quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een 'wachten op... meet'?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef Troel het volgende:
Och Mijsje, ik kan me voorstellen dat je je raar voelt, maar het is ook niet niets wat er in je lichaam speeltElke vrouw heeft dat wel eens (de een wat vaker dan de ander). Echt waar, dat horen die mannen maar gewoon voor lief te nemen. Het is alleen voor jouzelf wat minder.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Poezebeest het volgende:
Happy, een hele dikke knuffel voor jou! Hoop je snel weer hier of in z&g te zien. In ieder geval sterkte ermee!
Guess, wat fijn dat deer zijn!
Mijsje, helemaal niet gek dat je zenuwachtig bent, je bent net geopereerd en alles zou nu goed moeten werken dus de kans op een baby wordt steeds groter en komt steeds dichter bij! Hier mag je lekker hyperen, vinden we helemaal niet erg!
Asyniur, mooie test hoor, zo hoort ie te zijn
Tijd dat je nu een keer zwanger gaat worden hoor!!!quote:
we doen ons best...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tijd dat je nu een keer zwanger gaat worden hoor!!!
Niet te veel knuffelkroelen met mij hè? Straks ben je zwanger van mij.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef mijsje het volgende:
[..]
we doen ons best...
en naja, als dat zo is, dan weten we ook gelijk waar het aan gelegen heeft dat het zolang geduurd heeft he...Krijgt Celine er gelijk een brusje bij...
We hebben ons handen er vol aan moet ik zeggen. M'n vriendin wil nog wel een 2e terwijl ze bij de bevalling van Celine van 8,5 pond iets anders aan het roepen was.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef bixister het volgende:
arma, 'bevalt' Celine zo goed dat jullie meteen voor nummer 2 gaan?
Zorg jij nou maar voor streepjesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:22 schreef leonieke het volgende:
Mijn duimen draaien ondertussen weeral op volle toeren! Opnieuw een streepjesregen zou hier wel heel fijn zijn eigenlijk
Jawel, broeden!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan er niets meer aan doen, hoor
ik mag moet woensdag en daaromheen weer...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:06 schreef Asyniur het volgende:
ik wil ook best een 'wachten op...' meet!
mijsje en ik doen binnenkort al een mini-meet![]()
![]()
mijsje, wanneer mag moet je aan de seks?![]()
En PzE, ben jij ook weer begonnen aan je nieuwe cyclus?
Jaja, ik heb een nieuwe cyclus hoor. Zit op dag 6, dus weer lekker aan de clomid.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:06 schreef Asyniur het volgende:
En PzE, ben jij ook weer begonnen aan je nieuwe cyclus?
Heb ik ook geen moeite mee hoor, ik bedoelde het meeten niet zo serieus eigenlijk. Maar als er animo is...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:11 schreef mijsje het volgende:
Wie wil er allemaal ook meeten? dan kunnen we wat mij betreft best een afspraak maken!
ik wil wel, en ik weet dat PZE wel wil (het was haar idee)
en doen we aan zwangerenban? ik heb namelijk geen moeite met de meiden met wie we lang hebben gewacht, maar die net door zijn naar Z&G...
ik ben ook een dikkerd hoor...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:33 schreef Incantrix het volgende:
Ik durf alleen te zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig naar jullie ben als er écht NIEMAND moeite heeft met een beginnende dikkerd in jullie midst..
Mijn laatste ongesteldheid was 11 mei, en de ovulatietest was een 2,5 week later volgens mij, zo positief dat ik eerst dacht, en late eisprong te hebben. Maar je ziet het aan mijn sig. Hij was ergens anders om zeer positief bleek vorige week.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Ciscostar het volgende:
Even vraagjes hoor uit nieuwschierigheid:
Sinds wanneer sloegen bij de dames dus er met ovulatietesten achter kwamen dat ze zwanger waren uit ?
En hoelang voor het nod werden sommige misselijk etc
Hier een rot avond/nacht achter de rug. Gisteren is mijn schoonvader met ambulance naar het ziekenhuis gebracht... na 2.5 uur wachten werd hij dan opgenomen (was het inmiddels al half 1 's nachts) en toen moesten we nog spullen brengen etc... erg laat thuis. Hij ligt nu op neurologie op de stroke kamer..
Nu weer naar het ziekenhuis...
Ik heb meteen getest met zwangerschapstest. Dat was 1 dag na NOD (uitgaande van 14 dagen na eisprong). Ik was 1 dag voor NOD al kotsmisselijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Ciscostar het volgende:
Even vraagjes hoor uit nieuwschierigheid:
Sinds wanneer sloegen bij de dames dus er met ovulatietesten achter kwamen dat ze zwanger waren uit ?
En hoelang voor het nod werden sommige misselijk etc
Hier een rot avond/nacht achter de rug. Gisteren is mijn schoonvader met ambulance naar het ziekenhuis gebracht... na 2.5 uur wachten werd hij dan opgenomen (was het inmiddels al half 1 's nachts) en toen moesten we nog spullen brengen etc... erg laat thuis. Hij ligt nu op neurologie op de stroke kamer..
Nu weer naar het ziekenhuis...
Klinkt goed in iedergevalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef Ciscostar het volgende:
@ Pze: ik woon wel redelijk in midden van het land
@ Incantrix: Mijn ovutest was gisteren lichtjes, en vanmorgen al wat donkerde en volgende week nod. Kan een late eisprong zijn maar zien het wel.
Was vanmorgen best wel misselijk, met moeite 2 broodjes. Maar ik ga er niks uithalen nog, doe ik pas als ik paar dagen misselijk ben ofzo
Maar ik vind een week voor nod al misselijk beetje vroeg vandaar dat ik het vroeg. Maar we houden het op een late eisprong!
Nou doe nog maar even niet... dit is van 1 ochtend en misschien gewoon late eisprong... Waren gewoon even wat vraagjes die ik had, want vind zo lang voor me nod, als het zo is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh Cisco, dat klinkt bijna als pupo!
Hehe, je bedoelde waarschijnlijk binnen een weekquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik mag moet woensdag en daaromheen weer...maar ik ben er al mee begonnen, je moet toch blijven oefenen he...
minimeet met Asy![]()
en Ymme, jij bent ook welkom op een meet hoor! Jij hebt ook gewacht op een tweede streepje!
wanneer willen we meeten?![]()
Leonieke, over twee dagen alweer je telefoontje... gelukkig is dat op een maandag, dat je daarna nog even langs de apotheek/drogist kan voor een testje, want dat was de vastgelegde afspraak met Asyniur!(hier ga ik heel erg van het positieve uit, dat merk je al he?)
Ik flikkerde hier al bijna van de bank met kippenvel. Wilde alle jompels al uit de kast halen, maar het is 'maar' een positieve ovulatietest.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef mijsje het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk, ik doe ook maar even streepjes maken...
ovustreepjes dus... woensdag moet ik volgens de statistieken m'n ei hebben, en dat klopt volgens mij wel aardig hieraan gezien... (links moest sterker te zien zijn dan rechts, dat is hier al goed te zien, en in het echie ook!)
we waren vanmorgen bij de gyn geweest. hij vertelde dat nu alles wel goed zou moeten zijn, en dat we nu eerst weer even moeten proberen. als het in september nog niet is gelukt, dan mogen we terug komen. dan gaan we proberen met insemineren. (hier heeft de gyn al geen goed gevoel bij, want er is geen reden dat het met insemineren beter zou moeten gaan dan met de natuurlijke manier, maar de zorgverzekeraar wil dat dat eerst wordt gedaan...) en als dat na een paar rondes (hij had het over 3 rondes) nog niet gelukt was, om dan over te gaan op IVF...was er vanmorgen beetje heel erg verdrietig over... geen tussenstapjes verder dus, maar bijna meteen naar het eindstation... naja, icsi is er ook nog, maar volgens mij daarna verder niet veel meer...
![]()
maar goed, dat dus met mij...
omdat je niet voor niks die operatie hebt gehad! Mankementjes zijn opgelost dus nu gaan jullie ervoor!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef mijsje het volgende:Asyniur, ik hoop het zo met je mee... maar als het nu in 4 maanden zou moeten lukken, waarom is het dan in die afgelopen (bijna) twee jaar niet gelukt... ik wil zo graag positief denken, maar het is nu opeens heel moeilijk lijkt het wel... zul je zien, hoor ik bij die vrouwen die niet zwanger worden, en waarbij ze nooit uitvinden waarom niet, alle mankementen zijn namelijk ondertussen opgelost...
Oke.. vandaag 36.6 en gisteren 36.4 a 5 (2x achter elkaar gedaan..)quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef mijsje het volgende:dank jullie meiden... hier komt m'n vrolijkere bui alweer iets terug...
Cisco, laag=voor je ei, een nog lagere piek=ei, omhoog=tussen ei en ongi en blijft het hoog=ms zwanger... als je temp opeens weer omlaag gaat, kun je die dag (of de volgende maar bij mij is het altijd dezelfde dag al) je ongesteldheid wel verwachten... (maar zo was het dus bij mij legde de gyn uit...)
Ik zou er gewoon nu al een zwangerschaptest tegenaan gooienquote:Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Nou mijsje, dat wordt um hoorHeb er een rotsvast vertrouwen in dat de boel nu mooi open is en er mooi een zaadje tussendoor piept.
Cisco wat fijn dat hij weer thuis is. Flink schrikken zeg... Nu maar hopen dat ook jouw positieve ovu-test tot een dubbele streep gaat leiden.
En ik weet niet wie hier bedacht heeft dat ik in alle rust zit te wachten op vrijdag, maar dat is dus niet zo hèJullie dichten mij een koelbloedigheid die me compleet vreemd is... Ik zit zowat ieder uur op de wc om te checken of het bloeden toch wel écht gestopt is en heb er net voor de zoveelste keer maar een ovulatietestje tegenaan gegooid (en ja, die worden nog steeds donkerder) Ik hoop zo dat er vrijdag 2-3 staat bij m'n 'zwanger'. Al begin ik stiekem een beetje het gevoel te krijgen dat het wel goed raak is. Ik heb al wat last van misselijkheid. Aan de andere kant heb ik nog geen gevoelige tetten, dus dat kunnen we misschien tegen elkaar wegstrepen. Vooralsnog dus nog steeds PUPO... (wel een goeie maand geweest dit trouwens)
ik zag het... ik had al ge-edit... maar ik hoop nog steeds met je mee... ik weet helaas niet te veel van het hele medische gebeuren, maar hoop nog steeds op pijn(tjes) van het nestelen...quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Oke.. vandaag 36.6 en gisteren 36.4 a 5 (2x achter elkaar gedaan..)
ps. vorige post even tekening gemaakt met waar pijn etc...
Cisco, van tempen heb ik geen verstand.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Oke.. vandaag 36.6 en gisteren 36.4 a 5 (2x achter elkaar gedaan..)
ps. vorige post even tekening gemaakt met waar pijn etc...
Heb ik al gedaan,quote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon nu al een zwangerschaptest tegenaan gooien![]()
Ga nog keer poging doenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:57 schreef flugeltje het volgende:
Die tekening![]()
Ik ben het eens met mijsje en vind het wat hoog, maar ik weet dan ook niet hoe goed je tekenskillz zijn
Vrijdag gaf de test 1-2 aan en a.s. vrijdag zou het dan 2-3 moeten zijn. Al moet ik zeggen dat eigenlijk alle tests donkerder worden sinds vrijdag... Ik begin er ook wel vertrouwen in te krijgen. Maar toch nog een slag om de arm, eerst effe zeker weten dat het stijgende is.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:09 schreef mijsje het volgende:
je testen worden steeds donkerder sinds vorige week? volgens mij is het dan gewoon zo dat er steeds meer HCG bijkomt, en dan lijkt het erop dat je toch wel zwanger bent...vrijdag toch maar een test met hoelang?... lastig is dat he?
Creatief met paintquote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ga nog keer poging doen
Maar het zit precies als je je je heupen hebt en naar midden van je lichaam gaat
[ afbeelding ]
verder is mijn buik best wel gevoelig, doet beetje pijn als ik er op druk.. beetje volle gevoel
ik snap je... die slag om de arm, die zou ik ook willen hebben/nodig hebben...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Vrijdag gaf de test 1-2 aan en a.s. vrijdag zou het dan 2-3 moeten zijn. Al moet ik zeggen dat eigenlijk alle tests donkerder worden sinds vrijdag... Ik begin er ook wel vertrouwen in te krijgen. Maar toch nog een slag om de arm, eerst effe zeker weten dat het stijgende is.
Dan heb ik dus weer een lange cyclus als dit een eisprong zou zijn.. maar dit duurt al 2.5 dag, best wel lang vind ik. Ga morgen urine bij dokter inleveren voor blaasontsteking test.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Creatief met paint
Als je het zo tekent zou het zomaar een ei kunnen zijn, wat dan ook wel weer klopt met je ovulatietest. Over 14 dagen zou je wat dat betreft zekerheid moeten hebben. En ja, ik weet dat het een flauw antwoord is. Maar meer kun je er nu even niet van maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |