cisco 

(hoe is het nu met hem?)
Ik heb zo goed en zo kwaad als het lukte effe bijgelezen, heb ik het goed als Asyniur, judes, ymme en vrouwtje theelepel een dubbele streep gepiest hebben? 
En natuurlijk ook Happy: Beep ik heb het zo ook gehad in januari. Het is zo ontzettend klote. Had 't je zo gegund 

Neem effe afstand inderdaad als je dat nodig hebt. Hoop je snel weer te zien. Hopelijk met een tweede streepje.
Zelf moet ik hier nog iets vertellen 

Ik hou drieduizend slagen om de arm, dat allereerst....
De 10e was mijn NOD, maar al vanaf de 8e druppelden de duivels binnen. Eerst nog heel erg minimaal met bruinverlies, maar de 10e en 11e was het gewoon helderrood. Wel minder dan normaal, maar toch een dag of 5, waarvan 2 dagen met roodverlies. Enfin, ik was best een beetje verdrietig en in mijn lege gevoel besloot ik (aangezien we toch bij zo'n klooster stonden) om een volledige kruistocht te lopen. Netjes m'n 'onze vaders' opgezegd, bij iedere afbeelding eentje. Aan het einde van de kruisweg zie ik iets glinsteren, vind ik daar twee kleine zilveren sterretjes... Martijn en ik kijken elkaar aan 

(zou het????) Wij dus beetje geinen met elkaar, nou volgende maand tweeling dus 

Nu had ik ook mijn ovulatietestjes meegenomen op vakantie en ik pieste dus vrijdag een testje om te zien hoe het met m'n LH gesteld was (ik test in het begin ook altijd effe om de dag om te zien of er al iets oploopt) en die was donkerder 

Ik snapte er niets meer van, maar had nog een digitale clear blue liggen..... En dat stomme kreng vertelde me gewoon dat ik 1-2 weken zwanger was/ben 

Geloof me als ik zeg dat ik vanaf de 6e een aantal dipstick tests gedaan had omdat ik niet de meest geduldige persoon ben. Steeds was alles negatief en dan nu ineens positief. Gezien het bloedverlies ben ik nog heel erg voorzichtig, het was best wel veel (geen klonters, wel slijm, máár helderrood en dat is geloof ik meestal niet. En dus ook een dag of 6) Maar goed, m'n ovulatietestjes worden nog steeds donkerder en het bloeden is gestopt de boel lijkt dus nog op te lopen. (en dus ook misschien goed te zitten) Ook de dipsticks die ik thuis weer voorhanden heb geven netjes een tweede streepje...
Ik duik dus bij deze in de Pupo stand, ik ga a.s. vrijdag nog een digitale doen. Zegt die 2-3 weken ga ik echt jompelen, dan is het HCG echt stijgende en heb ik gewoon een hele hevige (en late) innestellingsbloeding gehad.

Op donderdag 12 oktober 2006  09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?