quote:
Ik zal zo ook eens de inhoud van mijn koelkast fotograferen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus - gewoon werkend en in goede staat. Zanussi.
50? 75? Meer?
Mijn vriesvakken zitten ook onderin.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef SCH het volgende:
Vriesvakken zitten toch atlijd bovenin?
En het zijn volgens mij vlokkenGeen slag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef SCH het volgende:
Vriesvakken zitten toch atlijd bovenin?
En het zijn volgens mij vlokkenGeen slag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zit dat vriesvak boven de koelkast, dat is toch ook totaal niet logisch. Volgens mij worden we hier "gerickrolled" door BS.
Jij hebt zeker de halve inhoud van de Gall & Gallquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal zo ook eens de inhoud van mijn koelkast fotograferen.
Haha, door de mand gevallen.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef zjroentje het volgende:
Als het twee aparte deuren zijn moet het vriesvak gewoon onderin. Omdat onze koel-vriescombinatie () dat ook heeft.
![]()
Ik heb op dit moment geen wijn in huisquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de halve inhoud van de Gall & Gall.
Goede wijnactie trouwens, laatst. Ik had alleen te weinig tijd om nog meer te kopen.
Geen wijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen wijn in huis
Wel 5 flessen whisky
Gisteren is de laatste CS er door heen gegaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen wijn?! Ik zou bijna wel per dag een flesje opentrekken
.
De koelkast tijdens ons laatste weekendje in Center Parcs.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal zo ook eens de inhoud van mijn koelkast fotograferen.
Heinekenquote:
Wat voor wijn drink je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wacht nog op een stuk of 11 kratjes, tot die tijd drink ik alleen wijn.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef sjimz het volgende:
Zaterdag 13 juni downtime!
Tong's leven, wat doen jullie
Rood, vooral shirazquote:
Merlot of Malbec.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rood, vooral shiraz. Lekker vol van smaak. Al heb ik in Argentinie de merlot's ook wel goed weggekregen.
Wit drink ik echt amper. Jij?
Malbec is ook prima inderdaad, die bedoelde ik ook trouwensquote:
Alamos?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Malbec is ook prima inderdaad, die bedoelde ik ook trouwens.
Ik heb er nu twee liggen van Asamos als ik het goed heb. Ik sta zo wel even op.
Nu heb je helemaal een depressief weekend Aanvoerderquote:
Belgquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef toma het volgende:
[..]
De koelkast tijdens ons laatste weekendje in Center Parcs.
[ afbeelding ]
excuses voor de slechte kwaliteit.
Jupilers zijn juist lekker. Sinds mijn ardenner vakantie aan verknocht. Had het krat in de beek naast de tent staan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Belg
Die Jupilers zijn echt niet weg te krijgen.
Een Zuid Afrikaanse kanonkop kadettequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, hij staat ook in de wijnatlas.
Argentinië was echt bizar, hier betaal je voor een Norton - die ondanks de goedkopere prijs, gewoon prima te drinken is - 4 a 5 euro ofzo? Daar net een euro!
Zuid-Afrika en Australie wil ik ook nog een keer een wijnboerderijen-trip maken.
juist. En je krijgt er geen koppijn vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Jupiler vind ik niet bijster bijzonder, maar ze zijn juist makkelijk weg te drinken.
Pats modus:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef Prosac het volgende:
De moeder van een vriendin van mij is wijnhandelaar.. die komt soms echt met wijntjes van 80 euro aanzetten. "Om een keer te proberen, alstjeblieft"
Keer een franse wijn van 140 euro door de gootsteen gespoeld, niet te zuipen.
Maar de meeste dure wijnen zijn wel erg lekker hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |