Dat weet ik al 2 jaar. Alleen werk ik op vrijdagavond en heb ik dan meestal niet meer de fut om de radio aan te gooienquote:
Zonder roomsaus.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
Ikea
"Tjibbe van 21 wilt graag opgehaald worden door zijn ouders!"
tick tick tick BOOMquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waar natuurlijk heul vaak The Hives wordt gedraaid
Nickelodeon , de held van iedere ouder die smorgens wil uitslapen , leer je kind gelijk de tv aan te zetten en papa en mama niet wakker te makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
Kinderskelter? Mijn god. Ik heb nog eens zo'n ding gewonnen toen bij Nickelodeon..
Volgens mij wordt het pas problematisch als er een waardeoordeel aan gegeven wordt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ze smijt wel met merken zeg, krijgen ze gedonder mee
Now you're sayingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ze smijt wel met merken zeg, krijgen ze gedonder mee
nickelodeon en jetix pikken alles van ketnetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nickelodeon , de held van iedere ouder die smorgens wil uitslapen , leer je kind gelijk de tv aan te zetten en papa en mama niet wakker te maken
En tóch is het jammer dat Kindernet niet meer bestaat...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nickelodeon , de held van iedere ouder die smorgens wil uitslapen , leer je kind gelijk de tv aan te zetten en papa en mama niet wakker te maken
ik krijg jeuk van vlaams ingesproken tekenfilmpjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nickelodeon en jetix pikken alles van ketnet
Dat deden mijn ouders dus met Telekids Vroegahquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis Skychannelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En tóch is het jammer dat Kindernet niet meer bestaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |