quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een 'wachten op... meet'?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef Troel het volgende:
Och Mijsje, ik kan me voorstellen dat je je raar voelt, maar het is ook niet niets wat er in je lichaam speeltElke vrouw heeft dat wel eens (de een wat vaker dan de ander). Echt waar, dat horen die mannen maar gewoon voor lief te nemen. Het is alleen voor jouzelf wat minder.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Poezebeest het volgende:
Happy, een hele dikke knuffel voor jou! Hoop je snel weer hier of in z&g te zien. In ieder geval sterkte ermee!
Guess, wat fijn dat deer zijn!
Mijsje, helemaal niet gek dat je zenuwachtig bent, je bent net geopereerd en alles zou nu goed moeten werken dus de kans op een baby wordt steeds groter en komt steeds dichter bij! Hier mag je lekker hyperen, vinden we helemaal niet erg!
Asyniur, mooie test hoor, zo hoort ie te zijn
Tijd dat je nu een keer zwanger gaat worden hoor!!!quote:
we doen ons best...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tijd dat je nu een keer zwanger gaat worden hoor!!!
Niet te veel knuffelkroelen met mij hè? Straks ben je zwanger van mij.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef mijsje het volgende:
[..]
we doen ons best...
en naja, als dat zo is, dan weten we ook gelijk waar het aan gelegen heeft dat het zolang geduurd heeft he...Krijgt Celine er gelijk een brusje bij...
We hebben ons handen er vol aan moet ik zeggen. M'n vriendin wil nog wel een 2e terwijl ze bij de bevalling van Celine van 8,5 pond iets anders aan het roepen was.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef bixister het volgende:
arma, 'bevalt' Celine zo goed dat jullie meteen voor nummer 2 gaan?
Zorg jij nou maar voor streepjesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:22 schreef leonieke het volgende:
Mijn duimen draaien ondertussen weeral op volle toeren! Opnieuw een streepjesregen zou hier wel heel fijn zijn eigenlijk
Jawel, broeden!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan er niets meer aan doen, hoor
ik mag moet woensdag en daaromheen weer...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:06 schreef Asyniur het volgende:
ik wil ook best een 'wachten op...' meet!
mijsje en ik doen binnenkort al een mini-meet![]()
![]()
mijsje, wanneer mag moet je aan de seks?![]()
En PzE, ben jij ook weer begonnen aan je nieuwe cyclus?
Jaja, ik heb een nieuwe cyclus hoor. Zit op dag 6, dus weer lekker aan de clomid.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:06 schreef Asyniur het volgende:
En PzE, ben jij ook weer begonnen aan je nieuwe cyclus?
Heb ik ook geen moeite mee hoor, ik bedoelde het meeten niet zo serieus eigenlijk. Maar als er animo is...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:11 schreef mijsje het volgende:
Wie wil er allemaal ook meeten? dan kunnen we wat mij betreft best een afspraak maken!
ik wil wel, en ik weet dat PZE wel wil (het was haar idee)
en doen we aan zwangerenban? ik heb namelijk geen moeite met de meiden met wie we lang hebben gewacht, maar die net door zijn naar Z&G...
ik ben ook een dikkerd hoor...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:33 schreef Incantrix het volgende:
Ik durf alleen te zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig naar jullie ben als er écht NIEMAND moeite heeft met een beginnende dikkerd in jullie midst..
Mijn laatste ongesteldheid was 11 mei, en de ovulatietest was een 2,5 week later volgens mij, zo positief dat ik eerst dacht, en late eisprong te hebben. Maar je ziet het aan mijn sig. Hij was ergens anders om zeer positief bleek vorige week.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Ciscostar het volgende:
Even vraagjes hoor uit nieuwschierigheid:
Sinds wanneer sloegen bij de dames dus er met ovulatietesten achter kwamen dat ze zwanger waren uit ?
En hoelang voor het nod werden sommige misselijk etc
Hier een rot avond/nacht achter de rug. Gisteren is mijn schoonvader met ambulance naar het ziekenhuis gebracht... na 2.5 uur wachten werd hij dan opgenomen (was het inmiddels al half 1 's nachts) en toen moesten we nog spullen brengen etc... erg laat thuis. Hij ligt nu op neurologie op de stroke kamer..
Nu weer naar het ziekenhuis...
Ik heb meteen getest met zwangerschapstest. Dat was 1 dag na NOD (uitgaande van 14 dagen na eisprong). Ik was 1 dag voor NOD al kotsmisselijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Ciscostar het volgende:
Even vraagjes hoor uit nieuwschierigheid:
Sinds wanneer sloegen bij de dames dus er met ovulatietesten achter kwamen dat ze zwanger waren uit ?
En hoelang voor het nod werden sommige misselijk etc
Hier een rot avond/nacht achter de rug. Gisteren is mijn schoonvader met ambulance naar het ziekenhuis gebracht... na 2.5 uur wachten werd hij dan opgenomen (was het inmiddels al half 1 's nachts) en toen moesten we nog spullen brengen etc... erg laat thuis. Hij ligt nu op neurologie op de stroke kamer..
Nu weer naar het ziekenhuis...
Klinkt goed in iedergevalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef Ciscostar het volgende:
@ Pze: ik woon wel redelijk in midden van het land
@ Incantrix: Mijn ovutest was gisteren lichtjes, en vanmorgen al wat donkerde en volgende week nod. Kan een late eisprong zijn maar zien het wel.
Was vanmorgen best wel misselijk, met moeite 2 broodjes. Maar ik ga er niks uithalen nog, doe ik pas als ik paar dagen misselijk ben ofzo
Maar ik vind een week voor nod al misselijk beetje vroeg vandaar dat ik het vroeg. Maar we houden het op een late eisprong!
Nou doe nog maar even niet... dit is van 1 ochtend en misschien gewoon late eisprong... Waren gewoon even wat vraagjes die ik had, want vind zo lang voor me nod, als het zo is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh Cisco, dat klinkt bijna als pupo!
Hehe, je bedoelde waarschijnlijk binnen een weekquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik mag moet woensdag en daaromheen weer...maar ik ben er al mee begonnen, je moet toch blijven oefenen he...
minimeet met Asy![]()
en Ymme, jij bent ook welkom op een meet hoor! Jij hebt ook gewacht op een tweede streepje!
wanneer willen we meeten?![]()
Leonieke, over twee dagen alweer je telefoontje... gelukkig is dat op een maandag, dat je daarna nog even langs de apotheek/drogist kan voor een testje, want dat was de vastgelegde afspraak met Asyniur!(hier ga ik heel erg van het positieve uit, dat merk je al he?)
Ik flikkerde hier al bijna van de bank met kippenvel. Wilde alle jompels al uit de kast halen, maar het is 'maar' een positieve ovulatietest.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef mijsje het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk, ik doe ook maar even streepjes maken...
ovustreepjes dus... woensdag moet ik volgens de statistieken m'n ei hebben, en dat klopt volgens mij wel aardig hieraan gezien... (links moest sterker te zien zijn dan rechts, dat is hier al goed te zien, en in het echie ook!)
we waren vanmorgen bij de gyn geweest. hij vertelde dat nu alles wel goed zou moeten zijn, en dat we nu eerst weer even moeten proberen. als het in september nog niet is gelukt, dan mogen we terug komen. dan gaan we proberen met insemineren. (hier heeft de gyn al geen goed gevoel bij, want er is geen reden dat het met insemineren beter zou moeten gaan dan met de natuurlijke manier, maar de zorgverzekeraar wil dat dat eerst wordt gedaan...) en als dat na een paar rondes (hij had het over 3 rondes) nog niet gelukt was, om dan over te gaan op IVF...was er vanmorgen beetje heel erg verdrietig over... geen tussenstapjes verder dus, maar bijna meteen naar het eindstation... naja, icsi is er ook nog, maar volgens mij daarna verder niet veel meer...
![]()
maar goed, dat dus met mij...
omdat je niet voor niks die operatie hebt gehad! Mankementjes zijn opgelost dus nu gaan jullie ervoor!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef mijsje het volgende:Asyniur, ik hoop het zo met je mee... maar als het nu in 4 maanden zou moeten lukken, waarom is het dan in die afgelopen (bijna) twee jaar niet gelukt... ik wil zo graag positief denken, maar het is nu opeens heel moeilijk lijkt het wel... zul je zien, hoor ik bij die vrouwen die niet zwanger worden, en waarbij ze nooit uitvinden waarom niet, alle mankementen zijn namelijk ondertussen opgelost...
Oke.. vandaag 36.6 en gisteren 36.4 a 5 (2x achter elkaar gedaan..)quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef mijsje het volgende:dank jullie meiden... hier komt m'n vrolijkere bui alweer iets terug...
Cisco, laag=voor je ei, een nog lagere piek=ei, omhoog=tussen ei en ongi en blijft het hoog=ms zwanger... als je temp opeens weer omlaag gaat, kun je die dag (of de volgende maar bij mij is het altijd dezelfde dag al) je ongesteldheid wel verwachten... (maar zo was het dus bij mij legde de gyn uit...)
Ik zou er gewoon nu al een zwangerschaptest tegenaan gooienquote:Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Nou mijsje, dat wordt um hoorHeb er een rotsvast vertrouwen in dat de boel nu mooi open is en er mooi een zaadje tussendoor piept.
Cisco wat fijn dat hij weer thuis is. Flink schrikken zeg... Nu maar hopen dat ook jouw positieve ovu-test tot een dubbele streep gaat leiden.
En ik weet niet wie hier bedacht heeft dat ik in alle rust zit te wachten op vrijdag, maar dat is dus niet zo hèJullie dichten mij een koelbloedigheid die me compleet vreemd is... Ik zit zowat ieder uur op de wc om te checken of het bloeden toch wel écht gestopt is en heb er net voor de zoveelste keer maar een ovulatietestje tegenaan gegooid (en ja, die worden nog steeds donkerder) Ik hoop zo dat er vrijdag 2-3 staat bij m'n 'zwanger'. Al begin ik stiekem een beetje het gevoel te krijgen dat het wel goed raak is. Ik heb al wat last van misselijkheid. Aan de andere kant heb ik nog geen gevoelige tetten, dus dat kunnen we misschien tegen elkaar wegstrepen. Vooralsnog dus nog steeds PUPO... (wel een goeie maand geweest dit trouwens)
ik zag het... ik had al ge-edit... maar ik hoop nog steeds met je mee... ik weet helaas niet te veel van het hele medische gebeuren, maar hoop nog steeds op pijn(tjes) van het nestelen...quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Oke.. vandaag 36.6 en gisteren 36.4 a 5 (2x achter elkaar gedaan..)
ps. vorige post even tekening gemaakt met waar pijn etc...
Cisco, van tempen heb ik geen verstand.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Oke.. vandaag 36.6 en gisteren 36.4 a 5 (2x achter elkaar gedaan..)
ps. vorige post even tekening gemaakt met waar pijn etc...
Heb ik al gedaan,quote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon nu al een zwangerschaptest tegenaan gooien![]()
Ga nog keer poging doenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:57 schreef flugeltje het volgende:
Die tekening![]()
Ik ben het eens met mijsje en vind het wat hoog, maar ik weet dan ook niet hoe goed je tekenskillz zijn
Vrijdag gaf de test 1-2 aan en a.s. vrijdag zou het dan 2-3 moeten zijn. Al moet ik zeggen dat eigenlijk alle tests donkerder worden sinds vrijdag... Ik begin er ook wel vertrouwen in te krijgen. Maar toch nog een slag om de arm, eerst effe zeker weten dat het stijgende is.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef mijsje het volgende:
je testen worden steeds donkerder sinds vorige week? volgens mij is het dan gewoon zo dat er steeds meer HCG bijkomt, en dan lijkt het erop dat je toch wel zwanger bent...vrijdag toch maar een test met hoelang?... lastig is dat he?
Creatief met paintquote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ga nog keer poging doen
Maar het zit precies als je je je heupen hebt en naar midden van je lichaam gaat
[ afbeelding ]
verder is mijn buik best wel gevoelig, doet beetje pijn als ik er op druk.. beetje volle gevoel
ik snap je... die slag om de arm, die zou ik ook willen hebben/nodig hebben...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Vrijdag gaf de test 1-2 aan en a.s. vrijdag zou het dan 2-3 moeten zijn. Al moet ik zeggen dat eigenlijk alle tests donkerder worden sinds vrijdag... Ik begin er ook wel vertrouwen in te krijgen. Maar toch nog een slag om de arm, eerst effe zeker weten dat het stijgende is.
Dan heb ik dus weer een lange cyclus als dit een eisprong zou zijn.. maar dit duurt al 2.5 dag, best wel lang vind ik. Ga morgen urine bij dokter inleveren voor blaasontsteking test.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Creatief met paint
Als je het zo tekent zou het zomaar een ei kunnen zijn, wat dan ook wel weer klopt met je ovulatietest. Over 14 dagen zou je wat dat betreft zekerheid moeten hebben. En ja, ik weet dat het een flauw antwoord is. Maar meer kun je er nu even niet van maken...
Hoofdpijn (dezelfde als waarom ik nooit langer dan een paar maanden de pil slikte), misselijkheid, buikpijn en wat bruine troep.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef -Nienna- het volgende:
En Kolonia, nog geen duivels op je NOD, ik duim voor je dat ze wegblijven.
Lieve schat, je bent echt zwanger hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik zal effe een resumé geven met beeldmateriaal, kunnen jullie zelf oordelen. Zelf begin ik steeds meer naar 'zwanger' te neigen...
8e en 9e juni bruinverlies, 10e en 11e helderrood slijm, 13e en 14e lichtrood/bruinverlies. (Op 8 en op 10 juni had ik zwangerschapstests gedaan, negatief)
Op de 11e ovutestje, licht positief. 12e nog een ovutest, donkerder... Daarom op laatste meegenomen zwangerschapstest gepiest en dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
Vervolgens dus maar doorgepiest op de ovulatietestjes en die worden steeds donkerder, vandaag zou dag 6 van een nieuwe cyclus zijn. (nummertjes staan erachter)
[ afbeelding ]
In zwangerschapstesten ziet dat er zo uit:
[ afbeelding ]
En als laatste de ClearBleu die ik vanmiddag maar even ben gaan kopen:
[ afbeelding ]
Zeggen jullie het maar, het lijkt erop dat de hormonen blijven stijgen ná het bloeden, dus dan zou het toch goed moeten zitten toch?
Ik weet niet of ik om een vroege echo ga vragen. Vorige keer had ik met 7 weken ook een prima echo, dus eigenlijk is het een soort van 'schijnzekerheid'. Heb met Martijn afgesproken dat ik volgende week maandag de verloskundige ga bellen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Flugel...stel (ik zeg stel) dat het echt zo vroeg misgegaan zou zijn, dan had je nu echt geen vette plus gehad. Deze plus is vetter dan de mijne en de mijne schopt op het moment tegen het bureaublad aan. Niks pupo (thanks voor de correctie, was niet helemaal wakker), zwanger!!!
Oke, ik kan me zo voorstellen dat je een slag om de arm houdt, deed ik ook. Maar he, bel je vk en vraag om die vroege echo...dan heb je vast een beetje zekerheid over pak em beet een week of twee (ik doe effe niet te opitmistisch). Wauw![]()
![]()
En hoe is het 't met jouw?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Kolonia het volgende:
Mooie streepjes Mijsje!
Die worden vast opgevolgd door nóg mooiere streepjes.![]()
[..]
Hoofdpijn (dezelfde als waarom ik nooit langer dan een paar maanden de pil slikte), misselijkheid, buikpijn en wat bruine troep.
Verder niets.
Als dat zo blijft ga ik straks even testen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef Troel het volgende:
Flugel! Dat is nog eens een fijne SOA die je op vakantie opgelopen hebt![]()
Gefeliciteerd
Balen Kolonia, maar wie weet... Geen bloed geeft moedquote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Kolonia het volgende:
Voorzichtigevoor Flugel.
Ik had slechts 1 streepje, dus doe waarschijnlijk gezellig nog een rondje mee.
Wheheheh!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Balen Kolonia, maar wie weet... Geen bloed geeft moed
Wel bloed ook trouwens, heb ik ontdekt
Jammer zeg, ik had je liever niet verplaatstquote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef Kolonia het volgende:
Ik weet het nu zeker: mag mijn nieuwe NOD naar 13 juli?
Vertel!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef Guess. het volgende:
Vandaag bloed geprikt enis ook even met zijn potje langs het labratorium geweest (we hebben ons kapot gelachen
)
erg is dat he?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef Guess. het volgende:
Vandaag bloed geprikt enis ook even met zijn potje langs het labratorium geweest (we hebben ons kapot gelachen
)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook...want ik moet iets opbiechten....
Hier namelijk een soortgelijk verhaal, want na mijn positieve test afgelopen donderdag (die ik gelijk enthousiast kwam melden) gelijk 's avonds flink helder bloedverlies en vrijdag nog flink bruin. Vergelijkbaar met de vorige keer. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het door zou zetten en het helaas deze keer niet zo mocht zijn. Heb er flink wat tranen om gelaten![]()
Maar na zaterdag slechts weinig oud bloed is het sinds zondag helemaal schoon en de zwangerschapskwaaltjes zijn ook weer terug.Ik durf nog niet gerust te zijn maar durf licht te hopen op een goed afloop. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval tot het weekend wacht om te zien of het bloed wegblijft en de test positief. Zo ja, ga ik maandag de gyn maar even bellen en dan misschien ook weer in het lijstje, maar voor nu nog even *onder steen blijft zitten*
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:25 schreef judes het volgende:
En nu even mijn update...
Ik kan er nu echt niet meer omheen.
[ afbeelding ]
Deze test was van zondagavond. Ik wilde hem al eerder posten maar zondagavond lag de site eruit en gisteren had ik geen tijd...
Dus mijn naam mag uit het lijstje en ik ga me dan toch maar eens melden in Z&G!
Nou ja ik weet niet of het voor jullie ook zo lachwekkend is maar het was gewoon heel de situatie.Mijnquote:
Tuurlijk!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:03 schreef Again het volgende:
Happy ook van mij (ken je me nog?) een kaarsje!
Ik kan het me voorstellen *mental picture*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Guess. het volgende:
Nou ja ik weet niet of het voor jullie ook zo lachwekkend is maar het was gewoon heel de situatie.Mijnmocht gewoon thuis het potje vullen.Samen was geen doen,ik moest zo lachen zo stom,dus em maar even alleen gelaten.Gooit ie de deur open hoor ik em vanaf boven roepen RIJDEN (het moest binnen een uur afgeleverd worden maar we zijn er in 10 minuten) ik kwam toen al niet meer bij,zet ie dat potje voor me neus IEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE gillen,echt gestoord hoor! Anyway ik heb t maar in m'n jaszak gestopt met m'n hand erover zo naar het ziekenhuis(labratorium).Ik moest gewoon zo lachen heel de tijd,loop ik daar met een potje sperma in mijn zak wat z.s.m naar het ziekhuis moet,had ff het idee dat ik in een film zat!
Toen we bij het labratorium kwamen was er nog verwarring,we dachten dat het voor een eenvoudig onderzoek was dat we het zo konden afgeven,maar blijkbaar was het toch voor een uitgebreid onderzoek en daar hadden we een afspraak voor moeten maken,gelukkig konden we nog even tussendoor! (zag het al weer voor me kunnen we over paar dagen weer). Weet iemand trouwens het verschil tussen een eenvoudig en uitgebreid onderzoek?
Hetzelfde nog, effe 'on hold'. Genoeg in mijn leventje aan de gang dus niet echt bezig nu.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tuurlijk!!Thanks! Duimen draaien en geen bloed (+misselijkheid en -tig keer plassen op een dag) geeft moed.
Hoe'st met jou dan?? via pm mag ook
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Guess. het volgende:
Nou ja ik weet niet of het voor jullie ook zo lachwekkend is maar het was gewoon heel de situatie.Mijnmocht gewoon thuis het potje vullen.Samen was geen doen,ik moest zo lachen zo stom,dus em maar even alleen gelaten.Gooit ie de deur open hoor ik em vanaf boven roepen RIJDEN (het moest binnen een uur afgeleverd worden maar we zijn er in 10 minuten) ik kwam toen al niet meer bij,zet ie dat potje voor me neus IEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE gillen,echt gestoord hoor! Anyway ik heb t maar in m'n jaszak gestopt met m'n hand erover zo naar het ziekenhuis(labratorium).Ik moest gewoon zo lachen heel de tijd,loop ik daar met een potje sperma in mijn zak wat z.s.m naar het ziekhuis moet,had ff het idee dat ik in een film zat!
Toen we bij het labratorium kwamen was er nog verwarring,we dachten dat het voor een eenvoudig onderzoek was dat we het zo konden afgeven,maar blijkbaar was het toch voor een uitgebreid onderzoek en daar hadden we een afspraak voor moeten maken,gelukkig konden we nog even tussendoor! (zag het al weer voor me kunnen we over paar dagen weer). Weet iemand trouwens het verschil tussen een eenvoudig en uitgebreid onderzoek?
Happy,ik hoop het zo voor je,duimvoor je,kom op!!
[eigenlijk bedoeld voor SEX]quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:31 schreef leonieke het volgende:
Ik ben er zelfs niet bij als het thuis moet gebeurenDenk echt niet dat mijn man dat zo fijn zou vinden
In zijn gedachten natuurlijk wel hé![]()
Mja, ik denk dat we de feestjes voor in de slaapkamer zullen houdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[eigenlijk bedoeld voor SEX]
Het kan ook heel opwindend zijn leonieke om er een 'feestje' van te maken. Je zou het ook samen gelijktijdig kunnen doen. Dan haal je er ook een beetje het klinische vanaf. Met een beetje fantasie heb je er zo weer een leuke manier van 'ontspannen' bij
[/eigenlijk bedoeld voor SEX]
Dat gezegd hebbende, ik zou zéker mee gaan kijken. Al was het alleen maar omdat ik echt enorm nieuwsgierig ben naar hoe zo'n 'peeskamertje' eruit ziet
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:41 schreef sterrenmunt het volgende:
nou mijn NOD mag naar 17 juli...op naar ronde 7, sorry voor het kortaf zijn maar ik baal een beetje.
Balen Sterrenmunt. Volgende ronde dan maar!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:26 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
dank je wel, het huilen staat me effe nader dan het lachen.
Kan ook zijn dat ie morgen ineens positief is en het slijm gewoon alvast een voorbode is. Effe doortesten dus...quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Echt maf, ik had net het 'juiste soort' slijm... op dag 10. Hmm... toch maar even ovutesten voor het geval dat.![]()
(Edit: ja, er was een streepje maar nog lang geen positieve. Geduld dus.)
Vage boel Cisco, "in principe" is niet wat je op zulke momenten horen wil. Gelukkig heb je je eisprong weer gehad.
Ach schat toch...quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:41 schreef sterrenmunt het volgende:
nou mijn NOD mag naar 17 juli...op naar ronde 7, sorry voor het kortaf zijn maar ik baal een beetje.
Hequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:41 schreef sterrenmunt het volgende:
Achteraf wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Stiekem, heel stiekem mis ik die maandelijkse spanning ook wel een beetje... Achteraf is het best heel geinig om op zo'n periode van wachten op een 2e streepje terug te kijken als het dan eenmaal gelukt is...![]()
Ruilen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Jammer sterrenmunt
Stiekem, heel stiekem mis ik die maandelijkse spanning ook wel een beetje... Achteraf is het best heel geinig om op zo'n periode van wachten op een 2e streepje terug te kijken als het dan eenmaal gelukt is...![]()
Hey, dat snap ik ook heus wel hoor... En ik bedoelde het ook echt helemaal niet lullig of confronterend of wat dan ook maar ik mis ergens die spanning best een beetjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh ja, ik snap dat best Rocka. Maar toch, als het dan jaren gaat duren is de lol er wel vanaf heur.
Ik kan me dat ook wel voorstellen hoor. Als je de opluchting gehad hebt, het is gelukt enzo, dan kijk je daar met een heel relaxte blik op terug. Voor meiden die er middenin zitten is het wel even wat anders. Zeker als het al hele lange tijd duurt. Ik snap best dat je dat helemaal niet lullig bedoelt hoor. Ik kan het me eigenlijk wel goed voorstellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hey, dat snap ik ook heus wel hoor... En ik bedoelde het ook echt helemaal niet lullig of confronterend of wat dan ook maar ik mis ergens die spanning best een beetjeEn ik denk dat er veel vrouwen zijn die hetzelfde denken.
En verder is het helemaal niet dat het hier zonder slag en stoot ging.
Dank je wel voor de opsteker! Nou, het hele druk maken is er gelukkig inmiddels al wel van af. Ik ben er een stuk relaxter onder. Ik had alleen al wel een beetje het gevoel dat we niet op de juiste datum aan het klussen waren. We houden het nu maar nog even wat langer vol, haha. We hebben er weer erg veel lol en plezier van nu. En dan komt het resultaat hopelijk vanzelf welquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
MinnieMin ik had ook korte luteale fasesHet is in elk geval niet iets om je gelijk zorgen over te maken. Succes!
Ik kreeg een heel dom idee opeens in mijn hoofdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef marike77 het volgende:
heb beetje hetzelfde, ook het gevoel op de verkeerde tijden aan het klussen te zijn geweest. Balen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja raar he. Vroeger waarschuwden ze ons altijd met verhaaltjes dat je nog wel zwanger van de wc bril kon worden. Dan wil je echt zwanger worden, en blijkt het toch een stuk lastiger te zijn...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef marike77 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis wat... wordt bijna wiskundig zo vind je niet? Precies rekenen. Je vraagt je af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat iemand per ongeluk zwanger raakt...
Maar: we gaan voor 2x2 streepjes over 2 weken! Succes!!
Mooi! Lekker gesekst?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef mijsje het volgende:
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze periode ook absoluut niet ga missen. ik ervaar deze periode als verdrietig en onzeker, en dat vind ik niet echt een fijne herinnering... ik snap best dat sommige vrouwen dit anders ervaren en het zelfs gaan missen, maar ik heb het idee dat dat pas zo is als ze al zwanger zijn... het kan natuurlijk zijn dat het feit dat het bij mij niet makkelijk gaat ook aan dit gevoel bij mij meehelpt... (sorry Rocka, ik wil je gevoelens niet bagetaliseren (of hoe je dat ook schrijft) ...)
hier was mijn ovutest gisteren nog spetterend positief, nu is hij de helft lichter, en volgens mij dus niet meer positief... ik heb sinds vanmorgen zere tetten dus ik heb volgens mij gisteren op vannacht m'n eisprong gehad.
Ik ben morgen 34 weken zwanger, en ik heb de periode ervoor nog geen seconde gemist, hoor. Zeker als het wat moeizamer gaat, kan ik me ook bijna niet voorstellen dat je dat wel zou gaan missen. Ik ervoer juist onzekerheid en angst, en errug weinig spanning. En onzekerheid en angst kun je missen als kiespijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef mijsje het volgende:
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze periode ook absoluut niet ga missen. ik ervaar deze periode als verdrietig en onzeker, en dat vind ik niet echt een fijne herinnering... ik snap best dat sommige vrouwen dit anders ervaren en het zelfs gaan missen, maar ik heb het idee dat dat pas zo is als ze al zwanger zijn... het kan natuurlijk zijn dat het feit dat het bij mij niet makkelijk gaat ook aan dit gevoel bij mij meehelpt... (sorry Rocka, ik wil je gevoelens niet bagetaliseren (of hoe je dat ook schrijft) ...)
Goed van de kans gebruik gemaakt?quote:hier was mijn ovutest gisteren nog spetterend positief, nu is hij de helft lichter, en volgens mij dus niet meer positief... ik heb sinds vanmorgen zere tetten dus ik heb volgens mij gisteren op vannacht m'n eisprong gehad.
Nee, pas de 20e...quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, vandaag was toch je dag? buikpijn kan ook iets ander betekenen! Sterkte vandaag
Ik zit er zo naast, maar ook met de dagen van de week. Ben ene beetje van slagquote:
geeft toch niks joh, er hadden zich wel meer mensen vergistquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zit er zo naast, maar ook met de dagen van de week. Ben ene beetje van slagik ga even in eht andere topic kijken.
eigenlijk heb je gelijk, ff snel update aanpassenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef prinseszondererwt het volgende:
Echt niet, een plusje is niet pupo. Da's gewoon zwanger!
Wat nou PUPOquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef milka82 het volgende:
Zit hier te trillen, te stralen en te grijnzen....... Ik ga naar de PUPO stand!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom van de plee af, probeer heel normaal te doen tegenover, want die hoeft het fijne nog niet te weten, zegt ze: wat lach jij? Wat is er? Ik: Ik ben blij dat je weer uit school bent schat, heb je gemist.....
Kan er nog niet over uit, er stond echt een plusje, een vaag streepje, maar hij stond er! Wat een fantastisch verjaardagskado (was vorige week jarig) is dit... Zucht
wat nou PUPO stand volgens mij is een streepje een streepje ook al is hij licht.. als je het ziet is het gewoon zo...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef milka82 het volgende:
Zit hier te trillen, te stralen en te grijnzen....... Ik ga naar de PUPO stand!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom van de plee af, probeer heel normaal te doen tegenover, want die hoeft het fijne nog niet te weten, zegt ze: wat lach jij? Wat is er? Ik: Ik ben blij dat je weer uit school bent schat, heb je gemist.....
Kan er nog niet over uit, er stond echt een plusje, een vaag streepje, maar hij stond er! Wat een fantastisch verjaardagskado (was vorige week jarig) is dit... Zucht
quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed van de kans gebruik gemaakt?
Ik hoop zo dat het lukt voor september
leonieke, vandaag was toch je dag? buikpijn kan ook iets ander betekenen! Sterkte vandaag
ik ook hoor Sly!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
geeft toch niks joh, er hadden zich wel meer mensen vergist![]()
Pregnant Until Proven Otherwisequote:Op donderdag 18 juni 2009 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vast iets gemist, maar wat is PUPO?
In ieder geval gefeliciteerd!
Ei is prima gebruikt hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie morgen ineens positief is en het slijm gewoon alvast een voorbode is. Effe doortesten dus...
@cisco, balen zeg van die blaasontsteking, nu maar hopen dat je je ei deze maand wel goed gebruikt hebt
[..]
Ach schat toch...
Oei, ik ga weer voor je duimen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik wacht weer op mijn ei, vandaag dag 12. Gisteren had ik meer ovustreep dan vandaag, toch nog maar een paar bijbestellen dan.![]()
Nee hoor, ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef sterrenmunt het volgende:
milka, gefeliciteerd!!
jeetje, ben ik straks nog de enige hier?? ik hoop voor iedereen van wel, maar dan wordt het zo eenzaam
nee ik ben er ook nog.. denk dat ik voorlopig niet weg ben hier..... en ik zwaai jou wel uit samen met IslaBonita..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef sterrenmunt het volgende:
jeetje, ben ik straks nog de enige hier?? ik hoop voor iedereen van wel, maar dan wordt het zo eenzaam
Ja maar, ja maar, ja maar, volgende maand niet meer....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, hoe jammer ik dat ook vind.
Niemand! Jij wordt dan uitgezwaaidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef mijsje het volgende:
ik ben bang dat het ideaal van een leeggestroomd topic helaas iets te idealistisch is... jammer...maar goed, ik ben benieuwd wie ik als volgende uit kan zwaaien...
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar, volgende maand niet meer....
Het stomme is dat ik dat ook heel sterk had afgelopen maand en ik testte positiefquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef -Nienna- het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik voorlopig nog niet weg ga hier.
Mijsje, heel veel sterkte met je mams
Ik heb vooral dat gevoel omdat ik ruim 14 jaar de pil geslikt heb en ik me gewoon niet kan voorstellen dat alles in één keer weer goed op gang komt. Volgens mij is de kans op een directe zwangerschap dan vrij klein.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik dat ook heel sterk had afgelopen maand en ik testte positiefvolgens mij heb ik dat nog in een PM bericht naar Vlindur gestuurd...
Ik heb ongeveer zo'n zelfde tijdsspanne de pil geslikt en ik was meteen vanaf de dag dat ik gestopt ben heel regelmatig...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat gevoel omdat ik ruim 14 jaar de pil geslikt heb en ik me gewoon niet kan voorstellen dat alles in één keer weer goed op gang komt. Volgens mij is de kans op een directe zwangerschap dan vrij klein.
Natuurlijk is die kans er altijd, maar ik heb gewoon zo'n voorgevoel dat het wel eens een poosje kan gaan duren.
Heb jij toen je laatste strip helemaal afgemaakt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer zo'n zelfde tijdsspanne de pil geslikt en ik was meteen vanaf de dag dat ik gestopt ben heel regelmatig...
Ik heb de pil ruim 10 jaar geslikt en was ook gelijk keurig regelmatig ongesteld en binnen no time zwanger gelukkigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat gevoel omdat ik ruim 14 jaar de pil geslikt heb en ik me gewoon niet kan voorstellen dat alles in één keer weer goed op gang komt. Volgens mij is de kans op een directe zwangerschap dan vrij klein.
Natuurlijk is die kans er altijd, maar ik heb gewoon zo'n voorgevoel dat het wel eens een poosje kan gaan duren.
Ik heb gewoon de laatste strip opgemaakt en toen was het klaar. Maar ik ben vorig jaar al gestopt in januari (toen zijn we niet meteen begonnen voor een kindje hoor!)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Heb jij toen je laatste strip helemaal afgemaakt?
Ik niet, ik moest eigenlijk nog één week slikken.
Mijn schoonzusje heeft een maand op de menstruatie moeten wachten (dus ongeveer 56 dagen) daarna direct zwanger. Ze slikte al 15 jaar de pil.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Hee lief Mijsje, alle sterkte toegewenst voor jou, je moeder en alle anderen eromheen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef mijsje het volgende:
gelukkig gaan er ook heel veel mensen heel gauw door naar Z&G... het zou niet goed zijn als iedereen zeker een jaar of anderhalf in dit topic zou blijven steken... niet echt gezond...
![]()
ik heb de pil ongeveer 5 jaar geslikt (iets korter) en m'n cyclus was vanaf dag 1 gelukkig helemaal regelmatig... (dat dan weer wel...)
bedankt meiden! Ik ga de komende dagen inderdaad ook een stuk minder op het forum zijn, we gaan morgen naar m'n moeder toe, en kijken dan even aan hoe het gaat en wat de verwachting is...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:27 schreef MinnieMin het volgende:
Hee lief Mijsje, alle sterkte toegewenst voor jou, je moeder en alle anderen eromheen!
Heel herkenbaar hoor Nienna. Ik had mezelf allang zwanger gepraat de eerste periode hier...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef -Nienna- het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal
Best irritant dat je van alles wilt voelen nu...ruim een week voor mijn NOD en werd vanochtend tijdens het invullen van rapporten misselijk en heb de hele avond al last van krampen, maar het voelt niet als ongikramp.
Maar ik vind wel dat jullie eerst zijn hoor, ik ben er als laatste bijgekomen in dit topic, dus jullie moeten gewoon nu allemaal zwanger worden en dan ga ik een maandje tegen mezelf aan lullen en volg een maand later!
heel veel sterkte met je moeder..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef mijsje het volgende:
ben een beetje kort van stof, en ben bang dat het de komende dagen niet veel beter zal zijn... m'n moeder gaat nu dagelijks hard achteruit, en we vragen ons af hoelang ze nog heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Hmmm, ik heb in de tijd dat ik de pil slikte nooit een beetje bloedverlies van te voren gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:54 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hoor Nienna. Ik had mezelf allang zwanger gepraat de eerste periode hier...
Vervolgens duurde het 69 dagen voor ik eindelijk ongesteld werd. (Sindsdien trouwens heel netjes regelmatige, maar wel lange cyclus van 34 dagen). Maar je kan natuurlijk ook gewoon geluk hebben, en meteen twee streepjes raak plassen
Je eerste dag is de dag dat het echt goed doorzet. Dus het maakt niet uit of dat de eerste dag is, of de tweede. Als het wel al echt doorbloedt (mjammie)
Sterkte met je ma mijsjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef mijsje het volgende:
Cisco alvast een hele fijne trouwdag morgen!geniet ervan!
ik ben bang dat het ideaal van een leeggestroomd topic helaas iets te idealistisch is... jammer...maar goed, ik ben benieuwd wie ik als volgende uit kan zwaaien...
ben een beetje kort van stof, en ben bang dat het de komende dagen niet veel beter zal zijn... m'n moeder gaat nu dagelijks hard achteruit, en we vragen ons af hoelang ze nog heeft...
Iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef sterrenmunt het volgende:
heb nog heel even met huuphuup op het rammelaarstopic meegeschreven maar die was zo verdwenen haha
In het ziekenhuis hebben ze mij gezegd dat als ik in de voormiddag rood bloed heb, ik dit als dag 1 moet aanhoudenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef -Nienna- het volgende:
Oh, ik had trouwens nog een vraagje...
Zaterdagavond 30 mei werd ik ongesteld, maar ik had ergens gelezen dat je de eerste volle dag als eerste ongidag moest nemen?
Dus voor mijn NOD berekening ben ik van 31 mei uitgegaan...weten jullie of dit klopt, of kan ik toch maar beter van 30 mei uitgaan?
Nee, helaas, was dat maar zo dan wist iedereen waar hij aan toe was haha.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
En het is nu eenmaal zo dat dit topic niet werkt volgens de methode first in, first out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |