naam?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:48 schreef themauster het volgende:
Lilly Allen haar nieuwe single is ook geweldig!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
naam?![]()
Tyf op met deze nieuwe greenday
Naam even vergeten maar luister morgen weer naar Heart London daar draaien ze dat nummer geregeldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
naam?![]()
Tyf op met deze nieuwe greenday
De vorige, Green Day - 21 Guns, was waardeloos. Zit geen tempo in, nog slijmeriger dan Coldplay.quote:
Maar ze hadden beter Gloria kunnen doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige, Green Day - 21 Guns, was waardeloos. Zit geen tempo in, nog slijmeriger dan Coldplay.
Mando Diao is daarentegen wel opzwepend.
Even opgezocht Not Fairquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Naam even vergeten maar luister morgen weer naar Heart London daar draaien ze dat nummer geregeld
Ligt dan aan de single. Staan veel andere liedjes op wat wat sneller is. Maar op bv andere CD's van Green Day staan ook wat rustige nummers opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige, Green Day - 21 Guns, was waardeloos. Zit geen tempo in, nog slijmeriger dan Coldplay.
Mando Diao is daarentegen wel opzwepend.
eerder 20 jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich 10 jaar in de leeftijd vergist heeft.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Volgende week in Lauren Verslaat:
Lauren gaat undercover bij Ekstra Weekend. Hier worden wekelijks allerlei voorwerpen het raam uit gegooid. Ze brengt deze schokkende gebeurtenis in beeld.
Bij 3FM duurt dat nog wel 3 maandenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Volgende week in Lauren Verslaat:
Lauren gaat undercover bij Ekstra Weekend. Hier worden wekelijks allerlei voorwerpen het raam uit gegooid. Ze brengt deze schokkende gebeurtenis in beeld.
daaromquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij 3FM duurt dat nog wel 3 maanden
quote:New And Improved afgelopen vrijdag
Franz Ferdinand - Can't Stop Feeling
Gossip - Love Long Distance *
Mando Diao - Gloria
Cocktail Slippers - St Valentine's Day Massacre
Incubus - Look Alive *
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Kyteman - Une Seule Fois
Tommy Sparks - She's Got Me Dancing
Animal Collective - Summertime Clothes
Major Lazer - Hold The Line
A-Ha - Food Og The Mountain
Lady Sovereign - So Human
Starsailor - All The Plans
quote:
Het was van de week Guus Meeuwis week op 100%NL ( ja bij mij op het werk hebben ze 100%NL aanstaanquote:
Wist niet dat jij bij de libelle werktequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het was van de week Guus Meeuwis week op 100%NL ( ja bij mij op het werk hebben ze 100%NL aanstaan).
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist niet dat jij bij de libelle werkte
Nog niet overgeschakeld naar RTL5? Straks mis je The Hoff.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het was van de week Guus Meeuwis week op 100%NL ( ja bij mij op het werk hebben ze 100%NL aanstaan).
Iemand moet het doen héquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist niet dat jij bij de libelle werkte
Ik heb de DVDquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog niet overgeschakeld naar RTL5? Straks mis je The Hoff.
Lalalala. Michiel & Gerard is echt een gouden combiquote:
En dat wist je nog nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Lalalala. Michiel & Gerard is echt een gouden combi
Dat weet ik al 2 jaar. Alleen werk ik op vrijdagavond en heb ik dan meestal niet meer de fut om de radio aan te gooienquote:
Zonder roomsaus.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
Ikea
"Tjibbe van 21 wilt graag opgehaald worden door zijn ouders!"
tick tick tick BOOMquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waar natuurlijk heul vaak The Hives wordt gedraaid
Nickelodeon , de held van iedere ouder die smorgens wil uitslapen , leer je kind gelijk de tv aan te zetten en papa en mama niet wakker te makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
Kinderskelter? Mijn god. Ik heb nog eens zo'n ding gewonnen toen bij Nickelodeon..
Volgens mij wordt het pas problematisch als er een waardeoordeel aan gegeven wordt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ze smijt wel met merken zeg, krijgen ze gedonder mee
Now you're sayingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ze smijt wel met merken zeg, krijgen ze gedonder mee
nickelodeon en jetix pikken alles van ketnetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nickelodeon , de held van iedere ouder die smorgens wil uitslapen , leer je kind gelijk de tv aan te zetten en papa en mama niet wakker te maken
En tóch is het jammer dat Kindernet niet meer bestaat...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nickelodeon , de held van iedere ouder die smorgens wil uitslapen , leer je kind gelijk de tv aan te zetten en papa en mama niet wakker te maken
ik krijg jeuk van vlaams ingesproken tekenfilmpjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nickelodeon en jetix pikken alles van ketnet
Dat deden mijn ouders dus met Telekids Vroegahquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis Skychannelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En tóch is het jammer dat Kindernet niet meer bestaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |