Schaapjes tellen. 1schaap, 2schaap 2schaap........quote:
nee werkt nie...tis koud in bed..en eenzaam en saaiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Schaapjes tellen. 1schaap, 2schaap 2schaap........
En je zus had geen zin in double daten?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
hij was weg met vrienden, ik was bij mijn zus. Toen ik weg ging bij mijn zus smste ie waar ik was en ging ik naar hem en zijn vrienden toe. Daarnaast hebben we ook wel proper one on one gedate
Mijn zus is zwangerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je zus had geen zin in double daten?
Daten doe ik meestal niet met mijn zusje erbij...
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Schaapjes tellen. 1schaap, 2schaap 2schaap........
quote:
En dan kan je niet daten??quote:
aaah ok danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zo goed als, dacht om 10uur pas ofzo
Nerd die niet kan slapen?quote:
Felicidades.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zo goed als, dacht om 10uur pas ofzo
Bedankt, mevr Ripleyquote:
Leuke zus?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
hij was weg met vrienden, ik was bij mijn zus. Toen ik weg ging bij mijn zus smste ie waar ik was en ging ik naar hem en zijn vrienden toe. Daarnaast hebben we ook wel proper one on one gedate
Kleine verbetering,quote:
Ik heb zo'n superkamerjas. En Ik ga thee zetten. En de ramen dicht doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kleine verbetering,ik heb het nog koud
aaahhhhquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kleine verbetering,ik heb het nog koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |