Hoofdpijn (dezelfde als waarom ik nooit langer dan een paar maanden de pil slikte), misselijkheid, buikpijn en wat bruine troep.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef -Nienna- het volgende:
En Kolonia, nog geen duivels op je NOD, ik duim voor je dat ze wegblijven.
Lieve schat, je bent echt zwanger hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik zal effe een resumé geven met beeldmateriaal, kunnen jullie zelf oordelen. Zelf begin ik steeds meer naar 'zwanger' te neigen...
8e en 9e juni bruinverlies, 10e en 11e helderrood slijm, 13e en 14e lichtrood/bruinverlies. (Op 8 en op 10 juni had ik zwangerschapstests gedaan, negatief)
Op de 11e ovutestje, licht positief. 12e nog een ovutest, donkerder... Daarom op laatste meegenomen zwangerschapstest gepiest en dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
Vervolgens dus maar doorgepiest op de ovulatietestjes en die worden steeds donkerder, vandaag zou dag 6 van een nieuwe cyclus zijn. (nummertjes staan erachter)
[ afbeelding ]
In zwangerschapstesten ziet dat er zo uit:
[ afbeelding ]
En als laatste de ClearBleu die ik vanmiddag maar even ben gaan kopen:
[ afbeelding ]
Zeggen jullie het maar, het lijkt erop dat de hormonen blijven stijgen ná het bloeden, dus dan zou het toch goed moeten zitten toch?
Ik weet niet of ik om een vroege echo ga vragen. Vorige keer had ik met 7 weken ook een prima echo, dus eigenlijk is het een soort van 'schijnzekerheid'. Heb met Martijn afgesproken dat ik volgende week maandag de verloskundige ga bellen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Flugel...stel (ik zeg stel) dat het echt zo vroeg misgegaan zou zijn, dan had je nu echt geen vette plus gehad. Deze plus is vetter dan de mijne en de mijne schopt op het moment tegen het bureaublad aan. Niks pupo (thanks voor de correctie, was niet helemaal wakker), zwanger!!!
Oke, ik kan me zo voorstellen dat je een slag om de arm houdt, deed ik ook. Maar he, bel je vk en vraag om die vroege echo...dan heb je vast een beetje zekerheid over pak em beet een week of twee (ik doe effe niet te opitmistisch). Wauw![]()
![]()
En hoe is het 't met jouw?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Kolonia het volgende:
Mooie streepjes Mijsje!
Die worden vast opgevolgd door nóg mooiere streepjes.![]()
[..]
Hoofdpijn (dezelfde als waarom ik nooit langer dan een paar maanden de pil slikte), misselijkheid, buikpijn en wat bruine troep.
Verder niets.
Als dat zo blijft ga ik straks even testen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef Troel het volgende:
Flugel! Dat is nog eens een fijne SOA die je op vakantie opgelopen hebt![]()
Gefeliciteerd
Balen Kolonia, maar wie weet... Geen bloed geeft moedquote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Kolonia het volgende:
Voorzichtigevoor Flugel.
Ik had slechts 1 streepje, dus doe waarschijnlijk gezellig nog een rondje mee.
Wheheheh!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Balen Kolonia, maar wie weet... Geen bloed geeft moed
Wel bloed ook trouwens, heb ik ontdekt
Jammer zeg, ik had je liever niet verplaatstquote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef Kolonia het volgende:
Ik weet het nu zeker: mag mijn nieuwe NOD naar 13 juli?
Vertel!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef Guess. het volgende:
Vandaag bloed geprikt enis ook even met zijn potje langs het labratorium geweest (we hebben ons kapot gelachen
)
erg is dat he?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef Guess. het volgende:
Vandaag bloed geprikt enis ook even met zijn potje langs het labratorium geweest (we hebben ons kapot gelachen
)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook...want ik moet iets opbiechten....
Hier namelijk een soortgelijk verhaal, want na mijn positieve test afgelopen donderdag (die ik gelijk enthousiast kwam melden) gelijk 's avonds flink helder bloedverlies en vrijdag nog flink bruin. Vergelijkbaar met de vorige keer. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het door zou zetten en het helaas deze keer niet zo mocht zijn. Heb er flink wat tranen om gelaten![]()
Maar na zaterdag slechts weinig oud bloed is het sinds zondag helemaal schoon en de zwangerschapskwaaltjes zijn ook weer terug.Ik durf nog niet gerust te zijn maar durf licht te hopen op een goed afloop. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval tot het weekend wacht om te zien of het bloed wegblijft en de test positief. Zo ja, ga ik maandag de gyn maar even bellen en dan misschien ook weer in het lijstje, maar voor nu nog even *onder steen blijft zitten*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |