Ze zijn aan het afremmen: we krijgen nu 1 week niks, 1 week dubbele eps en dat 2x.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Manga was echt megavet!indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
yahiko, of bedoelde je die met al die piercings?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef Cahir het volgende:
Anime:
Konan > blauwe meisje met haar?
Nagato > jongen met bruine/rode haar voor zijn ogen
wie is die met Oranje haar?
Als ik dat had geweten..........quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:55 schreef capital_P het volgende:
taka fansubs is echt chill. 720p in mp4 met subs, zodat ik het direct op me ps3 kan afspelen.
Ze zijn alleen zo traaaaaaaaag
Had ik gewacht met downloaden en hem op de ps3 gekeken.quote:
MKV2VOBquote:Op zondag 27 september 2009 09:41 schreef capital_P het volgende:
waarmee zet je het om naar vob?
Ik gebruik nu Gotsent om mkv's om te zetten naar mp4, maar dat programma neemt geen ondertiteling mee.
Ben al de HS versie aan het downen. Dan maar op de laptop kijken.
Het boek was er eerder dan Naruto, het zit dus iets anders.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:20 schreef Mendeljev het volgende:
Naruto die vernoemd is naar de hoofdpersoon uit het boek van Jiraaiya, hoe geniaal is dat?
Zn post klopt wel hoor, hij zegt hetzelfde als wat jij zegtquote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het boek was er eerder dan Naruto, het zit dus iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |