Nee, maar dat is anders. Deze flashback deed me echt vermoeden dat er een verleden is tussen Sasuke en die kerel. Een meer reguliere wijze zou zijn geweest als het een flashback was die iets langer duurde waarin duidelijk wordt dat ze elkaar zijn tegengekomen enzo. Een flashback van één seconde seconde slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Als jij een film kijkt hoeft toch ook niet iedereen met een flashback te worden geintroduceer?
Volgens mij was er geen flashback, hij laat hem simpelweg uit zijn "container", waarna ze verder gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nee, maar dat is anders. Deze flashback deed me echt vermoeden dat er een verleden is tussen Sasuke en die kerel. Een meer reguliere wijze zou zijn geweest als het een flashback was die iets langer duurde waarin duidelijk wordt dat ze elkaar zijn tegengekomen enzo. Een flashback van één seconde seconde slaat gewoon nergens op.
Jawel, want het begint met "Ooit zal ik je bevrijden" (oid) en een seconde later wordt dan de scene getoond waarin het dan eindelijk zover is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Volgens mij was er geen flashback, hij laat hem simpelweg uit zijn "container", waarna ze verder gaan.
Net even de aflevering opnieuw gedownload om het tegendeel te bewijzen, maar je hebt inderdaad gelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Jawel, want het begint met "Ooit zal ik je bevrijden" (oid) en een seconde later wordt dan de scene getoond waarin het dan eindelijk zover is.
Dat wilde ik dus ook doen, je hebt me wat werk bespaartquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Net even de aflevering opnieuw gedownload om het tegendeel te bewijzen, maar je hebt inderdaad gelijk.![]()
Vreemd dat dit stukje erin zit, het komt ook niet in de manga voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer een aflevering dichterbij de Kakashi gaiden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:29 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:47 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manga was erg vroeg deze week.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:47 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Cahir het volgende:De manga is weer genieten geblazen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik blijf het verhaal gewoon lekker meeslepend vinden! Goede verhouding actie/verhaal en spanning! )
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:40 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
De manga is weer genieten geblazen!(ik blijf het verhaal gewoon lekker meeslepend vinden! Goede verhouding actie/verhaal en spanning! )
Ik vraag me af of Cahir die spoiler wil lezen, in ieder geval denk ik niet als hij per ongeluk dat stuk uit de manga heeft gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Cahir het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Veel filler, niets gemist dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:08 schreef LockonStratos het volgende:
Tijdje weg geweest met deze serie, heb ik veel gemist??
Ja, is die al te zien?? hij zou vandaag uitkomen toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ben de manga nu aan het lezen en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door GrupoBalanca op 01-08-2009 01:10:58 ]Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ben de manga nu aan het lezen en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Hij wilde sasuke's hele lichaam overnemen zodra zijn huidige lichaam op was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
te mooie aflevering
1 ding vraag ik me nu trouwens wel af, kon orochimaru sasuke niet gewoon veel eerder bv toen hij net bij hem kwam afmaken en daarna zijn sharinganogen door kabuto bij hem laten zetten?
ja maar puur voor die sharingan, hij kon toch steeds andere lichamen pakken en dan die sharingan erin laten zettenquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:17 schreef capital_P het volgende:
[..]
Hij wilde sasuke's hele lichaam overnemen zodra zijn huidige lichaam op was.
Ze volgen idd vooralsnog eerst de manga. Voorlopig kunnen ze daar ook gewoon verder mee. Er is niet echt een rede om weer met fillers te beginnen, toch ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De kwaliteit van de kakashi arc was erg goed, volgens mij hebben ze wat nieuwe mensen in dienst, sommige stukken leek op samurai champloo.
Toen ik het voorstukje zag was ik bang voor fillers maar het ziet ernaar uit dat we gewoon nog even de manga volgen.
Hebben ze een reden nodig om met fillers te beginnen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:25 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ze volgen idd vooralsnog eerst de manga. Voorlopig kunnen ze daar ook gewoon verder mee. Er is niet echt een rede om weer met fillers te beginnen, toch ?
De tekenkwaliteit van de kakashi gaiden afleveringen vond ik goed, zat ook verder goed in elkaar en netjes. Enige wat ik een beetje miste was de audio kwaliteit. En de stem van Obito vond ik niet zo passen. Leek bijna op Pain....
Heb hem vanmiddag al gezien......quote:
idd, dat eindequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag al gezien......
ahhhh ze is liefquote:
Waar download jij ze? Takafansubs is weer laatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag al gezien......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |