abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69981230

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_69981257
Ik zal kijken of ik de op voor de volgende keer kan aanpassen, hij gaat er wat outdated uitzien.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_69985228
Als het goed is wordt Kakashi's gaiden binnenkort uitgezonden. Ik ben benieuwd hoe ze het in de anime hebben verwerkt, het is een tof verhaal
pi_69985532
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Als het goed is wordt Kakashi's gaiden binnenkort uitgezonden. Ik ben benieuwd hoe ze het in de anime hebben verwerkt, het is een tof verhaal
Dat zou mooi zijn
We fear that which we cannot see
pi_69986426
quote:
Nice
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_69988392
quote:
Oh, dat zou zeker tof zijn.
En de OP is inderdaad een beetje aan vernieuwing toe, maar het eerste plaatje moet wel blijven!
pi_69988398
quote:
Wil niet zeiken ofzo, maar bron?
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:31:09 #8
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_69990043
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_69991519
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:35 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Wil niet zeiken ofzo, maar bron?
http://img6.imageshack.us/img6/3103/6687701122954lo.jpg

Translation of the image from top to bottom:
「カカシ外電 ~先勝のボーイズライヅ~」
"Kakashi Gaiden ~Lucky days of Boy's life~"

TVアニメ化定!!
TV Anime Decided!!

若きカカシを描いたS初アニメ化!!今年の劇場版を楽しむに重要なシーンが!!放送日など、待 て速報!!
'S' of Young Kakashi first time in Anime!! Very important scene to enjoy this years movie!! Broadcast date and More information soon!!

Basically, that last line confirms that it will air before this years movie. That means either in June or July.

http://img163.imagevenue.com/img.php?image=95891_Sans_titre-1_122_968lo.jpg&loc=loc968

Hier zijn wat plaatjes!
pi_69993804
TvP
pi_69998626
Die kakashi gaiden lijkt me heeeeeel gaaf om geanimeerd te zien, daar wacht ik ook al een behoorlijk lange tijd op. Had eigenlijk verwacht dat ze deze tussen naruto en naruto shippuuden zouden proppen.
Weet iemand of ze er een ova van maken of gewoon normale eps?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:58:02 #12
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_69999049
Eindelijk weer verder met het verhaal. Had niet verwacht dat Sasuke het zou gaan opnemen tegen Orochimaru.
pi_70012782
manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70014006
tvp sasuke is een held
  maandag 15 juni 2009 @ 09:45:50 #15
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_70017311
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eindelijk weer verder met het verhaal. Had niet verwacht dat Sasuke het zou gaan opnemen tegen Orochimaru.
Ah het echte verhaal is weer begonnen begrijp ik hier uit?
Mooi, dan kan ik hem weer gaan volgen...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_70017913
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Ah het echte verhaal is weer begonnen begrijp ik hier uit?
Mooi, dan kan ik hem weer gaan volgen...

Fillers zijn blijkbaar voorbij. Ik ga sinds lange tijd de anime ook weer volgen.
pi_70023243
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook al af
SPOILER
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_70048944
tvp
Eindelijk gaat de anime weer verder
RAH RAH
pi_70131257
Beetje vage aflevering, wel goed maar ook veel dingen die niet (op dit tijdstip) in de manga voorkomen. Nu is het alleen nog wachten tot de manga van deze week.

Oro got wasted
pi_70149251
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Beetje vage aflevering, wel goed maar ook veel dingen die niet (op dit tijdstip) in de manga voorkomen. Nu is het alleen nog wachten tot de manga van deze week.

Oro got wasted
wat kwam niet in de manga voor?
Ik vond het wel een coole episode, wel beter dat sasuke eindelijk weer in de anime komt volop.
pi_70152186
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergeten
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_70154595
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergeten
Hij had zowaar een gevoelige kant daar terwijl hij zich de hele serie als een psychopaat heeft gedragen.
Ik vond wel dat het gevecht enigzins snel voorbij was.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:34:30 #23
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_70158844
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 02:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Hij had zowaar een gevoelige kant daar terwijl hij zich de hele serie als een psychopaat heeft gedragen.
Ik vond wel dat het gevecht enigzins snel voorbij was.
In de manga was het nog sneller voorbij
pi_70160079
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik vond het wel een coole episode, wel beter dat sasuke eindelijk weer in de anime komt volop.
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Dat dus o.a. In de manga ging het gewoon wat sneller, dit rekken hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat we nu wat meer afleveringen hebben en minder fillers. Want de filler was wel erg lang dit keer.

De manga
SPOILER
pi_70160186
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:

De manga
SPOILER
SPOILER
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')