Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Als het goed is wordt Kakashi's gaiden binnenkort uitgezonden. Ik ben benieuwd hoe ze het in de anime hebben verwerkt, het is een tof verhaal
Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Als het goed is wordt Kakashi's gaiden binnenkort uitgezonden. Ik ben benieuwd hoe ze het in de anime hebben verwerkt, het is een tof verhaal
Oh, dat zou zeker tof zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Wil niet zeiken ofzo, maar bron?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
http://img6.imageshack.us/img6/3103/6687701122954lo.jpgquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:35 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Wil niet zeiken ofzo, maar bron?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ah het echte verhaal is weer begonnen begrijp ik hier uit?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eindelijk weer verder met het verhaal. Had niet verwacht dat Sasuke het zou gaan opnemen tegen Orochimaru.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ah het echte verhaal is weer begonnen begrijp ik hier uit?
Mooi, dan kan ik hem weer gaan volgen...
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
mangaDat vroeg ik me ook al afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
wat kwam niet in de manga voor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Beetje vage aflevering, wel goed maar ook veel dingen die niet (op dit tijdstip) in de manga voorkomen. Nu is het alleen nog wachten tot de manga van deze week.
Oro got wasted
Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
wat kwam niet in de manga voor?
Hij had zowaar een gevoelige kant daarquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergeten
In de manga was het nog sneller voorbijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij had zowaar een gevoelige kant daarterwijl hij zich de hele serie als een psychopaat heeft gedragen.
Ik vond wel dat het gevecht enigzins snel voorbij was.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
wat kwam niet in de manga voor?
Ik vond het wel een coole episode, wel beter dat sasuke eindelijk weer in de anime komt volop.
Dat dus o.a. In de manga ging het gewoon wat sneller, dit rekken hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat we nu wat meer afleveringen hebben en minder fillers. Want de filler was wel erg lang dit keer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:50 schreef GrupoBalanca het volgende:
AnimeAnime hoeft niet in een spoiler, manga welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Ik heb de laatste aflevering ook gekeken. Maar moest deze Pain me opvallen? Niet gebeurd namelijk....quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel apart, in de laatste twee afleveringen komt Naruto slechts enkele seconden voor (zijn reactie op die rode gloed).
Hoeveel loopt de manga eigenlijk voor op de anime?
[..]
Ik heb de laatste aflevering ook gekeken. Maar moest deze Pain me opvallen? Niet gebeurd namelijk....
Ik denk trouwens niet dat Orochimaru ook daadwerkelijk dood is. Op zijn minst zal Kabuto wel iets kunnen doen waardoor hij Orochimaru in zich meedraagt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dat stukje, wanneer Itachi bij Akatsuki komt. Pain zegt iets in de zin van ''The new member has arrived'' en loopt Itachi binnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel apart, in de laatste twee afleveringen komt Naruto slechts enkele seconden voor (zijn reactie op die rode gloed).
[..]
Ik heb de laatste aflevering ook gekeken. Maar moest deze Pain me opvallen? Niet gebeurd namelijk....
Ik denk trouwens niet dat Orochimaru ook daadwerkelijk dood is. Op zijn minst zal Kabuto wel iets kunnen doen waardoor hij Orochimaru in zich meedraagt ofzo.
Vond ik ook. Normaal rekken ze dingen eindeloos. Maar nu het gaat om de dood van één van de grote schurken van de serie is dat in enkele luttele secondes gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij had zowaar een gevoelige kant daarterwijl hij zich de hele serie als een psychopaat heeft gedragen.
Ik vond wel dat het gevecht enigzins snel voorbij was.
Sasuke is wel sterk geworden, maar vergeet niet dat Orochimaru niet in een al te beste staat was!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Normaal rekken ze dingen eindeloos. Maar nu het gaat om de dood van één van de grote schurken van de serie is dat in enkele luttele secondes gedaan.
Die Sasuke is wel heel sterk geworden dan. Wordt wel heel interessant wat Sasuke nu gaat doen en hoe Naruto door op reageert. Die gaat er altijd toch een beetje naïef vanuit dat Sasuke door Orochimaru gevangen werd gehouden en hij hem alleen maar hoefde te bevrijden om hem terug te laten keren.
Deze aflevering was ch345 en een klein deel van 346. De manga is nu bij 452, dus de anime loopt een redelijk stuk achter. Hopelijk betekend dat een lange tijd zonder fillers.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Xaobotnik het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Deze aflevering was ch345 en een klein deel van 346. De manga is nu bij 452, dus de anime loopt een redelijk stuk achter. Hopelijk betekend dat een lange tijd zonder fillers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was doodziek, lag op bed en was aan het wachten op zijn medicijnen, kabuto zei zelfs dat dit eigenlijk de laatste dag was als hij het ritueel niet zou uitvoeren. Zelfs sakura zou kunnen winnen! Maarja opgeruim staat netjes, weer een villain minderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Normaal rekken ze dingen eindeloos. Maar nu het gaat om de dood van één van de grote schurken van de serie is dat in enkele luttele secondes gedaan.
Die Sasuke is wel heel sterk geworden dan. Wordt wel heel interessant wat Sasuke nu gaat doen en hoe Naruto door op reageert. Die gaat er altijd toch een beetje naïef vanuit dat Sasuke door Orochimaru gevangen werd gehouden en hij hem alleen maar hoefde te bevrijden om hem terug te laten keren.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen zijn host lichaam was ziek, in zijn echte vorm als slang niet. Maar ja, daarin was hij niet echt sterk, maar wel weer heel moeilijk te doden (zelfs nu is hij alleen geabsorbeerd door Sasuke, zoals je kon zien aan het eind van de aflevering).quote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hij was doodziek, lag op bed en was aan het wachten op zijn medicijnen, kabuto zei zelfs dat dit eigenlijk de laatste dag was als hij het ritueel niet zou uitvoeren. Zelfs sakura zou kunnen winnen! Maarja opgeruim staat netjes, weer een villain minder![]()
Sakura (bijv.) had dan ook weer verloren in zijn dimensie, zonder hulp van de sharingan.
![]()
Naruto's verhaal loopt echt belachlijk hard vergeleken met Bleach.....It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Maar Naruto heeft dan nog een jaar de tijd voordat de manga ingehaald wordt. Bleach daarin tegen.........quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Dethroned het volgende:
Naruto's verhaal loopt echt belachlijk hard vergeleken met Bleach.....Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie![]()
laatste tijd wordt steeds intersanter, sasuke is echt sterk geworden niet normaal
voor de geinstreseerden.. Aflevering 115![]()
We krijgen toch niet nu een hele sasuke filler he, k vond het een goede aflevering maar wil dat het normale verhaal nu maar eens doorgaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:45 schreef Nic1 het volgende:
Op zich geen slechte aflevering, jammer dat het bijna volledig filler was.
![]()
![]()
Het verhaal van deze arc is geen filler en ik denk dat het een leuke anime arc gaat worden. Deze aflevering was voornamelijk wel filler, in de manga vind Suigetsu zijn zwaard nl. meteen bij het graf.
Normaal zitten er dan ook 2 chapters in een anime ep, vandaag ongeveer 6 blz.![]()
![]()
Oké. Gelukkig. Want ik vind het idee van Sasuke die nu zijn eigen groep handlangers aan het vormen is wel tof.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:30 schreef Nic1 het volgende:
Het verhaal van deze arc is geen filler en ik denk dat het een leuke anime arc gaat worden. Deze aflevering was voornamelijk wel filler, in de manga vind Suigetsu zijn zwaard nl. meteen bij het graf.
Normaal zitten er dan ook 2 chapters in een anime ep, vandaag ongeveer 6 blz.![]()
http://www.onemanga.com/Naruto/347/014/\
De blz waarbij ze het zwaard van Zabuza gewoon vinden bij het graf, de ep van vandaag gaat tot het einde van die bewuste chapter.
Ik hoop niet dat ze dit te veel gaan doen want het is enorm irritant als ze de lijn van de manga niet volgen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet iemand trouwens of de manier waarop Naturo zich verwoord ook een extra betekenis heeft? En an heb ik het vooral over dat 'dattebayo' wat hij vaak achter iets zegt in verschillende varianten. Hij is in principe de enige die dat zegt. En hij gebruikt het ook als hij iets opschrijft (getuige het bericht dat hij achterliet voor Chouchi toen die het in zijn eentje opnam tegen een van Orochimaru's descipels die Sasuke meenamen uit Konoha).![]()
Als je nou eens googled..quote:Op zondag 28 juni 2009 02:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Weet iemand trouwens of de manier waarop Naturo zich verwoord ook een extra betekenis heeft? En an heb ik het vooral over dat 'dattebayo' wat hij vaak achter iets zegt in verschillende varianten. Hij is in principe de enige die dat zegt. En hij gebruikt het ook als hij iets opschrijft (getuige het bericht dat hij achterliet voor Chouchi toen die het in zijn eentje opnam tegen een van Orochimaru's descipels die Sasuke meenamen uit Konoha).
It doesn't have any meaning.
1. dattebayo
Despite what superking said, Jaivez was completely right. Dattebayo has NO actual meaning and is just tagged to the end of narutos sentences, its just like his dialect.
Naruto's style is '(verb stem)tte bayo!' For instance, wakattebayo is "I get it already" or nan dattebayo is "What (the heck) is that?"
Nan Dattebayo!?!!?
Wakattebayo!!!
2. dattebayo
Directly derived from an actual interview with the creator himself, Masashi kishimoto.
- Is Naruto's favorite phrase, "dattebayo" modeled on anything?
K: That isn't really modeled on anything either. When I thought of childlike speech, "dattebayo" instantly came to mind. It's like it's become a part of Naruto, and even now it brings out his "mischievousness"
I guess it's just up to fans to determine for themselves what it truly means...
Maybe there's no real definition to it, dattebayo!![]()
Ik heb altijd begrepen dat het een onbeleefde manier van praten is, kinderlijk dus inderdaad. Misschien iets in de trand als "you know what I'm sayin" in het Engels.Kweenie, ik denk ook dat het geen echte betekenis heeft.
![]()
De opening van de laatste aflevering van de anime is dat Sasuke zegt dat hij hem (Suigetsu) gaat bevrijden. De volgende scene is dat Sasuke daar dan weer terug is, en dan Suigetsu bevrijd. Het lijkt alsof dit ooit in een van de eerdere afleveringen is geweest. Maar dit is toch de eerste keer dat we Suigetsu zien cq. zijn naam genoemd wordt?![]()
Kan toch dat sasuke het tegen suigetsu gezegd heeft zonder dat het in een aflevering voorkwam, hij zal wel meer gedaan hebben in 3 jaar wat je niet weer maar toch een flashback van kan krijgen.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:37 schreef Xaobotnik het volgende:
De opening van de laatste aflevering van de anime is dat Sasuke zegt dat hij hem (Suigetsu) gaat bevrijden. De volgende scene is dat Sasuke daar dan weer terug is, en dan Suigetsu bevrijd. Het lijkt alsof dit ooit in een van de eerdere afleveringen is geweest. Maar dit is toch de eerste keer dat we Suigetsu zien cq. zijn naam genoemd wordt?
![]()
Wanneer ik google, en het resultaat is: 'het betekent niets', dan ben ik daar niet echt meteen tevreden mee, en hoop ik dat er misschien mensen zijn die een bepaald extra inzicht hebben. Komt dat vreemd op je over?quote:Op zondag 28 juni 2009 09:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je nou eens googled..
It doesn't have any meaning.
Ok, thanksquote:In werkelijkheid natuurlijk wel. Maar dit is een verhaal dat verteld wordt. Dan is het niet echt normaal om van te voren iets te laten zien alsof het eerder voor kwam. Dan was het logischer geweest om het iets uitgebreider te doen. Dat ene fragment deed namelijk vermoeden dat er zich iets van te voren heeft afgespeeld. Overigens hadden ze dat met als die fillers, makkelijk kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kan toch dat sasuke het tegen suigetsu gezegd heeft zonder dat het in een aflevering voorkwam, hij zal wel meer gedaan hebben in 3 jaar wat je niet weer maar toch een flashback van kan krijgen.
Maar goed, ik heb dus niets gemist![]()
![]()
Als jij een film kijkt hoeft toch ook niet iedereen met een flashback te worden geintroduceer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef Xaobotnik het volgende:
In werkelijkheid natuurlijk wel. Maar dit is een verhaal dat verteld wordt. Dan is het niet echt normaal om van te voren iets te laten zien alsof het eerder voor kwam. Dan was het logischer geweest om het iets uitgebreider te doen. Dat ene fragment deed namelijk vermoeden dat er zich iets van te voren heeft afgespeeld. Overigens hadden ze dat met als die fillers, makkelijk kunnen doen.
Maar goed, ik heb dus niets gemist
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Nee, maar dat is anders. Deze flashback deed me echt vermoeden dat er een verleden is tussen Sasuke en die kerel. Een meer reguliere wijze zou zijn geweest als het een flashback was die iets langer duurde waarin duidelijk wordt dat ze elkaar zijn tegengekomen enzo. Een flashback van één seconde seconde slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Als jij een film kijkt hoeft toch ook niet iedereen met een flashback te worden geintroduceer?
![]()
Volgens mij was er geen flashback, hij laat hem simpelweg uit zijn "container", waarna ze verder gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nee, maar dat is anders. Deze flashback deed me echt vermoeden dat er een verleden is tussen Sasuke en die kerel. Een meer reguliere wijze zou zijn geweest als het een flashback was die iets langer duurde waarin duidelijk wordt dat ze elkaar zijn tegengekomen enzo. Een flashback van één seconde seconde slaat gewoon nergens op.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Jawel, want het begint met "Ooit zal ik je bevrijden" (oid) en een seconde later wordt dan de scene getoond waarin het dan eindelijk zover is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Volgens mij was er geen flashback, hij laat hem simpelweg uit zijn "container", waarna ze verder gaan.
![]()
Net even de aflevering opnieuw gedownload om het tegendeel te bewijzen, maar je hebt inderdaad gelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Jawel, want het begint met "Ooit zal ik je bevrijden" (oid) en een seconde later wordt dan de scene getoond waarin het dan eindelijk zover is.
![]()
Vreemd dat dit stukje erin zit, het komt ook niet in de manga voor.![]()
Dat wilde ik dus ook doen, je hebt me wat werk bespaartquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Net even de aflevering opnieuw gedownload om het tegendeel te bewijzen, maar je hebt inderdaad gelijk.![]()
Vreemd dat dit stukje erin zit, het komt ook niet in de manga voor.
![]()
Maar inderdaad erg raar, dat stukje hoort er niet in te zitten, de search and rescue mission om het zwaard terug te krijgen overigens ook niet evenals het spoorzoeken van karin in de vorige ep. Deze week zal dus hoogstwaarschijnlijk wederom een groot gedeelte "filler" zijn afgaande op de vorige 2 eps. Ik hoop niet dat ze te veel afwijken van het oorspronkelijke verhaal.
edit; Wat een taalfouten in zo'n klein stukje tekst![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door ArcticBlizzard op 08-07-2009 12:39:01 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ah hier zijn jullie
Geweldige afleveringen zijn het en er gebeurde de vorige aflevering niet echt iets
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
![]()
![]()
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
wow @ manga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer een aflevering dichterbij de Kakashi gaiden.![]()
![]()
Komt de manga deze week eigenlijk wel uit ?It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:29 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:47 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manga was erg vroeg deze week.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:47 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Cahir het volgende:De manga is weer genieten geblazen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik blijf het verhaal gewoon lekker meeslepend vinden! Goede verhouding actie/verhaal en spanning! )
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:40 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
De manga is weer genieten geblazen!(ik blijf het verhaal gewoon lekker meeslepend vinden! Goede verhouding actie/verhaal en spanning! )
Ik vraag me af of Cahir die spoiler wil lezen, in ieder geval denk ik niet als hij per ongeluk dat stuk uit de manga heeft gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Cahir het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Tijdje weg geweest met deze serie, heb ik veel gemist??
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.![]()
Helaas ik kan de spoiler niet meer wijzigen.
@LockonStratos: Je hebt geluk dat het vakantie is dan heb je alle tijd om alles goed door te nemen![]()
![]()
Veel filler, niets gemist dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:08 schreef LockonStratos het volgende:
Tijdje weg geweest met deze serie, heb ik veel gemist??
![]()
![]()
te mooie aflevering
1 ding vraag ik me nu trouwens wel af, kon orochimaru sasuke niet gewoon veel eerder bv toen hij net bij hem kwam afmaken en daarna zijn sharinganogen door kabuto bij hem laten zetten?
[ Bericht 45% gewijzigd door Cesare-Borgia op 30-07-2009 19:03:36 ]![]()
Ja, is die al te zien?? hij zou vandaag uitkomen toch?quote:Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Ben de manga nu aan het lezen en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ben de manga nu aan het lezen en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door GrupoBalanca op 01-08-2009 01:10:58 ]Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ben de manga nu aan het lezen en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hey, hoe is het eigenlijk met Rin afgelopen?Ze zal wel dood zijn? Kakashi vertelde ooit aan Sasuke dat al zijn vrienden en mensen die hij lief had al dood waren. Maar Rin is verder nooit uitgewerkt toch?
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wilde sasuke's hele lichaam overnemen zodra zijn huidige lichaam op was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
te mooie aflevering
1 ding vraag ik me nu trouwens wel af, kon orochimaru sasuke niet gewoon veel eerder bv toen hij net bij hem kwam afmaken en daarna zijn sharinganogen door kabuto bij hem laten zetten?
Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/![]()
ja maar puur voor die sharingan, hij kon toch steeds andere lichamen pakken en dan die sharingan erin laten zettenquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:17 schreef capital_P het volgende:
[..]
Hij wilde sasuke's hele lichaam overnemen zodra zijn huidige lichaam op was.
![]()
![]()
sasuke is sterk, niet alleen door zijn sharingan, maar ook o.a. door zijn goede gebruik ervan.Het Mighty Max forum
Een sharingan implantaat is niet zo goed als in een echt Uchiha lichaam. Zie bijv. Kakashi die zijn oog altijd moet bedekken, omdat de sharingan niet uit te schakelen is.![]()
![]()
De kwaliteit van de kakashi arc was erg goed, volgens mij hebben ze wat nieuwe mensen in dienst, sommige stukken leek op samurai champloo.
Toen ik het voorstukje zag was ik bang voor fillers maar het ziet ernaar uit dat we gewoon nog even de manga volgen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ze volgen idd vooralsnog eerst de manga. Voorlopig kunnen ze daar ook gewoon verder mee. Er is niet echt een rede om weer met fillers te beginnen, toch ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De kwaliteit van de kakashi arc was erg goed, volgens mij hebben ze wat nieuwe mensen in dienst, sommige stukken leek op samurai champloo.
Toen ik het voorstukje zag was ik bang voor fillers maar het ziet ernaar uit dat we gewoon nog even de manga volgen.
De tekenkwaliteit van de kakashi gaiden afleveringen vond ik goed, zat ook verder goed in elkaar en netjes. Enige wat ik een beetje miste was de audio kwaliteit. En de stem van Obito vond ik niet zo passen. Leek bijna op Pain....It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Hebben ze een reden nodig om met fillers te beginnen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:25 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ze volgen idd vooralsnog eerst de manga. Voorlopig kunnen ze daar ook gewoon verder mee. Er is niet echt een rede om weer met fillers te beginnen, toch ?
De tekenkwaliteit van de kakashi gaiden afleveringen vond ik goed, zat ook verder goed in elkaar en netjes. Enige wat ik een beetje miste was de audio kwaliteit. En de stem van Obito vond ik niet zo passen. Leek bijna op Pain....
![]()
Stem van Obito vond ik ook tegenvallen, die van kakashi overigens ook, had wat hogere stemmen verwacht. Maar toch een erg goede ep.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Er is veel te veel manga materiaal om nu al weer fillers te gaan doen, behalve dan de filler die door de canon afleveringen gemixt wordt.![]()
Heb hem vanmiddag al gezien......quote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
idd, dat eindequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag al gezien......(na outro)
![]()
ahhhh ze is liefquote:
Waar download jij ze? Takafansubs is weer laatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag al gezien......
![]()
Die manga van deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Die manga van deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef Anonymousz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Ligt eraan, maar rond dit tijdstip; animecrazy en dan staat de download op de derde pagina of je moet willen streamen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:35 schreef Cahir het volgende:
Weer kan ik 122 nergens vinden, waar downloaden jullie altijd?
s avonds kan je hem bij taka krijgen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
ik kijk Naruto op deze sitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:35 schreef Cahir het volgende:
Weer kan ik 122 nergens vinden, waar downloaden jullie altijd?
http://www.anime-ss.com/anime-ss/anime.html
Maar alf 122 is nog niet geuploadEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Op animecrazy staat ie al een tijdjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kijk Naruto op deze site
http://www.anime-ss.com/anime-ss/anime.html
Maar alf 122 is nog niet geupload
Goeie sitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Op animecrazy staat ie al een tijdje
122 is het begin van veel moois
geen manga vandaag?Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Nope, WSJ brengt een week niets uit dus ook geen bleach, one piece en dergelijkequote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
damnit!Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Nouquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nope, WSJ brengt een week niets uit dus ook geen bleach, one piece en dergelijke
Akamaru Jump komt uit, seizoens bundel van WSJ met o.a. d. gray manquote:
wat is dat? een spin off van akamaru? (Ik weet namelijk niet wat WSJ of d. gray man is)Het Mighty Max forum
WSJ is shounen jump, het blad waarin naruto wor uitgegeven.
Akamaru jump is de seizoensbundel van wsj, hierin kun je allerlei manga vinden van amateurs tot pro's die een eenmalige release of pilot uitbrengen en dergelijke.
D. gray-man is een manga/anime, na een onderbreking van een paar maanden krijgen we eindelijk weer een chapter, alleen publiceren ze hem deze keer in de akamaru jump en niet in shounen jump. Een goede manga die veel lezers van naruto en bleach ook lezen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Lekker rustig in het topic ... ?
Komt er nou nog een nieuwe film ? Wel vage intro.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Wij kunnen die over circa 6 maanden verwachten, dan releasen ze de dvd en subbed db hem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:33 schreef Dethroned het volgende:
Komt er nou nog een nieuwe film ? Wel vage intro.
En het is inderdaad rustig in het topic, maar de manga gaat weer goed worden deze week.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Jups vrij rustig hier.
Ondanks dat de anime in serieus vaarwater is gekomen
Naam?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:33 schreef Dethroned het volgende:
Komt er nou nog een nieuwe film ? Wel vage intro.
![]()
Ik vond 123 juist eindelijk weer eens een aflevering van echte narutokwalitit!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:45 schreef Cahir het volgende:
Flashbacks naar dingen in dezelfde aflevering, 123 had een killer moeten worden.
Animatie was super, ging lekker snel door, veel vechten weinig praten
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
laatste weken worden de afleveringen weer steeds beter. Dit is zo ongeveer het niveau waar ik tevreden mee ben. Het kan beter, volgens mij wordt het dat ook.Het Mighty Max forum
qftquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:37 schreef capital_P het volgende:
laatste weken worden de afleveringen weer steeds beter. Dit is zo ongeveer het niveau waar ik tevreden mee ben. Het kan beter, volgens mij wordt het dat ook.
Goede ep, al zater er wat veel flashbacks in...I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Hoe zit het nou met de manga?It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Madara?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef Nic1 het volgende:
Madara \o/
Vond de scene met Pain en Madara wel goed gedaan, net als zijn nieuwe stem.
White Widow, Thai, Haze, Skunk, Northern Light, Shaman, Orange Bud, Afghaan, Pineapple Express....![]()
Ja Madara ja, die gozer die pain instructies gaf, had een kap over zijn hoofd en een masker voor zijn gezicht. Had overigens ook een sharingen!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Is dit al in de anime voorgekomen dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ja Madara ja, die gozer die pain instructies gaf, had een kap over zijn hoofd en een masker voor zijn gezicht. Had overigens ook een sharingen!
Ik ken geen Madara, alleen van toen Sasuke in Naruto zat!White Widow, Thai, Haze, Skunk, Northern Light, Shaman, Orange Bud, Afghaan, Pineapple Express....![]()
Kan me niet voorstellen dat de anime kijkers dit al weten, nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Wiet het volgende:
[..]
Is dit al in de anime voorgekomen dan?
Ik ken geen Madara, alleen van toen Sasuke in Naruto zat!
Want Tobi is de member van akatsuki met het masker.![]()
Aflevering van vandaag nog niet gezien?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Wiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dude, deze week in de laatste 2 min van de ep ofzo!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik ken geen Madara, alleen van toen Sasuke in Naruto zat!
Helaas pindakaas het was vandaag te zien in de animequote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de anime kijkers dit al weten, nee.
Want Tobi is de member van akatsuki met het masker.
![]()
Goed om te lezen dat je weer helemaal bij bent met de manga overigens
Ennnnnn Tobi zat in de ontploffing van Deirdra, en er is nergens info geweest of madara lid van akatsuki is.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Vette aflevering, ze volgen nu wel lekker snel de manga!
Geen manga deze week las ik in dit topic, waarom niet?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ow, net gekeken, nu snap ik hetquote:Op donderdag 3 september 2009 20:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Aflevering van vandaag nog niet gezien?
White Widow, Thai, Haze, Skunk, Northern Light, Shaman, Orange Bud, Afghaan, Pineapple Express....![]()
Toffe einde zeg, Tobi = Uchiha Madara![]()
Shippuuden wordt beter en beter. Het is echt van een dieptepunt terug gekomen![]()
![]()
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Manga:SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt? Laten ze dat nu al zien?quote:Op vrijdag 4 september 2009 05:44 schreef ASSpirine het volgende:
Toffe einde zeg, Tobi = Uchiha Madara![]()
Shippuuden wordt beter en beter. Het is echt van een dieptepunt terug gekomen
Volgensmij kwam dat stukje in de manga pas vrij laat, nog niet zo heel lang terug. En ik dacht dat de anime nu met Kakashi's gaiden bezig was?
![]()
Kakashi's gaiden was veel later in de anime dan in de manga. Dat Tobi Madara is kwam in de manga overigens 2 jaar geleden, dus niet zo heel kort.
In de anime zijn we ook al bijna bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vraagje
Is Tobi/Madara een neef van Sasuke en Itachi?
Hij heeft dezelfde achternaam
bedanktquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:32 schreef Nic1 het volgende:
De Uchiha zijn een clan. En Madara is al heel oud, dus een neef is het niet.
Een clan is toch ook gewoon een familie? Madara zal wel een oom, of een achterneef zijn, of niet?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:32 schreef Nic1 het volgende:
De Uchiha zijn een clan. En Madara is al heel oud, dus een neef is het niet.
Het Mighty Max forum
Neequote:Op zondag 6 september 2009 00:42 schreef capital_P het volgende:
[..]
Een clan is toch ook gewoon een familie? Madara zal wel een oom, of een achterneef zijn, of niet?
De enige familie van Madara die we kennen is Itachi Uchiha.Beatus vir qui suffert tentationem.
Hij is inderdaad familie (de Uchiha is één bloedlijn), maar wat hij dan precies van Sasuke is weet ik niet.quote:Op zondag 6 september 2009 00:42 schreef capital_P het volgende:
[..]
Een clan is toch ook gewoon een familie? Madara zal wel een oom, of een achterneef zijn, of niet?
Trouwens, was Madara niet de grondlegger van de Uchiha clan? Of ben ik nu in de war?
Edit: Oh nee, foutje.Hij is de grondlegger van Akatsuki en was de leider van de Uchiha clan.
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 07:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee
De enige familie van Madara die we kennen is Itachi Uchiha.
Dan is ie op z'n minst ook familie van sasuke. Volgens mij zijn alle uchiha's gewoon familie (net als obito dus). Neji en hinata zijn ook neef en nicht, toch?
Het Mighty Max forum
Misschien bedoelde hij Sasuke i.p.v. Madara?quote:Op zondag 6 september 2009 09:22 schreef capital_P het volgende:
[..]
Dan is ie op z'n minst ook familie van sasuke. Volgens mij zijn alle uchiha's gewoon familie (net als obito dus). Neji en hinata zijn ook neef en nicht, toch?
Maar ja, zelfs dan zijn ze nog (verre) familie en we kennen bijvoorbeeld ook de ouders van Sasuke.![]()
Ik bedoelde Izuna Uchiha
Ja de Uchiha kun je vergelijken met 1 hele grote familie, maar over die famliebanden wordt nooit gesproken. Tenzij het een directe neef/nicht betreft (Hinata/Neji) of broer/ouders.quote:Op zondag 6 september 2009 09:22 schreef capital_P het volgende:
![]()
Spoiler spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Heeft weinig zin als je dan zelf zoiets quote hequote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Als dat een spoiler is, graag onder een spoiler zetten...
Anders had ik het nog overwogen.
Iemand de nieuwe epsiode al gezien? Zo niet haast je :=)Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef Cahir het volgende:
Hij was echt stom, 5 minuten praten met itachi en 15 minuten praten met hokage.![]()
Jij bent niet de enige met deze mening
Best bijzonder dat Itachi alleen wilde praten aangezien het vangen van naruto zijn taak was binnen akatsuki.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef Cahir het volgende:
Hij was echt stom, 5 minuten praten met itachi en 15 minuten praten met hokage.
Ennnnnn we weten nu dat Naruto de zoon is van de 4e hokage (minato).
Geen slechte oogst voor een donderdagmiddag
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:22 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Spoiler spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
new generation beats the old one ?
anime: volgende week lijkt het mij een leuke episode over Jiraiya
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Over 2 weken pas. Wel een dubbele aflevering.
127 "Tales of a Gutsy Ninja ~Jiraiya Ninja Scroll~ Part 1"
"Dokonjō ninden ~Jiraiya ninpōchō~ Zenpen" September 24, 2009
128 "Tales of a Gutsy Ninja ~Jiraiya Ninja Scroll~ Part 2"
"Dokonjō ninden ~Jiraiya ninpōchō~ Kōhen" September 24, 2009
En weer 2 weken daarna...
Episode 129-130
Naruto Shippuden Special : The Amegakure invasion. Jiraiya's decision October 8, 2009SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:46 schreef Nic1 het volgende:
Over 2 weken pas. Wel een dubbele aflevering.
127 "Tales of a Gutsy Ninja ~Jiraiya Ninja Scroll~ Part 1"
"Dokonjō ninden ~Jiraiya ninpōchō~ Zenpen" September 24, 2009
128 "Tales of a Gutsy Ninja ~Jiraiya Ninja Scroll~ Part 2"
"Dokonjō ninden ~Jiraiya ninpōchō~ Kōhen" September 24, 2009
En weer 2 weken daarna...
Episode 129-130
Naruto Shippuden Special : The Amegakure invasion. Jiraiya's decision October 8, 2009Gaaf 2 alfeveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben pas bij Shippuuden 5![]()
![]()
Wat is The Amegakure invasion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn aan het afremmen: we krijgen nu 1 week niks, 1 week dubbele eps en dat 2x.quote:
Dubbele eps hebben meestal veel minder anime dan 2 losse eps.
Maar het gaat inderdaad hardHeel shippuuden is echt goed. Lekker snel in tempo en goede gevechten.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de manga stond vanmorgen al op het net, en die maakt er veel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Manga was echt megavet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Manga was echt megavet!indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Eindelijk Jiraya die iets met zn lompe scroll gaat doen![]()
Of het is een heul misleidende titel natuurlijk.Was je erbij?![]()
Anime:
Konan > blauwe meisje met haar?
Nagato > jongen met bruine/rode haar voor zijn ogen
wie is die met Oranje haar?![]()
taka fansubs is echt chill. 720p in mp4 met subs, zodat ik het direct op me ps3 kan afspelen.
Ze zijn alleen zo traaaaaaaaagHet Mighty Max forum
yahiko, of bedoelde je die met al die piercings?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef Cahir het volgende:
Anime:
wie is die met Oranje haar?
[ Bericht 4% gewijzigd door ArcticBlizzard op 25-09-2009 12:04:26 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Als ik dat had geweten..........quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:55 schreef capital_P het volgende:
taka fansubs is echt chill. 720p in mp4 met subs, zodat ik het direct op me ps3 kan afspelen.
Ze zijn alleen zo traaaaaaaaag
Had ik gewacht met downloaden en hem op de ps3 gekeken.quote:
ik zit dus wel nog te wachten tot ie online isHet Mighty Max forum
fantastische episodes
Shippuuden wordt echt goed nu, enorm interessant. Heel veel informatie over het verleden van Jiraiya.![]()
Waarom niet gewoon HS en dan omzetten naar vob ofzo.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
waarmee zet je het om naar vob?
Ik gebruik nu Gotsent om mkv's om te zetten naar mp4, maar dat programma neemt geen ondertiteling mee.
Ben al de HS versie aan het downen. Dan maar op de laptop kijken.Het Mighty Max forum
MKV2VOBquote:Op zondag 27 september 2009 09:41 schreef capital_P het volgende:
waarmee zet je het om naar vob?
Ik gebruik nu Gotsent om mkv's om te zetten naar mp4, maar dat programma neemt geen ondertiteling mee.
Ben al de HS versie aan het downen. Dan maar op de laptop kijken.
Anders kan je ook ps3 media server gebruiken, dan hoef je hem niet om te zetten maar moet je wel over een snelle computer beschikken die alles kan streamen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Taka is uit, naar het schijnt is er geknipt in de HS versie. Ongeveer anderhalf minuut eruit geknipt, op de keywords na, ook wat actie over Hanzo en de Sannin... Moet het zelf nog nakijken![]()
Wat een plottwist hebben ze weer aangebracht in de anime. De leden van Akatsuki zijn dus de studenten van Jiraaiya ( al die uiterlijke kenmerken komen overeen ).
Naruto die vernoemd is naar de hoofdpersoon uit het boek van Jiraaiya, hoe geniaal is dat?Ain't nothing to it but to do it.
Greece![]()
Het boek was er eerder dan Naruto, het zit dus iets anders.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:20 schreef Mendeljev het volgende:
Naruto die vernoemd is naar de hoofdpersoon uit het boek van Jiraaiya, hoe geniaal is dat?
![]()
![]()
Zn post klopt wel hoor, hij zegt hetzelfde als wat jij zegtquote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het boek was er eerder dan Naruto, het zit dus iets anders.
Lees nog maar eens goed
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Het boek was er eerder dan Naruto, het zit dus iets anders.
Was je erbij?![]()
Waarom op de ps3 kijken kijk het gewoon op http://www.narutoget.com/[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]![]()
omdat m'n ps3 op een grote tv staat aangesloten en HD ready kan afspelen.
M'n laptop niet.Het Mighty Max forum
Spoiler enzo....quote:Op woensdag 30 september 2009 16:20 schreef Mendeljev het volgende:
Wat een plottwist hebben ze weer aangebracht in de anime. De leden van Akatsuki zijn dus de studenten van Jiraaiya ( al die uiterlijke kenmerken komen overeen ).
PS3 heeft ook een browserquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:59 schreef capital_P het volgende:
omdat m'n ps3 op een grote tv staat aangesloten en HD ready kan afspelen.
M'n laptop niet.
. Maar ik download ook gewoon de 720p of 480p-uitvoeringen. Duurt maar een paar minuten en daarvoor heb je veel mooier beeld en geluid en geen last van evt. verbindingsproblemen, bufferzaken, etc.
[ Bericht 38% gewijzigd door Xaobotnik op 04-10-2009 20:25:14 ]![]()
Is geen spoiler, kwam gewoon voor in de anime, en hij baseert zn opmerking op aannames wat betreft uiterlijke kenmerken en dat kan bestquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Spoiler enzo....
[..]
PS3 heeft ook een browser. Maar ik download ook gewoon de 720p of 480p-uitvoeringen. Duurt maar een paar minuten en daarvoor heb je veel mooier beeld en geluid en geen last van evt. verbindingsproblemen, bufferzaken, etc.
internetbrowser op de ps3 is waardeloos.
mp4's van taka werken perfect! Je moet alleen een beetje geduld hebben soms.Het Mighty Max forum
Nieuwe Naruto dubbel episode is uitHet nieuwe intro liedje is kewl
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]![]()
Nicequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:05 schreef Grimmjoww het volgende:
Nieuwe Naruto dubbel episode is uitHet nieuwe intro liedje is kewl
Meteen even downloaden!!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heeft iemand nieuwe intro liedje al gehoord/gezien?Hij is echt mooi
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]![]()
nope ik ga hm zo checken, met bak popcorn.. iedereen heeft het daarover dus ik ben benieuwd
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
De muziek zelf is niet veel bijzonders maar de beelden zijn echt vetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef GrupoBalanca het volgende:
nope ik ga hm zo checken, met bak popcorn.. iedereen heeft het daarover dus ik ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
mooie aflevering, mooie intro!Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Nagato (Pain) heeft 6 lichamen waarvan eentje van Yahiko was. Nagato is zelf op een andere locatie.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef Cahir het volgende:
Anime:
wie is die met Oranje haar?
Manga is wel erg spannend
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
De mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
[ Bericht 2% gewijzigd door Anonymousz op 09-10-2009 19:08:41 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Mooie nieuwe op btw, hoop dat de tekenstijl ook in de komende eps terugkomt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pfff moet ik ook nog kijken... moet echt 100+ eps inhalen ofzo![]()
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.![]()
Zo jammer.. weer een break van de schrijver
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:13 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:18 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:43 schreef Dethroned het volgende:
[..]Ging over een pauze van de manga van een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ep gekeken, en de genjutsu was totaal niet wat ik ervan had gedacht. Hahaha had is muziekalers in gedachten...
[ Bericht 18% gewijzigd door ArcticBlizzard op 22-10-2009 17:10:56 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ep gekeken, en de genjutsu was totaal niet wat ik ervan had gedacht. Hahaha had is muziekalers in gedachten...
Anders rot je even een flink eind op?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef Cahir het volgende:
------------------------------------------
Ain't nothing to it but to do it.
Greece![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ging over een pauze van de manga van een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef Dethroned het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
Stond gewoon in de preview hoor?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Anders rot je even een flink eind op?
Anders leer jij beter kijken? Je ziet duidelijk Jiraya doorboord worden, bloed uitspugen en de kikkers helemaal geschrokken kijken.
![]()
Waarom doet iedereen zo moeilijk over spoilers?Alsof het dan niet meer leuk is ofzo
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef Dethroned het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
De episode wordt hier besproken, aangezien Cahir iets benoemde uit de episode is het derhalve geen spoilerquote:
En verder wat IkBenOzan zei
Dacht eigenlijk dat het na de nieuwe opening wel heel duidelijk was dat Jiraya het einde van deze arc niet zal halen (Hij sluit zijn ogen en je ziet daarna Naruto bij een graf staan)quote:![]()
Het lezen van manga spoilers maakt het voor mij zeker minder leuk. Anime spoilers interesseren me verder niet, maar anderen blijkbaar wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk over spoilers?Alsof het dan niet meer leuk is ofzo
![]()
![]()
Wauw, hele mooie aflevering.![]()
Ik vind juist dat het nu wat vlotter gaat. Maar ze hebben vast wel een filler ergens tussen naruto's sage trainingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef kisuke het volgende:
deze serie begint een beetje saai te worden
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:58 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het nu wat vlotter gaat. Maar ze hebben vast wel een filler ergens tussen naruto's sage training
ik wil gewoon Naruto tegen Madara zien vechten![]()
Zo ver is de manga niet eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef kisuke het volgende:
[..]
ik wil gewoon Naruto tegen Madara zien vechten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef kisuke het volgende:
[..]
kun je LANG wachten
anime, heb ik gedownload.. kijk ik als terug ben van training geven
Goede ep.
Ik vond het wel jammer dat Jiraiya niet meer te zien zal zijn. Hierbij even een ode aan Jiraiya in de vorm van zijn manifest.quote:The true measure of a shinobi is not how he lives but how he dies. It's not what they do in life, but what they did before dying that proves their worth...
Getting dumped always makes a man stronger. And if he hasn’t experienced it enough to be able to laugh and joke about it, or at least use it as material, he can’t fulfill his duties as a man.
Being hurt inevitably breeds feelings of hatred towards your attacker. But when we hurt others, we have to deal with their hatred for us, and out own feelings of guilt. But knowing what it feels like to be hurt is exactly why we try to be kind to others. That’s what makes us human.
Tsunade, a person grows up when he's able to overcome hardships. Protection is important, but there are some things that a person must learn on his own.
Now my job is to help the next generation, and set a good example for them. And for that I will gladly put my life on the line, and I’ll be smiling the whole time. It’s about the only cool thing old farts like me can do.
A tale is only as good as its final events, the plot twist. And mistakes are an important part of the plot too! I lived my life believing my lessons are what honed me. In return... I swore to accomplish a deed so great it would obliterate all my past failures... and die a splendid shinobi!Ain't nothing to it but to do it.
Greece![]()
Zo dat waren een paar magistrale afleveringen zeg
Is #469 nou al uit van de manga.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Verkeerde thread!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:10 schreef marcodej het volgende:
Spoiler-alert:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/video.aspx?id=232210SPOILERclass="spoiler">Voorstukje voor zondag: Wietse gaat meubels uitzoeken met de dames, dat wordt hilarisch volgens mij.En even later heeft Wietse gewoon een gesprek met Neeltje over gevoelens, in een weiland. Volgens mij ging daar wat gebeuren...
huh?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:10 schreef marcodej het volgende:
Spoiler-alert:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/video.aspx?id=232210SPOILERclass="spoiler">Voorstukje voor zondag: Wietse gaat meubels uitzoeken met de dames, dat wordt hilarisch volgens mij.En even later heeft Wietse gewoon een gesprek met Neeltje over gevoelens, in een weiland. Volgens mij ging daar wat gebeuren...
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Zelfs in de manga is dat nog niet gebeurd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef kisuke het volgende:
[..]
En ik verwacht het eerlijk gezegd ook niet.
![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 30-10-2009 16:37:00 ]![]()
@ strawberry, je spoilert! haha
Kijk je de anime ook nog steeds? Anders zou ik maar snel weer beginnen want er komen nu een paar goede weken voor je aan als sasuke fan![]()
@ strawberry en Nic1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
spoilert....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:58 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het nu wat vlotter gaat. Maar ze hebben vast wel een filler ergens tussen naruto's sage training
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
[spoiler]Itachi wist van Madara en van Sasuke's haat. Ik denk dat hij alsnog gokt dat Naruto het wel oplost, maar dat er een oorlog zou komen was wel onvermijdelijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dethroned op 30-10-2009 16:54:16 ]It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Oh, oopsie!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:
@ strawberry, je spoilert! haha
Kijk je de anime ook nog steeds? Anders zou ik maar snel weer beginnen want er komen nu een paar goede weken voor je aan als sasuke fan![]()
Wat erg....
Ik heb er op dit moment echt geen tijd voor, examenjaar enzo. Misschien dat ik ze ooit nog eens allemaal ga kijken. Ik blijf in elk geval de manga volgen, maarhet is toch wel zo leuk om dat dan ook geanimeerd te zien hè.![]()
![]()
Ach Strawberry je was niet de enige; Gaat lekker met de spoilers vandaag!Dat is erg jammer want waar ze in het verleden de plank soms flink missloegen doen ze het nu erg goed qua animatie. Alleen de fillers zijn nog steeds om te huilen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, oopsie!Wat erg....
Ik heb er op dit moment echt geen tijd voor, examenjaar enzo. Misschien dat ik ze ooit nog eens allemaal ga kijken. Ik blijf in elk geval de manga volgen, maarhet is toch wel zo leuk om dat dan ook geanimeerd te zien hè.
Ach je hebt straks een lange vakantie (mist je geen hers hebt) en dus tijd zat om ze nog allemaal te bekijkenIk had in mijn examenjaar pfeiffer
, lag alleen maar op bed te slapen/rusten geen fut voor school/anime etc. Doe je best, en neem af en toe een pauze van circa 22 min
De animatie is idd beter geworden (fillers even daargelaten)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ach Strawberry je was niet de enige; Gaat lekker met de spoilers vandaag!
[..]
Dat is erg jammer want waar ze in het verleden de plank soms flink missloegen doen ze het nu erg goed qua animatie. Alleen de fillers zijn nog steeds om te huilen.
Ach je hebt straks een lange vakantie (mist je geen hers hebt) en dus tijd zat om ze nog allemaal te bekijkenIk had in mijn examenjaar pfeiffer
, lag alleen maar op bed te slapen/rusten geen fut voor school/anime etc. Doe je best, en neem af en toe een pauze van circa 22 min
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Ik zit er over na te denken na deze arc gewoon te stoppen met Naruto. Enerzijds is het supertof maar anderzijds moet je steeds een week wachten voor 20 minuten animatie met 5 minuten flashbacks. Misschien moet ik maar 2 jaar gaan opsparen en alles in een marathon gaan kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:17 schreef DemonRage het volgende:
Nou is Jiraiya ook al dood in de anime.
r.i.p.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece![]()
Zoiets heb ik soms ook met de manga... een week wachten tot de volgende 17 bladzijdes van het verhaal uitkomen. 't is helaas te boeiend om op te sparen.![]()
![]()
Hmmz... tijd lang alleen maar de manga gevolgd omdat de fillers in de serie mijn neus uitkwamen...
Vanaf welke ep begint het echte verhaal weer?
Ik heb wat in te halen kennelijk
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Forum Opties Forumhop: Hop naar: