SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madara?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef Nic1 het volgende:
Madara \o/
Vond de scene met Pain en Madara wel goed gedaan, net als zijn nieuwe stem.
Is dit al in de anime voorgekomen dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ja Madara ja, die gozer die pain instructies gaf, had een kap over zijn hoofd en een masker voor zijn gezicht. Had overigens ook een sharingen!
Kan me niet voorstellen dat de anime kijkers dit al weten, nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Wiet het volgende:
[..]
Is dit al in de anime voorgekomen dan?
Ik ken geen Madara, alleen van toen Sasuke in Naruto zat!
Aflevering van vandaag nog niet gezien?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Wiet het volgende:
[..]
Dude, deze week in de laatste 2 min van de ep ofzo!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik ken geen Madara, alleen van toen Sasuke in Naruto zat!
Helaas pindakaas het was vandaag te zien in de animequote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de anime kijkers dit al weten, nee.
Want Tobi is de member van akatsuki met het masker.
Ow, net gekeken, nu snap ik hetquote:Op donderdag 3 september 2009 20:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Aflevering van vandaag nog niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Manga:SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt? Laten ze dat nu al zien?quote:Op vrijdag 4 september 2009 05:44 schreef ASSpirine het volgende:
Toffe einde zeg, Tobi = Uchiha Madara![]()
Shippuuden wordt beter en beter. Het is echt van een dieptepunt terug gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |