hoe laat moet je morgen beginnen met werken dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik doe nog een laatste dansnog een peuk voor het slapen gaan
ik rook wel weer meequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik doe nog een laatste dansnog een peuk voor het slapen gaan
Als alles goed gaat en er geen gekke dingen gebeuren hoef ik niet te werkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoe laat moet je morgen beginnen met werken dan?
ohw jaa dat zei je idd.... pff het is al laat (dat is mijn excuus)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als alles goed gaat en er geen gekke dingen gebeuren hoef ik niet te werken
Is een oproep dienst 24/7
Hier knallen de Headhunterz...quote:
dan ga je toch gwn ff kijken.. is toch gezelliequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, klinkt als een echte disco op het plein nu.
Krijg eigenlijk wel zin om ff te gaan kijken.
ga kijken zou ik zeggenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
jaaawel joh is gezellie.. gwn lekker gek doenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:44 schreef Flena het volgende:
[..]
ik rook wel weer mee![]()
meedansen zal ik je niet aandoen
nou wat houdt je tegen om ff te gaan lkijken dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
En heel goed excuusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaa dat zei je idd.... pff het is al laat (dat is mijn excuus)
ja ik ben meer in een "shake" bui nuquote:
ik kan niet dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaawel joh is gezellie.. gwn lekker gek doen
quote:
tuurlijk wel! iedereen kan dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:49 schreef Flena het volgende:
[..]
ik kan niet dansen![]()
althans dat denk ik...ik heb eigenlijk nog nooit gedanst
Voor uit er naar toe, breng later maar verslag uitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef halfbearad het volgende:
nee man ik kan dat nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tuurlijk wel! iedereen kan dansen
gwn doen en lekker lol hebben
jaaa ik ook dus doen we samen lekker verlegen dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:51 schreef Flena het volgende:
[..]
nee man ik kan dat niet![]()
dan doe ik me schamen ofzo..
ben een onzekere verlegen muts
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:51 schreef Flena het volgende:
[..]
Dames, jullie moeten meer dansen!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik ook dus doen we samen lekker verlegen dansen
dan komt het helemaal goed!!!
ok als we saampjes doen dan durf ik miss welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik ook dus doen we samen lekker verlegen dansen
dan komt het helemaal goed!!!
Nee je bent een lieve schat! Heb je foto gezienquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja weet ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is een vrouw geen man, gewoon een beetje mee bewegen doen de meeste mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |