Balen Kolonia, maar wie weet... Geen bloed geeft moedquote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Kolonia het volgende:
Voorzichtigevoor Flugel.
Ik had slechts 1 streepje, dus doe waarschijnlijk gezellig nog een rondje mee.
Wheheheh!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Balen Kolonia, maar wie weet... Geen bloed geeft moed
Wel bloed ook trouwens, heb ik ontdekt
Jammer zeg, ik had je liever niet verplaatstquote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef Kolonia het volgende:
Ik weet het nu zeker: mag mijn nieuwe NOD naar 13 juli?
Vertel!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef Guess. het volgende:
Vandaag bloed geprikt enis ook even met zijn potje langs het labratorium geweest (we hebben ons kapot gelachen
)
erg is dat he?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef Guess. het volgende:
Vandaag bloed geprikt enis ook even met zijn potje langs het labratorium geweest (we hebben ons kapot gelachen
)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook...want ik moet iets opbiechten....
Hier namelijk een soortgelijk verhaal, want na mijn positieve test afgelopen donderdag (die ik gelijk enthousiast kwam melden) gelijk 's avonds flink helder bloedverlies en vrijdag nog flink bruin. Vergelijkbaar met de vorige keer. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het door zou zetten en het helaas deze keer niet zo mocht zijn. Heb er flink wat tranen om gelaten![]()
Maar na zaterdag slechts weinig oud bloed is het sinds zondag helemaal schoon en de zwangerschapskwaaltjes zijn ook weer terug.Ik durf nog niet gerust te zijn maar durf licht te hopen op een goed afloop. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval tot het weekend wacht om te zien of het bloed wegblijft en de test positief. Zo ja, ga ik maandag de gyn maar even bellen en dan misschien ook weer in het lijstje, maar voor nu nog even *onder steen blijft zitten*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |