Oei, ik ga weer voor je duimen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik wacht weer op mijn ei, vandaag dag 12. Gisteren had ik meer ovustreep dan vandaag, toch nog maar een paar bijbestellen dan.![]()
Nee hoor, ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef sterrenmunt het volgende:
milka, gefeliciteerd!!
jeetje, ben ik straks nog de enige hier?? ik hoop voor iedereen van wel, maar dan wordt het zo eenzaam
nee ik ben er ook nog.. denk dat ik voorlopig niet weg ben hier..... en ik zwaai jou wel uit samen met IslaBonita..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef sterrenmunt het volgende:
jeetje, ben ik straks nog de enige hier?? ik hoop voor iedereen van wel, maar dan wordt het zo eenzaam
Ja maar, ja maar, ja maar, volgende maand niet meer....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, hoe jammer ik dat ook vind.
Niemand! Jij wordt dan uitgezwaaidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef mijsje het volgende:
ik ben bang dat het ideaal van een leeggestroomd topic helaas iets te idealistisch is... jammer...maar goed, ik ben benieuwd wie ik als volgende uit kan zwaaien...
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar, volgende maand niet meer....
Het stomme is dat ik dat ook heel sterk had afgelopen maand en ik testte positiefquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef -Nienna- het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik voorlopig nog niet weg ga hier.
Mijsje, heel veel sterkte met je mams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |