Nou.. heb je 'm bij Pinkpop gezien?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
Coldplay.Dan hoor ik nog liever Milow
Ga je over 10 minuten nog Dodgeball kijken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
Coldplay.Dan hoor ik nog liever Milow
Busted(oftewel in nederland Bust) vond ik erg tof toenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:22 schreef alors het volgende:
Dit is echt zo'n grafnummer, categorie Tokyo Hotel, Busted etc
EW het programma om platen af te zeiken of juist de hemel in te prijzenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:22 schreef alors het volgende:
Dit is echt zo'n grafnummer, categorie Tokyo Hotel, Busted etc
Broek uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je op promotietour voor pEp geweest?
Hij stond ook zn gitaar te swaffelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef themauster het volgende:
ah dit is toch die band waarvan 1 van de bandleden in de freaknacht in de studio stond swaffelen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zag al je bijdrage aan het Lauren Verster topic
Ik vind die Javier sowieso een eikel, laat staan een talkshhow van 'em.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Heb 1x dat programma van Javier Guzman gezien (toen met Ekdom natuurlijk). Vond er geen reet aan. Allemaal flapdrollen die hun geld verdienen met grappig proberen te zijn.
Maar goed dat Gerard er was, dan viel er nog wat te lachen.
zoveel vrouwen zaten er toch niet in sixpack ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Was het niet Lauren die bij Sixpack ging modderworstelen met Nicolette Kluijver?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef 3FMaster het volgende:
Wat was dat vet zeg, Sixpack
Inderdaad, er is zelfs nog filmmateriaal van te vinden!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Was het niet Lauren die bij Sixpack ging modderworstelen met Nicolette Kluijver?
No idea..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Hoe heet zij ook weer. Ze doet (of deed) bij Llink programma's maken, iets met Froukje. Viel in, net als Labrie voor Mya.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoveel vrouwen zaten er toch niet in sixpack ?
Froukje Jansen, Sophie Hilbrand, van een mislukte emancipatie is geen sprake.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoveel vrouwen zaten er toch niet in sixpack ?
Froukje Jansen bedoel je denk ik, zat dit jaar ook in Wie Is De Mol.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoe heet zij ook weer. Ze doet (of deed) bij Llink programma's maken, iets met Froukje. Viel in, net als Labrie voor Mya.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |