Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Als het goed is wordt Kakashi's gaiden binnenkort uitgezonden. Ik ben benieuwd hoe ze het in de anime hebben verwerkt, het is een tof verhaal
Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Als het goed is wordt Kakashi's gaiden binnenkort uitgezonden. Ik ben benieuwd hoe ze het in de anime hebben verwerkt, het is een tof verhaal
Oh, dat zou zeker tof zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Wil niet zeiken ofzo, maar bron?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
http://img6.imageshack.us/img6/3103/6687701122954lo.jpgquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:35 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Wil niet zeiken ofzo, maar bron?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ah het echte verhaal is weer begonnen begrijp ik hier uit?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eindelijk weer verder met het verhaal. Had niet verwacht dat Sasuke het zou gaan opnemen tegen Orochimaru.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ah het echte verhaal is weer begonnen begrijp ik hier uit?
Mooi, dan kan ik hem weer gaan volgen...
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
mangaDat vroeg ik me ook al afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
wat kwam niet in de manga voor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Beetje vage aflevering, wel goed maar ook veel dingen die niet (op dit tijdstip) in de manga voorkomen. Nu is het alleen nog wachten tot de manga van deze week.
Oro got wasted
Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
wat kwam niet in de manga voor?
Hij had zowaar een gevoelige kant daarquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergeten
In de manga was het nog sneller voorbijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij had zowaar een gevoelige kant daarterwijl hij zich de hele serie als een psychopaat heeft gedragen.
Ik vond wel dat het gevecht enigzins snel voorbij was.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
wat kwam niet in de manga voor?
Ik vond het wel een coole episode, wel beter dat sasuke eindelijk weer in de anime komt volop.
Dat dus o.a. In de manga ging het gewoon wat sneller, dit rekken hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat we nu wat meer afleveringen hebben en minder fillers. Want de filler was wel erg lang dit keer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |