Zeer herkenbaar.. alleen had ik wel 24 uur per week werk bij een callcentre.. vooral 's avonds. Aankleden ongeveer een uurtje voor ik moest werken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen geld om te stappen, geen voetbal, begrafenis van Bobby, geen werk. Begin alles een beetje zat te worden. Al de hele week iedere dag pas rond 12 uur wakker met zo'n gevoel van, tsja, wat moet ik nu eens gaan doen.
Juist voor Nederlands sprekenden. Dublin, Warschau, Praag, Sofia.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan afvraag.. Is daar wel werk? Kun je dat wel betalen?
Klopt inderdaad.. ik ken iemand die is naar Dublin gegaan om daar te werken, na een paar jaar daar zit hij nu in Thailand.. ook iets te doen zonder opleiding maar met zijn engels en nederlands kennis. Verdiend ook erg goed..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Juist voor Nederlands sprekenden. Dublin, Warschau, Praag, Sofia.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Dik Hout, De Poema's en Acda en de Munnik is het enige NL'e wat ik luister.
En de Dijk natuurlijk af en toe.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou als ik ergens niet dood gevonden wil worden
Daar kun je gewoon een uur rondrijden zonder iemand tegen te komen. Dat is niet echt mijn ding.
Geestdodend werk, maar het betaald wel goed inderdaad.. Voor die twee, drie jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.. ik ken iemand die is naar Dublin gegaan om daar te werken, na een paar jaar daar zit hij nu in Thailand.. ook iets te doen zonder opleiding maar met zijn engels en nederlands kennis. Verdiend ook erg goed..
Tong en Bluezz en golfer komen hier niet, dus neequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:09 schreef SCH het volgende:
Da Sandman ook nog hier. We kunnen het ook gewoon weer Hools gaan noemen.
Zaanse mayonaissequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus - gewoon werkend en in goede staat. Zanussi.
50? 75? Meer?
Voor 50 euro maak je menig studentenhuis blij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus - gewoon werkend en in goede staat. Zanussi.
50? 75? Meer?
Houden zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong en Bluezz en golfer komen hier niet, dus nee
Koude chocoladequote:
Mijn doelstelling is vooral mezelf toch wel blij maken met cashquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Voor 50 euro maak je menig studentenhuis blij.
Voor iets meer lukt dat ook nog welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Voor 50 euro maak je menig studentenhuis blij.
Waar moet het dan zittenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zit dat vriesvak boven de koelkast, dat is toch ook totaal niet logisch. Volgens mij worden we hier "gerickrolled" door BS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |