ja maar puur voor die sharingan, hij kon toch steeds andere lichamen pakken en dan die sharingan erin laten zettenquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:17 schreef capital_P het volgende:
[..]
Hij wilde sasuke's hele lichaam overnemen zodra zijn huidige lichaam op was.
Ze volgen idd vooralsnog eerst de manga. Voorlopig kunnen ze daar ook gewoon verder mee. Er is niet echt een rede om weer met fillers te beginnen, toch ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De kwaliteit van de kakashi arc was erg goed, volgens mij hebben ze wat nieuwe mensen in dienst, sommige stukken leek op samurai champloo.
Toen ik het voorstukje zag was ik bang voor fillers maar het ziet ernaar uit dat we gewoon nog even de manga volgen.
Hebben ze een reden nodig om met fillers te beginnen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:25 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ze volgen idd vooralsnog eerst de manga. Voorlopig kunnen ze daar ook gewoon verder mee. Er is niet echt een rede om weer met fillers te beginnen, toch ?
De tekenkwaliteit van de kakashi gaiden afleveringen vond ik goed, zat ook verder goed in elkaar en netjes. Enige wat ik een beetje miste was de audio kwaliteit. En de stem van Obito vond ik niet zo passen. Leek bijna op Pain....
Heb hem vanmiddag al gezien......quote:
idd, dat eindequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag al gezien......
ahhhh ze is liefquote:
Waar download jij ze? Takafansubs is weer laatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag al gezien......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Die manga van deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef Anonymousz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Ligt eraan, maar rond dit tijdstip; animecrazy en dan staat de download op de derde pagina of je moet willen streamen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:35 schreef Cahir het volgende:
Weer kan ik 122 nergens vinden, waar downloaden jullie altijd?
ik kijk Naruto op deze sitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:35 schreef Cahir het volgende:
Weer kan ik 122 nergens vinden, waar downloaden jullie altijd?
Op animecrazy staat ie al een tijdjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kijk Naruto op deze site
http://www.anime-ss.com/anime-ss/anime.html
Maar alf 122 is nog niet geupload
Goeie sitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Op animecrazy staat ie al een tijdje
Nope, WSJ brengt een week niets uit dus ook geen bleach, one piece en dergelijkequote:
Nouquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nope, WSJ brengt een week niets uit dus ook geen bleach, one piece en dergelijke
Akamaru Jump komt uit, seizoens bundel van WSJ met o.a. d. gray manquote:
Wij kunnen die over circa 6 maanden verwachten, dan releasen ze de dvd en subbed db hem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:33 schreef Dethroned het volgende:
Lekker rustig in het topic ... ?
Komt er nou nog een nieuwe film ? Wel vage intro.
Naam?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:33 schreef Dethroned het volgende:
Lekker rustig in het topic ... ?
Komt er nou nog een nieuwe film ? Wel vage intro.
Ik vond 123 juist eindelijk weer eens een aflevering van echte narutokwalitit!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:45 schreef Cahir het volgende:
Flashbacks naar dingen in dezelfde aflevering, 123 had een killer moeten worden.
qftquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:37 schreef capital_P het volgende:
laatste weken worden de afleveringen weer steeds beter. Dit is zo ongeveer het niveau waar ik tevreden mee ben. Het kan beter, volgens mij wordt het dat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madara?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef Nic1 het volgende:
Madara \o/
Vond de scene met Pain en Madara wel goed gedaan, net als zijn nieuwe stem.
Is dit al in de anime voorgekomen dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ja Madara ja, die gozer die pain instructies gaf, had een kap over zijn hoofd en een masker voor zijn gezicht. Had overigens ook een sharingen!
Kan me niet voorstellen dat de anime kijkers dit al weten, nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Wiet het volgende:
[..]
Is dit al in de anime voorgekomen dan?
Ik ken geen Madara, alleen van toen Sasuke in Naruto zat!
Aflevering van vandaag nog niet gezien?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Wiet het volgende:
[..]
Dude, deze week in de laatste 2 min van de ep ofzo!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik ken geen Madara, alleen van toen Sasuke in Naruto zat!
Helaas pindakaas het was vandaag te zien in de animequote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de anime kijkers dit al weten, nee.
Want Tobi is de member van akatsuki met het masker.
Ow, net gekeken, nu snap ik hetquote:Op donderdag 3 september 2009 20:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Aflevering van vandaag nog niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Manga:SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt? Laten ze dat nu al zien?quote:Op vrijdag 4 september 2009 05:44 schreef ASSpirine het volgende:
Toffe einde zeg, Tobi = Uchiha Madara![]()
Shippuuden wordt beter en beter. Het is echt van een dieptepunt terug gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:32 schreef Nic1 het volgende:
De Uchiha zijn een clan. En Madara is al heel oud, dus een neef is het niet.
Een clan is toch ook gewoon een familie? Madara zal wel een oom, of een achterneef zijn, of niet?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:32 schreef Nic1 het volgende:
De Uchiha zijn een clan. En Madara is al heel oud, dus een neef is het niet.
Neequote:Op zondag 6 september 2009 00:42 schreef capital_P het volgende:
[..]
Een clan is toch ook gewoon een familie? Madara zal wel een oom, of een achterneef zijn, of niet?
Hij is inderdaad familie (de Uchiha is één bloedlijn), maar wat hij dan precies van Sasuke is weet ik niet.quote:Op zondag 6 september 2009 00:42 schreef capital_P het volgende:
[..]
Een clan is toch ook gewoon een familie? Madara zal wel een oom, of een achterneef zijn, of niet?
quote:Op zondag 6 september 2009 07:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee
De enige familie van Madara die we kennen is Itachi Uchiha.
Misschien bedoelde hij Sasuke i.p.v. Madara?quote:Op zondag 6 september 2009 09:22 schreef capital_P het volgende:
[..]
Dan is ie op z'n minst ook familie van sasuke. Volgens mij zijn alle uchiha's gewoon familie (net als obito dus). Neji en hinata zijn ook neef en nicht, toch?
Ja de Uchiha kun je vergelijken met 1 hele grote familie, maar over die famliebanden wordt nooit gesproken. Tenzij het een directe neef/nicht betreft (Hinata/Neji) of broer/ouders.quote:Op zondag 6 september 2009 09:22 schreef capital_P het volgende:
Dan is ie op z'n minst ook familie van sasuke. Volgens mij zijn alle uchiha's gewoon familie (net als obito dus). Neji en hinata zijn ook neef en nicht, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Heeft weinig zin als je dan zelf zoiets quote hequote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Als dat een spoiler is, graag onder een spoiler zetten...
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef Cahir het volgende:
Hij was echt stom, 5 minuten praten met itachi en 15 minuten praten met hokage.
Best bijzonder dat Itachi alleen wilde praten aangezien het vangen van naruto zijn taak was binnen akatsuki.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef Cahir het volgende:
Hij was echt stom, 5 minuten praten met itachi en 15 minuten praten met hokage.
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:22 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Spoiler spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:46 schreef Nic1 het volgende:
Over 2 weken pas. Wel een dubbele aflevering.
127 "Tales of a Gutsy Ninja ~Jiraiya Ninja Scroll~ Part 1"
"Dokonjō ninden ~Jiraiya ninpōchō~ Zenpen" September 24, 2009
128 "Tales of a Gutsy Ninja ~Jiraiya Ninja Scroll~ Part 2"
"Dokonjō ninden ~Jiraiya ninpōchō~ Kōhen" September 24, 2009
En weer 2 weken daarna...
Episode 129-130
Naruto Shippuden Special : The Amegakure invasion. Jiraiya's decision October 8, 2009Gaaf 2 alfeveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben pas bij Shippuuden 5![]()
![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |