quote:
Goed ideequote:
haha, ook een goede redenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Flena het volgende:
[..]
nee maar er raakte veel mensen in de war dus ik dacht dan neem ik maar weer een andere..
en roze olifantjes zijn leuk![]()
Met gemakquote:
nee, voor deze keer was ik niet cynisch en meende ik het echtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry
STORMQUEEN
*zo beter
Roze olizeepaardfantje zo te zien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Flena het volgende:
[..]
nee maar er raakte veel mensen in de war dus ik dacht dan neem ik maar weer een andere..
Ben een heeel end opgeknaptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej !
Heel erg goed, ik ga een heel leuk weekend tegemoetEn jij?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Flena het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben een heeel end opgeknaptmorgen naar verjaardag van me zussie
dus wordt gezellie
olizeepaardfantje...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Roze olizeepaardfantje zo te zien.
Ik vind het meer een zeepaard..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef Flena het volgende:
[..]
En hebbie beetje kunnen winnen ?quote:
Een hele lieve zo te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:32 schreef Flena het volgende:
[..]
olizeepaardfantje...![]()
die ga ik onthouden
2 weken is mijn max. Maar toen stond ik ook op springen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan voor een maand (dat was mijn doel). De geheelonthouding was niet makkelijk maar uiteindelijk wel gelukt.
Hmm, ik kan wel goed dansen, dat is wel een voordeel. Ben ook met muziek grootgeworden, dus dat scheelt. Een avond uit is voor mij ook bijna niet compleet zonder dansen.quote:Dansen is niet mijn ding. Ik doe wel mee maar heb altijd het gevoel dat ik een ander ritme aanhoud dan de rest.
Goede avondquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |