Tijd voor 40 dagen zonder seks? Morgen ga ik toch langs bij Ariequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou idd pcies, af en toe voel ik me echt een sletje
maar ik merk ook dat ik wel bang ben om serieuzer te worden, heb er wel een beetje schrik vandus onbewust duw ik iedereen weer van me af...
Oh? Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ikke
zou ik toch nooit doen Tijn ik ben heeeeel lief hoor
EO-jongerendag?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tijd voor 40 dagen zonder seks? Morgen ga ik toch langs bij Arie![]()
Ennuh, dansen.... Moet ik weer de hark erbij halen?
Ook niet met mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet met mij?ooh als jij ook nie kan dansen dan wel...want ik kan het ook nie:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(denk ik)Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tijd voor 40 dagen zonder seks? Morgen ga ik toch langs bij Arie![]()
Ennuh, dansen.... Moet ik weer de hark erbij halen?
quote:
Blijf je toch langs de kant zitten, neem een glaasje bowlquote:
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]40 dagen?!?!?!? weet je wel hoe lang dat is
![]()
ja ik kijk wel toe...:Dquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Blijf je toch langs de kant zitten, neem een glaasje bowl
jaa denk wel dat je het daar onder kan gooien, ik ga niet uitwijden over me vorige relatie maar daar heb ik een behoorlijke knauw van gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:13 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Nog even over je laatste reactie, bindingsangst?
vind je?! Ik ben toch zeker niet de enigste die dat te lang vindquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:13 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhh wanna dance with somebody
Ik ben heel positiefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
positief blijven Tijn positief
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh als jij ook nie kan dansen dan wel...want ik kan het ook nie:D
(denk ik)
Gelukkig ga je er alleen werken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat weet je goed. Ga er morgen werken. Ben wel benieuwd hoe het er aan toe gaat op zo'n dag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa denk wel dat je het daar onder kan gooien, ik ga niet uitwijden over me vorige relatie maar daar heb ik een behoorlijke knauw van gehad
Ligt er ook aan wat je onder sex verstaat natuurlijk, maar als je al een tijdje single bent is dat ook anders natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vind je?! Ik ben toch zeker niet de enigste die dat te lang vind
Ach jaaa het komt heus wel weerquote:
ja ik ben toch ook al tijdje single dus wat is daar anders aan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je onder sex verstaat natuurlijk, maar als je al een tijdje single bent is dat ook anders natuurlijk
Tuurlijk welquote:
Hebt zeker niet een leuk filmpje er vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:16 schreef Sinceria het volgende:
Dansen is leuk.
Ik doe het vaak in de avond of de ochtend in mijn pyjama in de huiskamer. Enne meezingen, doe ik ook.
haha ja ik ook.. dat vinden me buren zo leuk johquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:16 schreef Sinceria het volgende:
Dansen is leuk.
Ik doe het vaak in de avond of de ochtend in mijn pyjama in de huiskamer. Enne meezingen, doe ik ook.
Hahaha nee, dat doe ik altijd als ik alleen ben en dan is er niemand om het te filmen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hebt zeker niet een leuk filmpje er van
Dank je wel. Het is ook leuk eens een meid te zien die niet alleen geïnteresseerd is in enkel een nachtelijk avontuur.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef _Ruby_ het volgende:
enne, halfbearad, toch altijd leuk om een jongen te horen die kritisch is. Het siert je.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:16 schreef Sinceria het volgende:
Sexen is leuk.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ben toch ook al tijdje single dus wat is daar anders aan?
ja wat versta ik onder sex... alles wat je niet alleen doet
camera met zelfontspanner?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha nee, dat doe ik altijd als ik alleen ben en dan is er niemand om het te filmen.
Ja leuk is het he.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja ik ook.. dat vinden me buren zo leuk joh![]()
Mijn quote aanpassen en dan noem je mij een boef.quote:
Schrok je wakker, bij het woord sexquote:
Ook als ik niet slaap hoor Tijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk welJij bent heel lief. Vooral als je slaapt
Nee, die heb ik geloof ik niet.quote:
daar zijn er genoeg van toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is ook leuk eens een meid te zien die niet alleen geïnteresseerd is in enkel een nachtelijk avontuur.
Jij had het gewoon snel verandert!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn quote aanpassen en dan noem je mij een boef.![]()
zo is nie iedereen hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is ook leuk eens een meid te zien die niet alleen geïnteresseerd is in enkel een nachtelijk avontuur.
Met de heupen zwaaien is lekker, alleen die draaien maken is kut (voor een beginner als ik)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
40 dagen zonder seks (inclusief zelfseks) zou ik echt niet volhouden...![]()
En dansen is heerlijk. Als ik uitga sta ik wel midden op de dansvloer. En ook daarbuiten (zie fobo).
Salsa is trouwens niet zo moeilijk. Merengue nog makkelijker
Ik geloof je voor deze ene keerquote:
kee dan Tijnquote:
Hahaha ja in principe wel. Ik was eigenlijk van plan om een backpack te vragen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef Flena het volgende:
[..]
das dan een mooi idee voor verjaardagscadeautje
Inderdaad dat zou ik ook niet volhoudenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
En dansen is heerlijk. Als ik uitga sta ik wel midden op de dansvloer. En ook daarbuiten (zie fobo).
quote:
vraag je het gewoon allebeiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha ja in principe wel. Ik was eigenlijk van plan om een backpack te vragen.
en exclusief zelfsex dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dat zou ik ook niet volhouden
Gewoon beide vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha ja in principe wel. Ik was eigenlijk van plan om een backpack te vragen.
quote:
Avondjequote:
Djayquote:
hoooiquote:
Heej, wat een leuke ava heb je nuquote:
Heej !quote:
Ik heb het weleens gedaan voor een maand (dat was mijn doel). De geheelonthouding was niet makkelijk maar uiteindelijk wel gelukt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Dansen is niet mijn ding. Ik doe wel mee maar heb altijd het gevoel dat ik een ander ritme aanhoud dan de rest.quote:En dansen is heerlijk. Als ik uitga sta ik wel midden op de dansvloer. En ook daarbuiten (zie fobo).
nee maar er raakte veel mensen in de war dus ik dacht dan neem ik maar weer een andere..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, wat een leuke ava heb je nu
Was je zo geschrokken van het Pheno topic?
quote:
Goed ideequote:
haha, ook een goede redenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Flena het volgende:
[..]
nee maar er raakte veel mensen in de war dus ik dacht dan neem ik maar weer een andere..
en roze olifantjes zijn leuk![]()
Met gemakquote:
nee, voor deze keer was ik niet cynisch en meende ik het echtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry
STORMQUEEN
*zo beter
Roze olizeepaardfantje zo te zien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Flena het volgende:
[..]
nee maar er raakte veel mensen in de war dus ik dacht dan neem ik maar weer een andere..
Ben een heeel end opgeknaptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej !
Heel erg goed, ik ga een heel leuk weekend tegemoetEn jij?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Flena het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben een heeel end opgeknaptmorgen naar verjaardag van me zussie
dus wordt gezellie
olizeepaardfantje...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Roze olizeepaardfantje zo te zien.
Ik vind het meer een zeepaard..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Flena het volgende:
[..]
En hebbie beetje kunnen winnen ?quote:
Een hele lieve zo te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:32 schreef Flena het volgende:
[..]
olizeepaardfantje...![]()
die ga ik onthouden
2 weken is mijn max. Maar toen stond ik ook op springen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan voor een maand (dat was mijn doel). De geheelonthouding was niet makkelijk maar uiteindelijk wel gelukt.
Hmm, ik kan wel goed dansen, dat is wel een voordeel. Ben ook met muziek grootgeworden, dus dat scheelt. Een avond uit is voor mij ook bijna niet compleet zonder dansen.quote:Dansen is niet mijn ding. Ik doe wel mee maar heb altijd het gevoel dat ik een ander ritme aanhoud dan de rest.
Goede avondquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:34 schreef _Ruby_ het volgende:
Tijd voor bed...dan ben ik morgen nog wat waard
Welterusten mensen!
quote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:34 schreef _Ruby_ het volgende:
Welterusten mensen!
quote:
Slaap zachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:34 schreef _Ruby_ het volgende:
Welterusten mensen!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
Ik ben echt zo'n sufkut. Ik had mezelf buitengesloten - zieke hondjes binnen, wachtende vriendin buiten. En mijn zusje had de reservesleutel maar die is toevallig een wwekendje naar Vlieland
De slotenman kostte gelukkig maar 75 euro en liet anderhalf uur op zich wachten
Veel bananen etenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken is mijn max. Maar toen stond ik ook op springen.
Heb een ex gehad die nymfomane was. Dat lijkt leuk (was het ook), maar is toch ook wel erg vermoeiend.
Ik ben jaloers. Maar ik ga proberen om het te leren.quote:Hmm, ik kan wel goed dansen, dat is wel een voordeel. Ben ook met muziek grootgeworden, dus dat scheelt. Een avond uit is voor mij ook bijna niet compleet zonder dansen.
Welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:36 schreef Flena het volgende:
[..]
egnie![]()
<--- was best lekker trouwens...doe nog es
Ik word een beetje verlegen van al die lieve vrouwen hierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef Flena het volgende:
[..]
uhuh...maar dat komt omdat ik ook gewoon echt heeeeel erg lief ben
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
Ik ben echt zo'n sufkut. Ik had mezelf buitengesloten - zieke hondjes binnen, wachtende vriendin buiten. En mijn zusje had de reservesleutel maar die is toevallig een wwekendje naar Vlieland
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word een beetje verlegen van al die lieve vrouwen hier
Ik ga dat ook nog eens een keer doen. Tot nu toe net op tijd weer in de deur gesprongen als ik merkte dat ik de sleutels had laten liggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
Sufkut.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
Je bent de oldbie chicks gewendquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word een beetje verlegen van al die lieve vrouwen hier
Trustequote:
aha...dus als ik smekend kijk werkt dat bij jouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ripley, touwtje aan de deur kan je hem open hengelen
quote:
Truste Tijnquote:
Toch is het zoquote:
Dat zal het zijnquote:
Echt niet, mijn ouders hebben een huis met een patio en garage en de brievenbus is in no way connected met de deurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ripley, touwtje aan de deur kan je hem open hengelen
quote:
quote:
Niet echt maar zeurende vrouwen zijn nog vervelenderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:40 schreef Flena het volgende:
[..]
aha...dus als ik smekend kijk werkt dat bij jou![]()
Sorry ik rook nietquote:
*geeft peukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jaa lekker
iemand nog een drankje? ik neem er lekker nog een
Peuk biets protocol over standard TCP/IP.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit niet in een kroeg,hoe wou je dat doen via fok
he kut dus ik ben een zeurende vrouwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt maar zeurende vrouwen zijn nog vervelender![]()
quote:
Sleutel meer verspreiden, tante oom etc.. werkt goed ,is altijd wel iemand thuisquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt niet, mijn ouders hebben een huis met een patio en garage en de brievenbus is in no way connected met de deur
Alle mooie vrouwen roken.quote:
Lekker. Met een biertje erbij lust ik er wel een.quote:
Tikkie, overdreven niet allemaal maar wel een hoopquote:
bier heb ik ook nog wel liggen gloof ik...ergens...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker. Met een biertje erbij lust ik er wel een.
Liever een spannende vrouw dan een "verstandige"...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever een verstandige vrouw als een mooie
woon je nog thuis ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt niet, mijn ouders hebben een huis met een patio en garage en de brievenbus is in no way connected met de deur
Wel eens een uitzondering gemaakt. Was echt een stuk, maar ja die schoorsteen begon me de keel uit te hangen idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever een verstandige vrouw als een mooie
Bier heb ik wel, maar sigaretten niet...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:45 schreef Flena het volgende:
[..]
bier heb ik ook nog wel liggen gloof ik...ergens...
Zo veel op fok, maar opletten ho maarquote:
Ik heb denk ik maar 2 of 3 vrouwen gezoend die NIET rookten..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel eens een uitzondering gemaakt. Was echt een stuk, maar ja die schoorsteen begon me de keel uit te hangen idd.
Heeft niet lang geduurd.
dan maar een minder mooiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tikkie, overdreven niet allemaal maar wel een hoop
ik let nergens opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo veel op fok, maar opletten ho maar
Ik ben 32, natuurlijk nietquote:
ow, ik dacht alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 32, natuurlijk nietIk pas op hun hondjes en het huis, ze zijn op vakantie naar Brazilie
De slotenman had trouwens binnen een halve minuut de deur open zonder aan het slot te kutten
ja volgens mij gaat dat nooit goed als een wel rookt en de ander niet.. gaat uiteindelijk toch irriteren lijkt mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel eens een uitzondering gemaakt. Was echt een stuk, maar ja die schoorsteen begon me de keel uit te hangen idd.
Heeft niet lang geduurd.
Oppassen op ouders huis en hondjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik let nergens op
wat heb ik gemist dan
Ik ben bang dat als ik iets krijg met een vrouw die rookt, dat ik op den duur mee ga rokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja volgens mij gaat dat nooit goed als een wel rookt en de ander niet.. gaat uiteindelijk toch irriteren lijkt me
truste en een heel fijn weekend meisquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Flena het volgende:
ik ga nu ook mijn bedje maar eens opzoeken..![]()
tot morgen allemaal en een prettig weekend![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Flena het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Flena het volgende:
Slaap lekker, en succes morgen met die kap enzoquote:
Werd wel een beetje flauw om haar telkens naar buiten te schoppen als ze weer moest. Ze vond het wel weer leuk dat ik niet rookte (ze wilde stoppen).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja volgens mij gaat dat nooit goed als een wel rookt en de ander niet.. gaat uiteindelijk toch irriteren lijkt me
Denk ook niet dat het werkt, buiten roken met uitgaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd dat lijkt me zekers vervelendquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Werd wel een beetje flauw om haar telkens naar buiten te schoppen als ze weer moest. Ze vond het wel weer leuk dat ik niet rookte (ze wilde stoppen).
Ik rook wel eens een sigaar, maar een nicotineverslaving lijkt me niks.
Sigaren rookte ik alleen toen ik studeerde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Werd wel een beetje flauw om haar telkens naar buiten te schoppen als ze weer moest. Ze vond het wel weer leuk dat ik niet rookte (ze wilde stoppen).
Ik rook wel eens een sigaar, maar een nicotineverslaving lijkt me niks.
nou idd dan gaat de een naar buiten en de ander staat binnen te wachtenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het werkt, buiten roken met uitgaanlijkt mij niks
Hebt het al met sommige vrienden die niet roken, wil je wel gaan roken maar blijf toch maar zitten sta je daar een beetje in je eentjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou idd dan gaat de een naar buiten en de ander staat binnen te wachtendat werkt niet nee
Gelul, als het een lekker wijf is zeur je niet meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
Al wil ik met iemand zoenen die rookt kiep ik wel een asbak leeg in m'n mond
Dan nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelul, als het een lekker wijf is zeur je niet meer
ja idd.. daarom ben ik wel blij dat veel van me vrienden roken... sta ik iig niet in me uppie buiten hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hebt het al met sommige vrienden die niet roken, wil je wel gaan roken maar blijf toch maar zitten sta je daar een beetje in je eentje
Als je echt iemand wil zoenen doe je dat wel hoor. Zelfs al rookt ze. Er kwam bij mij niet veel verstand bij kijken iig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
Al wil ik met iemand zoenen die rookt kiep ik wel een asbak leeg in m'n mond
Vind het wel geinig als iedereen naar buiten rent. Heb ik de bar voor mezelf en kan ik een beetje makkelijk rondkijken. Allen zo ruk om iedereen (behalve leuke meiden) van de krukken af te houden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd.. daarom ben ik wel blij dat veel van me vrienden roken... sta ik iig niet in me uppie buiten haha
Niet echt als iemand pas daarvoor een peuk heeft gerookt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als je echt iemand wil zoenen doe je dat wel hoor. Zelfs al rookt ze. Er kwam bij mij niet veel verstand bij kijken iig.
Smaakte inderdaad naar asbak, maar tijdens lette ik daar totaal niet op.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[quote]Op vrijdag 12 juni 2009 23:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
happy birthday too youuuuuuu... happy birthday tooo you... happy birthday lief meestertje.. happy birthday toooo yooouuuuuu![]()
![]()
![]()
Alle leuke meiden staan buiten te roken...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vind het wel geinig als iedereen naar buiten rent. Heb ik de bar voor mezelf en kan ik een beetje makkelijk rondkijken. Allen zo ruk om iedereen (behalve leuke meiden) van de krukken af te houden.
haha ja zo kan je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vind het wel geinig als iedereen naar buiten rent. Heb ik de bar voor mezelf en kan ik een beetje makkelijk rondkijken. Allen zo ruk om iedereen (behalve leuke meiden) van de krukken af te houden.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weer een jaartje ouder
Ik heb dat roken na de seks nooit zo begrepen eigenlijk. Doe dat ook nooit.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt als iemand pas daarvoor een peuk heeft gerookt.
Als jij een date hebt, neemt jouw date een vriend mee?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:06 schreef Ripley het volgende:
Ik had onlangs een date jongen en die rookte en die stond dus elke 20 minuten buiten. En elke keer als hij buiten stond maakte zijn niet rokende vriend een move
Dat is idd wel heel zielig, om de 20min roken is wel heel ergquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:06 schreef Ripley het volgende:
Ik had onlangs een date jongen en die rookte en die stond dus elke 20 minuten buiten. En elke keer als hij buiten stond maakte zijn niet rokende vriend een move
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:06 schreef Ripley het volgende:
Ik haalde altijd ijs uit de diepvriesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb dat roken na de seks nooit zo begrepen eigenlijk. Doe dat ook nooit.
Lekker zoenen is dan veel beter eigenlijk.
hij was weg met vrienden, ik was bij mijn zus. Toen ik weg ging bij mijn zus smste ie waar ik was en ging ik naar hem en zijn vrienden toe. Daarnaast hebben we ook wel proper one on one gedatequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij een date hebt, neemt jouw date een vriend mee?
doe maar snel, anders word je nog ziekquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ga ff snel me pyama aantrekken haha krijg het koudddddd
Schaapjes tellen. 1schaap, 2schaap 2schaap........quote:
nee werkt nie...tis koud in bed..en eenzaam en saaiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Schaapjes tellen. 1schaap, 2schaap 2schaap........
En je zus had geen zin in double daten?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
hij was weg met vrienden, ik was bij mijn zus. Toen ik weg ging bij mijn zus smste ie waar ik was en ging ik naar hem en zijn vrienden toe. Daarnaast hebben we ook wel proper one on one gedate
Mijn zus is zwangerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je zus had geen zin in double daten?
Daten doe ik meestal niet met mijn zusje erbij...
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Schaapjes tellen. 1schaap, 2schaap 2schaap........
quote:
En dan kan je niet daten??quote:
aaah ok danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zo goed als, dacht om 10uur pas ofzo
Nerd die niet kan slapen?quote:
Felicidades.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zo goed als, dacht om 10uur pas ofzo
Bedankt, mevr Ripleyquote:
Leuke zus?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
hij was weg met vrienden, ik was bij mijn zus. Toen ik weg ging bij mijn zus smste ie waar ik was en ging ik naar hem en zijn vrienden toe. Daarnaast hebben we ook wel proper one on one gedate
Kleine verbetering,quote:
Ik heb zo'n superkamerjas. En Ik ga thee zetten. En de ramen dicht doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kleine verbetering,ik heb het nog koud
aaahhhhquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kleine verbetering,ik heb het nog koud
quote:
Kreeg ik niet nog een peukie van jou?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:12 schreef Flena het volgende:
[..]
nee werkt nie...tis koud in bed..en eenzaam en saai
jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kreeg ik niet nog een peukie van jou?
Het is maar 120 km. Dat trek ik wel.quote:
Lekker bezig, EL matedor kreeg al afkick verschijnselenquote:
ooh ok danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is maar 120 km. Dat trek ik wel.
hahhahaaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Flenna die de bed zoekt, [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef halfbearad het volgende:
Bah, vergat dat mn serieuze broeken allemaal vies zijn. Vervolgens pleur ik zo'n bol wasmiddel over de vloer.
Dat word nog even snel een was draaien.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef halfbearad het volgende:
Bah, vergat dat mn serieuze broeken allemaal vies zijn. Vervolgens pleur ik zo'n bol wasmiddel over de vloer.
Dat word nog even snel een was draaien.
Hier nog zo'n geweldige huisman.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
carooltje heeft ook nog een wasje in de machine zitten.. nie vergeten straks![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
carooltje heeft ook nog een wasje in de machine zitten.. nie vergeten straks![]()
had ik maar een vaatwasser... heb echt een hekel aan de afwasquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wasmachine vergeet ik eigenlijk nooit, wel steeds vaker de vaatwasser aan te zetten
![]()
wil ik gaan koken ben ik weer pannen kwijt
idd afwas=tijdverspillingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
had ik maar een vaatwasser... heb echt een hekel aan de afwas
Trek bij TM in en jij kookt voor hem, doet hij de afwas...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
had ik maar een vaatwasser... heb echt een hekel aan de afwas
jaaa koken is wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek bij TM in en jij kookt voor hem, doet hij de afwas...
nog beter samen kokenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa koken is wel leuk om te doen
Ik ben 8 jaar bakker geweest; ben gek op koken. Maar dan wel voor iemand....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa koken is wel leuk om te doen
Doe er mij ook maar eenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef halfbearad het volgende:
Ik denk dat ik nog een broodje maak. Krijg honger.
dat zat ik dus ook net te denkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef halfbearad het volgende:
Ik denk dat ik nog een broodje maak. Krijg honger.
nou met mij wil je niet samen koken hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog beter samen koken, troep in de vaatwasser
leuke dingen doen
jaa idd voor iemand koken is veel leuker, doe meestal ook gwn simpel voor mezelf als ik alleen benquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar bakker geweest; ben gek op koken. Maar dan wel voor iemand....
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou met mij wil je niet samen koken hoordan krijgen we zekers ruzie haha
hoe laat moet je morgen beginnen met werken dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik doe nog een laatste dansnog een peuk voor het slapen gaan
ik rook wel weer meequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik doe nog een laatste dansnog een peuk voor het slapen gaan
Als alles goed gaat en er geen gekke dingen gebeuren hoef ik niet te werkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoe laat moet je morgen beginnen met werken dan?
ohw jaa dat zei je idd.... pff het is al laat (dat is mijn excuus)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als alles goed gaat en er geen gekke dingen gebeuren hoef ik niet te werken
Is een oproep dienst 24/7
Hier knallen de Headhunterz...quote:
dan ga je toch gwn ff kijken.. is toch gezelliequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, klinkt als een echte disco op het plein nu.
Krijg eigenlijk wel zin om ff te gaan kijken.
ga kijken zou ik zeggenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
jaaawel joh is gezellie.. gwn lekker gek doenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Flena het volgende:
[..]
ik rook wel weer mee![]()
meedansen zal ik je niet aandoen
nou wat houdt je tegen om ff te gaan lkijken dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
En heel goed excuusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaa dat zei je idd.... pff het is al laat (dat is mijn excuus)
ja ik ben meer in een "shake" bui nuquote:
ik kan niet dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaawel joh is gezellie.. gwn lekker gek doen
quote:
tuurlijk wel! iedereen kan dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:49 schreef Flena het volgende:
[..]
ik kan niet dansen![]()
althans dat denk ik...ik heb eigenlijk nog nooit gedanst
Voor uit er naar toe, breng later maar verslag uitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
nee man ik kan dat nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tuurlijk wel! iedereen kan dansen
gwn doen en lekker lol hebben
jaaa ik ook dus doen we samen lekker verlegen dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:51 schreef Flena het volgende:
[..]
nee man ik kan dat niet![]()
dan doe ik me schamen ofzo..
ben een onzekere verlegen muts
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:51 schreef Flena het volgende:
[..]
Dames, jullie moeten meer dansen!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik ook dus doen we samen lekker verlegen dansen
dan komt het helemaal goed!!!
ok als we saampjes doen dan durf ik miss welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik ook dus doen we samen lekker verlegen dansen
dan komt het helemaal goed!!!
Nee je bent een lieve schat! Heb je foto gezienquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja weet ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is een vrouw geen man, gewoon een beetje mee bewegen doen de meeste mensen
pff die foto is helemaal erg...maar ik heb nu ff geen andere...ik hoop dat ik morgen een leukere kan makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee je bent een lieve schat! Heb je foto gezien
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:53 schreef Flena het volgende:
[..]
ok als we saampjes doen dan durf ik miss wel![]()
Valt wel mee is best een leuke fotoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:56 schreef Flena het volgende:
[..]
pff die foto is helemaal erg...maar ik heb nu ff geen andere...ik hoop dat ik morgen een leukere kan maken
goeie avondquote:
ik kan nooit lachen op foto'squote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt wel mee is best een leuke foto*die van mij is echt beroerd
Nee ik vind van niet!!! Hij is echt leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:56 schreef Flena het volgende:
[..]
pff die foto is helemaal erg...maar ik heb nu ff geen andere...ik hoop dat ik morgen een leukere kan maken
*proest*quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee ik vind van niet!!! Hij is echt leuk![]()
![]()
Je bent een mooie mama!
heb ff gespiekt maar vind het helemaal geen erge fotoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:56 schreef Flena het volgende:
[..]
hm..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb ff gespiekt maar vind het helemaal geen erge foto
hij is leuk
Olaquote:
Ik kom en de rest gaat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
afwisseling van de wacht
een MILF? moi?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:59 schreef Ripley het volgende:
jeetje, weer een MILF
Wat een vruchtbaar topic
neee ssstt anders klinkt het zoo laat... k heb nog geen zin om naar bedje te gaanquote:
Social pressure Ripley...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:59 schreef Ripley het volgende:
jeetje, weer een MILF
Wat een vruchtbaar topic
Joh het is weekend je hoeft nog lang niet naar bedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neee ssstt anders klinkt het zoo laat... k heb nog geen zin om naar bedje te gaan![]()
trustequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hou er mee op, de oogluiken beginnen langzaam dicht te zakken
Nog een fijne nacht/dag Singles![]()
slaap lekker meestertjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hou er mee op, de oogluiken beginnen langzaam dicht te zakken
Nog een fijne nacht/dag Singles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |