Ik was ermee bezigquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef sjimz het volgende:
Die hetero was weer eens te lui om een nieuwe te openen.
Of het is een sabotage actie vanuit HOOLS!
Nee, dat is ook niet zo. Al zijn er momenten geweest waar ik je best voor een busje wilde duwen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef SCH het volgende:
Ik moest lachen om Daggla
Doe nou niet of we vijanden zijn, stomme Griek, we hebben elkaar 1 x ontmoet en dat viel best mee.
moet ik gewoon altijd weer gniffelenquote:Grapjes. Om te lachen
En ik jou naast de moussaka in de oven willen leggen. Aan het gasquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet zo. Al zijn er momenten geweest waar ik je best voor een busje wilde duwen hoor.
Hoe verdien je het..quote:
Werkloos toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
Weet iemand of Aad de Mos ergens coach is momenteel?
Dat wist ik niet.quote:
quote:
We gaan niet dood. Tenzij het virus straks een stuk dodelijker wordt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Verdamme.. morgen maar even wat manderijntjes halen en komend jaar zwervers en junks ontwijken. Is varkensgriep geconstateerd bij een medewerkers van de Kredietbank hier in Groningen.. en vooral zwervers en junks komen daar.
lui waar je geen zicht op hebt waar die uithangen.
WE'RE ALL GONNA DIE!!!!
dat sowiesoquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Virus is nu rustig.. muteert ergens op vakantie in Spanje en BLAMMO.. najaarspest!
ik zeg je, een pandemische herhaling van de spaanse griep!
WE'RE ALL GONNA DIE!
Waarheid als een koe. koe.gifquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
WE'RE ALL GONNA DIE!
Misschien dat de werkgelegenheid dan wat aantrekt als er een paar dooien vallen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Virus is nu rustig.. muteert ergens op vakantie in Spanje en BLAMMO.. najaarspest!
ik zeg je, een pandemische herhaling van de spaanse griep!
WE'RE ALL GONNA DIE!
Dat heb ik ook met Friesland.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:06 schreef SCH het volgende:
Ik vind de term Helmond veel verontrustender dan Mexicaanse griep.
Waar ligt dat ook alweer? Heerenveen wil je ook niet dood gevonden worden, laat staan levend.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat heb ik ook met Friesland.
Dat was zijn vriendin, bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:10 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb een keer een Fries met een anti-Fries muts gezien
Chill.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:29 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.livemocha.com
Toffe shit.Talen leren =
Die blonde? Sinds zij op TV is snap ik die hele nieuwslezeressen-fetisjquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:56 schreef toma het volgende:
Godverdomme die nieuwe nieuwslezeres op Ned 3 is niet verkeerd.
nee een nieuwe met donker kort haar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die blonde? Sinds zij op TV is snap ik die hele nieuwslezeressen-fetisj
Die vd Brink had een aardige verspreking. Mohammed B. de moordenaar van Pim Fortuynquote:
Wat ik laatst begreep was ie bondscoach van Vanuatu. Maar goed weet niet meer precies wanneer dat was, dus het kan makkelijk een 1 april grap geweest zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
Weet iemand of Aad de Mos ergens coach is momenteel?
Ja ik hoorde het ook. Dacht dat ik het verkeerd gehoord hadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Die vd Brink had een aardige verspreking. Mohammed B. de moordenaar van Pim Fortuyn
Verkapte kijk-mij-vrienden-hebben-die-mij-smsen-als-ze-in-de-kroeg-staan-postquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:15 schreef Breach het volgende:
Waarom moeten mensen mij altijd 's nachts smsen als ze in de kroeg staan
quote:Paris Hilton scoort Ronaldo
AMSTERDAM - Slechts 24 uur nadat bekend werd dat Paris Hilton en haar vriend Doug Reinhardt uit elkaar zijn, heeft de hotelerfgename alweer een nieuwe man aan de haak geslagen: niemand minder dan stervoetballer Cristiano Ronaldo.
Het koppel werd in de nacht van woensdag op donderdag gespot in club MyHouse in Hollywood. De voetballer en de blonde socialite werden al knuffelend vastgelegd op een sofa in de VIP-ruimte, zo is te zien op foto’s in de Britse tabloid Daily Mail.
Verschillende Amerikaanse entertainmentsites claimen dat de twee tijdens de avond hartstochtelijk met elkaar kusten. Ze verlieten de club rond drie uur middernacht, na telefoonnummers te hebben uitgewisseld.
Cristiano en Paris leken aanvankelijk ieder hun eigen richting uit te gaan, maar volgens de Daily Mail arriveerde de voetballer later die nacht bij het huis van de socialite.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:17 schreef toma het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-vrienden-een-vriendin/scharrel-hebben-die-mij-smst-als-ze-in-de-kroeg-staat-post
De 'een' was niet bedoeld als 'm'n'. Dus dan weet jij inmiddels genoeg over de situatie, niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef SCH het volgende:
[..]
vriendin/scharrelYour life in een notedopje.
Het is weer hoog tijd voor een consult, doerak.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:22 schreef Breach het volgende:
[..]
De 'een' was niet bedoeld als 'm'n'. Dus dan weet jij inmiddels genoeg over de situatie, niet?
Ach, sommige dingen werken gewoon niet zoals je ze voor je ziet. Dan maar zóquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is weer hoog tijd voor een consult, doerak.
Wat doet Ronaldo in Hollywood?quote:
Maar zo lekker is zij toch eigenlijk niet?quote:
Nee, zo lekker is zij inderdaad nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar zo lekker is zij toch eigenlijk niet?
Lance Armstrong maar dan met uitzaaiingen (die weer niet helemaal zeker zijn). Hij belde gezellig met het infuusje in zijn arm, ik hoorde dat apparaaat piepen, weird.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:53 schreef toma het volgende:
Sterkte ermee SCH. Wat heeft ie precies?
Inhalen wat op Pinkpop niet doorgingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Lance Armstrong maar dan met uitzaaiingen (die weer niet helemaal zeker zijn). Hij belde gezellig met het infuusje in zijn arm, ik hoorde dat apparaaat piepen, weird.
Heb zelf kaartjes voor Depeche Mode
Lance Armstrong had ongeveer overal in zijn lichaam kanker zitten. Dus die had ook uitzaaiingen hoor. Maar die kon genezen, dus het is hopen dat het bij je broer net zo voorspoedig verloopt. Hoe kut de situatie dan nu ook is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Lance Armstrong maar dan met uitzaaiingen (die weer niet helemaal zeker zijn).
Idem. Ik háát het echt. Dat heerlijke Brabant gevoel met die zachte Gquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:06 schreef toma het volgende:
Ow jezus christus. Guus MeeuwisDaar wil ik nog niet dood gevonden worden.
6 december in Gelredomequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef Kopbal het volgende:
Waar komt Rammstein?
Ik ga in december m'n eerste concert bezoeken
ik praat ook met een zachte G (quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Idem. Ik háát het echt. Dat heerlijke Brabant gevoel met die zachte G
Okay, dat wist ik niet precies. Het is op zich relatief een milde vorm van kanker, voor wat het waard is. We gaan uit van het beste.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Lance Armstrong had ongeveer overal in zijn lichaam kanker zitten. Dus die had ook uitzaaiingen hoor. Maar die kon genezen, dus het is hopen dat het bij je broer net zo voorspoedig verloopt. Hoe kut de situatie dan nu ook is.
Ik heb echt NIKS met Brabantquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
ik praat ook met een zachte G (). Maar heel dat Guus Meeuwis sfeertje vind ik echt om te kotsen.
Lance had het (mede door veel te laat pas een dokter te bezoeken) in zijn buik, longen en hersenen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, dat wist ik niet precies. Het is op zich relatief een milde vorm van kanker, voor wat het waard is. We gaan uit van het beste.
Ja, is vorige week in Heerenveen geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
6 december in Gelredome
DM op 30-11 in Ahoy
Welk concert ga je naar toe?
Guus Meeuwis is best leuk toch, hij komt in Abe Lenstra stadion ook. Maar een concert is toch wel een paar bruggen te ver.
Gadver ik vind dat echt een lelijk wijfquote:
Ik heb wel wat met Brabant, woon er al m'n hele leven en zal er ook niet zo snel weg gaan. Maar ik snap het niet waarom sommige mensen zo trots moeten zijn op hun afkomst en die 'Brabantse-saamhorigheid' van Guus Meeuwis snap ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb echt NIKS met Brabant
En sowieso niks met Nederlands-talige muziek. Uitzondering daargelaten.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:21 schreef Kopbal het volgende:
Nederlandstalige muziek kan best leuk zijn hoor, met 20 bier achter de kiezen.
Ze IS ook gewoon een lelijk wijf...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gadver ik vind dat echt een lelijk wijf
Taal maakt toch niet zoveel uit, je hebt ook nl talige punk en rock e.d.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:20 schreef toma het volgende:
Nederlandstalige muziek is ook kut. Doe mij maar rock:
[ afbeelding ]
En je hebt Roos.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Taal maakt toch niet zoveel uit, je hebt ook nl talige punk en rock e.d.
ja ok. Maar onder Nederlands talig vallen naar mijn mening Frans Bauer en Marianne Weber achtige zangers.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Taal maakt toch niet zoveel uit, je hebt ook nl talige punk en rock e.d.
Sjimz, kom er maar in.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:33 schreef toma het volgende:
[..]
ja ok. Maar onder Nederlands talig vallen naar mijn mening Frans Bauer en Marianne Weber achtige zangers.
Blof is één van de weinige Nederlands talige bands die ik wel kan waarderen.
Ja, die heb je ook jaquote:
Mag ik de rol van sjimz overnemen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:33 schreef toma het volgende:
Blof is één van de weinige Nederlands talige bands die ik wel kan waarderen.
Guus Meeuwis van Zeeland.quote:
Was zondag nog bij een optreden van de Dijk (toevallig, dat wel). Maar dat klinkt dan nog wel enigzins. Voor de rest is het idd De Poema's en Acda ed Munnik. En nog wat Belgisch materiaal a la Gorki.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Dik Hout, De Poema's en Acda en de Munnik is het enige NL'e wat ik luister.
En de Dijk natuurlijk af en toe.
Hehe, NAC uit dit jaar. Voor de mensen die geweest zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef Kopbal het volgende:
Frans Duijts nog niet genoemd? Cultuurbarbaren!
Nou als ik ergens niet dood gevonden wil wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:45 schreef toma het volgende:
[..]
Zeeland is iig een stuk mooier dan Brabant qua natuur
Mijn ouders hebben daar een sta-caravan. Als ik eens lekker wil ontspannen dan ga ik daar ook heen in het weekend. Heerlijk die rust als je het doordeweeks super druk hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou als ik ergens niet dood gevonden wil worden
Daar kun je gewoon een uur rondrijden zonder iemand tegen te komen. Dat is niet echt mijn ding.
Ja, dat is dan wel weer fijn. Even ontsnappen aan alle drukte. Maar na 2 dagen zou ik weer gillend naar huis willen denk ik. Ik heb wel een beetje drukte om me heen nodig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:48 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben daar een sta-caravan. Als ik eens lekker wil ontspannen dan ga ik daar ook heen in het weekend. Heerlijk die rust als je het doordeweeks super druk hebt.
Maar ik zou er ook niet kunnen wonen hoor. Veuls te rustig daarvoor.
Want?quote:
Daarom ga ik ook niet zo vaakquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer fijn. Even ontsnappen aan alle drukte. Maar na 2 dagen zou ik weer gillend naar huis willen denk ik. Ik heb wel een beetje drukte om me heen nodig.
Nee, ik wilde wat vragen maar je was net weg.quote:
Geen geld om te stappen, geen voetbal, begrafenis van Bobby, geen werk. Begin alles een beetje zat te worden. Al de hele week iedere dag pas rond 12 uur wakker met zo'n gevoel van, tsja, wat moet ik nu eens gaan doen.quote:
Ik herken hetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen geld om te stappen, geen voetbal, begrafenis van Bobby, geen werk. Begin alles een beetje zat te worden. Al de hele week iedere dag pas rond 12 uur wakker met zo'n gevoel van, tsja, wat moet ik nu eens gaan doen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, ik wilde wat vragen maar je was net weg.
Maar toch niet.
Voor welke club ben jij nou, dat kwam laatst ergens ter sprake en ik dacht altijd dat je Ajacied was..
Dat ritme had ik de afgelopen 4 maanden, maar de laatste tijd word ik een beetje moedeloos van alles.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik herken het
Maar hoe staat het met je solliciteren dan? En wat bij mij iig al een maandje of 2 helpt is gewoon een normaal dag/nacht ritme aanhouden. Dus 24h naar bed en 9h je bed uitkomen.
Hmm, ik zie de laatste tijd weer wat lichtjes aan de horizonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat ritme had ik de afgelopen 4 maanden, maar de laatste tijd word ik een beetje moedeloos van alles.
Maar wat ik me dan afvraag.. Is daar wel werk? Kun je dat wel betalen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Bagger. Het buitenland lonkt steeds harder.
Zeer herkenbaar.. alleen had ik wel 24 uur per week werk bij een callcentre.. vooral 's avonds. Aankleden ongeveer een uurtje voor ik moest werken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen geld om te stappen, geen voetbal, begrafenis van Bobby, geen werk. Begin alles een beetje zat te worden. Al de hele week iedere dag pas rond 12 uur wakker met zo'n gevoel van, tsja, wat moet ik nu eens gaan doen.
Juist voor Nederlands sprekenden. Dublin, Warschau, Praag, Sofia.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan afvraag.. Is daar wel werk? Kun je dat wel betalen?
Klopt inderdaad.. ik ken iemand die is naar Dublin gegaan om daar te werken, na een paar jaar daar zit hij nu in Thailand.. ook iets te doen zonder opleiding maar met zijn engels en nederlands kennis. Verdiend ook erg goed..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Juist voor Nederlands sprekenden. Dublin, Warschau, Praag, Sofia.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Dik Hout, De Poema's en Acda en de Munnik is het enige NL'e wat ik luister.
En de Dijk natuurlijk af en toe.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou als ik ergens niet dood gevonden wil worden
Daar kun je gewoon een uur rondrijden zonder iemand tegen te komen. Dat is niet echt mijn ding.
Geestdodend werk, maar het betaald wel goed inderdaad.. Voor die twee, drie jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.. ik ken iemand die is naar Dublin gegaan om daar te werken, na een paar jaar daar zit hij nu in Thailand.. ook iets te doen zonder opleiding maar met zijn engels en nederlands kennis. Verdiend ook erg goed..
Tong en Bluezz en golfer komen hier niet, dus neequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:09 schreef SCH het volgende:
Da Sandman ook nog hier. We kunnen het ook gewoon weer Hools gaan noemen.
Zaanse mayonaissequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus - gewoon werkend en in goede staat. Zanussi.
50? 75? Meer?
Voor 50 euro maak je menig studentenhuis blij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50? 75? Meer?
Houden zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong en Bluezz en golfer komen hier niet, dus nee
Koude chocoladequote:
Mijn doelstelling is vooral mezelf toch wel blij maken met cashquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Voor 50 euro maak je menig studentenhuis blij.
Voor iets meer lukt dat ook nog welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Voor 50 euro maak je menig studentenhuis blij.
Waar moet het dan zittenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zit dat vriesvak boven de koelkast, dat is toch ook totaal niet logisch. Volgens mij worden we hier "gerickrolled" door BS.
quote:
Ik zal zo ook eens de inhoud van mijn koelkast fotograferen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50? 75? Meer?
Mijn vriesvakken zitten ook onderin.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef SCH het volgende:
Vriesvakken zitten toch atlijd bovenin?
En het zijn volgens mij vlokkenGeen slag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef SCH het volgende:
Vriesvakken zitten toch atlijd bovenin?
En het zijn volgens mij vlokkenGeen slag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zit dat vriesvak boven de koelkast, dat is toch ook totaal niet logisch. Volgens mij worden we hier "gerickrolled" door BS.
Jij hebt zeker de halve inhoud van de Gall & Gallquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal zo ook eens de inhoud van mijn koelkast fotograferen.
Haha, door de mand gevallen.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef zjroentje het volgende:
Als het twee aparte deuren zijn moet het vriesvak gewoon onderin. Omdat onze koel-vriescombinatie () dat ook heeft.
![]()
Ik heb op dit moment geen wijn in huisquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de halve inhoud van de Gall & Gall.
Goede wijnactie trouwens, laatst. Ik had alleen te weinig tijd om nog meer te kopen.
Geen wijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen wijn in huis
Wel 5 flessen whisky
Gisteren is de laatste CS er door heen gegaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen wijn?! Ik zou bijna wel per dag een flesje opentrekken
.
De koelkast tijdens ons laatste weekendje in Center Parcs.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal zo ook eens de inhoud van mijn koelkast fotograferen.
Heinekenquote:
Wat voor wijn drink je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wacht nog op een stuk of 11 kratjes, tot die tijd drink ik alleen wijn.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef sjimz het volgende:
Zaterdag 13 juni downtime!
Tong's leven, wat doen jullie
Rood, vooral shirazquote:
Merlot of Malbec.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rood, vooral shiraz. Lekker vol van smaak. Al heb ik in Argentinie de merlot's ook wel goed weggekregen.
Wit drink ik echt amper. Jij?
Malbec is ook prima inderdaad, die bedoelde ik ook trouwensquote:
Alamos?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Malbec is ook prima inderdaad, die bedoelde ik ook trouwens.
Ik heb er nu twee liggen van Asamos als ik het goed heb. Ik sta zo wel even op.
Nu heb je helemaal een depressief weekend Aanvoerderquote:
Belgquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef toma het volgende:
[..]
De koelkast tijdens ons laatste weekendje in Center Parcs.
[ afbeelding ]
excuses voor de slechte kwaliteit.
Jupilers zijn juist lekker. Sinds mijn ardenner vakantie aan verknocht. Had het krat in de beek naast de tent staan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Belg
Die Jupilers zijn echt niet weg te krijgen.
Een Zuid Afrikaanse kanonkop kadettequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, hij staat ook in de wijnatlas.
Argentinië was echt bizar, hier betaal je voor een Norton - die ondanks de goedkopere prijs, gewoon prima te drinken is - 4 a 5 euro ofzo? Daar net een euro!
Zuid-Afrika en Australie wil ik ook nog een keer een wijnboerderijen-trip maken.
juist. En je krijgt er geen koppijn vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Jupiler vind ik niet bijster bijzonder, maar ze zijn juist makkelijk weg te drinken.
Pats modus:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef Prosac het volgende:
De moeder van een vriendin van mij is wijnhandelaar.. die komt soms echt met wijntjes van 80 euro aanzetten. "Om een keer te proberen, alstjeblieft"
Keer een franse wijn van 140 euro door de gootsteen gespoeld, niet te zuipen.
Maar de meeste dure wijnen zijn wel erg lekker hoor.
[uitlach modus]quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pats modus:
Ik heb op mijn bruiloft 35 flessen Moet & Chandon uitgeschonken.
Pats modus
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pats modus:
Ik heb op mijn bruiloft 25 flessen Moet & Chandon uitgeschonken.
Pats modus
Mijn vrouw heeft nog steeds een goede baan maar mijn schoonpa heeft een gall en gallquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Je vriendin had toen zeker wél een goede baan.
quote:
En die regelt dan 35 flessen Moet voor je.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft nog steeds een goede baan maar mijn schoonpa heeft een gall en gall
Sjimz mag dat niet meer he.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
![]()
Ik pats liever met vrouwen dan met drank.
Kan niet meer als getrouwd manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
![]()
Ik pats liever met vrouwen dan met drank.
25 flessen ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
En die regelt dan 35 flessen Moet voor je.![]()
Met vodka proef je dus echt bijna geen verschil qua smaak in de prijs.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Hm, ik heb vorig jaar 5 flessen vodka genuttigd die in NL ieder 50 Euro kosten voor een liter.
*pats, pats*
Dat is echt NIET waar dus. Ik was geen kenner, maar nu proef ik echt het verschil. Die flessen vodka drinken HEEL erg smooth weg, terwijl Smirnoff mij tegenwoordig doet kokhalzen als ik het puur drink.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met vodka proef je dus echt bijna geen verschil qua smaak in de prijs.
Met whisky/whiskey daarentegen.
Alleen ga je geen verschil proeven tussen een grey goose of een absolute.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is echt NIET waar dus. Ik was geen kenner, maar nu proef ik echt het verschil. Die flessen vodka drinken HEEL erg smooth weg, terwijl Smirnoff mij tegenwoordig doet kokhalzen als ik het puur drink.
That's what they all say.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er komen er in ieder geval geen meer bij op mijn lijstje (als het goed is)
Haha, probeer jezelf daar maar onderuit te lullen. Ik was goed boos geworden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef Prosac het volgende:
Ja hoor.. ik mij helemaal verheugen op dit weekend. De vriendin krijgt vier vriendinnetjes over de vloer, of ze bij mij in Groningen kunnen slapen, want ze wonen niet in de stad.
Barmhartig als ik benzeg ik dat dat wel kan. Ruimte zat.
Belt ze net met de vraag of ik al een andere slaapplek geregeld hebt.![]()
Damn... dat zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft nog steeds een goede baan maar mijn schoonpa heeft een gall en gall
Ik heb gezegd eens te kijken, maar anders gewoon in mijn eigen bed te kruipen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Haha, probeer jezelf daar maar onderuit te lullen. Ik was goed boos geworden.
Jeneverquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er was een user vroeger hier zijn vader was eigenaar van Ketel1..
Ketel_1 was dat.
Grey Goose heb ik nooit gedronken. Ik drink voornamelijk Russische en Oekraiense vodka's.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen ga je geen verschil proeven tussen een grey goose of een absolute.
quote:Imperia (van Russkiy Standart) = 9
Level 1 = 8,5
Wyborowka Exquisite = 8,5
Russkiy Standart Premium = 8
Medoff Platinum (Oekraine) = 8
Russkiy Standart = 7,5
Absolute = 7
Nemiroff (Oekraine) = 6
Stolichnaya = 6
Smirnoff = 5
Hehe, dat is een klassiek antwoord. M.a.w. je kijkt helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb gezegd eens te kijken, maar anders gewoon in mijn eigen bed te kruipen.
Hoe is het met je zieke lijf?quote:
Het ging ook om een vrouwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef w00h00 het volgende:
[..]
jezus, wat een lelijke gasten zitten er op FOK eigenlijk.
Mwah, beter, maar zo duf als wat. En pijn zonder pijnstillers, maar wel minder.quote:
De ex van Blight.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Riro het volgende:
[..]
Die ene die eenop d'r hoofd heeft geschminkt
!
Kerk! Die ziet eruitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Riro het volgende:
[..]
Die ene die eenop d'r hoofd heeft geschminkt
!
Wat is het nu uiteindelijk? Een ontsteking?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwah, beter, maar zo duf als wat. En pijn zonder pijnstillers, maar wel minder.
Misschien kun je RM een extra 'hart' onder de riem steken, door zo een hartje op je porum te vervenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat is het nu uiteindelijk? Een ontsteking?
Sterkte!
quote:Next Destination for Eljero Elia
Which club will the player play for on the 8 September 2009?
Loan deals counts. Others on request. Bets placed after a public announcement are declared void.
Winnaar
Ajax
1,25
Als Ajax daar nou gewoon zelf even 10 miljoen Euro op wedt en hem dan binnenhaalt, dan is de transfer ook weer een stuk goedkoper door de winstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Kopbal het volgende:
Als er iemand nog een dikke spaarrekening heeft en geld wil verdienen:
[..]
Geen topic voor mij zie ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef Breach het volgende:
Kijk Prosac, zo kan het dus ook
Geen partner kunnen krijgen
Overigens een big!! voor die gast die dat roept.
zo zeker is dat allemaal niet hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Kopbal het volgende:
Als er iemand nog een dikke spaarrekening heeft en geld wil verdienen:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Ajax daar nou gewoon zelf even 10 miljoen Euro op wedt en hem dan binnenhaalt, dan is de transfer ook weer een stuk goedkoper door de winst
Dat zijn de mooiste topics op heel Fok. Mensen die tegen hun computer gaan zitten huilen dat ze niks voor elkaar krijgen. Nee duh, ga eens naar buiten, onder de mensen. Moet je eens kijken wat dat scheelt.quote:
Ja of van die mensen die niet werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste topics op heel Fok. Mensen die tegen hun computer gaan zitten huilen dat ze niks voor elkaar krijgen. Nee duh, ga eens naar buiten, onder de mensen. Moet je eens kijken wat dat scheelt.
Of aan de wijven in het Oostblokquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, ik geef wel toe dat het in NL bij mij niet op rolletjes loopt. Maar ja, een weekje Praag en ik heb alweer 4 chickies de revue zien passeren.
Het ligt aan de wijven in NL.
quote:
Of aan mij.quote:
Echt lieverd, helemaal niemand had ruimte voor mij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, dat is een klassiek antwoord. M.a.w. je kijkt helemaal niet.
quote:
Tong hangt morgenavond aan zijn plafond, want Fok! gaat plat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Tong heeft al 20 jaar niet meer geneukt. Je kunt ook te ver gaan
Heeft hij wel touw dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tong hangt morgenavond aan zijn plafond, want Fok! gaat plat.![]()
En Mies Bouwman is ook niet meer op tv. Dat gaat wat worden voor die man.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tong hangt morgenavond aan zijn plafond, want Fok! gaat plat.![]()
Nee, want dat kan niet in de magnetron.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Godver s-duq3[e-u 7qe=-97_)&@_*&@#_*&@ KAN@#)*#
Die laatste meid heeft je een afscheidscadeautje gegeven?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Godver s-duq3[e-u 7qe=-97_)&@_*&@#_*&@ KAN@#)*#
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die laatste meid heeft je een afscheidscadeautje gegeven?
Dat is niet best nee. Maar komt dat door het feit dat je die deadline niet door had? Of dat je het ze nu pas gezegd hebt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef Houniet het volgende:
Ik zou morgen op vakantie gaan, kan ik niet mee ivm eind assessments voor studiepunten en een presentatie.
Wat een kut sfeer in huis hier.
We zouden met de familie naar Kos gaan, om de verjaardag van me moeder te vieren. Wat een kutzooi.
Sterkte, lekker kut dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef Houniet het volgende:
Ik zou morgen op vakantie gaan, kan ik niet mee ivm eind assessments voor studiepunten en een presentatie.
Wat een kut sfeer in huis hier.
We zouden met de familie naar Kos gaan, om de verjaardag van me moeder te vieren. Wat een kutzooi.
Ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan mensen die bewust niet werken. Echt een schijthekel.quote:
Nee, die deadline staat hier los van.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is niet best nee. Maar komt dat door het feit dat je die deadline niet door had? Of dat je het ze nu pas gezegd hebt?
versteegrobje.quote:
quote:
quote:
quote:
Hehe.quote:
ja ohadaahododah !!!!!!11 bana ba b!!!!!!!!!! BAN A!!!!!!!!!!!1111quote:
NSB'erquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ohadaahododah !!!!!!11 bana ba b!!!!!!!!!! BAN A!!!!!!!!!!!1111![]()
Ja, een van de leukste comedieshows van de laatste tijd wmb.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutfilm.
Kijk jij 30 Rock ook, Daggla?
Toen ik de show ontdekte heb ik ook alles achter elkaar gekeken. Lekker korte eps ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb deze week s1 en s2 gezien.
Kenneth is geniaal.
Surequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien toch maar eens dat 30 Rock kijken. Hoor er nu wel erg veel mensen over praten.
Vanwege een tubsmiley?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ohadaahododah !!!!!!11 bana ba b!!!!!!!!!! BAN A!!!!!!!!!!!1111![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |