Schaapjes tellen. 1schaap, 2schaap 2schaap........quote:
nee werkt nie...tis koud in bed..en eenzaam en saaiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Schaapjes tellen. 1schaap, 2schaap 2schaap........
En je zus had geen zin in double daten?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
hij was weg met vrienden, ik was bij mijn zus. Toen ik weg ging bij mijn zus smste ie waar ik was en ging ik naar hem en zijn vrienden toe. Daarnaast hebben we ook wel proper one on one gedate
Mijn zus is zwangerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je zus had geen zin in double daten?
Daten doe ik meestal niet met mijn zusje erbij...
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Schaapjes tellen. 1schaap, 2schaap 2schaap........
quote:
En dan kan je niet daten??quote:
aaah ok danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zo goed als, dacht om 10uur pas ofzo
Nerd die niet kan slapen?quote:
Felicidades.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zo goed als, dacht om 10uur pas ofzo
Bedankt, mevr Ripleyquote:
Leuke zus?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
hij was weg met vrienden, ik was bij mijn zus. Toen ik weg ging bij mijn zus smste ie waar ik was en ging ik naar hem en zijn vrienden toe. Daarnaast hebben we ook wel proper one on one gedate
Kleine verbetering,quote:
Ik heb zo'n superkamerjas. En Ik ga thee zetten. En de ramen dicht doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kleine verbetering,ik heb het nog koud
aaahhhhquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kleine verbetering,ik heb het nog koud
quote:
Kreeg ik niet nog een peukie van jou?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:12 schreef Flena het volgende:
[..]
nee werkt nie...tis koud in bed..en eenzaam en saai
jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kreeg ik niet nog een peukie van jou?
Het is maar 120 km. Dat trek ik wel.quote:
Lekker bezig, EL matedor kreeg al afkick verschijnselenquote:
ooh ok danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is maar 120 km. Dat trek ik wel.
hahhahaaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Flenna die de bed zoekt, [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef halfbearad het volgende:
Bah, vergat dat mn serieuze broeken allemaal vies zijn. Vervolgens pleur ik zo'n bol wasmiddel over de vloer.
Dat word nog even snel een was draaien.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:27 schreef halfbearad het volgende:
Bah, vergat dat mn serieuze broeken allemaal vies zijn. Vervolgens pleur ik zo'n bol wasmiddel over de vloer.
Dat word nog even snel een was draaien.
Hier nog zo'n geweldige huisman.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
carooltje heeft ook nog een wasje in de machine zitten.. nie vergeten straks![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
carooltje heeft ook nog een wasje in de machine zitten.. nie vergeten straks![]()
had ik maar een vaatwasser... heb echt een hekel aan de afwasquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wasmachine vergeet ik eigenlijk nooit, wel steeds vaker de vaatwasser aan te zetten
![]()
wil ik gaan koken ben ik weer pannen kwijt
idd afwas=tijdverspillingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
had ik maar een vaatwasser... heb echt een hekel aan de afwas
Trek bij TM in en jij kookt voor hem, doet hij de afwas...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
had ik maar een vaatwasser... heb echt een hekel aan de afwas
jaaa koken is wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek bij TM in en jij kookt voor hem, doet hij de afwas...
nog beter samen kokenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa koken is wel leuk om te doen
Ik ben 8 jaar bakker geweest; ben gek op koken. Maar dan wel voor iemand....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa koken is wel leuk om te doen
Doe er mij ook maar eenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef halfbearad het volgende:
Ik denk dat ik nog een broodje maak. Krijg honger.
dat zat ik dus ook net te denkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef halfbearad het volgende:
Ik denk dat ik nog een broodje maak. Krijg honger.
nou met mij wil je niet samen koken hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog beter samen koken, troep in de vaatwasser
leuke dingen doen
jaa idd voor iemand koken is veel leuker, doe meestal ook gwn simpel voor mezelf als ik alleen benquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar bakker geweest; ben gek op koken. Maar dan wel voor iemand....
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou met mij wil je niet samen koken hoordan krijgen we zekers ruzie haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |