Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Als het goed is wordt Kakashi's gaiden binnenkort uitgezonden. Ik ben benieuwd hoe ze het in de anime hebben verwerkt, het is een tof verhaal
Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Als het goed is wordt Kakashi's gaiden binnenkort uitgezonden. Ik ben benieuwd hoe ze het in de anime hebben verwerkt, het is een tof verhaal
Oh, dat zou zeker tof zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Wil niet zeiken ofzo, maar bron?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
http://img6.imageshack.us/img6/3103/6687701122954lo.jpgquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:35 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Wil niet zeiken ofzo, maar bron?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ah het echte verhaal is weer begonnen begrijp ik hier uit?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eindelijk weer verder met het verhaal. Had niet verwacht dat Sasuke het zou gaan opnemen tegen Orochimaru.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ah het echte verhaal is weer begonnen begrijp ik hier uit?
Mooi, dan kan ik hem weer gaan volgen...
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
mangaDat vroeg ik me ook al afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
wat kwam niet in de manga voor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Beetje vage aflevering, wel goed maar ook veel dingen die niet (op dit tijdstip) in de manga voorkomen. Nu is het alleen nog wachten tot de manga van deze week.
Oro got wasted
Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
wat kwam niet in de manga voor?
Hij had zowaar een gevoelige kant daarquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergeten
In de manga was het nog sneller voorbijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij had zowaar een gevoelige kant daarterwijl hij zich de hele serie als een psychopaat heeft gedragen.
Ik vond wel dat het gevecht enigzins snel voorbij was.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
wat kwam niet in de manga voor?
Ik vond het wel een coole episode, wel beter dat sasuke eindelijk weer in de anime komt volop.
Dat dus o.a. In de manga ging het gewoon wat sneller, dit rekken hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat we nu wat meer afleveringen hebben en minder fillers. Want de filler was wel erg lang dit keer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Oro die met het broertje van Tsunade een missie heeft? Of dat Oro opeens bij dat boompje staat terwijl Tsunade haar vriendje probeert te reanimeren? Of ik ben het gewoon vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:50 schreef GrupoBalanca het volgende:
AnimeAnime hoeft niet in een spoiler, manga welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Ik heb de laatste aflevering ook gekeken. Maar moest deze Pain me opvallen? Niet gebeurd namelijk....quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel apart, in de laatste twee afleveringen komt Naruto slechts enkele seconden voor (zijn reactie op die rode gloed).
Hoeveel loopt de manga eigenlijk voor op de anime?
[..]
Ik heb de laatste aflevering ook gekeken. Maar moest deze Pain me opvallen? Niet gebeurd namelijk....
Ik denk trouwens niet dat Orochimaru ook daadwerkelijk dood is. Op zijn minst zal Kabuto wel iets kunnen doen waardoor hij Orochimaru in zich meedraagt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dat stukje, wanneer Itachi bij Akatsuki komt. Pain zegt iets in de zin van ''The new member has arrived'' en loopt Itachi binnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel apart, in de laatste twee afleveringen komt Naruto slechts enkele seconden voor (zijn reactie op die rode gloed).
[..]
Ik heb de laatste aflevering ook gekeken. Maar moest deze Pain me opvallen? Niet gebeurd namelijk....
Ik denk trouwens niet dat Orochimaru ook daadwerkelijk dood is. Op zijn minst zal Kabuto wel iets kunnen doen waardoor hij Orochimaru in zich meedraagt ofzo.
Vond ik ook. Normaal rekken ze dingen eindeloos. Maar nu het gaat om de dood van één van de grote schurken van de serie is dat in enkele luttele secondes gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij had zowaar een gevoelige kant daarterwijl hij zich de hele serie als een psychopaat heeft gedragen.
Ik vond wel dat het gevecht enigzins snel voorbij was.
Sasuke is wel sterk geworden, maar vergeet niet dat Orochimaru niet in een al te beste staat was!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Normaal rekken ze dingen eindeloos. Maar nu het gaat om de dood van één van de grote schurken van de serie is dat in enkele luttele secondes gedaan.
Die Sasuke is wel heel sterk geworden dan. Wordt wel heel interessant wat Sasuke nu gaat doen en hoe Naruto door op reageert. Die gaat er altijd toch een beetje naïef vanuit dat Sasuke door Orochimaru gevangen werd gehouden en hij hem alleen maar hoefde te bevrijden om hem terug te laten keren.
Deze aflevering was ch345 en een klein deel van 346. De manga is nu bij 452, dus de anime loopt een redelijk stuk achter. Hopelijk betekend dat een lange tijd zonder fillers.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Xaobotnik het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Deze aflevering was ch345 en een klein deel van 346. De manga is nu bij 452, dus de anime loopt een redelijk stuk achter. Hopelijk betekend dat een lange tijd zonder fillers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was doodziek, lag op bed en was aan het wachten op zijn medicijnen, kabuto zei zelfs dat dit eigenlijk de laatste dag was als hij het ritueel niet zou uitvoeren. Zelfs sakura zou kunnen winnen! Maarja opgeruim staat netjes, weer een villain minderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Normaal rekken ze dingen eindeloos. Maar nu het gaat om de dood van één van de grote schurken van de serie is dat in enkele luttele secondes gedaan.
Die Sasuke is wel heel sterk geworden dan. Wordt wel heel interessant wat Sasuke nu gaat doen en hoe Naruto door op reageert. Die gaat er altijd toch een beetje naïef vanuit dat Sasuke door Orochimaru gevangen werd gehouden en hij hem alleen maar hoefde te bevrijden om hem terug te laten keren.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen zijn host lichaam was ziek, in zijn echte vorm als slang niet. Maar ja, daarin was hij niet echt sterk, maar wel weer heel moeilijk te doden (zelfs nu is hij alleen geabsorbeerd door Sasuke, zoals je kon zien aan het eind van de aflevering).quote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hij was doodziek, lag op bed en was aan het wachten op zijn medicijnen, kabuto zei zelfs dat dit eigenlijk de laatste dag was als hij het ritueel niet zou uitvoeren. Zelfs sakura zou kunnen winnen! Maarja opgeruim staat netjes, weer een villain minder![]()
Sakura (bijv.) had dan ook weer verloren in zijn dimensie, zonder hulp van de sharingan.
![]()
Naruto's verhaal loopt echt belachlijk hard vergeleken met Bleach.....It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Maar Naruto heeft dan nog een jaar de tijd voordat de manga ingehaald wordt. Bleach daarin tegen.........quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Dethroned het volgende:
Naruto's verhaal loopt echt belachlijk hard vergeleken met Bleach.....Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie![]()
laatste tijd wordt steeds intersanter, sasuke is echt sterk geworden niet normaal
voor de geinstreseerden.. Aflevering 115![]()
We krijgen toch niet nu een hele sasuke filler he, k vond het een goede aflevering maar wil dat het normale verhaal nu maar eens doorgaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:45 schreef Nic1 het volgende:
Op zich geen slechte aflevering, jammer dat het bijna volledig filler was.
![]()
![]()
Het verhaal van deze arc is geen filler en ik denk dat het een leuke anime arc gaat worden. Deze aflevering was voornamelijk wel filler, in de manga vind Suigetsu zijn zwaard nl. meteen bij het graf.
Normaal zitten er dan ook 2 chapters in een anime ep, vandaag ongeveer 6 blz.![]()
![]()
Oké. Gelukkig. Want ik vind het idee van Sasuke die nu zijn eigen groep handlangers aan het vormen is wel tof.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:30 schreef Nic1 het volgende:
Het verhaal van deze arc is geen filler en ik denk dat het een leuke anime arc gaat worden. Deze aflevering was voornamelijk wel filler, in de manga vind Suigetsu zijn zwaard nl. meteen bij het graf.
Normaal zitten er dan ook 2 chapters in een anime ep, vandaag ongeveer 6 blz.![]()
http://www.onemanga.com/Naruto/347/014/\
De blz waarbij ze het zwaard van Zabuza gewoon vinden bij het graf, de ep van vandaag gaat tot het einde van die bewuste chapter.
Ik hoop niet dat ze dit te veel gaan doen want het is enorm irritant als ze de lijn van de manga niet volgen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet iemand trouwens of de manier waarop Naturo zich verwoord ook een extra betekenis heeft? En an heb ik het vooral over dat 'dattebayo' wat hij vaak achter iets zegt in verschillende varianten. Hij is in principe de enige die dat zegt. En hij gebruikt het ook als hij iets opschrijft (getuige het bericht dat hij achterliet voor Chouchi toen die het in zijn eentje opnam tegen een van Orochimaru's descipels die Sasuke meenamen uit Konoha).![]()
Als je nou eens googled..quote:Op zondag 28 juni 2009 02:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Weet iemand trouwens of de manier waarop Naturo zich verwoord ook een extra betekenis heeft? En an heb ik het vooral over dat 'dattebayo' wat hij vaak achter iets zegt in verschillende varianten. Hij is in principe de enige die dat zegt. En hij gebruikt het ook als hij iets opschrijft (getuige het bericht dat hij achterliet voor Chouchi toen die het in zijn eentje opnam tegen een van Orochimaru's descipels die Sasuke meenamen uit Konoha).
It doesn't have any meaning.
1. dattebayo
Despite what superking said, Jaivez was completely right. Dattebayo has NO actual meaning and is just tagged to the end of narutos sentences, its just like his dialect.
Naruto's style is '(verb stem)tte bayo!' For instance, wakattebayo is "I get it already" or nan dattebayo is "What (the heck) is that?"
Nan Dattebayo!?!!?
Wakattebayo!!!
2. dattebayo
Directly derived from an actual interview with the creator himself, Masashi kishimoto.
- Is Naruto's favorite phrase, "dattebayo" modeled on anything?
K: That isn't really modeled on anything either. When I thought of childlike speech, "dattebayo" instantly came to mind. It's like it's become a part of Naruto, and even now it brings out his "mischievousness"
I guess it's just up to fans to determine for themselves what it truly means...
Maybe there's no real definition to it, dattebayo!![]()
Ik heb altijd begrepen dat het een onbeleefde manier van praten is, kinderlijk dus inderdaad. Misschien iets in de trand als "you know what I'm sayin" in het Engels.Kweenie, ik denk ook dat het geen echte betekenis heeft.
![]()
De opening van de laatste aflevering van de anime is dat Sasuke zegt dat hij hem (Suigetsu) gaat bevrijden. De volgende scene is dat Sasuke daar dan weer terug is, en dan Suigetsu bevrijd. Het lijkt alsof dit ooit in een van de eerdere afleveringen is geweest. Maar dit is toch de eerste keer dat we Suigetsu zien cq. zijn naam genoemd wordt?![]()
Kan toch dat sasuke het tegen suigetsu gezegd heeft zonder dat het in een aflevering voorkwam, hij zal wel meer gedaan hebben in 3 jaar wat je niet weer maar toch een flashback van kan krijgen.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:37 schreef Xaobotnik het volgende:
De opening van de laatste aflevering van de anime is dat Sasuke zegt dat hij hem (Suigetsu) gaat bevrijden. De volgende scene is dat Sasuke daar dan weer terug is, en dan Suigetsu bevrijd. Het lijkt alsof dit ooit in een van de eerdere afleveringen is geweest. Maar dit is toch de eerste keer dat we Suigetsu zien cq. zijn naam genoemd wordt?
![]()
Wanneer ik google, en het resultaat is: 'het betekent niets', dan ben ik daar niet echt meteen tevreden mee, en hoop ik dat er misschien mensen zijn die een bepaald extra inzicht hebben. Komt dat vreemd op je over?quote:Op zondag 28 juni 2009 09:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je nou eens googled..
It doesn't have any meaning.
Ok, thanksquote:In werkelijkheid natuurlijk wel. Maar dit is een verhaal dat verteld wordt. Dan is het niet echt normaal om van te voren iets te laten zien alsof het eerder voor kwam. Dan was het logischer geweest om het iets uitgebreider te doen. Dat ene fragment deed namelijk vermoeden dat er zich iets van te voren heeft afgespeeld. Overigens hadden ze dat met als die fillers, makkelijk kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kan toch dat sasuke het tegen suigetsu gezegd heeft zonder dat het in een aflevering voorkwam, hij zal wel meer gedaan hebben in 3 jaar wat je niet weer maar toch een flashback van kan krijgen.
Maar goed, ik heb dus niets gemist![]()
![]()
Als jij een film kijkt hoeft toch ook niet iedereen met een flashback te worden geintroduceer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef Xaobotnik het volgende:
In werkelijkheid natuurlijk wel. Maar dit is een verhaal dat verteld wordt. Dan is het niet echt normaal om van te voren iets te laten zien alsof het eerder voor kwam. Dan was het logischer geweest om het iets uitgebreider te doen. Dat ene fragment deed namelijk vermoeden dat er zich iets van te voren heeft afgespeeld. Overigens hadden ze dat met als die fillers, makkelijk kunnen doen.
Maar goed, ik heb dus niets gemist
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Forum Opties Forumhop: Hop naar: