Dat was vanochtend toch al bij Giel in de uitzending?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
sms'en terwijl seksik twitter niet eens tijdens de seks
wat, dat sms tijdens seksgedoe?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was vanochtend toch al bij Giel in de uitzending?
Ja, meisje waarvan vriendje eerst aan haar kutje zat en toen 'los' ging (kletsnatquote:
Ik heb ook nooitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:05 schreef 3FMaster het volgende:
Sixpack nog nooit gezien!??!!!
Dát was me toch een partij vet programma
En Michiel, don't fuck with Valerio!
Ik heb het ook nog nooit gezien snachts keek ik wel andere tvquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:05 schreef 3FMaster het volgende:
Sixpack nog nooit gezien!??!!!
Dát was me toch een partij vet programma
En Michiel, don't fuck with Valerio!
Ja, ik hoorde het vanochtend bij de Radio draait door. Vond het wel grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
kom es mee naar de muziekale afgrondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan daar helaas geen grap over verzinnen.
Jaloers?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie nu wat de MH is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering, lekker actuele plaat zeg! *proest* Hoeveel eeuwen is die plaat al uit
TOen zonden ze nog wat leuks uit middernachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien snachts keek ik wel andere tv
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit [ afbeelding ] gezien
Was bij De Radio Draait Door. Was dus van de week al eerder bij MetMichiel gebeurd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En Michiel maar doorvragen: "Wat voor weer is het? Kletsnat weer?" En toen dat meisje "Het is echt kutweerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, meisje waarvan vriendje eerst aan haar kutje zat en toen 'los' ging (kletsnat)? (luister trouwens geen 3fm btw nu)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |