Ja of van die mensen die niet werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste topics op heel Fok. Mensen die tegen hun computer gaan zitten huilen dat ze niks voor elkaar krijgen. Nee duh, ga eens naar buiten, onder de mensen. Moet je eens kijken wat dat scheelt.
Of aan de wijven in het Oostblokquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, ik geef wel toe dat het in NL bij mij niet op rolletjes loopt. Maar ja, een weekje Praag en ik heb alweer 4 chickies de revue zien passeren.
Het ligt aan de wijven in NL.
quote:
Of aan mij.quote:
Echt lieverd, helemaal niemand had ruimte voor mij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, dat is een klassiek antwoord. M.a.w. je kijkt helemaal niet.
quote:
Tong hangt morgenavond aan zijn plafond, want Fok! gaat plat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Tong heeft al 20 jaar niet meer geneukt. Je kunt ook te ver gaan
Heeft hij wel touw dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tong hangt morgenavond aan zijn plafond, want Fok! gaat plat.![]()
En Mies Bouwman is ook niet meer op tv. Dat gaat wat worden voor die man.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tong hangt morgenavond aan zijn plafond, want Fok! gaat plat.![]()
Nee, want dat kan niet in de magnetron.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Godver s-duq3[e-u 7qe=-97_)&@_*&@#_*&@ KAN@#)*#
Die laatste meid heeft je een afscheidscadeautje gegeven?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Godver s-duq3[e-u 7qe=-97_)&@_*&@#_*&@ KAN@#)*#
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die laatste meid heeft je een afscheidscadeautje gegeven?
Dat is niet best nee. Maar komt dat door het feit dat je die deadline niet door had? Of dat je het ze nu pas gezegd hebt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef Houniet het volgende:
Ik zou morgen op vakantie gaan, kan ik niet mee ivm eind assessments voor studiepunten en een presentatie.
Wat een kut sfeer in huis hier.
We zouden met de familie naar Kos gaan, om de verjaardag van me moeder te vieren. Wat een kutzooi.
Sterkte, lekker kut dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef Houniet het volgende:
Ik zou morgen op vakantie gaan, kan ik niet mee ivm eind assessments voor studiepunten en een presentatie.
Wat een kut sfeer in huis hier.
We zouden met de familie naar Kos gaan, om de verjaardag van me moeder te vieren. Wat een kutzooi.
Ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan mensen die bewust niet werken. Echt een schijthekel.quote:
Nee, die deadline staat hier los van.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is niet best nee. Maar komt dat door het feit dat je die deadline niet door had? Of dat je het ze nu pas gezegd hebt?
versteegrobje.quote:
quote:
quote:
quote:
Hehe.quote:
ja ohadaahododah !!!!!!11 bana ba b!!!!!!!!!! BAN A!!!!!!!!!!!1111quote:
NSB'erquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ohadaahododah !!!!!!11 bana ba b!!!!!!!!!! BAN A!!!!!!!!!!!1111![]()
Ja, een van de leukste comedieshows van de laatste tijd wmb.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutfilm.
Kijk jij 30 Rock ook, Daggla?
Toen ik de show ontdekte heb ik ook alles achter elkaar gekeken. Lekker korte eps ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb deze week s1 en s2 gezien.
Kenneth is geniaal.
Surequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien toch maar eens dat 30 Rock kijken. Hoor er nu wel erg veel mensen over praten.
Vanwege een tubsmiley?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ohadaahododah !!!!!!11 bana ba b!!!!!!!!!! BAN A!!!!!!!!!!!1111![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |