Niels en Froukje, 102 FM.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie maar lekker optieft met z'n uuropeners.
Ik herhaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Wat is dat weerbericht onduidelijk te verstaan. Kan Michiel het ff herhalen?
Ik rijd auto, dus gebruik m'n iPhone niet om radio te luisterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KXkoop een iphone ofzo en luister KX
Jij verandert ook nooit, wanneer ga je emigrerenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie maar lekker optieft met z'n uuropeners.
Nee man. Prima te doen, beetje afwisseling is nooit wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Feed The Horse, Yum Yum!
Vaaaaaaage plaat, zoals ik ook gisteravond al zei.
oja die speakers zijn ook niet bepaald hehquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik rijd auto, dus gebruik m'n iPhone niet om radio te luisteren. KX luister ik @ kantoor regelmatig
.
maar wel lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Feed The Horse, Yum Yum!
Vaaaaaaage plaat, zoals ik ook gisteravond al zei.
welk mobiel apparaat heeft nu wel goede speakersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja die speakers zijn ook niet bepaald hehop die iphone's
Vaag is niet hetzelfde als slecht. Ik vind het ook wel grappig voor de verandering, maar de hele dag dit soort muziek zou ik niet trekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef Resco het volgende:
[..]
Nee man. Prima te doen, beetje afwisseling is nooit weg![]()
de jouwequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welk mobiel apparaat heeft nu wel goede speakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |