Tikkie, overdreven niet allemaal maar wel een hoopquote:
bier heb ik ook nog wel liggen gloof ik...ergens...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker. Met een biertje erbij lust ik er wel een.
Liever een spannende vrouw dan een "verstandige"...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever een verstandige vrouw als een mooie
woon je nog thuis ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt niet, mijn ouders hebben een huis met een patio en garage en de brievenbus is in no way connected met de deur
Wel eens een uitzondering gemaakt. Was echt een stuk, maar ja die schoorsteen begon me de keel uit te hangen idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever een verstandige vrouw als een mooie
Bier heb ik wel, maar sigaretten niet...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:45 schreef Flena het volgende:
[..]
bier heb ik ook nog wel liggen gloof ik...ergens...
Zo veel op fok, maar opletten ho maarquote:
Ik heb denk ik maar 2 of 3 vrouwen gezoend die NIET rookten..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel eens een uitzondering gemaakt. Was echt een stuk, maar ja die schoorsteen begon me de keel uit te hangen idd.
Heeft niet lang geduurd.
dan maar een minder mooiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tikkie, overdreven niet allemaal maar wel een hoop
ik let nergens opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo veel op fok, maar opletten ho maar
Ik ben 32, natuurlijk nietquote:
ow, ik dacht alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 32, natuurlijk nietIk pas op hun hondjes en het huis, ze zijn op vakantie naar Brazilie
De slotenman had trouwens binnen een halve minuut de deur open zonder aan het slot te kutten
ja volgens mij gaat dat nooit goed als een wel rookt en de ander niet.. gaat uiteindelijk toch irriteren lijkt mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel eens een uitzondering gemaakt. Was echt een stuk, maar ja die schoorsteen begon me de keel uit te hangen idd.
Heeft niet lang geduurd.
Oppassen op ouders huis en hondjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik let nergens op
wat heb ik gemist dan
Ik ben bang dat als ik iets krijg met een vrouw die rookt, dat ik op den duur mee ga rokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja volgens mij gaat dat nooit goed als een wel rookt en de ander niet.. gaat uiteindelijk toch irriteren lijkt me
truste en een heel fijn weekend meisquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Flena het volgende:
ik ga nu ook mijn bedje maar eens opzoeken..![]()
tot morgen allemaal en een prettig weekend![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Flena het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Flena het volgende:
Slaap lekker, en succes morgen met die kap enzoquote:
Werd wel een beetje flauw om haar telkens naar buiten te schoppen als ze weer moest. Ze vond het wel weer leuk dat ik niet rookte (ze wilde stoppen).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja volgens mij gaat dat nooit goed als een wel rookt en de ander niet.. gaat uiteindelijk toch irriteren lijkt me
Denk ook niet dat het werkt, buiten roken met uitgaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd dat lijkt me zekers vervelendquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Werd wel een beetje flauw om haar telkens naar buiten te schoppen als ze weer moest. Ze vond het wel weer leuk dat ik niet rookte (ze wilde stoppen).
Ik rook wel eens een sigaar, maar een nicotineverslaving lijkt me niks.
Sigaren rookte ik alleen toen ik studeerde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Werd wel een beetje flauw om haar telkens naar buiten te schoppen als ze weer moest. Ze vond het wel weer leuk dat ik niet rookte (ze wilde stoppen).
Ik rook wel eens een sigaar, maar een nicotineverslaving lijkt me niks.
nou idd dan gaat de een naar buiten en de ander staat binnen te wachtenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het werkt, buiten roken met uitgaanlijkt mij niks
Hebt het al met sommige vrienden die niet roken, wil je wel gaan roken maar blijf toch maar zitten sta je daar een beetje in je eentjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou idd dan gaat de een naar buiten en de ander staat binnen te wachtendat werkt niet nee
Gelul, als het een lekker wijf is zeur je niet meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
Al wil ik met iemand zoenen die rookt kiep ik wel een asbak leeg in m'n mond
Dan nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelul, als het een lekker wijf is zeur je niet meer
ja idd.. daarom ben ik wel blij dat veel van me vrienden roken... sta ik iig niet in me uppie buiten hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hebt het al met sommige vrienden die niet roken, wil je wel gaan roken maar blijf toch maar zitten sta je daar een beetje in je eentje
Als je echt iemand wil zoenen doe je dat wel hoor. Zelfs al rookt ze. Er kwam bij mij niet veel verstand bij kijken iig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
Al wil ik met iemand zoenen die rookt kiep ik wel een asbak leeg in m'n mond
Vind het wel geinig als iedereen naar buiten rent. Heb ik de bar voor mezelf en kan ik een beetje makkelijk rondkijken. Allen zo ruk om iedereen (behalve leuke meiden) van de krukken af te houden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd.. daarom ben ik wel blij dat veel van me vrienden roken... sta ik iig niet in me uppie buiten haha
Niet echt als iemand pas daarvoor een peuk heeft gerookt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als je echt iemand wil zoenen doe je dat wel hoor. Zelfs al rookt ze. Er kwam bij mij niet veel verstand bij kijken iig.
Smaakte inderdaad naar asbak, maar tijdens lette ik daar totaal niet op.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[quote]Op vrijdag 12 juni 2009 23:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
happy birthday too youuuuuuu... happy birthday tooo you... happy birthday lief meestertje.. happy birthday toooo yooouuuuuu![]()
![]()
![]()
Alle leuke meiden staan buiten te roken...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vind het wel geinig als iedereen naar buiten rent. Heb ik de bar voor mezelf en kan ik een beetje makkelijk rondkijken. Allen zo ruk om iedereen (behalve leuke meiden) van de krukken af te houden.
haha ja zo kan je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vind het wel geinig als iedereen naar buiten rent. Heb ik de bar voor mezelf en kan ik een beetje makkelijk rondkijken. Allen zo ruk om iedereen (behalve leuke meiden) van de krukken af te houden.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weer een jaartje ouder
Ik heb dat roken na de seks nooit zo begrepen eigenlijk. Doe dat ook nooit.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt als iemand pas daarvoor een peuk heeft gerookt.
Als jij een date hebt, neemt jouw date een vriend mee?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:06 schreef Ripley het volgende:
Ik had onlangs een date jongen en die rookte en die stond dus elke 20 minuten buiten. En elke keer als hij buiten stond maakte zijn niet rokende vriend een move
Dat is idd wel heel zielig, om de 20min roken is wel heel ergquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:06 schreef Ripley het volgende:
Ik had onlangs een date jongen en die rookte en die stond dus elke 20 minuten buiten. En elke keer als hij buiten stond maakte zijn niet rokende vriend een move
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:06 schreef Ripley het volgende:
Ik haalde altijd ijs uit de diepvriesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb dat roken na de seks nooit zo begrepen eigenlijk. Doe dat ook nooit.
Lekker zoenen is dan veel beter eigenlijk.
hij was weg met vrienden, ik was bij mijn zus. Toen ik weg ging bij mijn zus smste ie waar ik was en ging ik naar hem en zijn vrienden toe. Daarnaast hebben we ook wel proper one on one gedatequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij een date hebt, neemt jouw date een vriend mee?
doe maar snel, anders word je nog ziekquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ga ff snel me pyama aantrekken haha krijg het koudddddd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |