Ligt eraan, maar rond dit tijdstip; animecrazy en dan staat de download op de derde pagina of je moet willen streamen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:35 schreef Cahir het volgende:
Weer kan ik 122 nergens vinden, waar downloaden jullie altijd?
ik kijk Naruto op deze sitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:35 schreef Cahir het volgende:
Weer kan ik 122 nergens vinden, waar downloaden jullie altijd?
Op animecrazy staat ie al een tijdjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kijk Naruto op deze site
http://www.anime-ss.com/anime-ss/anime.html
Maar alf 122 is nog niet geupload
Goeie sitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Op animecrazy staat ie al een tijdje
Nope, WSJ brengt een week niets uit dus ook geen bleach, one piece en dergelijkequote:
Nouquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nope, WSJ brengt een week niets uit dus ook geen bleach, one piece en dergelijke
Akamaru Jump komt uit, seizoens bundel van WSJ met o.a. d. gray manquote:
Wij kunnen die over circa 6 maanden verwachten, dan releasen ze de dvd en subbed db hem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:33 schreef Dethroned het volgende:
Lekker rustig in het topic ... ?
Komt er nou nog een nieuwe film ? Wel vage intro.
Naam?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:33 schreef Dethroned het volgende:
Lekker rustig in het topic ... ?
Komt er nou nog een nieuwe film ? Wel vage intro.
Ik vond 123 juist eindelijk weer eens een aflevering van echte narutokwalitit!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:45 schreef Cahir het volgende:
Flashbacks naar dingen in dezelfde aflevering, 123 had een killer moeten worden.
qftquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:37 schreef capital_P het volgende:
laatste weken worden de afleveringen weer steeds beter. Dit is zo ongeveer het niveau waar ik tevreden mee ben. Het kan beter, volgens mij wordt het dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |