Ik ben heel positiefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
positief blijven Tijn positief
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh als jij ook nie kan dansen dan wel...want ik kan het ook nie:D
(denk ik)
Gelukkig ga je er alleen werken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat weet je goed. Ga er morgen werken. Ben wel benieuwd hoe het er aan toe gaat op zo'n dag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa denk wel dat je het daar onder kan gooien, ik ga niet uitwijden over me vorige relatie maar daar heb ik een behoorlijke knauw van gehad
Ligt er ook aan wat je onder sex verstaat natuurlijk, maar als je al een tijdje single bent is dat ook anders natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vind je?! Ik ben toch zeker niet de enigste die dat te lang vind
Ach jaaa het komt heus wel weerquote:
ja ik ben toch ook al tijdje single dus wat is daar anders aan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je onder sex verstaat natuurlijk, maar als je al een tijdje single bent is dat ook anders natuurlijk
Tuurlijk welquote:
Hebt zeker niet een leuk filmpje er vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:16 schreef Sinceria het volgende:
Dansen is leuk.
Ik doe het vaak in de avond of de ochtend in mijn pyjama in de huiskamer. Enne meezingen, doe ik ook.
haha ja ik ook.. dat vinden me buren zo leuk johquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:16 schreef Sinceria het volgende:
Dansen is leuk.
Ik doe het vaak in de avond of de ochtend in mijn pyjama in de huiskamer. Enne meezingen, doe ik ook.
Hahaha nee, dat doe ik altijd als ik alleen ben en dan is er niemand om het te filmen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hebt zeker niet een leuk filmpje er van
Dank je wel. Het is ook leuk eens een meid te zien die niet alleen geïnteresseerd is in enkel een nachtelijk avontuur.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef _Ruby_ het volgende:
enne, halfbearad, toch altijd leuk om een jongen te horen die kritisch is. Het siert je.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:16 schreef Sinceria het volgende:
Sexen is leuk.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ben toch ook al tijdje single dus wat is daar anders aan?
ja wat versta ik onder sex... alles wat je niet alleen doet
camera met zelfontspanner?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha nee, dat doe ik altijd als ik alleen ben en dan is er niemand om het te filmen.
Ja leuk is het he.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja ik ook.. dat vinden me buren zo leuk joh![]()
Mijn quote aanpassen en dan noem je mij een boef.quote:
Schrok je wakker, bij het woord sexquote:
Ook als ik niet slaap hoor Tijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk welJij bent heel lief. Vooral als je slaapt
Nee, die heb ik geloof ik niet.quote:
daar zijn er genoeg van toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is ook leuk eens een meid te zien die niet alleen geïnteresseerd is in enkel een nachtelijk avontuur.
Jij had het gewoon snel verandert!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn quote aanpassen en dan noem je mij een boef.![]()
zo is nie iedereen hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is ook leuk eens een meid te zien die niet alleen geïnteresseerd is in enkel een nachtelijk avontuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |