[uitlach modus]quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pats modus:
Ik heb op mijn bruiloft 35 flessen Moet & Chandon uitgeschonken.
Pats modus
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pats modus:
Ik heb op mijn bruiloft 25 flessen Moet & Chandon uitgeschonken.
Pats modus
Mijn vrouw heeft nog steeds een goede baan maar mijn schoonpa heeft een gall en gallquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Je vriendin had toen zeker wél een goede baan.
quote:
En die regelt dan 35 flessen Moet voor je.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft nog steeds een goede baan maar mijn schoonpa heeft een gall en gall
Sjimz mag dat niet meer he.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
![]()
Ik pats liever met vrouwen dan met drank.
Kan niet meer als getrouwd manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
![]()
Ik pats liever met vrouwen dan met drank.
25 flessen ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
En die regelt dan 35 flessen Moet voor je.![]()
Met vodka proef je dus echt bijna geen verschil qua smaak in de prijs.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Hm, ik heb vorig jaar 5 flessen vodka genuttigd die in NL ieder 50 Euro kosten voor een liter.
*pats, pats*
Dat is echt NIET waar dus. Ik was geen kenner, maar nu proef ik echt het verschil. Die flessen vodka drinken HEEL erg smooth weg, terwijl Smirnoff mij tegenwoordig doet kokhalzen als ik het puur drink.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met vodka proef je dus echt bijna geen verschil qua smaak in de prijs.
Met whisky/whiskey daarentegen.
Alleen ga je geen verschil proeven tussen een grey goose of een absolute.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is echt NIET waar dus. Ik was geen kenner, maar nu proef ik echt het verschil. Die flessen vodka drinken HEEL erg smooth weg, terwijl Smirnoff mij tegenwoordig doet kokhalzen als ik het puur drink.
That's what they all say.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er komen er in ieder geval geen meer bij op mijn lijstje (als het goed is)
Haha, probeer jezelf daar maar onderuit te lullen. Ik was goed boos geworden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef Prosac het volgende:
Ja hoor.. ik mij helemaal verheugen op dit weekend. De vriendin krijgt vier vriendinnetjes over de vloer, of ze bij mij in Groningen kunnen slapen, want ze wonen niet in de stad.
Barmhartig als ik benzeg ik dat dat wel kan. Ruimte zat.
Belt ze net met de vraag of ik al een andere slaapplek geregeld hebt.![]()
Damn... dat zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft nog steeds een goede baan maar mijn schoonpa heeft een gall en gall
Ik heb gezegd eens te kijken, maar anders gewoon in mijn eigen bed te kruipen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Haha, probeer jezelf daar maar onderuit te lullen. Ik was goed boos geworden.
Jeneverquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er was een user vroeger hier zijn vader was eigenaar van Ketel1..
Ketel_1 was dat.
Grey Goose heb ik nooit gedronken. Ik drink voornamelijk Russische en Oekraiense vodka's.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen ga je geen verschil proeven tussen een grey goose of een absolute.
quote:Imperia (van Russkiy Standart) = 9
Level 1 = 8,5
Wyborowka Exquisite = 8,5
Russkiy Standart Premium = 8
Medoff Platinum (Oekraine) = 8
Russkiy Standart = 7,5
Absolute = 7
Nemiroff (Oekraine) = 6
Stolichnaya = 6
Smirnoff = 5
Hehe, dat is een klassiek antwoord. M.a.w. je kijkt helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb gezegd eens te kijken, maar anders gewoon in mijn eigen bed te kruipen.
Hoe is het met je zieke lijf?quote:
Het ging ook om een vrouwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef w00h00 het volgende:
[..]
jezus, wat een lelijke gasten zitten er op FOK eigenlijk.
Mwah, beter, maar zo duf als wat. En pijn zonder pijnstillers, maar wel minder.quote:
De ex van Blight.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Riro het volgende:
[..]
Die ene die eenop d'r hoofd heeft geschminkt
!
Kerk! Die ziet eruitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Riro het volgende:
[..]
Die ene die eenop d'r hoofd heeft geschminkt
!
Wat is het nu uiteindelijk? Een ontsteking?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwah, beter, maar zo duf als wat. En pijn zonder pijnstillers, maar wel minder.
Misschien kun je RM een extra 'hart' onder de riem steken, door zo een hartje op je porum te vervenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat is het nu uiteindelijk? Een ontsteking?
Sterkte!
quote:Next Destination for Eljero Elia
Which club will the player play for on the 8 September 2009?
Loan deals counts. Others on request. Bets placed after a public announcement are declared void.
Winnaar
Ajax
1,25
Als Ajax daar nou gewoon zelf even 10 miljoen Euro op wedt en hem dan binnenhaalt, dan is de transfer ook weer een stuk goedkoper door de winstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Kopbal het volgende:
Als er iemand nog een dikke spaarrekening heeft en geld wil verdienen:
[..]
Geen topic voor mij zie ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef Breach het volgende:
Kijk Prosac, zo kan het dus ook
Geen partner kunnen krijgen
Overigens een big!! voor die gast die dat roept.
zo zeker is dat allemaal niet hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Kopbal het volgende:
Als er iemand nog een dikke spaarrekening heeft en geld wil verdienen:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Ajax daar nou gewoon zelf even 10 miljoen Euro op wedt en hem dan binnenhaalt, dan is de transfer ook weer een stuk goedkoper door de winst
Dat zijn de mooiste topics op heel Fok. Mensen die tegen hun computer gaan zitten huilen dat ze niks voor elkaar krijgen. Nee duh, ga eens naar buiten, onder de mensen. Moet je eens kijken wat dat scheelt.quote:
Ja of van die mensen die niet werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste topics op heel Fok. Mensen die tegen hun computer gaan zitten huilen dat ze niks voor elkaar krijgen. Nee duh, ga eens naar buiten, onder de mensen. Moet je eens kijken wat dat scheelt.
Of aan de wijven in het Oostblokquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, ik geef wel toe dat het in NL bij mij niet op rolletjes loopt. Maar ja, een weekje Praag en ik heb alweer 4 chickies de revue zien passeren.
Het ligt aan de wijven in NL.
quote:
Of aan mij.quote:
Echt lieverd, helemaal niemand had ruimte voor mij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, dat is een klassiek antwoord. M.a.w. je kijkt helemaal niet.
quote:
Tong hangt morgenavond aan zijn plafond, want Fok! gaat plat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Tong heeft al 20 jaar niet meer geneukt. Je kunt ook te ver gaan
Heeft hij wel touw dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tong hangt morgenavond aan zijn plafond, want Fok! gaat plat.![]()
En Mies Bouwman is ook niet meer op tv. Dat gaat wat worden voor die man.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tong hangt morgenavond aan zijn plafond, want Fok! gaat plat.![]()
Nee, want dat kan niet in de magnetron.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Godver s-duq3[e-u 7qe=-97_)&@_*&@#_*&@ KAN@#)*#
Die laatste meid heeft je een afscheidscadeautje gegeven?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Godver s-duq3[e-u 7qe=-97_)&@_*&@#_*&@ KAN@#)*#
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die laatste meid heeft je een afscheidscadeautje gegeven?
Dat is niet best nee. Maar komt dat door het feit dat je die deadline niet door had? Of dat je het ze nu pas gezegd hebt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef Houniet het volgende:
Ik zou morgen op vakantie gaan, kan ik niet mee ivm eind assessments voor studiepunten en een presentatie.
Wat een kut sfeer in huis hier.
We zouden met de familie naar Kos gaan, om de verjaardag van me moeder te vieren. Wat een kutzooi.
Sterkte, lekker kut dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef Houniet het volgende:
Ik zou morgen op vakantie gaan, kan ik niet mee ivm eind assessments voor studiepunten en een presentatie.
Wat een kut sfeer in huis hier.
We zouden met de familie naar Kos gaan, om de verjaardag van me moeder te vieren. Wat een kutzooi.
Ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan mensen die bewust niet werken. Echt een schijthekel.quote:
Nee, die deadline staat hier los van.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is niet best nee. Maar komt dat door het feit dat je die deadline niet door had? Of dat je het ze nu pas gezegd hebt?
versteegrobje.quote:
quote:
quote:
quote:
Hehe.quote:
ja ohadaahododah !!!!!!11 bana ba b!!!!!!!!!! BAN A!!!!!!!!!!!1111quote:
NSB'erquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ohadaahododah !!!!!!11 bana ba b!!!!!!!!!! BAN A!!!!!!!!!!!1111![]()
Ja, een van de leukste comedieshows van de laatste tijd wmb.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutfilm.
Kijk jij 30 Rock ook, Daggla?
Toen ik de show ontdekte heb ik ook alles achter elkaar gekeken. Lekker korte eps ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb deze week s1 en s2 gezien.
Kenneth is geniaal.
Surequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien toch maar eens dat 30 Rock kijken. Hoor er nu wel erg veel mensen over praten.
Vanwege een tubsmiley?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ohadaahododah !!!!!!11 bana ba b!!!!!!!!!! BAN A!!!!!!!!!!!1111![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |