Ohja klopt inderdaad. Zelfde fragment kwam net weer langs dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was bij De Radio Draait Door. Was dus van de week al eerder bij MetMichiel gebeurd.
ja dus. Zelfde fragment bij Gielquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En Michiel maar doorvragen: "Wat voor weer is het? Kletsnat weer?" En toen dat meisje "Het is echt kutweer! "
Fragment kwam niet langs, maar ze hadden het er wel over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja klopt inderdaad. Zelfde fragment kwam net weer langs dus?
nu luisterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, meisje waarvan vriendje eerst aan haar kutje zat en toen 'los' ging (kletsnat)? (luister trouwens geen 3fm btw nu)
"Al die hoeren tussen 0100 en 0400 van Bel mij bel nu, bel nu! Ik ken die ondertussen wel! Andere koppen wil ik zien!"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
TOen zonden ze nog wat leuks uit middernacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:10 schreef borisz het volgende:
Ik heb mail van HansKreeg 'm ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja die is nu weer helemaal hip. Met hits als Just Dance, Pokerface, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |