abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70110871
Mja, ik vind er eigenlijk ook niets geinigs aan en kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat ik het ooit grappig ga vinden. Ligt misschien aan het feit dat mijn kansen geteld zijn. Ik kan alvast met zekerheid zeggen dat ik de buikpijn die ik nu heb al heel erg grondig haat (en dat ik ook wel al voel waar dit heen gaat )
pi_70111083
Dag allemaal.

Ben mijn ovulatie aan het berekenen... denk dat ik hem nu voel namelijk. soort kramp in mijn onderbuik. Nu is dag 12. Dacht altijd dat het na dag 14 was. Shit. Maar ja, je lijf is het beste eikpunt denk ik dan maar.
Ingewikkelde toestand.. . en daarbij te bedenken dat ik vroeger altijd zo bang was om per ongeluk zwanger te raken... Wel spannend...ga maar eens zoeken...

Wat een streepjesregen hier. proficiat iedereen!
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:24:43 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70111281
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh ja, ik snap dat best Rocka. Maar toch, als het dan jaren gaat duren is de lol er wel vanaf heur.
Hey, dat snap ik ook heus wel hoor... En ik bedoelde het ook echt helemaal niet lullig of confronterend of wat dan ook maar ik mis ergens die spanning best een beetje En ik denk dat er veel vrouwen zijn die hetzelfde denken.

En verder is het helemaal niet dat het hier zonder slag en stoot ging.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70111728
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hey, dat snap ik ook heus wel hoor... En ik bedoelde het ook echt helemaal niet lullig of confronterend of wat dan ook maar ik mis ergens die spanning best een beetje En ik denk dat er veel vrouwen zijn die hetzelfde denken.

En verder is het helemaal niet dat het hier zonder slag en stoot ging.
Ik kan me dat ook wel voorstellen hoor. Als je de opluchting gehad hebt, het is gelukt enzo, dan kijk je daar met een heel relaxte blik op terug. Voor meiden die er middenin zitten is het wel even wat anders. Zeker als het al hele lange tijd duurt. Ik snap best dat je dat helemaal niet lullig bedoelt hoor. Ik kan het me eigenlijk wel goed voorstellen.

Pff, ik ben ondertussen even de weg kwijt. Twee dagen geleden had ik helemaal het juiste cervixslijm enzo. Er toch maar een ovulatietest tegen aangegooid. Helemaal negatief. Nu is het slijm weer plakkerig geworden, en weer voor de zekerheid een testje en nu heb ik een ovutest die zo goed als positief is.... Ik snap er niets meer van. Betekent ook een heel korte luteale fase. Het zal allemaal wel. Ik ga maar gewoon lekker aan de klus! Zie je wel, die testen, dat moet ik gewoon niet meer doen...
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:40:42 #205
190853 RockabeIIa
pi_70112005
MinnieMin ik had ook korte luteale fases Het is in elk geval niet iets om je gelijk zorgen over te maken. Succes!
pi_70112407
He Sterrenmunt, balen. Dikke knuffel vanaf hier! Hier nog steeds niks, maar ik durf niet te hopen. Officieel morgen NOD maar volgens mij had ik mijn eisprong deze maand later dus.....
pi_70112482
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
MinnieMin ik had ook korte luteale fases Het is in elk geval niet iets om je gelijk zorgen over te maken. Succes!
Dank je wel voor de opsteker! Nou, het hele druk maken is er gelukkig inmiddels al wel van af. Ik ben er een stuk relaxter onder. Ik had alleen al wel een beetje het gevoel dat we niet op de juiste datum aan het klussen waren. We houden het nu maar nog even wat langer vol, haha. We hebben er weer erg veel lol en plezier van nu. En dan komt het resultaat hopelijk vanzelf wel
pi_70112575
heb beetje hetzelfde, ook het gevoel op de verkeerde tijden aan het klussen te zijn geweest. Balen!
pi_70113230
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef marike77 het volgende:
heb beetje hetzelfde, ook het gevoel op de verkeerde tijden aan het klussen te zijn geweest. Balen!
Ik kreeg een heel dom idee opeens in mijn hoofd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70113679

Tis wat... wordt bijna wiskundig zo vind je niet? Precies rekenen. Je vraagt je af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat iemand per ongeluk zwanger raakt...
Maar: we gaan voor 2x2 streepjes over 2 weken! Succes!!
pi_70113770
trouwens: WAHAHAAAAA:

ik heb aan kunstzwemmen gedaan.... (ja tis laat....)
pi_70113842
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef marike77 het volgende:

Tis wat... wordt bijna wiskundig zo vind je niet? Precies rekenen. Je vraagt je af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat iemand per ongeluk zwanger raakt...
Maar: we gaan voor 2x2 streepjes over 2 weken! Succes!!
Ja raar he. Vroeger waarschuwden ze ons altijd met verhaaltjes dat je nog wel zwanger van de wc bril kon worden. Dan wil je echt zwanger worden, en blijkt het toch een stuk lastiger te zijn...

Jij ook succes
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:26:34 #213
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70114039
RockabeIIa,ik weet wel dat je het niet verkeerd bedoeld ofzo maar ikzelf kan me niet voorstellen dat ik deze spanning ga missen,ik spreek voor mezelf dat ik de onzekerheid echt vreselijk vind,ik kan gewoon niet goed tegen spanning en onzekerheid.Maar dat is gewoon bij iedereen verschillend,een vriendin van mij die bijna 2 jaar heeft moeten wachten kijkt er echt niet met veel plezier op terug terwijl een andere vriendin na 1,5 jaar zwanger was en die is altij dheel relax gebleven.

MM,mijn luteale fase is ook 10 dgn,heb het nog aan de gyn gevraagd en die vertelde dat het niet te kort is,zei vertelde dat er heel veel onderzoek naar gedaan is maar dat een te korte lf eigenlijk heel weinig tot nooit voor komt.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70115827
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze periode ook absoluut niet ga missen. ik ervaar deze periode als verdrietig en onzeker, en dat vind ik niet echt een fijne herinnering... ik snap best dat sommige vrouwen dit anders ervaren en het zelfs gaan missen, maar ik heb het idee dat dat pas zo is als ze al zwanger zijn... het kan natuurlijk zijn dat het feit dat het bij mij niet makkelijk gaat ook aan dit gevoel bij mij meehelpt... (sorry Rocka, ik wil je gevoelens niet bagetaliseren (of hoe je dat ook schrijft) ...)

hier was mijn ovutest gisteren nog spetterend positief, nu is hij de helft lichter, en volgens mij dus niet meer positief... ik heb sinds vanmorgen zere tetten dus ik heb volgens mij gisteren op vannacht m'n eisprong gehad.
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:08:03 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70120100
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef mijsje het volgende:
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze periode ook absoluut niet ga missen. ik ervaar deze periode als verdrietig en onzeker, en dat vind ik niet echt een fijne herinnering... ik snap best dat sommige vrouwen dit anders ervaren en het zelfs gaan missen, maar ik heb het idee dat dat pas zo is als ze al zwanger zijn... het kan natuurlijk zijn dat het feit dat het bij mij niet makkelijk gaat ook aan dit gevoel bij mij meehelpt... (sorry Rocka, ik wil je gevoelens niet bagetaliseren (of hoe je dat ook schrijft) ...)

hier was mijn ovutest gisteren nog spetterend positief, nu is hij de helft lichter, en volgens mij dus niet meer positief... ik heb sinds vanmorgen zere tetten dus ik heb volgens mij gisteren op vannacht m'n eisprong gehad.
Mooi! Lekker gesekst?
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 08:30:04 #216
5428 crew  miss_sly
pi_70120314
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef mijsje het volgende:
Ik ben morgen 34 weken zwanger, en ik heb de periode ervoor nog geen seconde gemist, hoor. Zeker als het wat moeizamer gaat, kan ik me ook bijna niet voorstellen dat je dat wel zou gaan missen. Ik ervoer juist onzekerheid en angst, en errug weinig spanning. En onzekerheid en angst kun je missen als kiespijn.
quote:
Goed van de kans gebruik gemaakt?
Ik hoop zo dat het lukt voor september

leonieke, vandaag was toch je dag? buikpijn kan ook iets ander betekenen! Sterkte vandaag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70120748
@ rocka, ik kan me niet voorstellen dat je het mist, ja als je die spannende periode een maand of drie hebt meegemaakt, maar nu na 6,5 maand ben ik het eigenlijk best wel zat aan het worden. We willen gewoon dat het lukt.
Ik heb de nodige tegenslagen op het gebied van gezondheid mee mogen maken en voor mijn gevoel dus nu weer. Het gevoel dat je lichaam je in de steek laat zeg maar, ondanks dat we pas ronde 7 in gaan.

Maar Milka, nog steeds spannend bij jou dus.
En Leonieke, vandaag jou dag? Toi toi toi.
Ik ga aan de slag, laterzzz
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:00:34 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70120780
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, vandaag was toch je dag? buikpijn kan ook iets ander betekenen! Sterkte vandaag
Nee, pas de 20e...
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 09:14:16 #219
5428 crew  miss_sly
pi_70121056
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:00 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee, pas de 20e...
Ik zit er zo naast, maar ook met de dagen van de week. Ben ene beetje van slag ik ga even in eht andere topic kijken.
pi_70126057
Hee meiden!

Ben even weggeweest...en wat zie ik nu ik het allemaal teruglees: Wat een streepjesregen!

Alle zwangere dames: van harte gefeliciteerd! Wat ben ik ontzettend blij voor jullie! Wat een heerlijke maand!

Voor sommigen helaas niet... hier dan een troost-zoen ....maar we gaan gewoon lekker door!

Voor alle klussende dames... go go go!
Zwemmen jongens! (roept mijn vriend altijd tegen mijn buik na de daad haha)

Mijn eisprong had vandaag moeten zijn, maar een ovulatietestje wees uit dat ie dinsdag al is geweest...veel te vroeg dus. Was de week ervoor niet thuis, dus dinsdag hebben we het op de valreep nog even gedaan.. dus ik acht de kans klein dat het gelukt is deze maand..

Dus gaan we maar weer voor ronde 8. Begin nu ook wel een beetje ongeduldig te raken hoor...

Dames veel klusplezier!
(mijn vriend kwam laatst met het lekkere ordinaire woord "batsen" , dus noemen we het nu "babybatsen" of "funbatsen"...Ook lekker makkelijk om onopvallend in zijn agenda te zetten, BB of FB haha)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:24:06 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70126779
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zit er zo naast, maar ook met de dagen van de week. Ben ene beetje van slag ik ga even in eht andere topic kijken.
geeft toch niks joh, er hadden zich wel meer mensen vergist
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:31:52 #222
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70136556
hehe sterremunt balen kan me voorstellen dat je verdrietig voelt.. en dat je daardoor kortaf bent..

hier verder niks te melden.. lig alleen nu ziek op bed, voel me al de hele week belabberd sinds zaterdag zo ongeveer en wil maar niet beter worden flink verkouden, vanmorgen tussen het werk door naar de huisarts blijk ik voorhoofdholtonsteking te hebben, daarna nog een uurtje gewerkt hebben ze maar naar huis gestuurd omdat ik flink had overgegeven.. ben thuis gekomen en in bed gekropen en heb lekker geslapen, moet zeggen dat deed wonderen..
Denk dat het deze maand dus niks gaat worden, niet veel geklust en las net de bijsluiter van de kuur dat het beter is om wat voorzichtiger te zijn en te wachten met zwanger raken tot na de kuur
ach ja volgend maand beter...

@cisco he balen meid dat je een blaasontsteking maar wat vaag van die assistente, wat nou? inpreciepe je hebt het of niet.. beetje raar.........

Voor de rest van de meiden heel veel klusplezier en voor de wachtende dames ik duim heel hard voor jullie.. Juni is een goede maand voor een streepjesregen dat het nog maar ff door regent tot het hier leeg is
Be happy with the little things in life
pi_70137632
Zit hier te trillen, te stralen en te grijnzen....... Ik ga naar de PUPO stand!!!!!!!!
Kom van de plee af, probeer heel normaal te doen tegenover , want die hoeft het fijne nog niet te weten, zegt ze: wat lach jij? Wat is er? Ik: Ik ben blij dat je weer uit school bent schat, heb je gemist.....

Kan er nog niet over uit, er stond echt een plusje, een vaag streepje, maar hij stond er! Wat een fantastisch verjaardagskado (was vorige week jarig) is dit... Zucht
pi_70137717
Jeeeeeeh!!

PUPOOOOO!!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70137831
Echt niet, een plusje is niet pupo. Da's gewoon zwanger!
pi_70137943
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef prinseszondererwt het volgende:
Echt niet, een plusje is niet pupo. Da's gewoon zwanger!
eigenlijk heb je gelijk, ff snel update aanpassen

hihi, aangepast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70138613
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef milka82 het volgende:
Zit hier te trillen, te stralen en te grijnzen....... Ik ga naar de PUPO stand!!!!!!!!
Kom van de plee af, probeer heel normaal te doen tegenover , want die hoeft het fijne nog niet te weten, zegt ze: wat lach jij? Wat is er? Ik: Ik ben blij dat je weer uit school bent schat, heb je gemist.....

Kan er nog niet over uit, er stond echt een plusje, een vaag streepje, maar hij stond er! Wat een fantastisch verjaardagskado (was vorige week jarig) is dit... Zucht
Wat nou PUPO

Streepje is streepje hoor.
GEFELICITEERD.

Het topic hier is wel aan 't leeg lopen zo hoor. Komop wie volgt.

Hopelijk jullie allemaal en snel.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:32:59 #228
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70138825
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef milka82 het volgende:

wat nou PUPO stand volgens mij is een streepje een streepje ook al is hij licht.. als je het ziet is het gewoon zo...

Gefeliciteerd..

Het gaat hard hier deze maand....
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:35:29 #229
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70138896
Milkaaaaa, gefeliciteerd!! Een plusje is een plusje hoor
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 17:36:31 #230
5428 crew  miss_sly
pi_70138930
milka, wat goed! GEfeliciteerd
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:42:15 #231
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70139122
Milka, van harte beeb
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:53:42 #232
190853 RockabeIIa
pi_70139447
Ja! Ja? JA!!!
Van harte Milka!
pi_70139737
Jaaaaaaaaa nog één! Gefeliciteerd meid!!!!!
pi_70140420
Oooh, dankjewel dames, zit gewoon te snikken hier (heee, ik kan nu alles op de hormonen gooien!) Ben al vier keer r naar boven gelopen om te kijken of het plusje er nog staat..... Manlief heeft al drie keer gebeld of het ECHT ECHT waar is, hij is nog lang niet thuis, moet koopavond draaien.

Lieve lieve dames voor wie het deze keer niet gelukt is, zet hem op
pi_70140708
Milka gefeliciteerd, dat is geen Pupo hoor, dat is gewoon hartstikke zwanger!

Voor de overgebleven dames, kop op! Ik lees mee en duim voor jullie!
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:50:46 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70141149
milka, gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70141494
heerlijk gesext Asy, thanks!
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]

Goed van de kans gebruik gemaakt?
Ik hoop zo dat het lukt voor september

dank je. de kans is in ieder geval goed benut, nu nog het resultaat...
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

geeft toch niks joh, er hadden zich wel meer mensen vergist
ik ook hoor Sly!

Milka gefeliciteerd!
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:14:20 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70141922
Milka, gefeliciteerd!
pi_70142046
Oooohw Milka, wat gaaaaaaaaaaaf!! Gefeliciteerd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:18:23 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70142070
Ik heb vast iets gemist, maar wat is PUPO?

In ieder geval gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70142350
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vast iets gemist, maar wat is PUPO?

In ieder geval gefeliciteerd!
Pregnant Until Proven Otherwise
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70142767
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ie morgen ineens positief is en het slijm gewoon alvast een voorbode is. Effe doortesten dus...

@cisco, balen zeg van die blaasontsteking, nu maar hopen dat je je ei deze maand wel goed gebruikt hebt
[..]

Ach schat toch...
Ei is prima gebruikt hoor

Mika gefelciteerd
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  Jubileum moderator donderdag 18 juni 2009 @ 19:45:17 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70142924
Milka gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:46:24 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_70142958
Gefeliciteerd Milka!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70143660
Ohhhh alweer eentje
Milka, gefeliciteerd!!
pi_70144142
gefeliciteerd!!
pi_70144946
Milka, top! Wat fijn zeg, en zo lekker snel!

Geniet ervan!

donderdag 18 juni 2009 @ 20:46:54 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_70145017
milka van harte
stormy waters...
sailin'
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:41:10 #249
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70151816
milka wat goed,gefelicteerd
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70155548
milka gefeliciteerd
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:14:46 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70155715
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:00 schreef mijsje het volgende:
heerlijk gesext Asy, thanks!
Mooi! jaja, ik hou je in de gaten

milka, gefeliciteerd!!
pi_70155723
gefeliciteerd Milka!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:26:24 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70155884
Feli Milka!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70155986
Cisco, hoe is het bij jou....?

Voor mij nog ruim een week tot NOD, ik ben zo benieuwd of mijn lichaam zonder pil weer meteen goed werkt.
Ik kan me ook niet voorstellen dat het nu meteen al raak is, en met een regelmatige cyclus zou ik ook al hardstikke blij zijn.
(Dus eigenlijk is het deze maand voor mij allebei goed, duivels goed want dan weet ik dat alles werkt en zwanger natuurlijk helemaal goed hihi.)
pi_70158271
Hier nog beetje last van de blaasontsteking en gaan uitvinden deze week wat de dokter bedoelde met inprinciepe een blaasontsteking... misschien zagen hun al meer ofzo... geen idee!

Gaan nu naar maastricht, daar ons 1 jaar huwelijk vieren wat morgen is!
Maandverband gaat voor de zekerheid mee.. je weet maar nooit

iedereen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_70159059
Wow Milka! Gefeliciteerd!!

pi_70159288
Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag Cisco.
En ik hoop dat jullie een héél mooi cadeautje krijgen
pi_70169726
Veel plezier cisco, als je terug bent is het bijna je NOD!

Spannend Nienna!

Ik wacht weer op mijn ei, vandaag dag 12. Gisteren had ik meer ovustreep dan vandaag, toch nog maar een paar bijbestellen dan.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:09:28 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70169906
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik wacht weer op mijn ei, vandaag dag 12. Gisteren had ik meer ovustreep dan vandaag, toch nog maar een paar bijbestellen dan.
Oei, ik ga weer voor je duimen!

Cisco, heel veel plezier! En zwaai even als je langskomt!
pi_70170687
milka, gefeliciteerd!!

jeetje, ben ik straks nog de enige hier?? ik hoop voor iedereen van wel, maar dan wordt het zo eenzaam
pi_70171644
Nee hoor Sterremunt, ik ben net zo lang bezig als jij en ik reken er sowieso deze maand niet meer op ( was niet thuis rond mijn eisprong) Dus je blijft niet alleen over.. En ga ik JOU uitzwaaien! (en de anderen die al zo lang of langer wachten!)
pi_70173264
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef sterrenmunt het volgende:
milka, gefeliciteerd!!

jeetje, ben ik straks nog de enige hier?? ik hoop voor iedereen van wel, maar dan wordt het zo eenzaam
Nee hoor, ik ben er ook nog

Het wordt wel rustig hier inderdaad, sinds deze maand. We moeten zelf maar snel doorstromen Sterrenmunt! Dat vind ik het beste plan iig
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:42:19 #263
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70174520
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef sterrenmunt het volgende:

nee ik ben er ook nog.. denk dat ik voorlopig niet weg ben hier..... en ik zwaai jou wel uit samen met IslaBonita..

Cisco alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:47:55 #264
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70174685
Cisco, gefeliciteerd en veel plezier!

Even een onder de riem voor de overblijvers hoor, ik duim echt superhard voor jullie allemaal
3!
pi_70174742
jullie zijn lief!!

eigenlijk hoop ik dat ik als laatste weg ben, ben de onderste in het lijstje!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:14:11 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70175523
Ik blijf gewoon een beetje hier rondstrooien met Hcg
pi_70175587
Cisco: gefeliciteerd! Heel veel plezier gewenst!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:18:33 #268
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70175665
ik vind we moeten allemaal weg hier.. Maakt niet uit of je nou lang of kort bezig bent... Het moet een uitzwaai topic worden, vol met streepjeregen, tot dat het leeg is..
pi_70176032
Ik ben er ook nog hoor, hoe jammer ik dat ook vind.
pi_70176167
Cisco alvast een hele fijne trouwdag morgen! geniet ervan!

ik ben bang dat het ideaal van een leeggestroomd topic helaas iets te idealistisch is... jammer... maar goed, ik ben benieuwd wie ik als volgende uit kan zwaaien...

ben een beetje kort van stof, en ben bang dat het de komende dagen niet veel beter zal zijn... m'n moeder gaat nu dagelijks hard achteruit, en we vragen ons af hoelang ze nog heeft...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:34:20 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70176173
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, hoe jammer ik dat ook vind.
Ja maar, ja maar, ja maar, volgende maand niet meer....
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef mijsje het volgende:
ik ben bang dat het ideaal van een leeggestroomd topic helaas iets te idealistisch is... jammer... maar goed, ik ben benieuwd wie ik als volgende uit kan zwaaien...
Niemand! Jij wordt dan uitgezwaaid
sterkte met je mams
pi_70176267
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef Asyniur het volgende:

Ja maar, ja maar, ja maar, volgende maand niet meer....
Wat ben je toch een lieverd.
pi_70176277
ik lurk ook nog mee. zit in de wachtstand.

Mijsje: heel veel sterkte, wens je heel veel kracht in de komende periode.
pi_70176986
Ik heb een voorgevoel dat ik voorlopig nog niet weg ga hier.

Mijsje, heel veel sterkte met je mams
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:01:56 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70177137
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef -Nienna- het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik voorlopig nog niet weg ga hier.

Mijsje, heel veel sterkte met je mams
Het stomme is dat ik dat ook heel sterk had afgelopen maand en ik testte positief volgens mij heb ik dat nog in een PM bericht naar Vlindur gestuurd...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:03:34 #276
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70177190
Mijsje sterkte met je mams, logisch dat je even niet je optimistische vrolijke zelf bent hoor. Je mams is nu even veel belangrijker

Verder ook nog even knuffels voor alle meiden. Jullie tijd komt ook echt! En de enige reden dat dit topic nooit verdwijnt is omdat er weer nieuwe meiden komen die wachten op een 2e streepje en die gaan jullie dan weer uitzwaaien.

Ook een beetje HCG van mij erbij ......
pi_70177539
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Het stomme is dat ik dat ook heel sterk had afgelopen maand en ik testte positief volgens mij heb ik dat nog in een PM bericht naar Vlindur gestuurd...
Ik heb vooral dat gevoel omdat ik ruim 14 jaar de pil geslikt heb en ik me gewoon niet kan voorstellen dat alles in één keer weer goed op gang komt. Volgens mij is de kans op een directe zwangerschap dan vrij klein.
Natuurlijk is die kans er altijd, maar ik heb gewoon zo'n voorgevoel dat het wel eens een poosje kan gaan duren.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:19:18 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70177738
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ik heb vooral dat gevoel omdat ik ruim 14 jaar de pil geslikt heb en ik me gewoon niet kan voorstellen dat alles in één keer weer goed op gang komt. Volgens mij is de kans op een directe zwangerschap dan vrij klein.
Natuurlijk is die kans er altijd, maar ik heb gewoon zo'n voorgevoel dat het wel eens een poosje kan gaan duren.
Ik heb ongeveer zo'n zelfde tijdsspanne de pil geslikt en ik was meteen vanaf de dag dat ik gestopt ben heel regelmatig...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:29:06 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70178084
Mijsje veel sterkte

Volgende maand zit jij trouwens ook in Z&G

Voor alle andere wachtenden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70178496
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer zo'n zelfde tijdsspanne de pil geslikt en ik was meteen vanaf de dag dat ik gestopt ben heel regelmatig...
Heb jij toen je laatste strip helemaal afgemaakt?
Ik niet, ik moest eigenlijk nog één week slikken.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:59:43 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70179084
quote:

[..]

Ik heb de pil ruim 10 jaar geslikt en was ook gelijk keurig regelmatig ongesteld en binnen no time zwanger gelukkig .
Komt goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70179598
heb nog heel even met huuphuup op het rammelaarstopic meegeschreven maar die was zo verdwenen haha
pi_70179674
gelukkig gaan er ook heel veel mensen heel gauw door naar Z&G... het zou niet goed zijn als iedereen zeker een jaar of anderhalf in dit topic zou blijven steken... niet echt gezond...

ik heb de pil ongeveer 5 jaar geslikt (iets korter) en m'n cyclus was vanaf dag 1 gelukkig helemaal regelmatig... (dat dan weer wel...)

bedankt meiden! Ik ga de komende dagen inderdaad ook een stuk minder op het forum zijn, we gaan morgen naar m'n moeder toe, en kijken dan even aan hoe het gaat en wat de verwachting is...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:25:46 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70179755
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Heb jij toen je laatste strip helemaal afgemaakt?
Ik niet, ik moest eigenlijk nog één week slikken.
Ik heb gewoon de laatste strip opgemaakt en toen was het klaar. Maar ik ben vorig jaar al gestopt in januari (toen zijn we niet meteen begonnen voor een kindje hoor!)
pi_70179758
quote:

[..]

Mijn schoonzusje heeft een maand op de menstruatie moeten wachten (dus ongeveer 56 dagen) daarna direct zwanger. Ze slikte al 15 jaar de pil.
Dus het kan gerust snel goed gaan hoor! Ik heb gelezen dat de kans op zwangerschap na pilgebruik zelfs iets groter is, maar dat die kans gemiddeld wel wat later ingaat. (dus de eerste twee maanden heb je veel minder kans, daarna juist een grotere).

Oftewel: Eigenlijk weet je het pas als het zover is... Man wat is het toch spannend he, dat zwanger willen worden
pi_70179809
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef mijsje het volgende:
gelukkig gaan er ook heel veel mensen heel gauw door naar Z&G... het zou niet goed zijn als iedereen zeker een jaar of anderhalf in dit topic zou blijven steken... niet echt gezond...

ik heb de pil ongeveer 5 jaar geslikt (iets korter) en m'n cyclus was vanaf dag 1 gelukkig helemaal regelmatig... (dat dan weer wel...)

bedankt meiden! Ik ga de komende dagen inderdaad ook een stuk minder op het forum zijn, we gaan morgen naar m'n moeder toe, en kijken dan even aan hoe het gaat en wat de verwachting is...
Hee lief Mijsje, alle sterkte toegewenst voor jou, je moeder en alle anderen eromheen!
pi_70179972
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:27 schreef MinnieMin het volgende:
Hee lief Mijsje, alle sterkte toegewenst voor jou, je moeder en alle anderen eromheen!
dank je lieve MinnieMin!
pi_70180321
Bedankt voor de reacties allemaal

Best irritant dat je van alles wilt voelen nu...ruim een week voor mijn NOD en werd vanochtend tijdens het invullen van rapporten misselijk en heb de hele avond al last van krampen, maar het voelt niet als ongikramp.

Maar ik vind wel dat jullie eerst zijn hoor, ik ben er als laatste bijgekomen in dit topic, dus jullie moeten gewoon nu allemaal zwanger worden en dan ga ik een maandje tegen mezelf aan lullen en volg een maand later!
pi_70180485
Oh, ik had trouwens nog een vraagje...

Zaterdagavond 30 mei werd ik ongesteld, maar ik had ergens gelezen dat je de eerste volle dag als eerste ongidag moest nemen?
Dus voor mijn NOD berekening ben ik van 31 mei uitgegaan...weten jullie of dit klopt, of kan ik toch maar beter van 30 mei uitgaan?
pi_70180701
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef -Nienna- het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal

Best irritant dat je van alles wilt voelen nu...ruim een week voor mijn NOD en werd vanochtend tijdens het invullen van rapporten misselijk en heb de hele avond al last van krampen, maar het voelt niet als ongikramp.

Maar ik vind wel dat jullie eerst zijn hoor, ik ben er als laatste bijgekomen in dit topic, dus jullie moeten gewoon nu allemaal zwanger worden en dan ga ik een maandje tegen mezelf aan lullen en volg een maand later!
Heel herkenbaar hoor Nienna. Ik had mezelf allang zwanger gepraat de eerste periode hier...
Vervolgens duurde het 69 dagen voor ik eindelijk ongesteld werd. (Sindsdien trouwens heel netjes regelmatige, maar wel lange cyclus van 34 dagen). Maar je kan natuurlijk ook gewoon geluk hebben, en meteen twee streepjes raak plassen

Je eerste dag is de dag dat het echt goed doorzet. Dus het maakt niet uit of dat de eerste dag is, of de tweede. Als het wel al echt doorbloedt (mjammie )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:03:36 #291
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70180978
quote:

ben een beetje kort van stof, en ben bang dat het de komende dagen niet veel beter zal zijn... m'n moeder gaat nu dagelijks hard achteruit, en we vragen ons af hoelang ze nog heeft...
heel veel sterkte met je moeder..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70181185
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:54 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Heel herkenbaar hoor Nienna. Ik had mezelf allang zwanger gepraat de eerste periode hier...
Vervolgens duurde het 69 dagen voor ik eindelijk ongesteld werd. (Sindsdien trouwens heel netjes regelmatige, maar wel lange cyclus van 34 dagen). Maar je kan natuurlijk ook gewoon geluk hebben, en meteen twee streepjes raak plassen

Je eerste dag is de dag dat het echt goed doorzet. Dus het maakt niet uit of dat de eerste dag is, of de tweede. Als het wel al echt doorbloedt (mjammie )
Hmmm, ik heb in de tijd dat ik de pil slikte nooit een beetje bloedverlies van te voren gehad.
Het was er meteen volop. De laatste keer dus ook, maar dan wel zaterdagavond laat.

Ik denk dat ik hem maar laat staan op zondag als eerste dag, één dag erbij maakt ook niet zoveel uit lijkt me.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:17:47 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_70181438
mijsje heeeel veel sterkte de komende dagen, ik denk aan je!
En meiden, geloof me jullie tijd gaat ook komen, ik weet het zeker!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:16:26 #294
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70183270
quote:
Cisco alvast een hele fijne trouwdag morgen! geniet ervan!

Sterkte met je ma mijsje
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:17:41 #295
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70183316
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef sterrenmunt het volgende:
heb nog heel even met huuphuup op het rammelaarstopic meegeschreven maar die was zo verdwenen haha
Idd De orkaan van het rammelaarstopic
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:19:41 #296
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70183380
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef -Nienna- het volgende:
Oh, ik had trouwens nog een vraagje...

Zaterdagavond 30 mei werd ik ongesteld, maar ik had ergens gelezen dat je de eerste volle dag als eerste ongidag moest nemen?
Dus voor mijn NOD berekening ben ik van 31 mei uitgegaan...weten jullie of dit klopt, of kan ik toch maar beter van 30 mei uitgaan?
In het ziekenhuis hebben ze mij gezegd dat als ik in de voormiddag rood bloed heb, ik dit als dag 1 moet aanhouden

En het is nu eenmaal zo dat dit topic niet werkt volgens de methode first in, first out.
pi_70183636
Hier weer terug van een paar dagen Berlijn, het was echt geweldig! Wat een super stad om naar toe te gaan. De toeristische attracties vond ik persoonlijk wat minder, maar goed, dat hoort er bij. Maar de buitenwijkjes met alle cafeetjes en restaurantjes en parken, helemaal top! Zeker een aanrader!

Ik heb alle bijgelezen en wat een streepjes allemaal, helemaal geweldig!

Natuurlijk heb ik geen ovulatietestjes mee op vakantie genomen, maar natuurlijk wel van elkaar genoten, was onze honeymoon Vanavond wel een testje gedaan, had niet veel verwacht want zit op dag 15 en voorgaande rondes was het pas rond dag 22 positief. Echter vanavond was die al positief, zo blij dat we hebben geklust en klussen gewoon nog even door... Gek lichaam soms...

Mijsje: Wat een vette ovulatiestreep, helemaal geweldig! Ook fijn dat de gyn heeft gezegd dat je het eerst even zelf moet proberen en daarna pas verder gedokterd wordt. Geef het even een kans voordat je meteen in de stress schiet! Er zijn nog zoveel kansen voordat het echt ophoudt! Snap dat je de angst hebt om bij die hele kleine groep vrouwen te horen die zonder reden niet zwanger worden, maar laat dat even los en ga eerst voor al die kansen die nog komen! Voor jou!
Wat een vervelend nieuws over je moeder! Veel sterkte ermee!

Flugeltje: Wat ontzettend spannend is het geweest en wat een mooi tweede streepje! Proficiat

Cisco: Beterschap en proficiat met je 1-jarig huwelijk, katoen is dat toch of niet?

Kolonia en sterrenmunt: wat jammer Volgende ronde beter

Happy: goed nieuws!

Judes: Proficiat!

Guess: Mooi verhaal, hoop met jullie mee op een goede uitslag! omdat je al zo lang wacht en dat niet altijd even leuk is!

Milka: Proficiat met het tweede streepje, helemaal geweldig!

Leonieke: Morgen jouw dag, spannend! Ik duim voor je!
pi_70185564
Lieve meiden, even zomaar een voor jullie, en zeggen dat ik hoop dat jullie snel in Z&G zullen verschijnen
Het gaat jullie ook lukken, echt waar en vaak ook nog op het moment dat je het het minst verwacht

#geen
pi_70185974
Da's lief Duchess, thnx! We komen snel met z'n allen...
pi_70188256
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

En het is nu eenmaal zo dat dit topic niet werkt volgens de methode first in, first out.
Nee, helaas, was dat maar zo dan wist iedereen waar hij aan toe was haha.

Veel succes vandaag Leonieke.

Poezebeest, fijn dat jullie het leuk hebben gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')