* Brighteyes zwaait even naar Again...

Guess. Ik kan me er wel van alles bij voorstellen.
F. heeft het toen alleen gedaan dus ik heb verder geen idee. Wel het potje in zijn broekzak want het moet geloof ik zoveel mogelijk op kamertemp blijven.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:21:30 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70067927
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Guess. het volgende:
Nou ja ik weet niet of het voor jullie ook zo lachwekkend is maar het was gewoon heel de situatie.Mijn mocht gewoon thuis het potje vullen.Samen was geen doen,ik moest zo lachen zo stom,dus em maar even alleen gelaten.Gooit ie de deur open hoor ik em vanaf boven roepen RIJDEN (het moest binnen een uur afgeleverd worden maar we zijn er in 10 minuten) ik kwam toen al niet meer bij,zet ie dat potje voor me neus IEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE gillen,echt gestoord hoor! Anyway ik heb t maar in m'n jaszak gestopt met m'n hand erover zo naar het ziekenhuis(labratorium).Ik moest gewoon zo lachen heel de tijd,loop ik daar met een potje sperma in mijn zak wat z.s.m naar het ziekhuis moet,had ff het idee dat ik in een film zat!
Toen we bij het labratorium kwamen was er nog verwarring,we dachten dat het voor een eenvoudig onderzoek was dat we het zo konden afgeven,maar blijkbaar was het toch voor een uitgebreid onderzoek en daar hadden we een afspraak voor moeten maken,gelukkig konden we nog even tussendoor! (zag het al weer voor me kunnen we over paar dagen weer). Weet iemand trouwens het verschil tussen een eenvoudig en uitgebreid onderzoek?
Ik kan het me voorstellen *mental picture*
Ik weet het verschil niet.

Hallo again
pi_70068205
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:27 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Tuurlijk!! Thanks! Duimen draaien en geen bloed (+misselijkheid en -tig keer plassen op een dag) geeft moed.

Hoe'st met jou dan?? via pm mag ook
Hetzelfde nog, effe 'on hold'. Genoeg in mijn leventje aan de gang dus niet echt bezig nu.

BE
pi_70068263
Happy, ik hoop het zo voor je. Lijkt erg op flugels verhaal.
pi_70069471
Happy, gelukkig is er weer hoop! Ik duim keihard voor je mee hoor!

En Judes: Ik had je allang zwanger gerekend eigenlijk, had niet eens het idee dat er twijfel was? Nou, die is nu iig zeker weg

Joepie, allemaal streepjes! Daar kan nog meer bij!
pi_70070634
Flugeltje, van harte gefeliciteerd!

Kolonia, wat jammer zeg...

Happy, ik ga weer voor je duimen hoor

Milka en sterrenmunt, zolang er nog geen duivels zijn blijf ik duimen voor jullie

Hier zijn volgens de kalender mijn vruchtbare dagen voorbij.
We zijn er niet al te krampachtig mee bezig geweest, meer FvF dan KvK.
Ik hoop nu eerst gewoon op een regelmatige cyclus, omdat mijn eerste echte ongi nog moet komen.
Mocht het de eerste keer nu wel meteen raak zijn is het altijd mooi natuurlijk.
pi_70072161
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Guess. het volgende:

Happy,ik hoop het zo voor je,duimvoor je,kom op!!
wij mochten echt niet buiten het ziekenhuis het potje vullen, want (zo zei de dokter) dan was de kans erg groot dat het sperma voor het grootste deel 'dood' was... onzin dus... maar wij moesten dus in een ranzig kamertje met een leren bankje en vieze boekjes/films om het potje gevuld te krijgen... hilarisch, maar ook ranzig... maar thuis was leuker geweest... (al wonen wij daar sowieso te ver voor weg... binnen 10 min halen we nooit... bij nader inzien, misschien bedoelde de dokter dat wel met dat dan het sperma voor het grootste deel 'dood' was... )
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:49:37 #171
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70072930
Gaan jullie eigenlijk allemaal mee in dat kamertje?

Ik heb het alvast nog nooit gezien
pi_70073143
ik ben meegeweest in het kamertje omdat we samen naar het ziekenhuis gingen, ik was er toch... maar als we moeten overgaan op insemineren of nog meer, zal ik er niet iedere keer bij zijn denk ik...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:59:47 #173
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70073377
Mja, ik ga ook wel mee naar het ziekenhuis, maar ben nog nooit in het kamertje binnen geweest
pi_70074569
Sterremunt, as donderdag heb ik mijn nod, durf niet eerder te testen, ben bang voor teleurstelling. Ondertussen nog steeds geen spotting....
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:50:14 #175
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70080455
Ik hoop niet dat het ooit zo ver komt maar als het zo het wel zo is dan ga ik wel ff zo'n kamertje mee in,al is het alleen maar uit nieuwsgierigheid Maar ik vond het nu allemaal al een beetje gek terwijl het gewoon thuis was,we probeerde er iets leuks van te maken maar dat werkt toch niet (bij ons niet iig).Maar in zo'n kamertje lijkt het me helemaal niks,gelukkig wonen we vlakbij het ziekenhuis!
pi_70080733
wij gierden ook van het lachen in dat kamertje, het was zo gek... ik kon manlief ook niet echt helpen, ik schoot steeds in de lach... maar om op dat moment de deur van dat kamertje uit te lopen met al die mensen op de gang... dat vond ik nog gekker...
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 00:06:38 #177
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70080998
Judes, gefeliciteerd!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70084358
Ik ben er zelfs niet bij als het thuis moet gebeuren Denk echt niet dat mijn man dat zo fijn zou vinden
In zijn gedachten natuurlijk wel hé
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:35:18 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70084402
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:31 schreef leonieke het volgende:
Ik ben er zelfs niet bij als het thuis moet gebeuren Denk echt niet dat mijn man dat zo fijn zou vinden
In zijn gedachten natuurlijk wel hé
[eigenlijk bedoeld voor SEX]

Het kan ook heel opwindend zijn leonieke om er een 'feestje' van te maken. Je zou het ook samen gelijktijdig kunnen doen. Dan haal je er ook een beetje het klinische vanaf. Met een beetje fantasie heb je er zo weer een leuke manier van 'ontspannen' bij

[/eigenlijk bedoeld voor SEX]

Dat gezegd hebbende, ik zou zéker mee gaan kijken. Al was het alleen maar omdat ik echt enorm nieuwsgierig ben naar hoe zo'n 'peeskamertje' eruit ziet
pi_70085079
haai, ik moet wel lachen om alle 'kamertjes'verhalen hier. Hopelijk hoeft het bij ons niet zo ver te komen. Denk ook niet dat vriend daar op zit te wachten.

Hier nog geen , blijft wel spannend hoor, zeker omdat ik mijn rug wel blijf voelen en ik maandagochtend spotting had. Maar dat kan ook losgekomen zijn van de vrijpartij van die nacht :-)

Milka, ik ga ook niet voor morgen testen maar eigenlijk zou ik nog wel willen wachten tot vrijdag. Heb al eerder testen 'verspild' omdat ik de dag van NOD heb getest en die negatief was waarna ik in de loop van de dag ongesteld werd.
pi_70085520
Wat een streepjesregen, gefeliciteerd iedereen!
pi_70093357
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

[eigenlijk bedoeld voor SEX]

Het kan ook heel opwindend zijn leonieke om er een 'feestje' van te maken. Je zou het ook samen gelijktijdig kunnen doen. Dan haal je er ook een beetje het klinische vanaf. Met een beetje fantasie heb je er zo weer een leuke manier van 'ontspannen' bij

[/eigenlijk bedoeld voor SEX]

Dat gezegd hebbende, ik zou zéker mee gaan kijken. Al was het alleen maar omdat ik echt enorm nieuwsgierig ben naar hoe zo'n 'peeskamertje' eruit ziet
Mja, ik denk dat we de feestjes voor in de slaapkamer zullen houden
Maar nieuwsgierig ben ik wel eigenlijk
pi_70097377
Ik had inderdaad een blaasontsteking.. alleen zei de assisent het wel vaag gisteren aan de telefoon..
Het is inprinciepe een blaasontsteking mevrouw.. inprinciepe?? Wat is het dan nog meer??
Mijn man en beste vriendin vonden het ook beetje vage uitslag!
Nu dus aan de pillen.. hopenlijk snel over.

Zaterdag en zondagmorgen 3 dikke strepen op ovutesten, daarna namen ze af. Denk dat ik afgelopen weekend dus mijn eisprong heb gehad.. beter laat dan nooit..
Mijn NOD moet daarom denk ik even verschoven worden naar 28 juni ipv 21 juni.
Helaas geen testje op onze trouwdag

Juni was/is een goed maand geweest voor dit topic, gefeliciteerd allemaal!
En voor de rest, de maand is nog niet voorbij!
pi_70099288
Echt maf, ik had net het 'juiste soort' slijm... op dag 10. Hmm... toch maar even ovutesten voor het geval dat.
(Edit: ja, er was een streepje maar nog lang geen positieve. Geduld dus.)

Vage boel Cisco, "in principe" is niet wat je op zulke momenten horen wil. Gelukkig heb je je eisprong weer gehad.

[ Bericht 10% gewijzigd door prinseszondererwt op 17-06-2009 18:47:43 ]
pi_70103213
nou mijn NOD mag naar 17 juli...op naar ronde 7, sorry voor het kortaf zijn maar ik baal een beetje.
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:23:11 #186
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70104404
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:41 schreef sterrenmunt het volgende:
nou mijn NOD mag naar 17 juli...op naar ronde 7, sorry voor het kortaf zijn maar ik baal een beetje.
pi_70104516
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef happyme28 het volgende:

[..]

dank je wel , het huilen staat me effe nader dan het lachen.
pi_70104524
Jammer Sterrenmunt.
Hopelijk lukt het de volgende ronde.
pi_70104852
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:26 schreef sterrenmunt het volgende:

[..]

dank je wel , het huilen staat me effe nader dan het lachen.
Balen Sterrenmunt. Volgende ronde dan maar!
pi_70105104
He bah sterrenmunt!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:03:05 #191
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70105703
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Echt maf, ik had net het 'juiste soort' slijm... op dag 10. Hmm... toch maar even ovutesten voor het geval dat.
(Edit: ja, er was een streepje maar nog lang geen positieve. Geduld dus.)

Vage boel Cisco, "in principe" is niet wat je op zulke momenten horen wil. Gelukkig heb je je eisprong weer gehad.
Kan ook zijn dat ie morgen ineens positief is en het slijm gewoon alvast een voorbode is. Effe doortesten dus...

@cisco, balen zeg van die blaasontsteking, nu maar hopen dat je je ei deze maand wel goed gebruikt hebt
quote:
Ach schat toch...
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:06:55 #192
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70108061
quote:
He

pi_70108078
Hè bah, wat balen, sterrenmunt
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:08:25 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70108109
sterrenmunt

PzE, ik had dat ook altijd een paar dagen van tevoren al. Dus ruim voor een positieve test. Voor mij altijd een teken dat we maar alvast moesten beginnen met seksen...
pi_70108389
Dat was ook mijn plan Asy.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:21:46 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70108684
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat was ook mijn plan Asy.
Wat doe je hier dan?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:24:06 #197
190853 RockabeIIa
pi_70108787
Jammer sterrenmunt

Stiekem, heel stiekem mis ik die maandelijkse spanning ook wel een beetje... Achteraf is het best heel geinig om op zo'n periode van wachten op een 2e streepje terug te kijken als het dan eenmaal gelukt is...
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:29:53 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70109064
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Stiekem, heel stiekem mis ik die maandelijkse spanning ook wel een beetje... Achteraf is het best heel geinig om op zo'n periode van wachten op een 2e streepje terug te kijken als het dan eenmaal gelukt is...
Achteraf wel ja
pi_70110257
Oh ja, ik snap dat best Rocka. Maar toch, als het dan jaren gaat duren is de lol er wel vanaf heur.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:09:28 #200
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70110662
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Jammer sterrenmunt

Ruilen?
Fijn dat je er nu zo naar terug kan kijken maar ik kan het me nu echt niet voorstellen,nu na 10mnd word ik er met momenten echt moedeloos en heel verdrietig van.Denk dat ik alleen heel erg opgelucht ben als het zo ver is,vind die onzekerheid en spanning iedere keer zo moeilijk en hoe lang het duurd hoe moeilijker ik het vind om positief te blijven,ben de laatste 2/3 mnd gewoon paar dgn van slag als ik weer ongi word,om van m'n hormonen nog maar niet te spreken,bah
pi_70110871
Mja, ik vind er eigenlijk ook niets geinigs aan en kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat ik het ooit grappig ga vinden. Ligt misschien aan het feit dat mijn kansen geteld zijn. Ik kan alvast met zekerheid zeggen dat ik de buikpijn die ik nu heb al heel erg grondig haat (en dat ik ook wel al voel waar dit heen gaat )
pi_70111083
Dag allemaal.

Ben mijn ovulatie aan het berekenen... denk dat ik hem nu voel namelijk. soort kramp in mijn onderbuik. Nu is dag 12. Dacht altijd dat het na dag 14 was. Shit. Maar ja, je lijf is het beste eikpunt denk ik dan maar.
Ingewikkelde toestand.. . en daarbij te bedenken dat ik vroeger altijd zo bang was om per ongeluk zwanger te raken... Wel spannend...ga maar eens zoeken...

Wat een streepjesregen hier. proficiat iedereen!
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:24:43 #203
190853 RockabeIIa
pi_70111281
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh ja, ik snap dat best Rocka. Maar toch, als het dan jaren gaat duren is de lol er wel vanaf heur.
Hey, dat snap ik ook heus wel hoor... En ik bedoelde het ook echt helemaal niet lullig of confronterend of wat dan ook maar ik mis ergens die spanning best een beetje En ik denk dat er veel vrouwen zijn die hetzelfde denken.

En verder is het helemaal niet dat het hier zonder slag en stoot ging.
pi_70111728
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hey, dat snap ik ook heus wel hoor... En ik bedoelde het ook echt helemaal niet lullig of confronterend of wat dan ook maar ik mis ergens die spanning best een beetje En ik denk dat er veel vrouwen zijn die hetzelfde denken.

En verder is het helemaal niet dat het hier zonder slag en stoot ging.
Ik kan me dat ook wel voorstellen hoor. Als je de opluchting gehad hebt, het is gelukt enzo, dan kijk je daar met een heel relaxte blik op terug. Voor meiden die er middenin zitten is het wel even wat anders. Zeker als het al hele lange tijd duurt. Ik snap best dat je dat helemaal niet lullig bedoelt hoor. Ik kan het me eigenlijk wel goed voorstellen.

Pff, ik ben ondertussen even de weg kwijt. Twee dagen geleden had ik helemaal het juiste cervixslijm enzo. Er toch maar een ovulatietest tegen aangegooid. Helemaal negatief. Nu is het slijm weer plakkerig geworden, en weer voor de zekerheid een testje en nu heb ik een ovutest die zo goed als positief is.... Ik snap er niets meer van. Betekent ook een heel korte luteale fase. Het zal allemaal wel. Ik ga maar gewoon lekker aan de klus! Zie je wel, die testen, dat moet ik gewoon niet meer doen...
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:40:42 #205
190853 RockabeIIa
pi_70112005
MinnieMin ik had ook korte luteale fases Het is in elk geval niet iets om je gelijk zorgen over te maken. Succes!
pi_70112407
He Sterrenmunt, balen. Dikke knuffel vanaf hier! Hier nog steeds niks, maar ik durf niet te hopen. Officieel morgen NOD maar volgens mij had ik mijn eisprong deze maand later dus.....
pi_70112482
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
MinnieMin ik had ook korte luteale fases Het is in elk geval niet iets om je gelijk zorgen over te maken. Succes!
Dank je wel voor de opsteker! Nou, het hele druk maken is er gelukkig inmiddels al wel van af. Ik ben er een stuk relaxter onder. Ik had alleen al wel een beetje het gevoel dat we niet op de juiste datum aan het klussen waren. We houden het nu maar nog even wat langer vol, haha. We hebben er weer erg veel lol en plezier van nu. En dan komt het resultaat hopelijk vanzelf wel
pi_70112575
heb beetje hetzelfde, ook het gevoel op de verkeerde tijden aan het klussen te zijn geweest. Balen!
pi_70113230
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef marike77 het volgende:
heb beetje hetzelfde, ook het gevoel op de verkeerde tijden aan het klussen te zijn geweest. Balen!
Ik kreeg een heel dom idee opeens in mijn hoofd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70113679

Tis wat... wordt bijna wiskundig zo vind je niet? Precies rekenen. Je vraagt je af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat iemand per ongeluk zwanger raakt...
Maar: we gaan voor 2x2 streepjes over 2 weken! Succes!!
pi_70113770
trouwens: WAHAHAAAAA:

ik heb aan kunstzwemmen gedaan.... (ja tis laat....)
pi_70113842
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef marike77 het volgende:

Tis wat... wordt bijna wiskundig zo vind je niet? Precies rekenen. Je vraagt je af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat iemand per ongeluk zwanger raakt...
Maar: we gaan voor 2x2 streepjes over 2 weken! Succes!!
Ja raar he. Vroeger waarschuwden ze ons altijd met verhaaltjes dat je nog wel zwanger van de wc bril kon worden. Dan wil je echt zwanger worden, en blijkt het toch een stuk lastiger te zijn...

Jij ook succes
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:26:34 #213
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70114039
RockabeIIa,ik weet wel dat je het niet verkeerd bedoeld ofzo maar ikzelf kan me niet voorstellen dat ik deze spanning ga missen,ik spreek voor mezelf dat ik de onzekerheid echt vreselijk vind,ik kan gewoon niet goed tegen spanning en onzekerheid.Maar dat is gewoon bij iedereen verschillend,een vriendin van mij die bijna 2 jaar heeft moeten wachten kijkt er echt niet met veel plezier op terug terwijl een andere vriendin na 1,5 jaar zwanger was en die is altij dheel relax gebleven.

MM,mijn luteale fase is ook 10 dgn,heb het nog aan de gyn gevraagd en die vertelde dat het niet te kort is,zei vertelde dat er heel veel onderzoek naar gedaan is maar dat een te korte lf eigenlijk heel weinig tot nooit voor komt.
pi_70115827
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze periode ook absoluut niet ga missen. ik ervaar deze periode als verdrietig en onzeker, en dat vind ik niet echt een fijne herinnering... ik snap best dat sommige vrouwen dit anders ervaren en het zelfs gaan missen, maar ik heb het idee dat dat pas zo is als ze al zwanger zijn... het kan natuurlijk zijn dat het feit dat het bij mij niet makkelijk gaat ook aan dit gevoel bij mij meehelpt... (sorry Rocka, ik wil je gevoelens niet bagetaliseren (of hoe je dat ook schrijft) ...)

hier was mijn ovutest gisteren nog spetterend positief, nu is hij de helft lichter, en volgens mij dus niet meer positief... ik heb sinds vanmorgen zere tetten dus ik heb volgens mij gisteren op vannacht m'n eisprong gehad.
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:08:03 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70120100
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef mijsje het volgende:
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze periode ook absoluut niet ga missen. ik ervaar deze periode als verdrietig en onzeker, en dat vind ik niet echt een fijne herinnering... ik snap best dat sommige vrouwen dit anders ervaren en het zelfs gaan missen, maar ik heb het idee dat dat pas zo is als ze al zwanger zijn... het kan natuurlijk zijn dat het feit dat het bij mij niet makkelijk gaat ook aan dit gevoel bij mij meehelpt... (sorry Rocka, ik wil je gevoelens niet bagetaliseren (of hoe je dat ook schrijft) ...)

hier was mijn ovutest gisteren nog spetterend positief, nu is hij de helft lichter, en volgens mij dus niet meer positief... ik heb sinds vanmorgen zere tetten dus ik heb volgens mij gisteren op vannacht m'n eisprong gehad.
Mooi! Lekker gesekst?
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 08:30:04 #216
5428 crew  miss_sly
pi_70120314
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef mijsje het volgende:
Ik ben morgen 34 weken zwanger, en ik heb de periode ervoor nog geen seconde gemist, hoor. Zeker als het wat moeizamer gaat, kan ik me ook bijna niet voorstellen dat je dat wel zou gaan missen. Ik ervoer juist onzekerheid en angst, en errug weinig spanning. En onzekerheid en angst kun je missen als kiespijn.
quote:
Goed van de kans gebruik gemaakt?
Ik hoop zo dat het lukt voor september

leonieke, vandaag was toch je dag? buikpijn kan ook iets ander betekenen! Sterkte vandaag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70120748
@ rocka, ik kan me niet voorstellen dat je het mist, ja als je die spannende periode een maand of drie hebt meegemaakt, maar nu na 6,5 maand ben ik het eigenlijk best wel zat aan het worden. We willen gewoon dat het lukt.
Ik heb de nodige tegenslagen op het gebied van gezondheid mee mogen maken en voor mijn gevoel dus nu weer. Het gevoel dat je lichaam je in de steek laat zeg maar, ondanks dat we pas ronde 7 in gaan.

Maar Milka, nog steeds spannend bij jou dus.
En Leonieke, vandaag jou dag? Toi toi toi.
Ik ga aan de slag, laterzzz
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:00:34 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70120780
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, vandaag was toch je dag? buikpijn kan ook iets ander betekenen! Sterkte vandaag
Nee, pas de 20e...
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 09:14:16 #219
5428 crew  miss_sly
pi_70121056
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:00 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee, pas de 20e...
Ik zit er zo naast, maar ook met de dagen van de week. Ben ene beetje van slag ik ga even in eht andere topic kijken.
pi_70126057
Hee meiden!

Ben even weggeweest...en wat zie ik nu ik het allemaal teruglees: Wat een streepjesregen!

Alle zwangere dames: van harte gefeliciteerd! Wat ben ik ontzettend blij voor jullie! Wat een heerlijke maand!

Voor sommigen helaas niet... hier dan een troost-zoen ....maar we gaan gewoon lekker door!

Voor alle klussende dames... go go go!
Zwemmen jongens! (roept mijn vriend altijd tegen mijn buik na de daad haha)

Mijn eisprong had vandaag moeten zijn, maar een ovulatietestje wees uit dat ie dinsdag al is geweest...veel te vroeg dus. Was de week ervoor niet thuis, dus dinsdag hebben we het op de valreep nog even gedaan.. dus ik acht de kans klein dat het gelukt is deze maand..

Dus gaan we maar weer voor ronde 8. Begin nu ook wel een beetje ongeduldig te raken hoor...

Dames veel klusplezier!
(mijn vriend kwam laatst met het lekkere ordinaire woord "batsen" , dus noemen we het nu "babybatsen" of "funbatsen"...Ook lekker makkelijk om onopvallend in zijn agenda te zetten, BB of FB haha)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:24:06 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70126779
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zit er zo naast, maar ook met de dagen van de week. Ben ene beetje van slag ik ga even in eht andere topic kijken.
geeft toch niks joh, er hadden zich wel meer mensen vergist
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:31:52 #222
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70136556
hehe sterremunt balen kan me voorstellen dat je verdrietig voelt.. en dat je daardoor kortaf bent..

hier verder niks te melden.. lig alleen nu ziek op bed, voel me al de hele week belabberd sinds zaterdag zo ongeveer en wil maar niet beter worden flink verkouden, vanmorgen tussen het werk door naar de huisarts blijk ik voorhoofdholtonsteking te hebben, daarna nog een uurtje gewerkt hebben ze maar naar huis gestuurd omdat ik flink had overgegeven.. ben thuis gekomen en in bed gekropen en heb lekker geslapen, moet zeggen dat deed wonderen..
Denk dat het deze maand dus niks gaat worden, niet veel geklust en las net de bijsluiter van de kuur dat het beter is om wat voorzichtiger te zijn en te wachten met zwanger raken tot na de kuur
ach ja volgend maand beter...

@cisco he balen meid dat je een blaasontsteking maar wat vaag van die assistente, wat nou? inpreciepe je hebt het of niet.. beetje raar.........

Voor de rest van de meiden heel veel klusplezier en voor de wachtende dames ik duim heel hard voor jullie.. Juni is een goede maand voor een streepjesregen dat het nog maar ff door regent tot het hier leeg is
pi_70137632
Zit hier te trillen, te stralen en te grijnzen....... Ik ga naar de PUPO stand!!!!!!!!
Kom van de plee af, probeer heel normaal te doen tegenover , want die hoeft het fijne nog niet te weten, zegt ze: wat lach jij? Wat is er? Ik: Ik ben blij dat je weer uit school bent schat, heb je gemist.....

Kan er nog niet over uit, er stond echt een plusje, een vaag streepje, maar hij stond er! Wat een fantastisch verjaardagskado (was vorige week jarig) is dit... Zucht
pi_70137717
Jeeeeeeh!!

PUPOOOOO!!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70137831
Echt niet, een plusje is niet pupo. Da's gewoon zwanger!
pi_70137943
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef prinseszondererwt het volgende:
Echt niet, een plusje is niet pupo. Da's gewoon zwanger!
eigenlijk heb je gelijk, ff snel update aanpassen

hihi, aangepast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70138613
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef milka82 het volgende:
Zit hier te trillen, te stralen en te grijnzen....... Ik ga naar de PUPO stand!!!!!!!!
Kom van de plee af, probeer heel normaal te doen tegenover , want die hoeft het fijne nog niet te weten, zegt ze: wat lach jij? Wat is er? Ik: Ik ben blij dat je weer uit school bent schat, heb je gemist.....

Kan er nog niet over uit, er stond echt een plusje, een vaag streepje, maar hij stond er! Wat een fantastisch verjaardagskado (was vorige week jarig) is dit... Zucht
Wat nou PUPO

Streepje is streepje hoor.
GEFELICITEERD.

Het topic hier is wel aan 't leeg lopen zo hoor. Komop wie volgt.

Hopelijk jullie allemaal en snel.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:32:59 #228
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70138825
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef milka82 het volgende:

wat nou PUPO stand volgens mij is een streepje een streepje ook al is hij licht.. als je het ziet is het gewoon zo...

Gefeliciteerd..

Het gaat hard hier deze maand....
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:35:29 #229
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70138896
Milkaaaaa, gefeliciteerd!! Een plusje is een plusje hoor
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 17:36:31 #230
5428 crew  miss_sly
pi_70138930
milka, wat goed! GEfeliciteerd
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:42:15 #231
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70139122
Milka, van harte beeb
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:53:42 #232
190853 RockabeIIa
pi_70139447
Ja! Ja? JA!!!
Van harte Milka!
pi_70139737
Jaaaaaaaaa nog één! Gefeliciteerd meid!!!!!
pi_70140420
Oooh, dankjewel dames, zit gewoon te snikken hier (heee, ik kan nu alles op de hormonen gooien!) Ben al vier keer r naar boven gelopen om te kijken of het plusje er nog staat..... Manlief heeft al drie keer gebeld of het ECHT ECHT waar is, hij is nog lang niet thuis, moet koopavond draaien.

Lieve lieve dames voor wie het deze keer niet gelukt is, zet hem op
pi_70140708
Milka gefeliciteerd, dat is geen Pupo hoor, dat is gewoon hartstikke zwanger!

Voor de overgebleven dames, kop op! Ik lees mee en duim voor jullie!
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:50:46 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70141149
milka, gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70141494
heerlijk gesext Asy, thanks!
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]

Goed van de kans gebruik gemaakt?
Ik hoop zo dat het lukt voor september

dank je. de kans is in ieder geval goed benut, nu nog het resultaat...
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

geeft toch niks joh, er hadden zich wel meer mensen vergist
ik ook hoor Sly!

Milka gefeliciteerd!
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:14:20 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70141922
Milka, gefeliciteerd!
pi_70142046
Oooohw Milka, wat gaaaaaaaaaaaf!! Gefeliciteerd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:18:23 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70142070
Ik heb vast iets gemist, maar wat is PUPO?

In ieder geval gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70142350
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vast iets gemist, maar wat is PUPO?

In ieder geval gefeliciteerd!
Pregnant Until Proven Otherwise
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70142767
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ie morgen ineens positief is en het slijm gewoon alvast een voorbode is. Effe doortesten dus...

@cisco, balen zeg van die blaasontsteking, nu maar hopen dat je je ei deze maand wel goed gebruikt hebt
[..]

Ach schat toch...
Ei is prima gebruikt hoor

Mika gefelciteerd
  Jubileum moderator donderdag 18 juni 2009 @ 19:45:17 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70142924
Milka gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:46:24 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_70142958
Gefeliciteerd Milka!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70143660
Ohhhh alweer eentje
Milka, gefeliciteerd!!
pi_70144142
gefeliciteerd!!
pi_70144946
Milka, top! Wat fijn zeg, en zo lekker snel!

Geniet ervan!

donderdag 18 juni 2009 @ 20:46:54 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_70145017
milka van harte
stormy waters...
sailin'
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:41:10 #249
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70151816
milka wat goed,gefelicteerd
pi_70155548
milka gefeliciteerd
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:14:46 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70155715
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:00 schreef mijsje het volgende:
heerlijk gesext Asy, thanks!
Mooi! jaja, ik hou je in de gaten

milka, gefeliciteerd!!
pi_70155723
gefeliciteerd Milka!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:26:24 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70155884
Feli Milka!!
pi_70155986
Cisco, hoe is het bij jou....?

Voor mij nog ruim een week tot NOD, ik ben zo benieuwd of mijn lichaam zonder pil weer meteen goed werkt.
Ik kan me ook niet voorstellen dat het nu meteen al raak is, en met een regelmatige cyclus zou ik ook al hardstikke blij zijn.
(Dus eigenlijk is het deze maand voor mij allebei goed, duivels goed want dan weet ik dat alles werkt en zwanger natuurlijk helemaal goed hihi.)
pi_70158271
Hier nog beetje last van de blaasontsteking en gaan uitvinden deze week wat de dokter bedoelde met inprinciepe een blaasontsteking... misschien zagen hun al meer ofzo... geen idee!

Gaan nu naar maastricht, daar ons 1 jaar huwelijk vieren wat morgen is!
Maandverband gaat voor de zekerheid mee.. je weet maar nooit

iedereen
pi_70159059
Wow Milka! Gefeliciteerd!!

pi_70159288
Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag Cisco.
En ik hoop dat jullie een héél mooi cadeautje krijgen
pi_70169726
Veel plezier cisco, als je terug bent is het bijna je NOD!

Spannend Nienna!

Ik wacht weer op mijn ei, vandaag dag 12. Gisteren had ik meer ovustreep dan vandaag, toch nog maar een paar bijbestellen dan.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:09:28 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70169906
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik wacht weer op mijn ei, vandaag dag 12. Gisteren had ik meer ovustreep dan vandaag, toch nog maar een paar bijbestellen dan.
Oei, ik ga weer voor je duimen!

Cisco, heel veel plezier! En zwaai even als je langskomt!
pi_70170687
milka, gefeliciteerd!!

jeetje, ben ik straks nog de enige hier?? ik hoop voor iedereen van wel, maar dan wordt het zo eenzaam
pi_70171644
Nee hoor Sterremunt, ik ben net zo lang bezig als jij en ik reken er sowieso deze maand niet meer op ( was niet thuis rond mijn eisprong) Dus je blijft niet alleen over.. En ga ik JOU uitzwaaien! (en de anderen die al zo lang of langer wachten!)
pi_70173264
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef sterrenmunt het volgende:
milka, gefeliciteerd!!

jeetje, ben ik straks nog de enige hier?? ik hoop voor iedereen van wel, maar dan wordt het zo eenzaam
Nee hoor, ik ben er ook nog

Het wordt wel rustig hier inderdaad, sinds deze maand. We moeten zelf maar snel doorstromen Sterrenmunt! Dat vind ik het beste plan iig
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:42:19 #263
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70174520
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef sterrenmunt het volgende:

nee ik ben er ook nog.. denk dat ik voorlopig niet weg ben hier..... en ik zwaai jou wel uit samen met IslaBonita..

Cisco alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:47:55 #264
95408 Incantrix
pi_70174685
Cisco, gefeliciteerd en veel plezier!

Even een onder de riem voor de overblijvers hoor, ik duim echt superhard voor jullie allemaal
3!
pi_70174742
jullie zijn lief!!

eigenlijk hoop ik dat ik als laatste weg ben, ben de onderste in het lijstje!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:14:11 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70175523
Ik blijf gewoon een beetje hier rondstrooien met Hcg
pi_70175587
Cisco: gefeliciteerd! Heel veel plezier gewenst!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:18:33 #268
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70175665
ik vind we moeten allemaal weg hier.. Maakt niet uit of je nou lang of kort bezig bent... Het moet een uitzwaai topic worden, vol met streepjeregen, tot dat het leeg is..
pi_70176032
Ik ben er ook nog hoor, hoe jammer ik dat ook vind.
pi_70176167
Cisco alvast een hele fijne trouwdag morgen! geniet ervan!

ik ben bang dat het ideaal van een leeggestroomd topic helaas iets te idealistisch is... jammer... maar goed, ik ben benieuwd wie ik als volgende uit kan zwaaien...

ben een beetje kort van stof, en ben bang dat het de komende dagen niet veel beter zal zijn... m'n moeder gaat nu dagelijks hard achteruit, en we vragen ons af hoelang ze nog heeft...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:34:20 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70176173
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, hoe jammer ik dat ook vind.
Ja maar, ja maar, ja maar, volgende maand niet meer....
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef mijsje het volgende:
ik ben bang dat het ideaal van een leeggestroomd topic helaas iets te idealistisch is... jammer... maar goed, ik ben benieuwd wie ik als volgende uit kan zwaaien...
Niemand! Jij wordt dan uitgezwaaid
sterkte met je mams
pi_70176267
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef Asyniur het volgende:

Ja maar, ja maar, ja maar, volgende maand niet meer....
Wat ben je toch een lieverd.
pi_70176277
ik lurk ook nog mee. zit in de wachtstand.

Mijsje: heel veel sterkte, wens je heel veel kracht in de komende periode.
pi_70176986
Ik heb een voorgevoel dat ik voorlopig nog niet weg ga hier.

Mijsje, heel veel sterkte met je mams
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:01:56 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70177137
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef -Nienna- het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik voorlopig nog niet weg ga hier.

Mijsje, heel veel sterkte met je mams
Het stomme is dat ik dat ook heel sterk had afgelopen maand en ik testte positief volgens mij heb ik dat nog in een PM bericht naar Vlindur gestuurd...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:03:34 #276
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70177190
Mijsje sterkte met je mams, logisch dat je even niet je optimistische vrolijke zelf bent hoor. Je mams is nu even veel belangrijker

Verder ook nog even knuffels voor alle meiden. Jullie tijd komt ook echt! En de enige reden dat dit topic nooit verdwijnt is omdat er weer nieuwe meiden komen die wachten op een 2e streepje en die gaan jullie dan weer uitzwaaien.

Ook een beetje HCG van mij erbij ......
pi_70177539
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Het stomme is dat ik dat ook heel sterk had afgelopen maand en ik testte positief volgens mij heb ik dat nog in een PM bericht naar Vlindur gestuurd...
Ik heb vooral dat gevoel omdat ik ruim 14 jaar de pil geslikt heb en ik me gewoon niet kan voorstellen dat alles in één keer weer goed op gang komt. Volgens mij is de kans op een directe zwangerschap dan vrij klein.
Natuurlijk is die kans er altijd, maar ik heb gewoon zo'n voorgevoel dat het wel eens een poosje kan gaan duren.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:19:18 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70177738
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ik heb vooral dat gevoel omdat ik ruim 14 jaar de pil geslikt heb en ik me gewoon niet kan voorstellen dat alles in één keer weer goed op gang komt. Volgens mij is de kans op een directe zwangerschap dan vrij klein.
Natuurlijk is die kans er altijd, maar ik heb gewoon zo'n voorgevoel dat het wel eens een poosje kan gaan duren.
Ik heb ongeveer zo'n zelfde tijdsspanne de pil geslikt en ik was meteen vanaf de dag dat ik gestopt ben heel regelmatig...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:29:06 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70178084
Mijsje veel sterkte

Volgende maand zit jij trouwens ook in Z&G

Voor alle andere wachtenden
pi_70178496
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer zo'n zelfde tijdsspanne de pil geslikt en ik was meteen vanaf de dag dat ik gestopt ben heel regelmatig...
Heb jij toen je laatste strip helemaal afgemaakt?
Ik niet, ik moest eigenlijk nog één week slikken.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:59:43 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70179084
quote:

[..]

Ik heb de pil ruim 10 jaar geslikt en was ook gelijk keurig regelmatig ongesteld en binnen no time zwanger gelukkig .
Komt goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70179598
heb nog heel even met huuphuup op het rammelaarstopic meegeschreven maar die was zo verdwenen haha
pi_70179674
gelukkig gaan er ook heel veel mensen heel gauw door naar Z&G... het zou niet goed zijn als iedereen zeker een jaar of anderhalf in dit topic zou blijven steken... niet echt gezond...

ik heb de pil ongeveer 5 jaar geslikt (iets korter) en m'n cyclus was vanaf dag 1 gelukkig helemaal regelmatig... (dat dan weer wel...)

bedankt meiden! Ik ga de komende dagen inderdaad ook een stuk minder op het forum zijn, we gaan morgen naar m'n moeder toe, en kijken dan even aan hoe het gaat en wat de verwachting is...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:25:46 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70179755
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Heb jij toen je laatste strip helemaal afgemaakt?
Ik niet, ik moest eigenlijk nog één week slikken.
Ik heb gewoon de laatste strip opgemaakt en toen was het klaar. Maar ik ben vorig jaar al gestopt in januari (toen zijn we niet meteen begonnen voor een kindje hoor!)
pi_70179758
quote:

[..]

Mijn schoonzusje heeft een maand op de menstruatie moeten wachten (dus ongeveer 56 dagen) daarna direct zwanger. Ze slikte al 15 jaar de pil.
Dus het kan gerust snel goed gaan hoor! Ik heb gelezen dat de kans op zwangerschap na pilgebruik zelfs iets groter is, maar dat die kans gemiddeld wel wat later ingaat. (dus de eerste twee maanden heb je veel minder kans, daarna juist een grotere).

Oftewel: Eigenlijk weet je het pas als het zover is... Man wat is het toch spannend he, dat zwanger willen worden
pi_70179809
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef mijsje het volgende:
gelukkig gaan er ook heel veel mensen heel gauw door naar Z&G... het zou niet goed zijn als iedereen zeker een jaar of anderhalf in dit topic zou blijven steken... niet echt gezond...

ik heb de pil ongeveer 5 jaar geslikt (iets korter) en m'n cyclus was vanaf dag 1 gelukkig helemaal regelmatig... (dat dan weer wel...)

bedankt meiden! Ik ga de komende dagen inderdaad ook een stuk minder op het forum zijn, we gaan morgen naar m'n moeder toe, en kijken dan even aan hoe het gaat en wat de verwachting is...
Hee lief Mijsje, alle sterkte toegewenst voor jou, je moeder en alle anderen eromheen!
pi_70179972
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:27 schreef MinnieMin het volgende:
Hee lief Mijsje, alle sterkte toegewenst voor jou, je moeder en alle anderen eromheen!
dank je lieve MinnieMin!
pi_70180321
Bedankt voor de reacties allemaal

Best irritant dat je van alles wilt voelen nu...ruim een week voor mijn NOD en werd vanochtend tijdens het invullen van rapporten misselijk en heb de hele avond al last van krampen, maar het voelt niet als ongikramp.

Maar ik vind wel dat jullie eerst zijn hoor, ik ben er als laatste bijgekomen in dit topic, dus jullie moeten gewoon nu allemaal zwanger worden en dan ga ik een maandje tegen mezelf aan lullen en volg een maand later!
pi_70180485
Oh, ik had trouwens nog een vraagje...

Zaterdagavond 30 mei werd ik ongesteld, maar ik had ergens gelezen dat je de eerste volle dag als eerste ongidag moest nemen?
Dus voor mijn NOD berekening ben ik van 31 mei uitgegaan...weten jullie of dit klopt, of kan ik toch maar beter van 30 mei uitgaan?
pi_70180701
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef -Nienna- het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal

Best irritant dat je van alles wilt voelen nu...ruim een week voor mijn NOD en werd vanochtend tijdens het invullen van rapporten misselijk en heb de hele avond al last van krampen, maar het voelt niet als ongikramp.

Maar ik vind wel dat jullie eerst zijn hoor, ik ben er als laatste bijgekomen in dit topic, dus jullie moeten gewoon nu allemaal zwanger worden en dan ga ik een maandje tegen mezelf aan lullen en volg een maand later!
Heel herkenbaar hoor Nienna. Ik had mezelf allang zwanger gepraat de eerste periode hier...
Vervolgens duurde het 69 dagen voor ik eindelijk ongesteld werd. (Sindsdien trouwens heel netjes regelmatige, maar wel lange cyclus van 34 dagen). Maar je kan natuurlijk ook gewoon geluk hebben, en meteen twee streepjes raak plassen

Je eerste dag is de dag dat het echt goed doorzet. Dus het maakt niet uit of dat de eerste dag is, of de tweede. Als het wel al echt doorbloedt (mjammie )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:03:36 #291
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70180978
quote:

ben een beetje kort van stof, en ben bang dat het de komende dagen niet veel beter zal zijn... m'n moeder gaat nu dagelijks hard achteruit, en we vragen ons af hoelang ze nog heeft...
heel veel sterkte met je moeder..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70181185
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:54 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Heel herkenbaar hoor Nienna. Ik had mezelf allang zwanger gepraat de eerste periode hier...
Vervolgens duurde het 69 dagen voor ik eindelijk ongesteld werd. (Sindsdien trouwens heel netjes regelmatige, maar wel lange cyclus van 34 dagen). Maar je kan natuurlijk ook gewoon geluk hebben, en meteen twee streepjes raak plassen

Je eerste dag is de dag dat het echt goed doorzet. Dus het maakt niet uit of dat de eerste dag is, of de tweede. Als het wel al echt doorbloedt (mjammie )
Hmmm, ik heb in de tijd dat ik de pil slikte nooit een beetje bloedverlies van te voren gehad.
Het was er meteen volop. De laatste keer dus ook, maar dan wel zaterdagavond laat.

Ik denk dat ik hem maar laat staan op zondag als eerste dag, één dag erbij maakt ook niet zoveel uit lijkt me.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:17:47 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_70181438
mijsje heeeel veel sterkte de komende dagen, ik denk aan je!
En meiden, geloof me jullie tijd gaat ook komen, ik weet het zeker!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:16:26 #294
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70183270
quote:
Cisco alvast een hele fijne trouwdag morgen! geniet ervan!

Sterkte met je ma mijsje
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:17:41 #295
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70183316
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef sterrenmunt het volgende:
heb nog heel even met huuphuup op het rammelaarstopic meegeschreven maar die was zo verdwenen haha
Idd De orkaan van het rammelaarstopic
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:19:41 #296
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70183380
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef -Nienna- het volgende:
Oh, ik had trouwens nog een vraagje...

Zaterdagavond 30 mei werd ik ongesteld, maar ik had ergens gelezen dat je de eerste volle dag als eerste ongidag moest nemen?
Dus voor mijn NOD berekening ben ik van 31 mei uitgegaan...weten jullie of dit klopt, of kan ik toch maar beter van 30 mei uitgaan?
In het ziekenhuis hebben ze mij gezegd dat als ik in de voormiddag rood bloed heb, ik dit als dag 1 moet aanhouden

En het is nu eenmaal zo dat dit topic niet werkt volgens de methode first in, first out.
pi_70183636
Hier weer terug van een paar dagen Berlijn, het was echt geweldig! Wat een super stad om naar toe te gaan. De toeristische attracties vond ik persoonlijk wat minder, maar goed, dat hoort er bij. Maar de buitenwijkjes met alle cafeetjes en restaurantjes en parken, helemaal top! Zeker een aanrader!

Ik heb alle bijgelezen en wat een streepjes allemaal, helemaal geweldig!

Natuurlijk heb ik geen ovulatietestjes mee op vakantie genomen, maar natuurlijk wel van elkaar genoten, was onze honeymoon Vanavond wel een testje gedaan, had niet veel verwacht want zit op dag 15 en voorgaande rondes was het pas rond dag 22 positief. Echter vanavond was die al positief, zo blij dat we hebben geklust en klussen gewoon nog even door... Gek lichaam soms...

Mijsje: Wat een vette ovulatiestreep, helemaal geweldig! Ook fijn dat de gyn heeft gezegd dat je het eerst even zelf moet proberen en daarna pas verder gedokterd wordt. Geef het even een kans voordat je meteen in de stress schiet! Er zijn nog zoveel kansen voordat het echt ophoudt! Snap dat je de angst hebt om bij die hele kleine groep vrouwen te horen die zonder reden niet zwanger worden, maar laat dat even los en ga eerst voor al die kansen die nog komen! Voor jou!
Wat een vervelend nieuws over je moeder! Veel sterkte ermee!

Flugeltje: Wat ontzettend spannend is het geweest en wat een mooi tweede streepje! Proficiat

Cisco: Beterschap en proficiat met je 1-jarig huwelijk, katoen is dat toch of niet?

Kolonia en sterrenmunt: wat jammer Volgende ronde beter

Happy: goed nieuws!

Judes: Proficiat!

Guess: Mooi verhaal, hoop met jullie mee op een goede uitslag! omdat je al zo lang wacht en dat niet altijd even leuk is!

Milka: Proficiat met het tweede streepje, helemaal geweldig!

Leonieke: Morgen jouw dag, spannend! Ik duim voor je!
pi_70185564
Lieve meiden, even zomaar een voor jullie, en zeggen dat ik hoop dat jullie snel in Z&G zullen verschijnen
Het gaat jullie ook lukken, echt waar en vaak ook nog op het moment dat je het het minst verwacht

#geen
pi_70185974
Da's lief Duchess, thnx! We komen snel met z'n allen...
pi_70188256
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

En het is nu eenmaal zo dat dit topic niet werkt volgens de methode first in, first out.
Nee, helaas, was dat maar zo dan wist iedereen waar hij aan toe was haha.

Veel succes vandaag Leonieke.

Poezebeest, fijn dat jullie het leuk hebben gehad
pi_70189029
Mijsje, heel veel sterkte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')