Ik vind juist dat het nu wat vlotter gaat. Maar ze hebben vast wel een filler ergens tussen naruto's sage trainingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef kisuke het volgende:
deze serie begint een beetje saai te worden
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:58 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het nu wat vlotter gaat. Maar ze hebben vast wel een filler ergens tussen naruto's sage training
Zo ver is de manga niet eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef kisuke het volgende:
[..]
ik wil gewoon Naruto tegen Madara zien vechten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef kisuke het volgende:
[..]
quote:The true measure of a shinobi is not how he lives but how he dies. It's not what they do in life, but what they did before dying that proves their worth...
Getting dumped always makes a man stronger. And if he hasn’t experienced it enough to be able to laugh and joke about it, or at least use it as material, he can’t fulfill his duties as a man.
Being hurt inevitably breeds feelings of hatred towards your attacker. But when we hurt others, we have to deal with their hatred for us, and out own feelings of guilt. But knowing what it feels like to be hurt is exactly why we try to be kind to others. That’s what makes us human.
Tsunade, a person grows up when he's able to overcome hardships. Protection is important, but there are some things that a person must learn on his own.
Now my job is to help the next generation, and set a good example for them. And for that I will gladly put my life on the line, and I’ll be smiling the whole time. It’s about the only cool thing old farts like me can do.
A tale is only as good as its final events, the plot twist. And mistakes are an important part of the plot too! I lived my life believing my lessons are what honed me. In return... I swore to accomplish a deed so great it would obliterate all my past failures... and die a splendid shinobi!
Verkeerde thread!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:10 schreef marcodej het volgende:
Spoiler-alert:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/video.aspx?id=232210SPOILERclass="spoiler">Voorstukje voor zondag: Wietse gaat meubels uitzoeken met de dames, dat wordt hilarisch volgens mij.En even later heeft Wietse gewoon een gesprek met Neeltje over gevoelens, in een weiland. Volgens mij ging daar wat gebeuren...
huh?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:10 schreef marcodej het volgende:
Spoiler-alert:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/video.aspx?id=232210SPOILERclass="spoiler">Voorstukje voor zondag: Wietse gaat meubels uitzoeken met de dames, dat wordt hilarisch volgens mij.En even later heeft Wietse gewoon een gesprek met Neeltje over gevoelens, in een weiland. Volgens mij ging daar wat gebeuren...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Zelfs in de manga is dat nog niet gebeurd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef kisuke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk over spoilers?Alsof het dan niet meer leuk is ofzo
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 30-10-2009 16:37:00 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
spoilert....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:58 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het nu wat vlotter gaat. Maar ze hebben vast wel een filler ergens tussen naruto's sage training
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
[spoiler]Itachi wist van Madara en van Sasuke's haat. Ik denk dat hij alsnog gokt dat Naruto het wel oplost, maar dat er een oorlog zou komen was wel onvermijdelijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dethroned op 30-10-2009 16:54:16 ]It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Oh, oopsie!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:
@ strawberry, je spoilert! haha
Kijk je de anime ook nog steeds? Anders zou ik maar snel weer beginnen want er komen nu een paar goede weken voor je aan als sasuke fan![]()
Dat is erg jammer want waar ze in het verleden de plank soms flink missloegen doen ze het nu erg goed qua animatie. Alleen de fillers zijn nog steeds om te huilen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, oopsie!Wat erg....
Ik heb er op dit moment echt geen tijd voor, examenjaar enzo. Misschien dat ik ze ooit nog eens allemaal ga kijken. Ik blijf in elk geval de manga volgen, maarhet is toch wel zo leuk om dat dan ook geanimeerd te zien hè.
De animatie is idd beter geworden (fillers even daargelaten)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ach Strawberry je was niet de enige; Gaat lekker met de spoilers vandaag!
[..]
Dat is erg jammer want waar ze in het verleden de plank soms flink missloegen doen ze het nu erg goed qua animatie. Alleen de fillers zijn nog steeds om te huilen.
Ach je hebt straks een lange vakantie (mist je geen hers hebt) en dus tijd zat om ze nog allemaal te bekijkenIk had in mijn examenjaar pfeiffer
, lag alleen maar op bed te slapen/rusten geen fut voor school/anime etc. Doe je best, en neem af en toe een pauze van circa 22 min
Ik zit er over na te denken na deze arc gewoon te stoppen met Naruto. Enerzijds is het supertof maar anderzijds moet je steeds een week wachten voor 20 minuten animatie met 5 minuten flashbacks. Misschien moet ik maar 2 jaar gaan opsparen en alles in een marathon gaan kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:17 schreef DemonRage het volgende:
Nou is Jiraiya ook al dood in de anime.
r.i.p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |