quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je 't over dat kartonnen ding of de bankgastes?
Je vergeet de fax en de postduif.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook hoor... per mail, twitter of telefoon.
directquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook hoor... per mail, twitter of telefoon.
Zus van Michiel zit er. Die is er regelmatig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Resco het volgende:
Zit je op de bank bij Ekstra weekend, ga je een beetje met je mobiel lopen klooien
echtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Resco het volgende:
Zit je op de bank bij Ekstra weekend, ga je een beetje met je mobiel lopen klooien
Ik kijk niet elke week jongenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zus van Michiel zit er. Die is er regelmatig.
Vandaar even mijn verklaring. En het was dat Michiel en Tjibbe zeiden dat zij het was, zo goed herken ik haar nou ook weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat jij iets met de penis van Sirolf van plan bent... dat is pas:
[..]
ik vond em wel gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een walgelijk debiele uuropener. Tering. Dat Corton maar lekker doordeweeks 's avonds radio maakt, maar vooral niet de uuropener van EW
.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een walgelijk debiele uuropener. Tering. Dat Corton maar lekker doordeweeks 's avonds radio maakt, maar vooral niet de uuropener van EW
.
Okay, nou ik leer weer wat bij hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vandaar even mijn verklaring. En het was dat Michiel en Tjibbe zeiden dat zij het was, zo goed herken ik haar nou ook weer niet.
en dat zit er ook inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]Kom op, het was het idee van Tjibbe. Wat verwacht je nou?
.
Ik geniet elke keer weer als ik België binnenrijd en 3FM niet meer kan ontvangen. StuBru. Wat een verademing. En wat een muzikale afwisseling ook. Rijd ik de grens naar Nederland weer over, zijn het meteen weer STEEDS dezelfde platen. Ongelooflijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef TheZapster het volgende:
Nog steeds wordt dit baggernummer op 3FM gedraaid
Dat ie maar lekker optieft met z'n uuropeners.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]Kom op, het was het idee van Tjibbe. Wat verwacht je nou?
.
KXquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik geniet elke keer weer als ik België binnenrijd en 3FM niet meer kan ontvangen. StuBru. Wat een verademing. En wat een muzikale afwisseling ook. Rijd ik de grens naar Nederland weer over, zijn het meteen weer STEEDS dezelfde platen. Ongelooflijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |