abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71544443
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:17 schreef capital_P het volgende:

[..]

Hij wilde sasuke's hele lichaam overnemen zodra zijn huidige lichaam op was.
ja maar puur voor die sharingan, hij kon toch steeds andere lichamen pakken en dan die sharingan erin laten zetten
pi_71557541
sasuke is sterk, niet alleen door zijn sharingan, maar ook o.a. door zijn goede gebruik ervan.
pi_71561153
Vergeet de Dark Curse niet.
pi_71563075
Een sharingan implantaat is niet zo goed als in een echt Uchiha lichaam. Zie bijv. Kakashi die zijn oog altijd moet bedekken, omdat de sharingan niet uit te schakelen is.
pi_71578829
De kwaliteit van de kakashi arc was erg goed, volgens mij hebben ze wat nieuwe mensen in dienst, sommige stukken leek op samurai champloo.

Toen ik het voorstukje zag was ik bang voor fillers maar het ziet ernaar uit dat we gewoon nog even de manga volgen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_71580862
Vanaf welke episode begon de manga weer?
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_71632382
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De kwaliteit van de kakashi arc was erg goed, volgens mij hebben ze wat nieuwe mensen in dienst, sommige stukken leek op samurai champloo.

Toen ik het voorstukje zag was ik bang voor fillers maar het ziet ernaar uit dat we gewoon nog even de manga volgen.
Ze volgen idd vooralsnog eerst de manga. Voorlopig kunnen ze daar ook gewoon verder mee. Er is niet echt een rede om weer met fillers te beginnen, toch ?

De tekenkwaliteit van de kakashi gaiden afleveringen vond ik goed, zat ook verder goed in elkaar en netjes. Enige wat ik een beetje miste was de audio kwaliteit. En de stem van Obito vond ik niet zo passen. Leek bijna op Pain....
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_71638320
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:25 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Ze volgen idd vooralsnog eerst de manga. Voorlopig kunnen ze daar ook gewoon verder mee. Er is niet echt een rede om weer met fillers te beginnen, toch ?

De tekenkwaliteit van de kakashi gaiden afleveringen vond ik goed, zat ook verder goed in elkaar en netjes. Enige wat ik een beetje miste was de audio kwaliteit. En de stem van Obito vond ik niet zo passen. Leek bijna op Pain....
Hebben ze een reden nodig om met fillers te beginnen?

Stem van Obito vond ik ook tegenvallen, die van kakashi overigens ook, had wat hogere stemmen verwacht. Maar toch een erg goede ep.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_71638550
Er is veel te veel manga materiaal om nu al weer fillers te gaan doen, behalve dan de filler die door de canon afleveringen gemixt wordt.
pi_71652138
animetake loopt al 2 weken erg achter, wie ken nog meer goeie download sites?
pi_71652395
takafansubs.com is wel een goeie.
pi_71655432
Geen episode 121
pi_71657596
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Cahir het volgende:
Geen episode 121
Heb hem vanmiddag al gezien......
pi_71658118
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

idd, dat einde (na outro)
pi_71658424
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

idd, dat einde (na outro)
ahhhh ze is lief
pi_71658644
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Waar download jij ze? Takafansubs is weer laat
pi_71666012
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

ahhhh ze is lief
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:21:28 #120
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_71676322
De manga is kei gruwelijk
pi_71697336
Die manga van deze week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_71706245
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Die manga van deze week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:48:20 #123
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71849096
SPOILER
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71849932
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef Anonymousz het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:26:53 #125
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71850097
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
Dank je wel
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')