zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:14 schreef themauster het volgende:
pfff en ook van dit nummer wordt ik zat van het wordt weer tijd voor een verse lading nieuwe muziek
Dat heb ik de hele week niet gedaan behalve gisterochtend en vanochtend hehe en nog valt het me opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zekermaar als je een week geen 3 luistert dan valt dat niet op
mja, zal welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik de hele week niet gedaan behalve gisterochtend en vanochtend hehe en nog valt het me op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjibbe die door Eric uit z'n sokken wordt geblazen... ideetje voor een uuropener?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Misschien moeten ze die jingle aan het begin van het programma laten horen. Tegen de tijd dat de waarschuwing wordt afgegeven, ben ik allang druk bezig om mn sokken te zoeken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Misschien moeten ze die jingle aan het begin van het programma laten horen. Tegen de tijd dat de waarschuwing wordt afgegeven, ben ik allang druk bezig om mn sokken te zoeken.
jij kan het zeggen tegen zequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tjibbe die door Eric uit z'n sokken wordt geblazen... ideetje voor een uuropener?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je 't over dat kartonnen ding of de bankgastes?
Je vergeet de fax en de postduif.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook hoor... per mail, twitter of telefoon.
directquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook hoor... per mail, twitter of telefoon.
Zus van Michiel zit er. Die is er regelmatig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Resco het volgende:
Zit je op de bank bij Ekstra weekend, ga je een beetje met je mobiel lopen klooien
echtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Resco het volgende:
Zit je op de bank bij Ekstra weekend, ga je een beetje met je mobiel lopen klooien
Ik kijk niet elke week jongenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zus van Michiel zit er. Die is er regelmatig.
Vandaar even mijn verklaring. En het was dat Michiel en Tjibbe zeiden dat zij het was, zo goed herken ik haar nou ook weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat jij iets met de penis van Sirolf van plan bent... dat is pas:
[..]
ik vond em wel gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een walgelijk debiele uuropener. Tering. Dat Corton maar lekker doordeweeks 's avonds radio maakt, maar vooral niet de uuropener van EW
.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een walgelijk debiele uuropener. Tering. Dat Corton maar lekker doordeweeks 's avonds radio maakt, maar vooral niet de uuropener van EW
.
Okay, nou ik leer weer wat bij hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vandaar even mijn verklaring. En het was dat Michiel en Tjibbe zeiden dat zij het was, zo goed herken ik haar nou ook weer niet.
en dat zit er ook inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]Kom op, het was het idee van Tjibbe. Wat verwacht je nou?
.
Ik geniet elke keer weer als ik België binnenrijd en 3FM niet meer kan ontvangen. StuBru. Wat een verademing. En wat een muzikale afwisseling ook. Rijd ik de grens naar Nederland weer over, zijn het meteen weer STEEDS dezelfde platen. Ongelooflijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef TheZapster het volgende:
Nog steeds wordt dit baggernummer op 3FM gedraaid
Dat ie maar lekker optieft met z'n uuropeners.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]Kom op, het was het idee van Tjibbe. Wat verwacht je nou?
.
KXquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik geniet elke keer weer als ik België binnenrijd en 3FM niet meer kan ontvangen. StuBru. Wat een verademing. En wat een muzikale afwisseling ook. Rijd ik de grens naar Nederland weer over, zijn het meteen weer STEEDS dezelfde platen. Ongelooflijk.
Niels en Froukje, 102 FM.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie maar lekker optieft met z'n uuropeners.
Ik herhaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Wat is dat weerbericht onduidelijk te verstaan. Kan Michiel het ff herhalen?
Ik rijd auto, dus gebruik m'n iPhone niet om radio te luisterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KXkoop een iphone ofzo en luister KX
Jij verandert ook nooit, wanneer ga je emigrerenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie maar lekker optieft met z'n uuropeners.
Nee man. Prima te doen, beetje afwisseling is nooit wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Feed The Horse, Yum Yum!
Vaaaaaaage plaat, zoals ik ook gisteravond al zei.
oja die speakers zijn ook niet bepaald hehquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik rijd auto, dus gebruik m'n iPhone niet om radio te luisteren. KX luister ik @ kantoor regelmatig
.
maar wel lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Feed The Horse, Yum Yum!
Vaaaaaaage plaat, zoals ik ook gisteravond al zei.
welk mobiel apparaat heeft nu wel goede speakersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja die speakers zijn ook niet bepaald hehop die iphone's
Vaag is niet hetzelfde als slecht. Ik vind het ook wel grappig voor de verandering, maar de hele dag dit soort muziek zou ik niet trekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef Resco het volgende:
[..]
Nee man. Prima te doen, beetje afwisseling is nooit weg![]()
de jouwequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welk mobiel apparaat heeft nu wel goede speakers
2quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie nu wat de MH is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering, lekker actuele plaat zeg! *proest* Hoeveel eeuwen is die plaat al uit
Commerciëler kan 't niet. Heel onecht. En dat maakt de muziek ineens heel wat minder aansprekend.quote:
in die acoustische versiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het niet zo zeggen, klinkt het niet slecht. Maar mijn type muziek is het niet.
In de aanbieding bij de AH. Dus daar ging een flesje van meequote:
wekker zettenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik een stukje meepikken!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:49 schreef borisz het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de AH. Dus daar ging een flesje van mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik legaal in het programma bij mn lokale omroep draaien (Nederlandse, Belgische, Duitse muziek), en dat doen we dus dan ook HEEL ERG VEEL!quote:
Dat was vanochtend toch al bij Giel in de uitzending?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
sms'en terwijl seksik twitter niet eens tijdens de seks
wat, dat sms tijdens seksgedoe?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was vanochtend toch al bij Giel in de uitzending?
Ja, meisje waarvan vriendje eerst aan haar kutje zat en toen 'los' ging (kletsnatquote:
Ik heb ook nooitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:05 schreef 3FMaster het volgende:
Sixpack nog nooit gezien!??!!!
Dát was me toch een partij vet programma
En Michiel, don't fuck with Valerio!
Ik heb het ook nog nooit gezien snachts keek ik wel andere tvquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:05 schreef 3FMaster het volgende:
Sixpack nog nooit gezien!??!!!
Dát was me toch een partij vet programma
En Michiel, don't fuck with Valerio!
Ja, ik hoorde het vanochtend bij de Radio draait door. Vond het wel grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
kom es mee naar de muziekale afgrondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan daar helaas geen grap over verzinnen.
Jaloers?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie nu wat de MH is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering, lekker actuele plaat zeg! *proest* Hoeveel eeuwen is die plaat al uit
TOen zonden ze nog wat leuks uit middernachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien snachts keek ik wel andere tv
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit [ afbeelding ] gezien
Was bij De Radio Draait Door. Was dus van de week al eerder bij MetMichiel gebeurd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En Michiel maar doorvragen: "Wat voor weer is het? Kletsnat weer?" En toen dat meisje "Het is echt kutweerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, meisje waarvan vriendje eerst aan haar kutje zat en toen 'los' ging (kletsnat)? (luister trouwens geen 3fm btw nu)
Ohja klopt inderdaad. Zelfde fragment kwam net weer langs dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was bij De Radio Draait Door. Was dus van de week al eerder bij MetMichiel gebeurd.
ja dus. Zelfde fragment bij Gielquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En Michiel maar doorvragen: "Wat voor weer is het? Kletsnat weer?" En toen dat meisje "Het is echt kutweer! "
Fragment kwam niet langs, maar ze hadden het er wel over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja klopt inderdaad. Zelfde fragment kwam net weer langs dus?
nu luisterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, meisje waarvan vriendje eerst aan haar kutje zat en toen 'los' ging (kletsnat)? (luister trouwens geen 3fm btw nu)
"Al die hoeren tussen 0100 en 0400 van Bel mij bel nu, bel nu! Ik ken die ondertussen wel! Andere koppen wil ik zien!"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
TOen zonden ze nog wat leuks uit middernacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:10 schreef borisz het volgende:
Ik heb mail van HansKreeg 'm ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja die is nu weer helemaal hip. Met hits als Just Dance, Pokerface, etc.
Nou.. heb je 'm bij Pinkpop gezien?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
Coldplay.Dan hoor ik nog liever Milow
Ga je over 10 minuten nog Dodgeball kijken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
Coldplay.Dan hoor ik nog liever Milow
Busted(oftewel in nederland Bust) vond ik erg tof toenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:22 schreef alors het volgende:
Dit is echt zo'n grafnummer, categorie Tokyo Hotel, Busted etc
EW het programma om platen af te zeiken of juist de hemel in te prijzenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:22 schreef alors het volgende:
Dit is echt zo'n grafnummer, categorie Tokyo Hotel, Busted etc
Broek uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je op promotietour voor pEp geweest?
Hij stond ook zn gitaar te swaffelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef themauster het volgende:
ah dit is toch die band waarvan 1 van de bandleden in de freaknacht in de studio stond swaffelen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zag al je bijdrage aan het Lauren Verster topic
Ik vind die Javier sowieso een eikel, laat staan een talkshhow van 'em.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Heb 1x dat programma van Javier Guzman gezien (toen met Ekdom natuurlijk). Vond er geen reet aan. Allemaal flapdrollen die hun geld verdienen met grappig proberen te zijn.
Maar goed dat Gerard er was, dan viel er nog wat te lachen.
zoveel vrouwen zaten er toch niet in sixpack ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Was het niet Lauren die bij Sixpack ging modderworstelen met Nicolette Kluijver?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef 3FMaster het volgende:
Wat was dat vet zeg, Sixpack
Inderdaad, er is zelfs nog filmmateriaal van te vinden!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Was het niet Lauren die bij Sixpack ging modderworstelen met Nicolette Kluijver?
No idea..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Hoe heet zij ook weer. Ze doet (of deed) bij Llink programma's maken, iets met Froukje. Viel in, net als Labrie voor Mya.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoveel vrouwen zaten er toch niet in sixpack ?
Froukje Jansen, Sophie Hilbrand, van een mislukte emancipatie is geen sprake.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoveel vrouwen zaten er toch niet in sixpack ?
Froukje Jansen bedoel je denk ik, zat dit jaar ook in Wie Is De Mol.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoe heet zij ook weer. Ze doet (of deed) bij Llink programma's maken, iets met Froukje. Viel in, net als Labrie voor Mya.
Vet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:33 schreef jmac het volgende:
[..]
ooit nog 's meegedaan met binnensneaken bij Madonna(is echt te makkelijk in 't gelredome).
Froukje Jansen. Die presenteert nu (of beter gezegd, leest op dramatische wijze de autocue voor) bij De Zomer Draait Door.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoe heet zij ook weer. Ze doet (of deed) bij Llink programma's maken, iets met Froukje. Viel in, net als Labrie voor Mya.
Ow praat me niet over froukje die mag wel op een cursusje presenteren gaan jesus wat is zij slecht bij dzddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
ja, slecht hehquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ow praat me niet over froukje die mag wel op een cursusje presenteren gaan jesus wat is zij slecht bij dzdd
Ja, idd Jansen, en idd. Wat presenteert zij slecht!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Froukje Jansen. Die presenteert nu (of beter gezegd, leest op dramatische wijze de autocue voor) bij De Zomer Draait Door.
Bette van MYA is ook een voormalig 6Packer.
De stream loopt achter hequote:
Mooie leeftijd ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Leuke dame voor het oog, leuke verhalen voor het oor
naam?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:48 schreef themauster het volgende:
Lilly Allen haar nieuwe single is ook geweldig!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
naam?![]()
Tyf op met deze nieuwe greenday
Naam even vergeten maar luister morgen weer naar Heart London daar draaien ze dat nummer geregeldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
naam?![]()
Tyf op met deze nieuwe greenday
De vorige, Green Day - 21 Guns, was waardeloos. Zit geen tempo in, nog slijmeriger dan Coldplay.quote:
Maar ze hadden beter Gloria kunnen doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige, Green Day - 21 Guns, was waardeloos. Zit geen tempo in, nog slijmeriger dan Coldplay.
Mando Diao is daarentegen wel opzwepend.
Even opgezocht Not Fairquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Naam even vergeten maar luister morgen weer naar Heart London daar draaien ze dat nummer geregeld
Ligt dan aan de single. Staan veel andere liedjes op wat wat sneller is. Maar op bv andere CD's van Green Day staan ook wat rustige nummers opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige, Green Day - 21 Guns, was waardeloos. Zit geen tempo in, nog slijmeriger dan Coldplay.
Mando Diao is daarentegen wel opzwepend.
eerder 20 jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich 10 jaar in de leeftijd vergist heeft.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Volgende week in Lauren Verslaat:
Lauren gaat undercover bij Ekstra Weekend. Hier worden wekelijks allerlei voorwerpen het raam uit gegooid. Ze brengt deze schokkende gebeurtenis in beeld.
Bij 3FM duurt dat nog wel 3 maandenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Volgende week in Lauren Verslaat:
Lauren gaat undercover bij Ekstra Weekend. Hier worden wekelijks allerlei voorwerpen het raam uit gegooid. Ze brengt deze schokkende gebeurtenis in beeld.
daaromquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij 3FM duurt dat nog wel 3 maanden
quote:New And Improved afgelopen vrijdag
Franz Ferdinand - Can't Stop Feeling
Gossip - Love Long Distance *
Mando Diao - Gloria
Cocktail Slippers - St Valentine's Day Massacre
Incubus - Look Alive *
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Kyteman - Une Seule Fois
Tommy Sparks - She's Got Me Dancing
Animal Collective - Summertime Clothes
Major Lazer - Hold The Line
A-Ha - Food Og The Mountain
Lady Sovereign - So Human
Starsailor - All The Plans
quote:
Het was van de week Guus Meeuwis week op 100%NL ( ja bij mij op het werk hebben ze 100%NL aanstaanquote:
Wist niet dat jij bij de libelle werktequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het was van de week Guus Meeuwis week op 100%NL ( ja bij mij op het werk hebben ze 100%NL aanstaan).
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist niet dat jij bij de libelle werkte
Nog niet overgeschakeld naar RTL5? Straks mis je The Hoff.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het was van de week Guus Meeuwis week op 100%NL ( ja bij mij op het werk hebben ze 100%NL aanstaan).
Iemand moet het doen héquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist niet dat jij bij de libelle werkte
Ik heb de DVDquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog niet overgeschakeld naar RTL5? Straks mis je The Hoff.
Lalalala. Michiel & Gerard is echt een gouden combiquote:
En dat wist je nog nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Lalalala. Michiel & Gerard is echt een gouden combi
Dat weet ik al 2 jaar. Alleen werk ik op vrijdagavond en heb ik dan meestal niet meer de fut om de radio aan te gooienquote:
Zonder roomsaus.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
Ikea
"Tjibbe van 21 wilt graag opgehaald worden door zijn ouders!"
tick tick tick BOOMquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waar natuurlijk heul vaak The Hives wordt gedraaid
Nickelodeon , de held van iedere ouder die smorgens wil uitslapen , leer je kind gelijk de tv aan te zetten en papa en mama niet wakker te makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
Kinderskelter? Mijn god. Ik heb nog eens zo'n ding gewonnen toen bij Nickelodeon..
Volgens mij wordt het pas problematisch als er een waardeoordeel aan gegeven wordt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ze smijt wel met merken zeg, krijgen ze gedonder mee
Now you're sayingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ze smijt wel met merken zeg, krijgen ze gedonder mee
nickelodeon en jetix pikken alles van ketnetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nickelodeon , de held van iedere ouder die smorgens wil uitslapen , leer je kind gelijk de tv aan te zetten en papa en mama niet wakker te maken
En tóch is het jammer dat Kindernet niet meer bestaat...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nickelodeon , de held van iedere ouder die smorgens wil uitslapen , leer je kind gelijk de tv aan te zetten en papa en mama niet wakker te maken
ik krijg jeuk van vlaams ingesproken tekenfilmpjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nickelodeon en jetix pikken alles van ketnet
Dat deden mijn ouders dus met Telekids Vroegahquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis Skychannelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En tóch is het jammer dat Kindernet niet meer bestaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |