quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:34 schreef _Ruby_ het volgende:
Tijd voor bed...dan ben ik morgen nog wat waard
Welterusten mensen!
quote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:34 schreef _Ruby_ het volgende:
Welterusten mensen!
quote:
Slaap zachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:34 schreef _Ruby_ het volgende:
Welterusten mensen!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
Ik ben echt zo'n sufkut. Ik had mezelf buitengesloten - zieke hondjes binnen, wachtende vriendin buiten. En mijn zusje had de reservesleutel maar die is toevallig een wwekendje naar Vlieland
De slotenman kostte gelukkig maar 75 euro en liet anderhalf uur op zich wachten
Veel bananen etenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken is mijn max. Maar toen stond ik ook op springen.
Heb een ex gehad die nymfomane was. Dat lijkt leuk (was het ook), maar is toch ook wel erg vermoeiend.
Ik ben jaloers. Maar ik ga proberen om het te leren.quote:Hmm, ik kan wel goed dansen, dat is wel een voordeel. Ben ook met muziek grootgeworden, dus dat scheelt. Een avond uit is voor mij ook bijna niet compleet zonder dansen.
Welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:36 schreef Flena het volgende:
[..]
egnie![]()
<--- was best lekker trouwens...doe nog es
Ik word een beetje verlegen van al die lieve vrouwen hierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef Flena het volgende:
[..]
uhuh...maar dat komt omdat ik ook gewoon echt heeeeel erg lief ben
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
Ik ben echt zo'n sufkut. Ik had mezelf buitengesloten - zieke hondjes binnen, wachtende vriendin buiten. En mijn zusje had de reservesleutel maar die is toevallig een wwekendje naar Vlieland
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word een beetje verlegen van al die lieve vrouwen hier
Ik ga dat ook nog eens een keer doen. Tot nu toe net op tijd weer in de deur gesprongen als ik merkte dat ik de sleutels had laten liggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
Sufkut.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
Je bent de oldbie chicks gewendquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word een beetje verlegen van al die lieve vrouwen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |